Ga naar inhoud

Wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik moet nog vijf dagen wachten en de spanning wordt me bijna teveel

heb vanmorgen ff een flinke huilbui gehad

is het nog niet de 24e...ik kan de tijd wel vooruit kijken

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik kom jullie ook vergezellen, heb 2 c kwaliteit embryootjes bij me, sinds 10-12-09...de 24e mag ik testen, maar vandaag al wat bloedverlies gezien, wel heel licht....ben er bang voor...dat poging 2 ook is mislukt...

In de vorige poging werd ik precies voor mijn testdag al ongesteld, maar zette een dag later helemaal door.

Voor mijn gevoel ben ik nu veel te vroeg, want mijn cyclus klopte altijd zelfs met alle hormonen, dus eigenlijk zou ik pas tegen 23/24 dec ongesteld mogen worden als ik niet zwanger ben....bah wat een rottijd...

groetjes Marian

Geplaatst

Even een dagje weg geweest en een boel te lezen.

Claudia Thanx...kan maandag de 4de komen voor echo dus valt helemaal goed..waarschijnlijk meteen de spuit er in die dag of de dag er na...

Lauke..gefeliciteerd!!! Fijn hoor geniet er van!!!

Kaatje..jammer weer! Heel veel sterkte.

Joy..net je een pb tje gestuurd maar lees nu dat je ook van t bankie bent gevallen.

Jammer !!!

Wachtende dames..zet m op..we want groen!!!

Geplaatst
Ik kom jullie ook vergezellen, heb 2 c kwaliteit embryootjes bij me, sinds 10-12-09...de 24e mag ik testen, maar vandaag al wat bloedverlies gezien, wel heel licht....ben er bang voor...dat poging 2 ook is mislukt...

In de vorige poging werd ik precies voor mijn testdag al ongesteld, maar zette een dag later helemaal door.

Voor mijn gevoel ben ik nu veel te vroeg, want mijn cyclus klopte altijd zelfs met alle hormonen, dus eigenlijk zou ik pas tegen 23/24 dec ongesteld mogen worden als ik niet zwanger ben....bah wat een rottijd...

groetjes Marian

hoi, ik heb een TP gehad op 11 december en mag de 22e al testen vreemd toch. Als t licht bloedverlies is, moet je niet gelijk negatief denken hoor! kan van alles zijn. Hou vol!!!

Geplaatst
hoi, ik heb een TP gehad op 11 december en mag de 22e al testen vreemd toch. Als t licht bloedverlies is, moet je niet gelijk negatief denken hoor! kan van alles zijn. Hou vol!!!

Hoi dames, allereerst heel hartelijk dank voor het meeleven. Sorry als ik wat minder attent ben geweest de laatste weken maar ik ben behoorlijk ziek geweest en met mij ook de andere gezinsleden...

Het stomme is, nu is mijn menstratie weer afgelopen. Ik heb gauw de bollen er weer 'ingestopt'.Misschien tegen beter weten in....

Dus ICSI ik neem je raad maar even ter harte.....Joy1

Geplaatst

lieve allemaal,

Vandaag wachtdag 12!! het is zooo verwarrend allemaal. Ik heb geen last van mijn buik, mijn gevoelige borsten zijn over, moet vaak naar de wc, de pukkeltjes zijn weg, bollebuik is weg. Maarja ik zit wel aan de bolletjes, vandaag de laatste dag trouwens. En heb gisteren getest en een dikke streep van negatief.

Ik wordt er helemaal gek van!! Ik ga dalijk maar goed in de sneeuw lopen eff ontspannen.

mag ik hoop hebben???

Geplaatst

icsi...mij is de laatste behandeling door iemand even flink duidelijk gemaakt dat je echt hoop mag hebben totdat het tegendeel bewezen is. Hoop geeft je ook meer energie dan wanhoop meid! Sterkte.

Geplaatst

Ik heb meteen wel even een vraagje: kan je ondanks het gebruik van die progesteronbolletjes toch ongesteld worden?

Ja, dat kan inderdaad. Ik heb de bolletjes al vaker gebruikt. En mijn menstruatie kwam er idd. gewoon doorheen. Precies op de tijd dat ik ongesteld moest worden.

Ik ben nu denk ik echt gewoon ongesteld , het bloeden is weer teruggekomen.

t.a.v. hoop/wanhoop ICSI Ja, hoop houden totdat het tegendeel bewezen is. Al geeft je gevoel misschien heel andere dingen aan. Je moet nu echt uitgaan van feiten.

Zoek maar wat afleiding als je daar lekker bij voelt. Het weer is mooi als je van sneeuw houdt. Succes met deze laatste loodjes het valt niet mee, zo te lezen. Joy1

Geplaatst
lieve allemaal,

Vandaag wachtdag 12!! het is zooo verwarrend allemaal. Ik heb geen last van mijn buik, mijn gevoelige borsten zijn over, moet vaak naar de wc, de pukkeltjes zijn weg, bollebuik is weg. Maarja ik zit wel aan de bolletjes, vandaag de laatste dag trouwens. En heb gisteren getest en een dikke streep van negatief.

Ik wordt er helemaal gek van!! Ik ga dalijk maar goed in de sneeuw lopen eff ontspannen.

mag ik hoop hebben???

He, als jij 11-12 de TP hebt gehad is het vandaag toch pas wachtdag 9? Je moet niet tellen vanaf de punctie, maar vanaf de TP. Dus het kan nog alle kanten op, test op WD 8 lijkt mij veel te vroeg.

Succes ermee!

Geplaatst

Ik had zo straks toch nog wat bruin slijmverlies, niet echt rood, gisteren was er wel iets rood te zien.

Dus ben er bang voor dat onze 2e poging is mislukt...of kan dit alsnog een hopelijk goed teken zijn?

Als je 2 emmy's hebt laten terugplaatsen, verlies je dan ook bloed als je er 1tje verliest??

groetjes Marian

Geplaatst

nou geef mij portie maar aan fikkie!! ik mag overmorgen testen dat is dan 11 dagen na de TP zijn. en 14 na de punctie. is dat dan niet super vroeg? Ik dacht namelijk dat je vanaf de punctie moet tellen omdat op die dag de bevruchting is, zo is het wel uitgelegd aan mij.

Mijn hoop was/is dus niet terrecht. Nou laat die ongi dan nu maar komen ipv een negatieve test zonder bloedverlies

Geplaatst
nou geef mij portie maar aan fikkie!! ik mag overmorgen testen dat is dan 11 dagen na de TP zijn. en 14 na de punctie. is dat dan niet super vroeg? Ik dacht namelijk dat je vanaf de punctie moet tellen omdat op die dag de bevruchting is, zo is het wel uitgelegd aan mij.

Mijn hoop was/is dus niet terrecht. Nou laat die ongi dan nu maar komen ipv een negatieve test zonder bloedverlies

Hoe bedoel je je hoop is niet terecht? Nog niks verloren toch zo vroeg? Je negatieve test gister is logisch.

Volgens mij is 11 dagen na de TP testen wel vroeg, bijna alle ziekenhuizen houden minimaal 12 (mijne 15, maar volgens mij is dat om de teleurstelling bij een heel vroege miskraam te voorkomen) aan dacht ik. Krijg je dan een bloedtest of moet je zelf testen?

Ik zou me nog nog druk maken hoor, je zit pas op dag 9. En geloof me, je lichaam geeft zulke rare signalen af, je denkt van alles te voelen ... echt irritant!

Sorry dat ik me er tegenaan bemoei, maar vond het vervelend voor je dat je door een test op dag 8 uit het veld liet slaan, wat volgens mij echt nog niet nodig is. Succes met wachten nog!

Geplaatst

Dames, vind het zoooo gezellig hier dat ik me er maar weer op heb gezet...vandaag mijn IUI gehad en mag dan pas in januari testen..maar wil niet op een 'leeg bankje'..

@Louke, super! Zo groen als gras ;-)

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Carole, TP 16 nov. 1 emmie, testen 1-12

Anje, TP 21 nov, 2 emmies, testen 2-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Jackie, TP 18 nov, 1 emmie, testen 3-12

Mirthe, TP 18 nov, 2 emmies, testen 3-12

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-12

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's,Urine testEN positief vanaf 27 nov.bloedtest 4-12

Spaatje, TP 23 nov, 1 emmie, test 4-12

Heleen, TP 21 nov, 1 emmie, test 5-12

Sissi, TP 19 nov, 1 emmie, test 5-12, 29-11 ongi

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 7-12, 6-12 ongi

Nine, TP 22 nov, 3 emmies, bloedtest 7-12

Sjors en Sjimmie, TP 22 nov,2 emmie, test 7-12

Judith4, TP 22 nov, 1 emmie, test 7-12

Magda, TP 20 nov, 2 emmies, test 7-12

Nellas, TP 23 nov, 2 emmie's, test 8-12

Yasmine, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Amber76, TP 23 nov, 1emmie, test 8-12

Mar2809, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

WendyAnouk, TP 26 nov, 1 emmie, bloedtest 8-12

Josephine, TP 24 nov, 2 cryo's, test 9-12

Talya, TP 28 nov, 1 cryo, test 10-12

Aafke, TP 26 nov, 1 cryo, test 11-12

Ilse, TP 27-11, 2 cryo's, test 12-12

Denniszzzz, TP 29-11, 2 emmies, test 13-12

Petra74, TP 30-11, 1 emmie, test 14-12, ongi 13-12

Miep, TP 30-11, 2 emmie's, testdag 15-12

Luna, TP 4-12, 2 cryo's, test 15-12

Chantal33, TP 3-12, 1 emmie, test 17-12

Ramona 26, TP 2-12, cryo,test 17-12

Nataschaj, TP 3-12, 1 emmie, test 17-12

Esther31, TP 3-12, 2 emmies, test 18-12

Nathalie80, TP 3-12, 2 emmies, test 18-12

Mirrie39, TP 4-12, 2 emmies, test 17-12

Louke, TP 4-12, 2 emmies, test 18-12

Nathalie28, TP 6-12, 1 emmie, test 20-12

Hellen, TP 7-12, 1 emmy, test 21-12

Taurus71 (Manon) tp 8-12, 1cryo,test 22-12

Didie, TP 8-12, 2 cryo's, test 22-12

Laika, TP 9-12, 1 cryo, test 21-12

Joy1, TP 8-12, 2 cryo's, test 22-12

Kaatje, TP 10-12 2 cryo's test 22-12

ICSI2009, TP 11-12, 1 emmy test 22-12

Ilcsilke, TP 10-12, 1 emmie, test 25-12

Claudiaatje TP 11-12 1 emmy, test 25-12

Nicole 6e IUI 10-12, test 26-12

Sabke77 TP 14-12 1 emmy, test 27-12

Lisette, TP 14-12, 1 emmy, test ?

Natscha1982, TP 14-12, emmie, test?

Estrhalita, TP16-12, 1 emmie, test 28-12

Colinda, TP 16-12, 2 cryo's, test 30-12

Leeuw (Maaike), TP 18-12, 1 emmy, test 30-12

Caroline (Elinorac), TP 16-12, 1 emmie, test 31-12

Fren-1976, TP 19-12, 1 emmie, test 31-12

Audrey, TP 19-12, 2 emmy's, test 31-12

Sannie66, 20-12 IUI, test 6-01-2010

Geplaatst

Dank je Carolientje! Gezellig...

@Marian2011, welkom hier! Het hoeft niets te betekenen. Je lichaam zit nu zo bomvol hormonen...sterkte tot je testdatum...

@ICSI2009, meid, volgens mij is de berekening van SJSL toch wat accurater hoor en dan is wd 8 echt veel te vroeg...heb geduld..we weten het allemaal: da's makkelijker gezegd dan gedaan... ook jij veel sterkte...

@Nirak (Karin), huil maar lekker hoor...hoort er (helaas) allemaal bij! Tis ook allemaal niet niks wat wij allemaal moeten doorstaan...

@Joy1, denk aan je!

Geplaatst

Jaaaaaaaaaaaaa! Goedzo, Sannie. Twee keer verschijnen op het wachtbankje december! Ik wens voor jou een GROOT cadeau :openpresents: een zogenaamd

"post-kerstcadeau" , bezorgd op 6 januari!

Dat wens ik overigens voor alle dames die nog op dit bankje zitten en twijfelen over alles.

Die onzekerheid is killing.

Veel sterkte!

Groetjes, Nine

Geplaatst

Wat een hoop rode regels.... het zal toch niet met de kou te maken hebben? Zou daar geen verband tussen zijn? Ja ik twijfel aan alles...hormonen.... Heel veel sterkte dames, probeer weer moed te verzamelen voor een volgende poging.

Anders zet die verwarming eens hoger bij dat bankje...het moet groen zien!

Geplaatst

Wat duurt een wachtbankje toch lang ... maar we gaan de goede kant op nog 6 dagen en we kunnen weten of het wel of niet raak is ... soms denk ik dat ik mijn borsten voel maar dat is ook het enigste maar ja ik voel ze ook als ik ongestel moet gaan worden dus daar kan ik nu even geen peil op trekken. Wel blijft mijn temp hoog en dat is voor mij wel vaak een goed teken ... mijn temp is al hoog vanaf de eerste dag na de IUI en dat is nog nooit gebeurt bij mij dus wie weet .... ik hou gewoon rekening met het ergste en dat is dat ik gewoon ongesteld ga worden we hopen natuurlijk van niet maar ja ik ben al zo vaak teleurgesteld dat je gewoon niet durft te hopen op iets positiefs ... ik heb ook nog geen test in huis gehaald omdat ik gewoon bang ben dat ik de test voor niets zal doen maar ja ik zou op 2e kerstdag kunnen testen en op die dag zijn er geen drogisterijen open en de dag erna ook niet want dan is het zondag en kan ik ook geen test kopen dus dan zou het maandag worden nou en als ik voor die tijd niet ongesteld zou zijn geworden dan hoef ik ook niet bang te zijn voor de uitslag want dan weet ik bijna zeker dat de test positief zou zijn dus het wordt een heel spannend weekend ... we blijven duimen draaien en hopen op een mooi kerstgeschenk .... lfs. Nicole

Geplaatst

He Sabke,

Volgens mij is het in je baarmoeder altijd heerlijk warm, hoe koud het buiten ook is... Zou niet best zijn anders. Effe volhouden nog! (Zeg ik ook tegen mezelf, nog een stukje langer...)

Caroline

Geplaatst

hahaha ik hoop nietdat de kou verkeerd is, heb vandaag met mijn kindje heeel wat sneeuwengeltjes gemaakt!!! jeetje wateen onwijs dik pak is er gevallen echt superrrr. De middag vloog om.

Net voor het laatst die bollen er in gedaan, spannend. Hopen dat ik morgen niet gelijk ongi wordt. Ga voor de zekerheid over die testdag toch maar bellen morgen. Misschien hebben ze wel een fout gemaakt. Dinsdag is wachtdag 11 en niet 14. ik ga het nu loslaten en heerlijk op de bank met de geweldigste man van de wereld. het is goed zo (voor nu hihi)

Geplaatst

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Carole, TP 16 nov. 1 emmie, testen 1-12

Anje, TP 21 nov, 2 emmies, testen 2-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Jackie, TP 18 nov, 1 emmie, testen 3-12

Mirthe, TP 18 nov, 2 emmies, testen 3-12

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-12

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's,Urine testEN positief vanaf 27 nov.bloedtest 4-12

Spaatje, TP 23 nov, 1 emmie, test 4-12

Heleen, TP 21 nov, 1 emmie, test 5-12

Sissi, TP 19 nov, 1 emmie, test 5-12, 29-11 ongi

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 7-12, 6-12 ongi

Nine, TP 22 nov, 3 emmies, bloedtest 7-12

Sjors en Sjimmie, TP 22 nov,2 emmie, test 7-12

Judith4, TP 22 nov, 1 emmie, test 7-12

Magda, TP 20 nov, 2 emmies, test 7-12

Nellas, TP 23 nov, 2 emmie's, test 8-12

Yasmine, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Amber76, TP 23 nov, 1emmie, test 8-12

Mar2809, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

WendyAnouk, TP 26 nov, 1 emmie, bloedtest 8-12

Josephine, TP 24 nov, 2 cryo's, test 9-12

Talya, TP 28 nov, 1 cryo, test 10-12

Aafke, TP 26 nov, 1 cryo, test 11-12

Ilse, TP 27-11, 2 cryo's, test 12-12

Denniszzzz, TP 29-11, 2 emmies, test 13-12

Petra74, TP 30-11, 1 emmie, test 14-12, ongi 13-12

Miep, TP 30-11, 2 emmie's, testdag 15-12

Luna, TP 4-12, 2 cryo's, test 15-12

Chantal33, TP 3-12, 1 emmie, test 17-12

Ramona 26, TP 2-12, cryo,test 17-12

Nataschaj, TP 3-12, 1 emmie, test 17-12

Esther31, TP 3-12, 2 emmies, test 18-12

Nathalie80, TP 3-12, 2 emmies, test 18-12

Mirrie39, TP 4-12, 2 emmies, test 17-12

Louke, TP 4-12, 2 emmies, test 18-12

Nathalie28, TP 6-12, 1 emmie, test 20-12

Hellen, TP 7-12, 1 emmy, test 21-12

Taurus71 (Manon) tp 8-12, 1cryo,test 22-12

Didie, TP 8-12, 2 cryo's, test 22-12

Laika, TP 9-12, 1 cryo, test 21-12

Joy1, TP 8-12, 2 cryo's, test 22-12

Kaatje, TP 10-12 2 cryo's test 22-12

ICSI2009, TP 11-12, 1 emmy test 22-12

Ilcsilke, TP 10-12, 1 emmie, test 25-12

Claudiaatje TP 11-12 1 emmy, test 25-12

Nicole 6e IUI 10-12, test 26-12

Sabke77 TP 14-12 1 emmy, test 27-12

Lisette, TP 14-12, 1 emmy, test ?

Natscha1982, TP 14-12, emmie, test?

Estrhalita, TP16-12, 1 emmie, test 28-12

Colinda, TP 16-12, 2 cryo's, test 30-12

Leeuw (Maaike), TP 18-12, 1 emmy, test 30-12

Caroline (Elinorac), TP 16-12, 1 emmie, test 31-12

Fren-1976, TP 19-12, 1 emmie, test 31-12

Audrey, TP 19-12, 2 emmy's, test 31-12

Sannie66, 20-12 IUI, test 6-01-2010

dames, helaas een dikke vette min.

vanaf vrijdagavond al wat roze afscheiding, zaterdag mega krampen en een beetje bruin en gisteren geen kramp en een beetje bruin. Tja, dan heb je toch hoop

Maar helaas.

Meiden die komen gaan, zet hem op!!!!

Geplaatst

He verd*rie, verd*rie Hellen! Da's echt k*t...Heel veel sterkte meis met de verwerking...met goede moed naar de volgende poging?

Liefs,

San

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden