Ga naar inhoud

Wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi meiden

Wat blijft de bank rood staan

Het word tijd voor groen

het maakt me wel bang voor mijn test dalijk pfff

Ik voel genoeg hoor buik, borsten, blosje op mijn wangetjes, iets wat verhoogde temp, en met vlagen en beetje misselijk zit er best goed uit, maar die bolletjes he die ons zo in maling kunnen nemen, ik ben benieuwd hoor!

iedereen die ook nog aan het wachten is, succes ook en hopelijk groen en positief het nieuwe jaar in.

En meiden die helaas rood zijn, sterkte met verwerken zal niet meevallen zo met die feestdagen ook pff

liefs Claudia

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

I.o.m. Loulou (nieuw hier!), haar er bijgezet:

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Carole, TP 16 nov. 1 emmie, testen 1-12

Anje, TP 21 nov, 2 emmies, testen 2-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Jackie, TP 18 nov, 1 emmie, testen 3-12

Mirthe, TP 18 nov, 2 emmies, testen 3-12

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-12

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's,Urine testEN positief vanaf 27 nov.bloedtest 4-12

Spaatje, TP 23 nov, 1 emmie, test 4-12

Heleen, TP 21 nov, 1 emmie, test 5-12

Sissi, TP 19 nov, 1 emmie, test 5-12, 29-11 ongi

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 7-12, 6-12 ongi

Nine, TP 22 nov, 3 emmies, bloedtest 7-12

Sjors en Sjimmie, TP 22 nov,2 emmie, test 7-12

Judith4, TP 22 nov, 1 emmie, test 7-12

Magda, TP 20 nov, 2 emmies, test 7-12

Nellas, TP 23 nov, 2 emmie's, test 8-12

Yasmine, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Amber76, TP 23 nov, 1emmie, test 8-12

Mar2809, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

WendyAnouk, TP 26 nov, 1 emmie, bloedtest 8-12

Josephine, TP 24 nov, 2 cryo's, test 9-12

Talya, TP 28 nov, 1 cryo, test 10-12

Aafke, TP 26 nov, 1 cryo, test 11-12

Ilse, TP 27-11, 2 cryo's, test 12-12

Denniszzzz, TP 29-11, 2 emmies, test 13-12

Petra74, TP 30-11, 1 emmie, test 14-12, ongi 13-12

Miep, TP 30-11, 2 emmie's, testdag 15-12

Luna, TP 4-12, 2 cryo's, test 15-12

Chantal33, TP 3-12, 1 emmie, test 17-12

Ramona 26, TP 2-12, cryo,test 17-12

Nataschaj, TP 3-12, 1 emmie, test 17-12

Esther31, TP 3-12, 2 emmies, test 18-12

Nathalie80, TP 3-12, 2 emmies, test 18-12

Mirrie39, TP 4-12, 2 emmies, test 17-12

Louke, TP 4-12, 2 emmies, test 18-12

Nathalie28, TP 6-12, 1 emmie, test 20-12

Hellen, TP 7-12, 1 emmy, test 21-12

Taurus71 (Manon) tp 8-12, 1cryo,test 22-12

Didie, TP 8-12, 2 cryo's, test 22-12

Laika, TP 9-12, 1 cryo, test 21-12

Joy1, TP 8-12, 2 cryo's, test 22-12

Kaatje, TP 10-12 2 cryo's test 22-12

ICSI2009, TP 11-12, 1 emmy test 22-12

Ilcsilke, TP 10-12, 1 emmie, test 25-12

Claudiaatje TP 11-12 1 emmy, test 25-12

Nicole 6e IUI 10-12, test 26-12

Sabke77 TP 14-12 1 emmy, test 27-12

Lisette, TP 14-12, 1 emmy, test ?

Natscha1982, TP 14-12, emmie, test?

Estrhalita, TP16-12, 1 emmie, test 28-12

Colinda, TP 16-12, 2 cryo's, test 30-12

Leeuw (Maaike), TP 18-12, 1 emmy, test 30-12

Caroline (Elinorac), TP 16-12, 1 emmie, test 31-12

Loulou, TP 18-12, 2 emmies, test 1-01-2010

Fren-1976, TP 19-12, 1 emmie, test 31-12

Audrey, TP 19-12, 2 emmy's, test 31-12

Sannie66, 20-12 IUI, test 6-01-2010

Geplaatst

Meiden heel veel succes met wachten! Voor de meiden de negatief getest hebben, heel veel sterkte! Voor de meiden die positief getest hebben, gefeliciteerd!

Herken jullie gevoelens, lijkt al zo lang geleden. Heb het al vaker gezeg, het hele traject is niet ivffen maar ff w achten. Iedere keer een ander wachtbankje. Maar er zijn leukere wachtbankje als diegene waar jullie nu opzitten!!!

Ik ga duimen voor veel groene regels!

Geplaatst

he hellen wat rot nou!! en dat net voor de kerst!!!

Claudia wanneer mag je testen??

Ik ga morgen voor de grote test. Heel handig trouwens want mijn dochtertje heeft kerstvakantie, dus hoe we het gaan doen is nog een grote vraag.

Alle rode meiden, op naar een nieuw jaar met heel veel kracht. Alle groene... jeetje wat een wonder vooral als je die rode lijst zien brrrrr

Geplaatst

Hoi Marjan,

Slaapt ze niet een beetje uit in de vakantie? je kunt toch 's morgens vroeg testen? Alsof je zelf lang gaat slapen, haha! Veel succes alvast, lijkt me heel eng...

Caroline

Geplaatst

Icsi2009

Ik ga denk ik het weekend testen!

Jij succes morgen met testen, ik zal voor je duimen!

En misschien testen voordat je dochtertje wakker word zal toch niet zo heel vroeg zijn?

Liefs Claudia

Geplaatst

Hallo meiden

Kom hier ook ff piepen !

Aan alle groentjes , een dikke proficiat en geniet ervan !! :drink:

Aan de roodjes , enorm veel sterkte toegewenst !

Aan degene die nog moeten testen , enorm veel succes toegewenst !!

Groetjes Joke

Geplaatst

Ik wou mezelf rood maken omdat ICSI 2 wederom niet is gelukt, alleen had iemand dit al gedaan blijkbaar.

Meiden die nog moeten testen suc6 ermee, een groene regel zou toch wel erg leuk zijn aan het eind van dit jaar!

Groetjes Nathalie

Geplaatst
..Ik wou mezelf rood maken omdat ICSI 2 wederom niet is gelukt, alleen had iemand dit al gedaan blijkbaar...

Meis, kl*te dus weer! :sed: is in mineur blijkbaar! Was vast een foutje van dat rood maken...en geen voorbode..

Meissie, sterkte nu zo voor de kerst.. neem je tijd in deze...

Dikke knuffel,

San

Geplaatst

Tjemig dames, de laatste berichten hier zijn niet meer zo heel positief. Ook al overheerst het rood helaas toch weer op dit bankje, probeer de moed en de hoop niet te verliezen.

Iedereen heel veel sterkte met alles.

Liefs, Dorine

Geplaatst

Hallo meiden

jeetje wat hebben er weer velen een negatieve test, ik schrik ervan

Ik vind het enorm ***** voor jullie allemaal!!!! Ik wens jullie heel veel sterkte toe om deze teleurstelling een plekje te kunnen geven, en kracht en hoop voor een eventuele volgende poging!!!

alle meiden die nog in de wachtweken zitten, heel veel succes, houd de moed erin meiden!!

lieve groeten

Babeth

Geplaatst

Dag dames,

op de valreep kom ik jullie vergezellen op het december-bankje.

Ben zo vrij geweest om de 'ondersten' op volgorde van datum te zetten.

Groetjes,

SterreMaud

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Carole, TP 16 nov. 1 emmie, testen 1-12

Anje, TP 21 nov, 2 emmies, testen 2-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Jackie, TP 18 nov, 1 emmie, testen 3-12

Mirthe, TP 18 nov, 2 emmies, testen 3-12

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-12

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's,Urine testEN positief vanaf 27 nov.bloedtest 4-12

Spaatje, TP 23 nov, 1 emmie, test 4-12

Heleen, TP 21 nov, 1 emmie, test 5-12

Sissi, TP 19 nov, 1 emmie, test 5-12, 29-11 ongi

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 7-12, 6-12 ongi

Nine, TP 22 nov, 3 emmies, bloedtest 7-12

Sjors en Sjimmie, TP 22 nov,2 emmie, test 7-12

Judith4, TP 22 nov, 1 emmie, test 7-12

Magda, TP 20 nov, 2 emmies, test 7-12

Nellas, TP 23 nov, 2 emmie's, test 8-12

Yasmine, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Amber76, TP 23 nov, 1emmie, test 8-12

Mar2809, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

WendyAnouk, TP 26 nov, 1 emmie, bloedtest 8-12

Josephine, TP 24 nov, 2 cryo's, test 9-12

Talya, TP 28 nov, 1 cryo, test 10-12

Aafke, TP 26 nov, 1 cryo, test 11-12

Ilse, TP 27-11, 2 cryo's, test 12-12

Denniszzzz, TP 29-11, 2 emmies, test 13-12

Petra74, TP 30-11, 1 emmie, test 14-12, ongi 13-12

Miep, TP 30-11, 2 emmie's, testdag 15-12

Luna, TP 4-12, 2 cryo's, test 15-12

Chantal33, TP 3-12, 1 emmie, test 17-12

Ramona 26, TP 2-12, cryo,test 17-12

Nataschaj, TP 3-12, 1 emmie, test 17-12

Esther31, TP 3-12, 2 emmies, test 18-12

Nathalie80, TP 3-12, 2 emmies, test 18-12

Mirrie39, TP 4-12, 2 emmies, test 17-12

Louke, TP 4-12, 2 emmies, test 18-12

Nathalie28, TP 6-12, 1 emmie, test 20-12

Hellen, TP 7-12, 1 emmy, test 21-12

Taurus71 (Manon) tp 8-12, 1cryo,test 22-12

Didie, TP 8-12, 2 cryo's, test 22-12

Laika, TP 9-12, 1 cryo, test 21-12

Joy1, TP 8-12, 2 cryo's, test 22-12

Kaatje, TP 10-12 2 cryo's test 22-12

ICSI2009, TP 11-12, 1 emmy test 22-12

Ilcsilke, TP 10-12, 1 emmie, test 25-12

Claudiaatje TP 11-12 1 emmy, test 25-12

Nicole 6e IUI 10-12, test 26-12

Sabke77 TP 14-12 1 emmy, test 27-12

Lisette, TP 14-12, 1 emmy, test ?

Natscha1982, TP 14-12, emmie, test?

Estrhalita, TP16-12, 1 emmie, test 28-12

Colinda, TP 16-12, 2 cryo's, test 30-12

Leeuw (Maaike), TP 18-12, 1 emmy, test 30-12

Caroline (Elinorac), TP 16-12, 1 emmie, test 31-12

Fren-1976, TP 19-12, 1 emmie, test 31-12

Audrey, TP 19-12, 2 emmy's, test 31-12

SterreMaud, TP 20-12, 1 emmie, test 31-12

Loulou, TP 18-12, 2 emmies, test 1-01-2010

Sannie66, 20-12 IUI, test 6-01-2010

Geplaatst

Helaas weer heel veel rode regels, meiden verschrikkelijk voor jullie.

Ik hoop dat dan in ieder geval het laatste deel van het rijtje overwegend (liefste helemaal natuurlijk want ik gun het iedereen) groen mag worden gekleurd.

Geplaatst

ik wil ook zo'n banner!!! en als ik hem heb maak ik m knal groen!!!!

vandaag de test der testen gekocht. Voelde me zwaar schuldig bij de apotheek. Ik stond daar maar te stressen en dacht aan hoe oneerlijk het allemaal wel niet is dat wij in deze situatie zitten, komt er een meisje binnen van mijn leeftijd om haar medicijnen op te halen, ze had een kaal hoofd, dus drie keer raden. JEetje mina wat voelde ik me rot zeg. ik heb maar gewacht tot ze weg was en etoen de test gekocht.

er zijn dus altijd nog ergere dingen.....

Geplaatst

Icsi, ik snap je gevoel helemaal, een goede vriendin van mij heeft hetzelfde, die is aan het vechten tegen haar dood en ik vecht voor leven en het is heel dubbel, maar ook zij is blij voor me dat ik deze kans krijg!

Dus het 1 sluit het ander niet uit, voel je niet schuldig.

Maar, heb je die test nu gedaan of nog niet??????

groengroengroen.......hopen!!!!1

Geplaatst

NEE! ik zat er helemaal klaar voor, op de wc, gebruiksaanwijzing in mijn had en.... ik plas gewoon terwijl ik zit te lezen!!!

WHAWHAAHAHAHAHAHAH wat een sukkel!!!!

vanavond nog maar een x. maar morgen ochtend voor het ecchie

Geplaatst

IK had een vraag voor de IVF dames ... ik ben nu met IUI bezig maar na deze 6e keer krijgen we een gesprek over IVF ... als ik met de IUI een follikelmeting krijg zo rond de 13e dag zijn dit meestal 3 en soms 4 follikels .... hoe gaat dat met IVF ... ik lees af en toe op het forum dat er dames zijn met 12 tot 13 follikels ... dan heb ik er dus maar bar weinig en mijn vraag is dan of ik uberhaupt wel voor IVF in aanmerking zal komen ... de follikels zijn trouwens zonder hormoonbehandeling ... gr. Nicole

Geplaatst

Hoi Nicole,

Ik heb hiervoor OI en IUI gehad. Daarbij zijn 3/4 follikels normaal (eigenlijk al te veel, als ze rijp zijn). Bij IVF krojg je door hormoonstimulatie veel follikels. Ik snap eigenlijk niet hoe jij telkens 4 follikels krijgt zonder hormoonbehandeling. Dat betekent dan toch dat jij elke IUI poging kans had op een 4-ling?

Groetjes!

Geplaatst

Hoi, ja gezien het aantal follikels had ik wel een verhoogde kans op een meerling maar gezien mijn leeftijd ( 42 jaar en 7 maanden ) durven ze dit wel iedere keer aan te gaan .... en zoals je ziet is het dus 5x al niet gelukt ... nu wachten we dus op de uitslag van de 6e keer ..... bij deze 6e keer had ik 3 grote follikels zitten dus wie weet ....

Ik hoop natuurlijk dat IVF niet nodig is maar ik vroeg me inderdaad af hoe de dames aan zoveel follikels kwamen maar nu weet ik dat dus ....

Dank je wel voor je informatie ....

gr. Nicole

Geplaatst

he dames tot morgen! ga nu eff niks meer doen, voelen of hopen. Gewoon niks en morgenvroeg op de wc, hopenlijk gaat t dan goed!

duim of bid wat je wil... aub voor een plus een mooie dikke rolze plus

doeiii

Geplaatst
he dames tot morgen! ga nu eff niks meer doen, voelen of hopen. Gewoon niks en morgenvroeg op de wc, hopenlijk gaat t dan goed!

duim of bid wat je wil... aub voor een plus een mooie dikke rolze plus

doeiii

Hoi ICSI, Ik weet dat je de 22e gaat testen maar als ik naar mijn terugplaatsdatum kijk ben jij 3 dagen later dan mij en dan denk ik, dat je naar verhouding nog vroeg mag testen. Dus....m.a.w. als het negatief is zou ik er nog een test tegen aan gooien een paar dagen later...Heel veel succes en ik ben reuze benieuwd. En als je last heb van nieuwsgierige kinderen, lees kind, er zit toch wel een slot op de w.c./badkamer????????

Joy1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden