Ga naar inhoud

even voorstellen

Gast nataschaj

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik krijg ook morfine en wel vaker gehad na operatie en wordt er echt 'piece, brother' van.. dus ik zal er niet veel van merken.. die punctie dan (als ik me kan ontspannen!)...

Het leeft nu nog niet echt.. we hebben woensdag eerst een begrafenis en da's k*t, want het is de moeder van 1 van onze beste vrienden...

Geplaatst

hahahahahh helemaal waus dus nou deste beter en dan krijg ik natuurlijk een giga oppepper van jou te horen dat het allemaal mee viel hihi.

en ja das echt kut ja zulke dingen sla je liever over gecondoleerd in ieder geval en sterkte .

ik duim voor je meis

xx

Ik krijg ook morfine en wel vaker gehad na operatie en wordt er echt 'piece, brother' van.. dus ik zal er niet veel van merken.. die punctie dan (als ik me kan ontspannen!)...

Het leeft nu nog niet echt.. we hebben woensdag eerst een begrafenis en da's k*t, want het is de moeder van 1 van onze beste vrienden...

Geplaatst

zo ben ik weer

vandaag moest ik dan die synarel snuiven :hoover: nou nou naar 5 min te zitten klooien drukte ik eindelijk de spray in me neus deed ie het niet moest dat ringetje er nog af hahahahh heb ik weer afijn 2e poging gelukt maar ging niet van het leie dakje kwam terug me neus uit lopen en je voel het in je strot bah bah dit is niks voor mij maar ja zal wel moeten heyy dat spuiten gaat me beter af morgen hahah

Geplaatst

Hoi Natas,

Ja die Synarel is smerig, inderdaad. Ben blij dat ik het vanavond ff voor het laatst mag...

Ik lees dat jij Purgeon gebruikt..da´s toch kant en klaar in een spuit..nou beter...hier met de Menopur is het nog wel eens lastig..zelfs voor mijn vriendinnetje die toch al 21 jaar wijkverpleegkundige is..ben blij dat vanaaf de laatste (2) spuiten erin gaan (de Pregnyl) en dan nog op wat dagen tijdens de wachtdagen om de innesteling te bevorderen...

Suc6 morgen met de 1e spuit meissie..

Geplaatst
Hoi Natas,

Ja die Synarel is smerig, inderdaad. Ben blij dat ik het vanavond ff voor het laatst mag...

Ik lees dat jij Purgeon gebruikt..da´s toch kant en klaar in een spuit..nou beter...hier met de Menopur is het nog wel eens lastig..zelfs voor mijn vriendinnetje die toch al 21 jaar wijkverpleegkundige is..ben blij dat vanaaf de laatste (2) spuiten erin gaan (de Pregnyl) en dan nog op wat dagen tijdens de wachtdagen om de innesteling te bevorderen...

Suc6 morgen met de 1e spuit meissie..

heyy meis

ja die synarel is echt goor gadverdamme zeg kan me voorstellen dat je blij ben dat het de laaste dag is nog een dag en dan en dan ben je er van af hopelijk voor altijd meis .

ja ik heb puregon kant en klaar is een ampul in een prikpen dus wel makkelijk zometeen gaat de eerste erin daar ben ik iniet bang voor maar ben wel blij dat ik niet hoef te mengen ja de pregnyl maar die ken ik al .

meid veel succes de komende dagen ik hou je in de gaten hihi

xx

Geplaatst

zo vandaag de eerste fm gehad ik zit nu op dag 10 van me cyclus en jaja amai 10 grote eieren van tussen de 14 en 16,5mm jeetje stond perplex was goed en nog een berg kleintjes maar die 10 waren goed nu vrijdag terug voor me 2e fm en dan tussen zondag en dinsdag me punctie dat krijg ik vrijdag te horen welke dag dus het is allemaal goed tot nu toe met mooie eitjes ben echt super blij met dit resultaat en ik was zo verbaasd en blij dat ik zowat de slagboom eruit reed in de parkeergarage bij het ziekenhuis hahah je moet wel het kaartje erin doen dan gaat ie omhoog maaar goed dat me schoonzus erbij was die zei heyyyyyyyyyyy stop gek hahah

Geplaatst

vandaag weer geweest voor de 2e fm maar liefst 16 eitjes waarvan de grootste 22mm erg goed dus nu net me laaste puregon gezet en nog synarel vanavond en morgen ook 2 keer synarel en dan savonds de pregnyl zette morgen en dan maandag om half 8 de punctie erg spannend allemaal beetje bang ook maar het komt wel goed effe door bijten en we zullen het zien .

Geplaatst

Hey Natas! Goed nieuws zeg...heel erg veel sterkte dit weekend met wachten tot de punctie en dan tot de tp. Dat tussenstukje vond ik het moeilijkst, omdat ik niet wist hoeveel eitjes en of ze bevrucht zouden zijn, dus of er wel een tp zou plaatsvinden..

Enneh ik ga ervan uit dat je 16 follikels bedoelde en geen eitjes ;-)....

Geplaatst
Hey Natas! Goed nieuws zeg...heel erg veel sterkte dit weekend met wachten tot de punctie en dan tot de tp. Dat tussenstukje vond ik het moeilijkst, omdat ik niet wist hoeveel eitjes en of ze bevrucht zouden zijn, dus of er wel een tp zou plaatsvinden..

Enneh ik ga ervan uit dat je 16 follikels bedoelde en geen eitjes ;-)....

heyy meis

o komt wel goed ik heb genoeg te doen van het weekend morgen met de meiden uiteten heel clubje enz dus kom het weekend wel door en vind het het wel spannend ind ja van hoeveel en word het bevrucht enz.

en is dat niet het zelfde folikel en ei hahah ik vind dat makkelijker typen hahahah

xx

Geplaatst

vandaag de punctie gehad netjes op tijd om half 8 naar binnen eerst echo gehad alles zat er nog toen aan de morfine woowww heftig spul was compleet van de wereld de punctie viel op zich mee deed wel zeer maar was te doen de rechtse kant was klaar toen links ik barste spontaan in tranen uit van de zenuwen en ik was daar gewoon misselijk van toen ik klaar was zei mijn schoonzus tegen mijn vriend gaat het wel hij trok lijkwit weg echt grauw. terug gaan zitten en natte doek in zijn nek , ik schoot in de lach zo waus dat ik was van de morfine hij kan niet tegen bloed en zag mij zo liggen dus hij werd goed slecht ik ben naar de dagbehandeling gereden en heb daar even gelegen nog even geslapen maar de morfine was uitgewerkt en ik kreeg echt pijn mijn vriend kwam terug met een mooi resultaat 19 eitjes zaad was goed voor icsi donderdag word ik gebeld of er bevruchting is opgetreden en hoe laat de terugplaatsing is ik ga nu op bed liggen en slapen want ik heb echt mega veel pijn .maar bevruchting zou er wel wezen omdat ik zoveel goede eitjes had zeiden ze tegen vriendlief dus op naar dat telefoontje donderdag

Geplaatst

Ow meissie, ik voel met je mee. Ik had ook zo'n nare punctie. Maar wel een heel erg goed resultaat Natas!

Laat je maar lekker verwennen de komende dagen en op naar de tp!!!

Dikke knuf,

San

Geplaatst
Ow meissie, ik voel met je mee. Ik had ook zo'n nare punctie. Maar wel een heel erg goed resultaat Natas!

Laat je maar lekker verwennen de komende dagen en op naar de tp!!!

Dikke knuf,

San

hey meis

de punctie deed wel zeer maar was te doen met de morfine alleen erna toen die uitgewerkt was echt mega pijn nu ook maar wel minder maar ik heb een mooi resultaat dus het is het allemaal waard op naar donderdag

x

Geplaatst

Hey Natas,

Wat een super resultaat zeg!!!!

Spannend hoeveel er bevrucht gaan worden...maar dat zal ook vast een mooi resultaat worden. Met hopelijk ook nog een hoop cryo's

Echt super!!!!!

Lfs Nicole

Geplaatst
Hey Natas,

Wat een super resultaat zeg!!!!

Spannend hoeveel er bevrucht gaan worden...maar dat zal ook vast een mooi resultaat worden. Met hopelijk ook nog een hoop cryo's

Echt super!!!!!

Lfs Nicole

oooooooo wat zien ik nou hahahahh van harte gefelciteerd meid echt superrrrrrrrr

xxx

Geplaatst

gister naar het ziekenhuis van de 19 eitjes die ik had konden ze ze alle 19 gebruiken ik heb er 13 embryo's uit verkregen ze hebbe een 8 cellige terug geplaatst en vandaag kijken ze of ze de overige 12 kenne invriezen dus was super nieuws ben helemaal happy zit lekker op me eigen wolkje hahah op naar 17 december dan mag ik testen

xx

Geplaatst

Hey Natas, da's mooi zeg..dus gister die tp... wat goed...zal ik je op de wachtbank zetten???

Geplaatst
Hey Natas, da's mooi zeg..dus gister die tp... wat goed...zal ik je op de wachtbank zetten???

hey meid

ja heb gister me terug plaatsing gehad duurde alleen even voordat ik op de comp weer was ook ik heb sinds de punctie al buikpijn ze zagen op de echo gister da ik grote eierstokken had en vocht in me buik overstimulatie maar het neemt al af dus gaat al wat beter .

maar zet me maar op die wachtbank voor 17 dec heb niet eens gezien dat die er was hahah dank je wel alvast en gaat ik hem effe zoeken hihi

xx

Geplaatst

Hey wijffie,

Tsja, overstimulatie, dat hoor/lees je toch wel veel hier op het forum. Doe het maar rustig aan (en veel drinken), zodat het snel wat rustiger wordt daarbinnen.

Ik heb je erbij gezet hoor: http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?t=7902 (wachtbankje december)

Liefs,

San

Geplaatst
Hey wijffie,

Tsja, overstimulatie, dat hoor/lees je toch wel veel hier op het forum. Doe het maar rustig aan (en veel drinken), zodat het snel wat rustiger wordt daarbinnen.

Ik heb je erbij gezet hoor: http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?t=7902 (wachtbankje december)

Liefs,

San

hey

ja klopt heb het ook gehoord maar nou belde ze van het ziekenhuis en ze zeiden het kan zijn dat het weggaat maar mocht je zwanger zijn dan komt het terug door de hsg ook wel appart om te horen maar als dat zo is hahah laat het danmaar terug komen hihihi maar voorlopig 3 liter drinken en veel rusten .

hoe is het met jou

xx

Geplaatst

Gaat goed hoor..wat ongi klachten gistermiddag en vanmiddag ook..maar is nu weer weg. Wel heel erg moe. Nog geen ongi doorgebroken en vanochtend een heeeeeeeeeeeeeel licht streepje. Ga morgenochtend maar weer ff testen. Misschien is-tie donkerder of wel helemaal weg...wie weet...

Geplaatst
Gaat goed hoor..wat ongi klachten gistermiddag en vanmiddag ook..maar is nu weer weg. Wel heel erg moe. Nog geen ongi doorgebroken en vanochtend een heeeeeeeeeeeeeel licht streepje. Ga morgenochtend maar weer ff testen. Misschien is-tie donkerder of wel helemaal weg...wie weet...

o echt wat spannend zeg ze zegge toch een streep is een streep oo ik ga heel hard duimen als je wat weet laat het effe weten ahhaha

succes!!!:icon_sunny:

Geplaatst

Hoi Natas, heb mezelf op de wachtbank rood gekleurd. Nog geen ongi doorgebroken, maar de test was negatief...op naar de volgende poging dan maar en iedereen hier een hart onder de riem steken..toch?

Liefs,

San

Geplaatst
Hoi Natas, heb mezelf op de wachtbank rood gekleurd. Nog geen ongi doorgebroken, maar de test was negatief...op naar de volgende poging dan maar en iedereen hier een hart onder de riem steken..toch?

Liefs,

San

uh negatief en eerst licht streepje maar zolang er geen bloed is wie weet ik ga nog steeds duimen voor je meid en respect dat je er zo relaxe onder bent

xx

Geplaatst
Erg ongi geworden ca. een uur geleden...dus...

hey meid

wat erg zeg bah bah echt klote veel sterkte meid vind echt erg voor jullie

xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden