Ga naar inhoud

Uitgerekend in Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Iza, wat een heerlijk moppie hebben jullie.. ze kijkt ook zo lekker 'alwetend' in de lens van de camera..:happy:

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank je Sannie, ja erg hè? Die wijze blik! Net 2 maanden oud...

Straks heb jij ook zo'n moppie!! Het schiet al op voor jullie zeg :-o ben heel erg benieuwd naar jullie popje!!

Geplaatst

ooh Iza wat een schatje!!! je moet over 18 jaar echt ff bellen hoor als Maikel ook 18 is....iedereen zegt dat het een lekker menneke is, zal wel ff een foto plaatsen....(laat ik manlief wel ff doen, gaat sneller haha)

Geplaatst

Hallo allemaal,

Zit niet zoveel meer op het forum. Ben niet zo'n computerwonder en vind het gewoon vervelend dat het vertrouwde weg is en ik elke keer toch weer moet zoeken. Ach misschien als er wat meer ritme is dat ik toch vaker erop kom.

Hier morgen 5 weken oud. Famke doet het goed. Ze slaapt nu ook goed en snapt het in slaap vallen sinds ik haar op de buik leg ! Gister naar het consultatiebureau geweest. Ze is nu 56,5 cm en 4,5 kg !! Jaaa de borstvoeding gaat goed ! Zit nu op 5 voedingen. Ik heb haar vannacht wakker gemaakt voor de voeding want er zat al 7 uur tussen !

Ik moet zometeen naar de gynaecoloog voor mijn nacontrole. dus ga zo mijn prinsesje wakker maken om haar te wassen en te voeden.

Zou graag foto's plaatsen maarja weet natuurlijk weer niet hoe dat moet maar ik ga het uitzoeken binnenkort. Iza: wat een lekker meiske. echt een plaatje.

Ik was met de mini-pil begonnen die je mag slikken tijdens borstvoeding maar ik kreeg er enorme hoofdpijn van die ik ook had tijdens icsi behandeling dus meteen weer gestopt. Nu is mijn litteken nog niet helemaal genezen dus durf ook nog niet zo goed intiem te zijn maar het zal er wel binnenkort van komen en stel je voor dat het zaad opeens zijn weg vind. Sorry, ik moet er nog niet aan denken. De zwangerschap en bevalling staan nog te vers in mijn geheugen geprint en wil graag eerst even genieten van dit prinsesje.

Ik lees hier al over de eerste inentingen. Ik ben gister bij het antroposofisch consultatiebureau geweest en heb heel veel informatie gekregen over vaccineren, en ik begin sowieso niet met 2 maanden met vaccineren. Ik stel eventjes uit.

Ik was erg tevreden over het bezoek gister. Eerst dik half uur met verpleegkundige en erna dik half uur met arts.

Ik zie trouwens nergens hoe ik dit weer moet verzenden .. bah wat ben ik toch een muts.

Ik het even copieren en dan kijken hoe ik het moet versturen.

lieverds, tot gauw, xxx

Geplaatst

He Iza,

Facebook heb ik ook! Ik zal je de link anders even in een pb sturen. Leia groeit ook als kool zeg! Vorige week heeft Stijn zijn prikken gehad en hij woog 5,5 kilo en was 60 cm. Ook geen kleintje dus. Ik herken je gevoel voor een tweede kindje wel een beetje hoor! Dit had ik echt nooit willen missen. Alle pijn en ellende is als sneeuw voor de zon verdwenen. (en dan hebben jij en ik allebei ook nog eerder thuis gezeten door fysiek ongemak!) Alleen heb ik geen cryo's en zal ik dus een geheel nieuwe ivf-poging moeten ondergaan om weer zwanger te worden. Vind dat een hele heftige gedachte, vooral als ik terugdenk aan de punctie. Maar volgend jaar zal het er zeker weer van komen om een poging te gaan wagen. Ik ben dan ook al 34 en wil gaan jaren er tussen laten zitten. Daarnaast was mijn moeder met haar 36-37 al in de overgang.. Eerst nog een verbouwing hier thuis, want anders hebben we geen kamer voor een broertje of zusje van Stijn. hahaha Wel leuk om te horen dat het bij jou ook zo goed gaat.

Liefs,

Amber

Geplaatst

Gevonden en toegevoegd, maar dat had je al gemerkt ;)

Hier ben ik eens gaan informeren hoe het zit met terugplaatsen en borstvoeding, maar mijn kliniek wil dat ik gestopt ben ivm een lagere slagingskans als je nog borstvoeding geeft.. (al wil ik dat best aanvechten, want als je gewoon weer een regelmatige cyclus hebt ben je gewoon weer vruchtbaar.. Je hebt alleen wel een mega grote kans op 'opdrogen' tijdens de zwangerschap.. en ik wil Leia echt minimaal een jaar borstvoeding geven, dus voor juni volgend jaar gaan we helemaal niks doen. Enerzijds helaas, anderzijds geniet ik echt ten volste van mijn mopje!

Ik moet ook bekennen dat als ik weer volledig de ivf in had gemoeten, ik volgend jaar nog niet begonnen was.. dat vind ik te heftig. Dus dat begrijp ik helemaal! En grappig, dat jij het ook zo voelt.. Het heeft heel even geduurd na de bevalling, maar ik doe het zo weer! Ondanks alle ongemakken, maargoed.. die zijn verdwenen en het was het allemaal waard! Maf he, hoe dat naar de achtergrond verdwijnt?

Leuk om te zien dat Stijn en Leia praktisch gelijk opgaan!! Leia heeft haar prikken nu gehad en was 5995 gram en 60 cm :) ze heeft zich kranig door de prikken heen geslagen. Alleen even brullen bij het prikken zelf, en terecht.. maar zodra de naalden eruit waren, was mijn muppet alweer aan het lachen en kletsen tegen de verpleegkundige! Mijn bikkel.. Ze had daarna wat verhoging en was wat hangerig en gisteren was ze ook nog niet in haar hum, maar vandaag gaat het al stukken beter :)

Nanne, Colle, Heleen... hoe is het met jullie en met de beebs?

Geplaatst

Hallo meiden...ben ik weer :)

Het heeft even geduurd...kon nergens de tijd en energie vandaan halen om hier weer te posten. Maar nu ik er weer ben heb ik het echt gemist.

@Iza: Wat een mooie foto's weer van dat mooie wijze meisie van jullie :) Al begonnen met een foto boek?? Ik moet alle foto's nog uitzoeken en versturen om ze af te laten drukken....dat gaat nog een hele klus worden aangezien ik al honderden foto's heb gemaakt :)

@Louke, Moortje en Amber: Fijn om te lezen dat het met jullie ook allemaal goed gaat

Louke en Moortje waar blijven de foto's?? Ben zo benieuwd. En Amber...een foto van Stijnnemans zou hier ook weer goed staan hoor :)

Ben benieuwd hoe het met de rest van de meiden gaat...hopelijk zijn ze hier nog wel actief. Weten jullie of Tygo al thuis is? En weten jullie hoe het met de 2-ling van Pien gaat? En met Nanne, is haar dochtertje al thuis..vast wel toch?

Oh ja...Iza...hoe zet ik een ticker bij mijn handtekening? Nu deze site veranderd is weet ik niet hoe ik het voor elkaar moet krijgen.

Hier gaat alles goed met ons...energie is nog ver te zoeken (maar dat komt ook omdat ik een beetje laat naar bed ga en het moeilijk vind om smiddags nog een tukkie te doen als het nodig is)

Kian komt nog vaak om de 3 uur voor zijn voeding...al moet ik zeggen dat het nu wel wat vaker gebeurd dat er 4 uur of iets meer tussen gaat zitten (dit is dan helaas wel vaak vroeg op de avond)

Overdag komt hij ook vaak nog om de 3 uurtjes. Het slapen overdag is vaak een ramp. Kian maakt hazenslaapjes en vraagt veel om zijn speentje...die fliebert vaak uit zijn giegeltje waardoor ik heel wat "trap op, trap af" loop op een dag.

Kian is ook erg bewegelijk overdag...hij is erg aan het maaien met zijn armpjes waardoor hij weinig slaapt. Ik heb hem al een keer ingebakerd in hydofiele luiers, uit pure wanhoop.

1e keer ging het goed...daarna niet. Het was zooo zielig hij probeerde zich echt los te worstelen en hij werd er zo overstuur van dat ik hem heel snel weer bevrijd heb.

Toch zit ik er over na te denken om een inbakerdoek te kopen (Iza...ook de Pacco) maar vind het zo prijzig en hij groeit er zo weer uit en dan moet ik weer een maat groter kopen ben ik bang.

Ben ook bang dat hij het vreselijk blijft vinden en dat wil ik hem ook niet aandoen.

Maarja...je zoontje oververmoeid zien en niet in slaap kunnen komen is ook vreselijk. Ook mij vreed het energie omdat ik vaak nauwelijks ergens anders aan toe kom en ik vaak dan wel blij ben als vriendlief thuis komt van zijn werk.

Snachts slaapt Kian wel heel goed. Hij is dan wel heel rustig, komt voor zijn voeding en daarna valt hij gelijk weer in slaap (zonder speentje)

We genieten wel heel veel van ons kaboutertje...hij is (ondanks soms weinig slaap) erg tevreden en lacht de hele dag door. We hoeven hem maar aan te kijken en we krijgen de allergrootste lach van hem...zijn oogjes stralen dan helemaal.

Ook probeert hij tegen ons te praten. Aguhhh, grrrr, bluhhh, ahhhh....zo schattig om te horen. Hij vind het prachtig als we hem dan na doen.

Ik geef Kian borstvoeding, maar dat is voor ons beide niet altijd even leuk. Ik start met een tepelhoedje omdat mijn toeschietreflex erg krachtig is. Kian verslikt zich dan zonder dit hoedje. Ook met hoedje gaat het vaak mis :(

Daarna haal ik vaak het hoedje eraf omdat Kian live drinken gewoon fijner vind (en ik ook) maar soms moet hij echt naar adem happen omdat hij zich verslikt. Ik moet hem dan heel snel van mijn borst halen omdat hij dan echt naar adem aan het happen is en het lijkt dan net of hij stikt. Zo zielig.

Toch wil ik het niet opgeven en probeer ik allerlei houdingen uit. Zo voed ik Kian vaak zittend op mijn been. Ziet er heel maf uit hoor zo'n kleintje rechtop op mijn been, maar op deze manier veslikt hij zich niet zo snel.

Verder wissel ik veel houdingen af.

Kian is vandaag 8 weekjes oud alweer.

Afgelopen maandag kreeg hij zijn eerste prikjes. Oh wat zag ik daar tegenop. Maar net zoals bij Leia heeft Kian ook zijn lach snel weer laten zien gelukkig.

Vond het alleen zo naar dat toen zijn verdriet over was dat hij toen nog een prik kreeg in zijn andere beentje.

Kian heeft gelukkig geen koorts gehad..wel werd hij savonds wakker, was hij spierwit en keek hij heel glazig uit zijn ogen. De volgende dat is hij ook nog zielig en hangerig geweest. Nu gaat het weer helemaal goed.

Zijn naveltje hebben ze aangestipt..die was nog steeds vochtig. Over 2 weken word zijn naveltje weer aangestipt.

Kian weegt nu 5155 gr en is 57.2 cm lang.

4 weken geleden was dit 4315 gr en was hij 55.5 cm

Het gaat dus erg goed met hem.

Het is weer tijd voor foto's dus hier komen ze:

Foto-GWLSX7K7-D.jpg

Foto-PVVJFN7C-D.jpg

Foto-7QPLBFI4-D.jpg

Geplaatst

Hoi meiden

Colle mijn complimenten dat je toch verder gaat met de BV.

Iza ik heb mijn oudste 1 jaar en 3 maanden BV gegeven.

Ik vind het heerlijk om te doen. Jacelyn is nu bijna 5 maanden en komt nog steeds om de 3 uur. Soms om de 4 maar het is niet zoals flesvoeding. De meiden uit mijn topic zitten op 4 a 5 flesvoedingen per dag.

Ik kom aan de 8 voedingen. Ze komt ook 's nachts om de drie uur. Maar ze ligt bij ons in bed dus ik vindt het geen probleem.

Ze eet nu ook een half potje fruit op de dag maar er gaat nog even geen voeding tussen uit.

Het is echt extra. Ik zie er enerzijds ook best tegen op dat als ze 6 maanden is er voedingen weg gaan vallen. Maar de andere kant het hoort erbij.Meiden geniet ervan elke dag want het gaat zo snel. Ik kijk wel eens foto's van de geboorte en ze is al zo veranderd,zo groot geworden. En dan zie ik mijn dochter van 7 en dan vraag ik me weleens af waar de tijd blijft.

Groetjes

Geplaatst

Colle, kijk eens op marktplaats! Daar staan die Pacco's soms voor 15 euro.. dat is nog wel te doen! Als ik het zo hoor zou ik het echt doen hoor!

Leia bleef bij de Puckababy echt vechten, omdat daar haar armen vrij liggen in de zak.. dat was ook zo zielig!! Leg haar zo nu en dan zonder Pacco weg, ook omdat ik het idee heb dat ze haar duim soms aan het zoeken is.. Ik hoop heel erg dat ze gaat duimen, dan kan die stomme speen weg ;) scheelt lopen inderdaad!

Ik heb geen idee hoe ik hier die ticker in de handtekening zet, hij stond er nog van het vorige forum ;) volgens mij de png code kopieren...?

Marchan, heerlijk he! Mag ik vragen waarom je je meisje al met 4 maanden fruithapje geeft?

Geplaatst

FF inbreken...

Colle..ik wou ook al zeggen..kijk eens op marktplaats... Iza schreef t ook al zag ik net

Ik heb ook 2 Paccodoeken (1 aan en 1 in de was)

Ik heb ze voor onze zoon gebruikt toen (4 jaar geleden) Ideaal !!

Je moet er zelf even door heen..t lijkt zielig...lijkt wel een dwangbuis denk je dan maar echt beebs vinden t fijn.

Misschien moet Kian er even door heen. Onze zoon sliep ook nooit..altijd huilen en maaien met zijn armen. De eerste keer dat hij de Pacco aan had sliep hij zo 7 uur weg.

Ik liep telkens naar boven om te kijken of hij nog wel ademde...vertrouwde t voor geen cent maar hij kwam helemaal tot rust. In de baarmoeder liggen ze toch ook helemaal vast op t laatst als de ruimte beperkt wordt...dit herinnerd ze zich hier aan.

Na een tijdje moeten ze dan afkicken en toen heb ik 2 bakerzakken gekocht..hebben ze iets meer ruimte in.

Kan t je echt aanraden !

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]98[/ATTACH] En hier is onze Kian weeeeerr!!!!! Samen met zijn Knijn. :)

Klik op de foto om hem in het groot te kunnen zien.

Het gaat hier goed met Kian. Alleen slaapt hij overdag vrij weinig.

De Pacco heb ik in huis Iza, maar heb hem nog niet gebruikt. Ja 1x maar toen wist ik niet hoe snel ik hem er weer uit moest halen. Hij vond het vreselijk en probeerde zich helemaal los te wurmen...vond het zoooo zielig. Ik weet dat ik er even doorheen moet maar ik vraag me af of het echt wel wat is voor ons mannetje.

Zien jullie er ook zo tegenop om weer te moeten werken? Ik vind het vreselijk als ik er aan denk...en dan met name dat ik Kian bij de opvang achter moet laten :(

Gelukkig heb ik nog wel even vrij want ik heb van de gastouder te horen gekregen dat wegens omstandigheden Kian maar 1 á 2 middaagjes kan komen i.p.v 4 midagen. We zitten nu een beetje vast want tot nu toe hebben we nog geen gastouder kunnen vinden die nog plek heeft :(

Maanda komt er iemand van een gastouderbureau hier thuis, ik zit er namelijk aan te denken om zelf maar gastouder te worden. De papieren heb ik dus het is nu een kwestie van huis verkopen, verhuizen naar ons nieuwe huis etc. Maandag kan ik al mijn vragen op hem afvuren en dan zien we verder.

Nou ik ga weer even bij Kian kijken want hij is WEER wakker hahahaha. Ik val heel wat af van dat trap lopen. Speentje erin, speentje eruit, speentje erin, speentje eruit.

Liefs Niek

ps: Amber, Stijn die groeit als kool zeg. Lekker koppie!!!!!

Geplaatst

Hallo allemaal.

Ik zag dat er iemand een topic heeft aangemaakt voor de augustus/september 2010 mama's. Ik heb daar even snel gekeken maar volgens mij zit daar niemand van ons topic tussen.

Omdat er van ons ook een paar in juli, en zelfs één in april en één in september is bevallen wil ik graag een nieuw topic aanmaken:

De trotse "uitgerekend in augustus 2010" mama's of de trotse mama's van het topic "uitgerekend in augustus 2010"

Welke van de 2 is beter? Of weten jullie een andere passende titel? Dan kan ik hem aan gaan maken en kunnen we daar verder kletsen aangezien we nu allemaal al bevallen zijn.

Of blijven jullie liever hier verder kletsen?

Degene die onder ons topic horen zijn:

*C&D bevallen op 17 april van zoon Tygo

*Pienke bevallen op 15 juli van een zoon en dochter

*Iza bevallen op 28 juli van dochter Leia

*Amber bevallen op 30 juli van zoon Stijn

*Heleen bevallen op 6 augustus van dochter Thirza

*Nanne bevallen op 10 augustus van dochter Noor

*Colle bevallen op 12 augustus van zoon Kian

*Moortje bevallen op 16 augustus van zoon Maikel

*Jeegeetje bevallen op 18 augustus van zoon Lars

*Louke bevallen op 1 september van dochter Famke

Of sla ik nu iemand over???

Ik zou het leuk vinden om jullie te blijven spreken over onze (nu nog) kleine kotertjes.

Ik hoor het wel.

Lfs Niek

ps: overigens word het weer een vrij toegankelijke topic waar iedereen reageren mag. Net zo als ons vorige topic waar we ook reacties kregen van meiden/dames van andere topics...erg leuk!

Geplaatst

Hoi Niek,

Ik vind het allebei mooi klinken. Aangezien de eerste 'titel' het kortste is zou ik daar voor gaan. Het is inderdaad een beetje onhandig dat we nog steeds in het 'zwanger'gedeelte zitten, hahaha.

Liefs

Amber

Geplaatst

In het babbelhoekje heb ik voor ons een nieuw topic aangemaakt. Hopelijk vind iedereen dat een goed idee.

En hopelijk spreek ik jullie daar weer.

Lfs Nicole

Geplaatst

Nou dames....waar blijven jullie? Het is nog steeds zoooo stil in het babbelhoekje "de trotse mama's van "uitgerekend in augustus 2010"

Geplaatst

Hmm, het is hier inderdaad wel erg stilletjes Colle, volgens mij is iedereen aan het geniet van hun kleine prinsje of prinsesje.

Ik heb in ieder geval je knulletje even bewonderd hier en het is een beauty!

4_4_109.gif

sig.jsp?pc=ZSzeb112&pp=ZSman000

Geplaatst

Dank je Mart voor je compliment. :)

Het is inderdaad nog steeds erg stil. Komt misschien vanzelf wel weer, hoop ik want ik mis ze best wel..je hebt toch samen een hele spannende tijd beleefd, vanaf de behandelingen al.

Lfs Niek

• 4 weken later...
Geplaatst

O Pien, wat een heerlijke kindjes! Je zoontje is volgens mij een lieverdje en een kroeldoos en je meisje kijkt heerlijk wijs!

Jullie mogen trots zijn op deze twee...

dikke kus!

San

• 2 weken later...
Geplaatst

Klopt wel wat je zegt Sannie! ;-)

Ik heb zo weinig tijd om eens uitgebreid te reageren hier en dan ben ik nog niet eens aan het werk. Nog twee weekjes en dan mag ik weer... BAH

Met jouw lief meisje alles goed?

Liefs Pien

Geplaatst

He Pienekind, wat leuk om een foto te zien van je prachtige tweeling! Ze zijn om op te vreten! Net als het mooie meisje van Sannie, dat ik vanmiddag in het echt heb mogen vasthouden:-)

Je zult het inderdaad druk hebben met twee... En je zult merken dat je werk juist een soort rustpunt wordt ;-)

Liefs!

Nine

Geplaatst

Hee Nine,

Lang geleden! Hoe is het met je? Ik zie dat je geen onderschrift meer hebt, betekent dit dat jullie definitief gestopt zijn?

Wat leuk dat je contact met San hebt!

Liefs Pien

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden