Jump to content

even voorstellen

Recommended Posts

Guest nataschaj
Posted

zal me zelf ook even voorstellen hier .

ik ben natascha 24 jaar jong en me vriend 28 jaar.

in juni 2007 gooide we de pil aan de kant met volle moed gingen we ervoor in augustus 2007 stomverbaasd een postieve test helemaal happy helaas van korte duur een vroeg tijdige miskraam met 5 weken maanden gingen voorbij en geen zwangerschap toch maar even wat onderzoeken laten doen er kwam al snel uit dat het aantal zaadcellen niet genoeg was en niet goed beweegelijk .ik kreeg ook verschillende onderzoeken waaronder ook de hsg erg pijnlijk moet ik zeggen maar alles was goed liep mooi door geen gekke dingen te zien netjes 28 dagen altijd dus dat was een opluchting .we staren met de IUI we zouden er 2 krijgen .

1eIUI in april 2009 gehad score 800.000 IUI mislukt

2e IUI in mei 2009 gehad score 3,8 miljoen IUI mislukt

omdat de laaste IUI score goed was besloten ze er nog een paar te doen .

3e IUI in juni gehad score 400.00 IUi mislukt zware dobber zo slecht ze wouden stoppen maar omdat we de hsg kregen gingen we door .

4eIUI in julli gehad score 1 miljoen IUI mislukt

5eIUI in augustus score 1 miljoen IUI mislukt de 5e IUI had vertraging ik had een cycte in me borst nog nooit zo bang geweest dat ik borstkanker zou hebbe dat met 24 jaar echo gehad en het bleek hormoniaal van de clomid naar een paar dagen gelukkig weg .

er bleef nog 1 IUI over vol goede moed voor de laaste IUI naar rotterdam .

6e IUI in september score 0,00 niks toen zakte de moed in me schoenen .

behandeling afgeblazen en gesprek ivf ginge 2 maanden overheen eind oktober moesten we komen heel gesprek gehad alles uitgelegd en we krijgen ivf/icsi laaste controle's uitgevoerd en alles was goed het zaad was voor ivf op de rand maar voor icsi perfect ik loop in rotterdam sfg en erasmus ik heb een versnelde versie van de ivf ik wacht op me ongesteldheid (het begin is er ) dus ik start van de week met synarel snuiven op dag 2 van me cyclus en op dag 3 van me cyclus met puregon het word in een cyclus van 28 dagen gedaan bij mij op dag 12 punctie en dag 16 tp als alles goed is ben erg benieuwd hoe het lopen gaat en de zenuwen pff echt erg en vind het ook beetje eng moet ik zeggen

dit was even mijn verhaal ik wens alle meiden succes hier dat hun dromen mogen uitkomen

xx natas

Guest nataschaj
Posted

wie kan mij helpen hij staat onder mesa tesa dat was niet de bedoeling moet onder icsi komen hoe verander ik dit ben net nieuw hier

alvast bedankt

Guest Sannie66
Posted

Hey Natas,

Welkom hier hoor. Ik loop ook in het SFG/EMC. Mede door mijn leeftijd meteen gekozen voor IVF. Zaadkwaliteit (hoeveelheid) van mijn mannetje was ook niet zo goed (en met name slechte raceauto's), maar nu een stuk beter, dus geen ISCI. Ik ben vorig weekend begonnen met spuiten en snuiven, dus loop ca. een weekje op je voor.

Suc6 met het hele traject en hopen op een volle en strakke buik met voldoende follikels..

Liefs,

Sandra

Guest nataschaj
Posted

hey meis

dank je wel vind wel spannend worden nu en heb jij ook schema d gekregen of een ander schema ik hoop dat je snel goed nieuws heb hoe gaat die combo samen snuiven en spuiten is het te doen .

en kan jij me helpen heb hem onder mesa tesa gezet maar staat dus niet goed moet icsi zijn weet niet hoe ik het kan wijzigen hihi

xx

Posted

welkom hier!! Veel succes met alles!

Ik heb je bericht verplaatst, niet naar icsi, maar naar "wie is wie"

Guest Nienke79
Posted

Hoi Natascha, breken spannende tijden voor jullie aan. Heel veel succes met jullie eerste ICSI en hopelijk gaat jullie kinderwens snel in vervulling!

lfs, Nienke

Posted

Hallo,

Ik ben mellanie 25 jaartjes jong en vriend 28 jaar.

Ben gestopt met de pil sinds januari 2007...

Na een tijdje proberen kwam ik erachter dat mijn menstruatie niet helemaal normaal verliep...dus huisarts gebeld.. Na denodige onderzoekjes toch doorverwezen naar het ziekenhuis.

Daar werd mij duidelijk dat ik geen eisprong had en dat de zwemmers van mijn mannetje ook niet al te best waren.

Toch begonnen ze met ons aan iui... Maar na alle 6 de pogingen nog steeds geen resultaat.

Nu zouden wij in november starten met ivf... zo gezegd 26 okt begonnen met spuiten.

Na 4 dagen echo gehad alles eitjes groeiden goed 12 stuks.

4 dagen later weer terug voor een echo en te horen krijgen wanneer de pick-up zou zijn. Maar daar viel alles in duigen....OVERSTIMULATIE. 24 eitjes in mijn eierstokken en een bloedwaarde van 14000!!

Moest gelijk stoppen... dus nu is de vraag...nog een poging in 2009 of???

Posted

hai Natascha,

Welkom hier op de site. Ik ben zelf ook nieuw.

Ik wil je heel veel succes wensen met je eerste IVF.

Ik heb net mijn eerste punctie gehad afgelopen woensdag.

8 eitjes.

Morgen hoor ik hoeveel embyotjes er zijn en morgen is ook de terugplaatsing.

Zoooo spannend.

Ik wens je heel veel succes, en ik weet zeker dat je veel aan deze site hebt.

Ik ben hier pas 1 dagje maar ik kan nu al zeggen dat ik het erg fijn vind.

Lfs Colle

Guest nataschaj
Posted

heyy meiden bedankt allemaal voor jullie reactie''s en amanda bedankt voor het verplaatsen vind wel prettig dat er hier lotgenootjes zijn die jou begrijpen momenteel zit ik dus op me menstruatie te wachten het komt eraan moet alleen doorzetten nog.

nienke79 en meiske74 van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ga duimen dat alles lekker goed blijft gaan en dat je een mooie dikke bolle buik mag krijgen .

duifje wat erg zeg denk je goed te zitten heb je overstimulatie rot zeg hoop dat je 2009 nog een poging krijg succes in ieder geval ook.

colle heeeeel veel succes hoop op een goed telefoontje met mooie emmy;s meis

xx

Guest nataschaj
Posted

nou heb ik toch een vraag normaal stipt op dag 28 ongesteld zul je zien ga je starten heb ik vertraging pfff afijn ik heb nu wat bruinig verlies moet ik dit ook als dag 1 zien of wat

xx

Guest Sannie66
Posted

Hahaha Natas..

Was bij mij ook zo: gewoon 3 dagen te laat..dacht zelfs nog: 'het zal toch niet dat ik in mijn gewone cyclus zwanger ben geworden?'

Had nog geen zwangersschapstest gehaald of prompt voelde ik de tekenen al! En ja hoor.. zo ongi als nog nooit tevoren.. :doh:.

Had wel tot gevolg dat ik eindelijk kon beginnen..

Liefs,

San

Guest nataschaj
Posted

heyy meis

ja das toch raar hahah afijn zulke momenten ken je wel grrr maar ik heb nu beetje bruinig/rood verlies is dit dan dag 1 stomme vraag misschien of moet je echt wachten totdat de hel losbreekt zeg maar hahah

xx

Guest nataschaj
Posted
Hahaha Natas..

Was bij mij ook zo: gewoon 3 dagen te laat..dacht zelfs nog: 'het zal toch niet dat ik in mijn gewone cyclus zwanger ben geworden?'

Had nog geen zwangersschapstest gehaald of prompt voelde ik de tekenen al! En ja hoor.. zo ongi als nog nooit tevoren.. :doh:.

Had wel tot gevolg dat ik eindelijk kon beginnen..

Liefs,

San

hey meis ja das toch raar op zulk momenten grrr afijn

maar maar ik heb nu een beetje bruin/rood verlies moet ik dit als dag 1 zien dan of wachten tot de hel losbreekt zeg maar hahahah

xx

Posted

Hai Natas,

Mij is altijd verteld dat je dag 1 pas mag tellen als je echt rood bloedverlies hebt.

Ik heb namelijk altijd ongeveer 5 dagen van tevoren al bruin bloedverlies en dan ineens gaat dat over in roodbloedverlies met pijn in mijn onderrug...dat is dan dag 1.

Ik denk dat het bij jou nog door gaat breken maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.

Liefs Col

Guest nataschaj
Posted
Hai Natas,

Mij is altijd verteld dat je dag 1 pas mag tellen als je echt rood bloedverlies hebt.

Ik heb namelijk altijd ongeveer 5 dagen van tevoren al bruin bloedverlies en dan ineens gaat dat over in roodbloedverlies met pijn in mijn onderrug...dat is dan dag 1.

Ik denk dat het bij jou nog door gaat breken maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.

Liefs Col

hey meis

o oke dank je wel zat denk ind vanavond wel zijn word al meer ahhah nooit gedacht dat je zo blij kan zijn met je ongesteldheid eerste keer dat ik erop zit te wachten ahah

xx:icon_bounce:

Guest Sannie66
Posted
...nooit gedacht dat je zo blij kan zijn met je ongesteldheid eerste keer dat ik erop zit te wachten ...

Precies !!! (wees blij dat het geen 3 dagen zijn..:toothy9:)

Liefs,

Sandra

Posted

Is je ongi al goed doorgebroken Natascha??

Ik hoop dat je er niet al te lang meer op hoeft te wachten.

Raar he dat je blij kan zijn met je ongi. Had ik afgelopen keer ook.

Normaal wou ik dat het wegbleef en nu moest ik ineens omschakelen en blij zijn dat het kwam. Heel raar.

Maargoed ik heb ze niet hartelijk verwelkomt de vorige keer want ik wil ze niet te vriend hebben...anders komen ze straks deze maand weer graag op bezoek. EN NU MOETEN ZE JUIST WEGBLIJVEN.

Liefs Col

Guest nataschaj
Posted

Liefs,

Sandra

zit helaas al op 3 dagen overtijd morgen 4 pffffffffffff haha

Guest nataschaj
Posted

Liefs,

Sandra

Is je ongi al goed doorgebroken Natascha??

Ik hoop dat je er niet al te lang meer op hoeft te wachten.

Raar he dat je blij kan zijn met je ongi. Had ik afgelopen keer ook.

Normaal wou ik dat het wegbleef en nu moest ik ineens omschakelen en blij zijn dat het kwam. Heel raar.

Maargoed ik heb ze niet hartelijk verwelkomt de vorige keer want ik wil ze niet te vriend hebben...anders komen ze straks deze maand weer graag op bezoek. EN NU MOETEN ZE JUIST WEGBLIJVEN.

Liefs Col

ben nu al van bruinig naar rood gedaan alleen nog niet doorgezet want het is alleen als ik een tampon gebruik dan zie ik het maar zonder zit het lekker goed boven in me muts denk hahahah .

ja stom he en ind niet te hard juichen is maar eenmalig dat ie mag komen hahaah

xx

Guest nataschaj
Posted

jaja eindelijk is het zover vandaag is het losgebarst ,mag eindelijk beginnen morgen mag ik beginnen met synarel snuiven en woensdag met puregon prikken eerste echo op 25 november ben benieuwddd

xx

Guest Sannie66
Posted

Hey Natas,

Gelukkig..ff een advies..probeer geen tampons te gebruiken, maar maandverband..

Ik weet het, ben ook geen voorstander van die lappen, maar zo voorkom je wel irritatie e.d.

Suc6 met de start meid.. gaat nu toch eindelijk echt voor je beginnen..

Hou ons op de hoogte he!

Liefs,

San

Guest nataschaj
Posted
Hey Natas,

Gelukkig..ff een advies..probeer geen tampons te gebruiken, maar maandverband..

Ik weet het, ben ook geen voorstander van die lappen, maar zo voorkom je wel irritatie e.d.

Suc6 met de start meid.. gaat nu toch eindelijk echt voor je beginnen..

Hou ons op de hoogte he!

Liefs,

San

hey meis

o oke is goed dat je het zegt ik gebruik meestal alleen de 1e en 2e dag tampons omdat ik het daarnaar niet goed kan verdragen meer sinds een jaar en ik ben geen voorstander van maandverband ook vind het zooo goor maar ja is niet anders maar bedankt

ja het gaat eindelijk beginnen vind het wel enorm spannend hoor en ik hou jullie zeker op de hoogte en hoe is het met jou nu

xx

Guest Sannie66
Posted

Hey Natas,

Ik???? .. donderdag a.s. de punctie...whoehahaha...'eitje' toch? Ga zwaar onder de dope, dus... hahaha..

Voor wat betreft lappen: tis ook schoner.. als lijkt het niet zo!

Kus

San

Guest nataschaj
Posted
Hey Natas,

Ik???? .. donderdag a.s. de punctie...whoehahaha...'eitje' toch? Ga zwaar onder de dope, dus... hahaha..

Voor wat betreft lappen: tis ook schoner.. als lijkt het niet zo!

Kus

San

hey meis

ja daarom vroeg ik hoe is het nu met je haha al de zenuwen of nog niet en wat gebruiken ze bij jou met de punctie ik krijg morfine un kennis zee dat het net leek of ze zat was hahhaha :notworthy:

xx