Ga naar inhoud

Wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Icsi,

Wat een onzekerheid allemaal!! Word je toch helemaal gek van....!

Op je strepen gaan staan hoor in het ziekenhuis. Kom maar door met de bloedtest, dat is het enige wat voor jou nu duidelijkheid en zekerheid zal geven! Veel sterkte en houd dat kleine beetje hoop vast, ik ga voor je duimen!!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Grrr, ja, Marjan, zo is het!

Een "goed beleid" vind ik toch ook een bloedtest 14 dagen na TP, dan heb je in ieder geval echte zekerheid!

Sterkte en liefs, Nine

Geplaatst

marjan

Wat erg dat je nu negatief getest hebt, jeetje wat sneu

Ik had het zo anders gehoopt voor jullie

Maar ik ben ook van vrijdag 11-12 TP en ik ga nog niet testen, ikzelf vind het aan de vroege kant

Gyn zelf zegt na 3 weken pas, in de papieren staat 16 dagen.

Ik ga het weekend testen.

Het is pas dag 12 !!

Goed van je om een bloedtest dan te eisen, met de kerst, weg met die onzekerheid, zo de kerst niet in

Het kan nog!!!

Dikke Digiknuff van Claudia

Geplaatst

Lieve, lieve Marjan, wat een onzekerheid... Ik stuur je hierbij heel veel positieve energie....en wens je veel wijsheid voor wat je ook besluit..

dikke knuffel!

Geplaatst

Marjan, je hebt gelijk, op je strepen gaan staan hoor, sterkte!

Aafke, wat een onzekerheid! Waarom ben je zelf aan het testen geslagen? Voelde je je niet 100% zeker meer? Wat vervelend allemaal meis...jij ook sterkte!

Geplaatst

Hoi

@Icsi, heel veel sterkte gewenst! Ik heb zelf na kort bloedverlies drie weken doorgelopen (waarin ik de bolletjes dus door moest blijven gebruiken omdat ik niet zeker was van een volledige miskraam). Erg vervelende periode doordat je toch blijft hopen. Mijn test bleef al die weken ook positief. De assistente raadde me aan een test te doen (niet erg logisch aangezien je hormoonwaarde niet ineens op 0 zit) daardoor bleef ik toch hoop houden. De fertiliteitsarts had tijdens de echo echt zoiets van: waarom ben je niet eerder gekomen.....! Dus vraag gewoon naar de arts/gyn zelf en laat je niet door de assistente met een kluitje in het riet sturen.

Kan me heel goed voorstellen dat die onzekerheid in deze periode helemaal beroerd is.

Alle meiden die negatief getest hebben, heel veel sterkte gewenst met de verwerking en hopelijk is de volgende 'medische malle molen' voor jullie wel positief. Mocht er geen volgende keer zijn, dan is het verhaal natuurlijk heel anders. Ik weet niet hoe dat voelt, maar kan me er wel iets bij voorstellen.

Alles meiden die nog op het wachtbankje zitten: red de eer van de decembermaand met hopelijk heel veel groene regels!!

Liefs Heleen

Geplaatst

Dames, mag ik vragen over wat voor "bolletjes" jullie het toch hebben, zijn het hormonen en hoe is het gebruik hiervan moet je dat gewoon innemen of inbrengen en wat is het doel van deze bolletjes,

gr. Nicole

Geplaatst

Tja dat lijkt mij nou ook niet echt prettig ... heb je daarna ook pijn dan of valt dat wel mee???? Jammer dat sommige vrouwen zoveel moeten doorstaan om een kindje te mogen krijgen ... lfs. Nicole

Geplaatst
Dames, mag ik vragen over wat voor "bolletjes" jullie het toch hebben, zijn het hormonen en hoe is het gebruik hiervan moet je dat gewoon innemen of inbrengen en wat is het doel van deze bolletjes,

gr. Nicole

hahaha moest erg lachen. Die bollen zijn erg!! ze zijn eigenlijk voor mannen bedoeld en in de gebruiksaanwijzing staan ook hele andere dingen, zoals oraal innemen. Wij brengen ze dus vaginaal aan en dat is een gedoe. HEt is een witte dopewt en dan twee die je zo hoog mogelijk er in moet doen hahaha voordat ik door had dat hoog betekende diep! pfff ze kwamen er gewoon weer uit!!

zo weet je nu genoeg hahaha

Ik heb dus echt afkick verschijnselen als ik ze niet meer heb. bizarrr

Geplaatst

Hahahahaha ... dat is ook wat zeg ..... en als die dingen dan oplossen verlies je dan ook rotzooi??? Lijkt me niet echt prettig allemaal ... ik heb wel eens een schimmelinfectie gehad en toen moest ik ook wel eens een soort "duivenei" inbrengen en als zo een ding dan smelt dan voel je dat tussen je benen weg lopen maar gelukkig kon je dat ding voor de nacht in brengen en heb je er niet zoveel last van .....

Hoe is het nu met je ICSI ben je een beetje over de ergste teleurstelling heen???

lfs. Nicole

Geplaatst

Hoi hoi

Ik doe ze nu met een speciale huls inbrengen die ik er bij gekregen heb, ideaal!!

Je brengt ze dan dieper in ik nu heb weinig/minder last van troep in mijn broekje

Liefs Claudia

Geplaatst

IK vind het een fijn behandelcentrum met fijne artsen ... hoelang ben jij daar al onder behandeling ik vanaf juli 2009 ... gr. Nicole

Geplaatst

Welke arts heeft bij jou de laatste terugplaatsing gedaan en heb jij ook een voorkeur van artsen daar of niet?? Ik vind namelijk de vrouwelijke artsen minder dan de mannelijke artsen ... gr. Nicole

Geplaatst

De TP is in Genk gedaan, door ene jean paul 2 minuten gezien.

Bij Geertgen zelf hebben we dr Ruis zeer vriendelijke man

ook dr wissman 1 keer gezien, ook erg aardig

verder die assistentes de een is aardiger dan de ander, zelfde als de gastvrouwen de iseen aardiger dan de ander.

Geplaatst

Doen ze bij Geertgen geen terugplaatsing dan??? Ze hebben nu toch een heel stuk eraan laten bouwen ik dacht dat daar de tp en puncties werden gedaan??? Ik vind dr. Wissman een hele fijne vent hij doet een hoop extra dingen die de andere artsen niet doen. En dr. Ruis is ook een lieverd .... dat zijn echt mijn 2 voorkeursartsen maar dat is natuurlijk heel persoonlijk .... wanneer kan jij nu straks gaan testen of moet jij naar het ziekenhuis toe voor een bloedtest of zo,

lfs. Nicole

Geplaatst
Hahahahaha ... dat is ook wat zeg ..... en als die dingen dan oplossen verlies je dan ook rotzooi??? Lijkt me niet echt prettig allemaal ... ik heb wel eens een schimmelinfectie gehad en toen moest ik ook wel eens een soort "duivenei" inbrengen en als zo een ding dan smelt dan voel je dat tussen je benen weg lopen maar gelukkig kon je dat ding voor de nacht in brengen en heb je er niet zoveel last van .....

Hoe is het nu met je ICSI ben je een beetje over de ergste teleurstelling heen???

lfs. Nicole

Ik heb me gevoel eff uitgeschakeld vandaag. Nu eerst eff uitrusten. De spanningen kwamen vandaar er behoorlijk uit via klachten, buikpijn, maagpijn en misselijk hmm je zou toch denken:dizzy: wordt er gek van!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden