Jump to content

Faasje opgenomen ziekenhuis

eiger

Recommended Posts

Lieve meiden,

Hier effe een kort berichtje(moet ook mijn ei kwijt).

Om 20.00 uuur slipe Faas nog en klonk heel benauwd, koorts gemeten had nog steeds 40 graden en piepte heel erg, wilde niet drinken en spuugde een paar keer slijm/gal.

ik naar de nightcare (lieve bleef met schoonbroer thuis, man was werken)

Daar aangekomen eerst bij de huisarts, die meteen doorgestuurd naar de ehbo voor de kinderarts, hij is/was heel erg benauwd.

Een paar testen en toen werd hij opgenomen. Hij wordt nu om het half uur beneveld en Remko slaapt bij hem vannacht.

Hij is zo ziek mijn kleine mannetje, heel heet en bijna geen adem...ooh echt zielig.

Ze denken aan het RS virus

hubbie vind het niet erg om daar te zijn(ik heb een kleine antipathie na alle ziekenhuis bezoeken van de afgelopen jaren, mijn papa, vruchtbaarheidsbehandelingen enz)

Nu thuis met kleine Lieve...

Morgen horen we meer,

Joos jij ook beterschap en nachtrust voor Anne meya.

Cynthia

• Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeetje Cynthia,

jij krijgt ook wel de volle laag met die 2 van jou zeg. Hoe zijn de mannen de nacht doorgekomen? Weet je inmiddels al wat meer over wat hij nu precies heeft? Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat ie snel weer bij jullie thuis komt.

Liefs Corine

ow Cynth, schrik me rot van je berichtje!

Heel veel stertke meis!! Hoe gaat het nu met Faas? En met jullie?

Het houdt ook niet op bij jullie... Sterkte..

he cynthia,

ik lees t nu pas. och arme faasje, wat vreselijk zielig en voor jullie ook, ik krijg er gewoon kippevel van als ik eraan denk. zo'n knoop in je maag he...

hoe is het nu?

veel sterkte meissie!

lis

Neeee! Wat vreselijk zeg.

Weet je al iets meer over hem? Wat hij heeft, en nog beter, hoe hij ervan af komt?

Jeetje, jullie krijgen het ook voor je kiezen zeg!

Zit met een knoop in mijn buik dit te schrijven. Hoe zullen jullie je dan niet voelen........

Hopelijk laat je snel iets van je horen.

KUS!

hier ben ik dan ff..

Faas ligt nog steeds in het ziekenhuis...na heel wat onderzoeken en gepush van onze kant is er nu een diagnose.

hij heeft longonsteking!

Eerst wilde ze hem gisterenmiddag naar huis sturen maar hij was zo ziek, 41 koorts en zo afwezig en benauwd, dus hebben wij gezegd dat het echt niet normaal zo is enz..gewacht op de art9eerst co assistent) die kwam natuurlijk pas om 5 uur..bloed afgenomen..bleken de waardes niet goed te zijn.Toen met spoed een longfoto, bleek het toch een bacteriele infectie te zijn(tegen virussen, wat ze eerst dachten doen ze niets)

Hij heeft nu een sonde in(had al 2 dagen niet gegeten of gedronken en krijgt ook nu antibiotica.. Het lijkt nu iets beter te gaan maar hij slaapt natuurlijk slecht en is erg lamlendig!

ik ga Lieve eerst in badje doen en dan naar t ziekenhuis, hubbie slaapt bij Faas

Natuurlijk zijn mijn schoonouders, moeder en mijn zus nu net op vakantie!!!!!!!! dus oppas voor Lieve is wat moeilijk..

doei cyn

HOi Cyn

jeetje zo een klein manneke en al zo ziek zeg.

veel beterschap zeg.

Jij woont toch in Maastricht?

Als je echt hoog zit, mag Lieve wel effe hier bij Luca spelen hoor!Als ik tenminste kan heet dat.

groetjes angela

Ow Lieve Cynt, wat een ellende met jullie lieve Faasje zeg...ALs je wat dichterbij woonde zou ik oppassen zodat je wat makkelijker weg kon.. Wel heel fijn dat er een diagnose is gesteld he? Dan weten jullie iig waar jullie aan toe zijn.

Heel veel sterkte en ik hoop dat ie snel weer beter is en lekker naar huisje mag.

Geef m maar een lekkere knuffel van ons hier en hou je taai he lieverd?

Knuf Sab en Carolijn xxxxx

Jeetje meis wat vind ik het erg voor jullie.

Wat goed zeg dat jullie voet bij stuk hebben gehouden en jullie niet hebben laten afschepen. Zo zie je maar hoe goed je voor jezelf en je kindje op moet komen zeg.

Wat fijn dat Lieve morgen nog naar het KDV kan.

DAn ben jij ook wat mobieler.

Sterkte en een hele dikke knuffel voor jullie! :hug:

Ow wat goed zeg!!! Ik heb ook nog bonne voor het kdv van de kerst omdat ze dan dicht zijn, toch wel handig in noodgevallen he? Wees maar extra lief voor ze want ze zijn natuurlijk wel lang zonder elkaar nu he? Dat zal Lieve ook wel merken denk ik dat haar broer niet bij haar is....Nogmaals sterkte meis xx

Cynthia wat goed dat je voet bij stuk hebt gehouden meid...zo zie je maar weer...je eigen moedergevoel vast houden!

IK hoop dat faasje nu snel zal opknappen!

Geef hem maar een :hug:

kus

Cynt en Remco, jullie zijn topouders!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Petje af voor jullie optreden namens Faasje.

Hopelijk zakt de ontsteking nu snel af en knapt ie binnenkort op.

Je zal inderdaad net zien dat je dierbaren dan weg zijn, als je ze nodig hebt.

Fijn dat Lieve morgen een dagje extra naar het KDV mag.

Sterke allemaal!!!

Liefs Laura

Oh meid, ik zit hier met tranen in mijn ogen jouw bericht over Faas te lezen... Ik kan niet meer dan jullie enorm veel sterkte en beterschap wensen voor die kleine vent van jullie. Hopelijk knapt hij snel weer op en mag hij spoedig weer mee naar huis (maar eerst wat beter worden hoor, zo wil je je kindje ook niet mee naar huis nemen... Ik weet wat het is meid en leef met jullie mee...)

Sterkte!

Liefs, Bianca

jeetje Cynt..

Goed van jullie dat je je niet laat afschepen!!

Ik hoop dat Faasje zich snel beter voelt!!

En je mag Lieve ook naar mij brengen hoor, als je dat stuk wil rijden..?

Heel veel sterkte!!

Cynthia,

Door alle drukte kan ik nu pas je berichtje lezen maar wat schrik ik ervan meis! Ik krijg het gewoon helemaal koud!! En wat goed dat jullie voet bij stuk hebben gehouden toen ze Faasje naar huis wilden sturen, zijn ze helemaal gek geworden!!

Lieve schat, ik kan me enigszins voorstellen hoe je je voelt en dan zal het nog duizend maal erger zijn... je kleine ventje achterlaten in het ziekenhuis. Gelukkig weten ze nu wat er loos is en wordt er gehandeld.

Ik wens jullie veel sterkte en beterschap van Faasje. Geef hem maar een hele dikke knuffel van mij en mijn meiden....

Bedankt voor jullie superlieve berichtjes!

faasje gaat gelukkig beter, heeft weer zelf gegeten vadaag en de antibiotica neemt hij ook goed, de sonde had hij nl al 3 x eruit gesloopt afgelopen nacht..

Ga nu weer effe erheen hubbie wat te eten brengen en dan weer naar huis voor Lieve

doei cyn

Wat fijn dat het al iets beter gaat!

Wat een deugniet, die sonde eruit trekken! (lijkt me ook niet prettig..)

Red je het een beetje met Lieve, en al dat op en neer ge-ren?

Dikke knuf,

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use