Ga naar inhoud

Uitgerekend in Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nine de arts wil me met een week weer zien, en ja cryo emmies zijn wel eens wat trager met van alles en nog wat, maar zo traag? En vooral zo'n rommelige baarmoeder waarvan we niet weten of het bloed is of vocht. Een week achterstand had ik nog kunnen accepteren, maar zelfs dan had ik toch iets meer verwacht te zien op de echo. De arts was daar gelukkig ook heel eerlijk in want dit was ook niet het plaatje wat zij had verwacht. De volgende echo is ook meer formaliteit en ook voor mezelf. Zodat we zeker weten dat we de juiste beslissing maken. Als ik verder was geweest, rond de 10 weken of zo en we hadden dit plaatje gezien dan was er sneller actie ondernomen ongetwijfeld. Nu mag ik nog een week de tijd nemen om aan het idee van een curettage te wennen of misschien dat het vanzelf gaat alsnog. Maar gek genoeg heb ik me al redelijk neergelegt bij het feit dat het echt niet goed zit. Tissues zijn er altijd genoeg bij haar dus die zijn ook gebruikt en thuis stik ik in de zakdoekjes en mijn zoontje is gewoon de pineut even met wat extra geknuffel enzo. Maar ik heb liever niet dat hij de hele/halve dag een huilende mama om zich heen heeft. Daar hebben we alletwee niets aan behalve dat het oplucht. Dat bewaar ik wel voor als hij in zijn bedje ligt dan mag ik van mezelf. Al zal mijn man wel weer het gevoel hebben dat ik instort of zo, dat is echt niet zo maar het moet er wel even uit. Daarna kan ik wel weer verder. Als het eerst maar eens 'helemaal' voorbij is. Toch weer blij dat ik nooit echt heel erg veel kwaaltjes heb want dan wordt je nog harder met je neus op de feiten gedrukt. Vanavond eerst maar eens een warm bad met flink lavendel erin dat wil nog wel eens wat doen en het is gewoon even lekker voor mezelf. Misschien gooi ik er zelfs nog wel een glaasje wijn tegenaan. :O

Ik laat zeker even weten hoe het allemaal verloopt, het is welliswaar niet het fijnste verhaal wat je als zwangere wilt horen en lezen maar ik hoop in dit topic wel het enige wat niet fijn afloopt!

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

IVFmama,

Gadverdamme, wat een rampzalig nieuws. Je schreef van de week al dat de echoscopist niet echt enthousiast was, vreselijk dat de hoop die je had nu ook de kop in gedrukt wordt. Ik heb het vreselijk met je te doen, ongelooflijk hoe een reeks van ellende steeds weer het zelfde adres (dat van jullie) weet te bereiken. Ik wens je veel sterkte en ik zal je missen hier meid!

Lies Pieneke

Geplaatst

Pieneke geloof me ik wil ook niet met jou ruilen hoor. Je hebt je portie ook wel gehad! Bij ons zeggen ze wel eens dat de duvel altijd op dezelfde hoop dingust.....so be it.

Had nog wel wat reserve want we hebben ook ons portie geluk al gehad en we weten nog niet wat de toekomst ons brengt dus misschien krijgen we nog wel weer geluk. Daar houd ik me maar aanvast, zonder hoop kom ik toch niet verder en de hoop is er nog steeds. Een miskraam is ook een teken dat mijn lijf het eerste stukje wel 'kan' nu de rest nog en ook dat is al een keer bewezen. We hebben alleen nog meer geduld nodig blijkbaar, dat vind ik ook nog wel ergens achter in de kast verstopt of zo.....

Geplaatst

Ach Ivf-mama, wat rot! Geduld heb ik niet veel van maar wat ik heb wil ik graag aan jullie geven. Ik lees naast veel verdriet ook een kracht in je woorden. Goed dat je verdriet eruit kan komen. Veel sterkte met dit verlies. :hugg:

Geplaatst

IVFmama.. wat erg! Ik vind het zo ontzettend erg voor jullie!!

Ik heb er nu geen andere woorden voor...

Met bewondering en vol bezorgd meeleven lees ik je krachtige woorden van verdriet maar ook van vechtlust en doorzettingsvermogen! Wat ontzettend knap is dat!

Heel veel sterkte!

Veel liefs keesje

Geplaatst

Nee, ivfmama!! Wat vreselijk! Ik hoop ook voor je dat het 'vanzelf' komt..

Bah heb er ook geen woorden voor, heel veel sterkte.. en we gaan je zeker heel erg missen hier :(

Liefs

Geplaatst

Oh IVF-mama, wat vreselijk...

Ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen ter troost want die is er niet. De bodem wordt zo wel heel erg onder je voeten vandaan geslagen! Je klinkt wel heel moedig en nuchter, en dat is waarschijnlijk ook de beste manier om ermee om te gaan. Ik hoop inderdaad voor je dat je niet onder het mes hoeft en wens je heel veel sterket bij het verwerken van deze klap.

Heel veel liefs, Aafke

Geplaatst

Wat een naar bericht IVFmama. Ik wens je heel veel kracht toe voor het verwerken van deze grote teleurstelling. En voor daarna dubbel-superveel geluk voor de blik op de toekomst. Ik hoop voor je dat je lichaam het zelf oplost voor de kerstdagen, zodat een curretage niet nodig is. En dat je je daarna maar weer snel in een "uitgerekend in..." topic mag storten.

In onze uitgerekende maand zijn er natuurlijk ook meiden "afgevallen". Het is heel erg vervelend nieuws en het drukt iedereen met zijn neus op de feiten dat het toch echt een klein wondertje is dat groeit en zeker niet vanzelfsprekend is. Maar het is nog altijd het allernaarste voor diegenen die het overkomt..... Sterkte.

lfs, Nienke

Geplaatst

Jeetje IVF-mama!!

Ik ben niet veel online geweest en heb een stuk terug moeten gaan.

Wat een enorm triest bericht zeg, hier wil niemand mee gecontronteerd worden en jullie hebben al Zo enorm veel achter de kiezen!!

Meis, ik hoop echt dat het kindje spontaan af zal komen en dat de operatie je bespaard zal blijven.

Ik heb erg veel bewondering voor je

Heel veel sterte en kracht wens ik je toe!

liefs

Babeth

Geplaatst

Beste IVF-mama,

Wat enorm kl*te voor je! Ik heb er geen andere woorden voor. Ik wens je veel sterkte toe in de weken die je nog tegemoet gaat.

Dat 2010 toch ook nog jouw jaar mag gaan worden.

Liefs,

Amber

Geplaatst

Ach ivfmama, wat vreselijk dat het zo is gelopen! Ik heb wel enorm veel bewondering voor je doorzettingsvermogen en kracht om door te gaan. We denken aan je en hopen echt dat curretage niet nodig is. Veel sterkte toegewenst..

Geplaatst

@Pieneke, het vloeien duurde bij mij zo'n 4 dagen. Ik kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent, maar houdt je vast aan je mooie HCG waardes. Positief blijven en we blijven gewoon door duimen dat het verder allemaal goed blijft gaan.

@Colle, Van harte gefeliciteerd! Helemaal leuk!!!!

Zodra de eerste echo positief is dan ga ik zeker meedoen aan MvM. Ik wil zo graag iets terug kunnen doen!

Liefs, Chantal

Geplaatst

He IVF-mama, wat een naar bericht!! Wat erg voor jullie.. Zo raar dat het ineens, plotsklaps totaal anders kan zijn, en dat je ineens hier weg bent!

Ik hoop zo met je mee op 'n toekomst die je toelacht! Maar eerst hier nog maar mee dealen.. Ik kreeg van 'n lieve vriend, die ook hapto-huisarts is, gisteren een smsje: 'loslaten kan zo zwaar zijn, geeft dan later pas weer openingen, vertrouw daar ook op..'

Moet dat altijd even laten bezinken, maar tis zo waar!

Geef je verdriet de ruimte..

Veel sterkte en liefs..

Nanne

Geplaatst

Lieve meiden,

het gaat hier wel goedkomen hoor. We balen wel als een stekker, maar aan de natuur kunnen ook wij niets veranderen. En dubbel geluk hoeft niet hoor ;) 1 kindje tegelijkertijd vind ik al helemaal te gek :D

Nee alle gein terzijde, ik hoop gewoon ontzettend veel mooie en goeie (echo)verhalen te lezen hier de komende tijd.

@ Nanne, er gebeurd niets voor niets inderdaad. Het waarom is soms gewoon niet te snappen. Maar ik denk wel eens vaker dat ook later, veeeeel later als we ooit zelf overlijden dat ineens alles duidelijk wordt. Die maffe dingen ala je hele leven aan je voorbij zien flitsen daar zit vast wel meer achter. Maar hopen dat het dan nog heeel lang duurt voor het allemaal duidelijk wordt ;)

Red je het nog met wachten tot woensdag??

Oh vooral inderdaad doorgaan met MVM hoor, volgend jaar kom ik weer een portie halen van jullie ;)

Geplaatst

Nou, moet zeggen dat ik gemaakt ben om te werken, geloof ik.. Dan vliegt de tijd, en heb ik alleen paar keer per dag de kans om te plassen en dus in m'n broek te loeren..

Het gekke is dat ik vorige week de 2 dagen voor de bloeding zo'n negatief gevoel in me had.. héél bewust van het feit dat 't ineens mis kon zijn. En ineens was 't mis.

Nou geloof ik niet zo zeer dat ík dat dan veroorzaakt heb, maar een soort voorgevoel ofzo?? Hoop 't maar, want nu zegt m'n gevoel dat 't wel goed gaat komen........ (of is dat dan de misselijkheid die spreekt? ;-)

Nergens op gebaseerd natuurlijk, en we zullen 't woensdag 10.10u zien..

Dus ja, ik hou 't wachten nog wel uit! Je kent dat oude spreekwoord wel: een dag niet gevloeid...

Hee, meid hou je taai!

Liefs Nanne

Geplaatst

Hihi Nanne maar zo is het wel! Geen bloed geeft moed! En als je je werk ook nog eens leuk vind heb je het toch mooi voor elkaar :D

Hoop dat je na de echo helemaal volop kunt gaan genieten, beetje sjoppen en meer van die leuke dingen! Ik heb iedere keer bij de eerste goeie echo, met kloppend hartje een heel lief rompertje gekocht. Dan 'mocht' het en dan zo'n heerlijk petieterig maatje *zwijmel* om bij te zitten kneuteren als ik eens een offdagje had of de neiging had me wezenloos te gaan sjoppen. :D

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen, ik ben Yvon en sinds 2 jaar bezig om zwanger te worden. Ik ben draagster van een spierziekte, en alleen jongetjes kunnen het krijgen, dus daarom zijn we 3 kwart jaar geleden begonnen met ivf met pdg (geslachtsbepaling). De eerste 2 pogingen zijn mislukt, omdat het jongetjes waren en de celdeling niet goed was, dikke tranen, maar we hielden de moed erin! De laatste poging zou dus in januari zijn, en moest deze maand met de pil beginnen, maar ik werd maar niet ongesteld, en dacht dat het aan de laatste poging lag ( november) dat het niet op gang kwam... maar wat denk je doen we gisteravond een test, en staan er gewoon 2 streepjes......dacht dat ik gek werd. Maar het is natuurlijk nog wel ff afwachten, want ik moet met 10 weken een vlokkentest doen, en kijken wat het geslacht is.....en nu maar hopen, oohhhhhh word helemaal gek van mezelf......

Geplaatst

Welkom Yvon! Wat een spannende tijd gaan jullie tegemoet! Is er ook een (kleine) kans dat je zwanger kunt zijn van een jongetje die niet de spierziekte heeft? Of is het echt 100% duimen voor een meid voor jullie? Gefeliciteerd iig met je zwangerschap en hopelijk krijgen jullie snel goed nieuws over een gezonde baby op komst!

Ow ik werd vanmorgen wakker (nog hartstikke zwanger :S) in een halve witte wereld met een vreemde gedachte. Het gaat een curettage worden, dan zit ik er niet mee dat ik 'onverwacht' een miskraam krijg en is het 'sneller' klaar en achter de rug. Vreemde gedachte maar het geeft wel ineens een stukje rust. Ik zit soms vreemd in elkaar ;)

Geplaatst

Welkom Yvon. Wat een heftig verhaal en ontzettend spannend dus voor jou! Lees ik het nu goed dat je dus nu onverwacht zonder IVF zwanger bent geworden.

Hi IVFmama, je hebt me vanacht nog wel even bezig gehouden.. het doet me goed om te lezen dat dat je met je beslissing een stukje rust hebt gevonden. Weet je al wanneer de curettage gaat plaatsvinden?

@ Nine.. spannend voor jou vandaag de echo! Ik ben erg benieuwd!!

@ Nanne. Wat goed om te lezen dat je gevoel goed is. Ik ben ook zo iemand die zich op kan trekken aan het feit dat het gewoon goed voelt.

Hoe gaat het verder met de dames hier?

Liefs keesje

Geplaatst

Lieve dames,

Eindelijk ben ik dan op mijn werk... de Amsterdamse metro is een crime als het een beetje vriest.

Mooie echo! Mooi koffieboontje! Ligt op schema, volgens lieve, hartelijke dokter T. En toen... zag hij er nog eentje. Die het minder goed doet en volgens hem niet gaat redden.

In ieder geval heb ik een foto meegekregen van de mooi groeiende embryo.

Op 30 december weer een echo!

Wat is dit vreselijk spannend allemaal!!

IVF-mama, ik moet wel vaak aan je denken. Hoe gaat het met je?

En Yvon. Welkom hier, wat een verhaal, zeg!

Keesje, dank voor je medeleven! Ik vond het leuk om Dr.T te hebben, hij heeft tenslotte ook de tp gedaan.

Liefs van adrenalinekick Nine

Geplaatst

Wauw.. wat goed zeg! Jij ook de trotse moeder van een koffieboon! Toch wel een lekker gevoel dat je nu weet dat het op de juiste plek zit.

En spannend met dat andere boontje. Heeft dr. T. ook verteld wat er eventueel gebeurd als die andere het idd niet gaat redden? Kan je dan bijvoorbeeld een beetje bloedverlies krijgen..? Als je dat nu weet zal je er waarsschijnlijk minder van schrikken..

Ik had ook stiekem gehoopt dat ik dr. T zou krijgen. Hij liep vrijdag ook rond. Dus ik kan me helemaal voorstellen dat je dat als fijn ervaren hebt. Ook vind ik het belangrijk dat hij zo lekker reeel is. Als hij zegt dat het goed is dan is het ook gewoon goed! Heerlijk is dat!

Veel liefs!

Geplaatst

Yesssss Lekker Nine!! Een klein garnaaltje op de goeie plek! :D Wel een beetje dubbel gevoel misschien ivm de tweede, maar hopelijk overheerst je goeie gevoel!

Keesje :O je hebt er toch niet wakker van gelegen? Nee serieus ik heb rust gevonden. Hoe het ook loopt, ik heb er zelf alles aan gedaan, het ziekenhuis idem natuurlijk. Meer konden we en kunnen we niet doen. Een heel klein beetje hoop blijft er in mijn hart zitten. Reeël of niet dat zullen we maandag weten (of misschien vrijdag ik neig er toch naar de VK even te bellen :S). Gek genoeg voel ik me nu zonder medicatie bijna nog zwangerder dan met. Moe, zere borsten nog meer dan met de progestan. En ik heb teveel (ongetwijfeld) gegoogled. Mijn baarmoedermond zit nog potdicht (hey anders had ik vast bloed verloren) het zakje (in het Engels gestational sac) zit precies op de ruime 6 weken termijn wat ikzelf had verwacht en wat we dachten dat misschien zou (of zal?) uitgroeien tot het embryootje zit eigenlijk qua maat ook ongeveer op termijn. Ja een mens zal van minder gek worden. Ben dus eigenlijk op alle mogelijke scenario's voorbereid en zal nergens van flauw vallen. Het kan nl zo zijn dat bij het innestellen (en dat was ditmaal ronduit pijnlijk te noemen!) er een vaatje kapot is gegaan wat de bloeding heeft veroorzaakt. Dit kan zelfs een kleine groeiachterstand veroorzaken. Ja ik denk dat ik er wel uit ben, vrijdag ga ik vragen of de VK nog een keer wil kijken om te zien of het bloed meer is geworden of het zakje gegroeit. Ik vermoed dat ik anders het weekend niet echt doorkom met al dat wachten.

Geplaatst

Hee meiden,

Even heel druk geweest en net even bij-gelezen... Pfff, wat is er weer een hoop gebeurd.

@ivf mama

jeetje meid, wat ben jij sterk... je hebt gelijk, maar het kost wel kracht en daar wens ik je heel erg veel van!

@Keesje en Nine

Van harte met jullie leuke echo's!! Ik duim voor die kleinste koffieboon Nine! Zeg eens, dokter T, in welk ziekenhuis werkt die??

@Nanne

Goed dat het goed voelt, dat is denk ik belangrijk. Heel veel succes bij je echo morgen!! Hoop weer iets moois te horen van je.

@Moortje

Welkom hier en wat leuk dat je zo onverwacht toch zwanger bent! In mijn omgeving alleen maar meiden erbij, ik zal wat van die "roze" wolk naar je toe blazen!!

Hier alles rustig, en afwachtend op de echo... pfff, had ik dat maar vast gehad, dan weet ik wat meer... ik kan me er echt bij neerleggen dat ik nog moet wachten, maar krijg het wel een beetje warm zo langzamerhand...

groetjes

jeegeetje

Geplaatst

Jeegeetje die laatste minuten lijken altijd het langste te duren. Waarom dat toch is geen idee maar het is echt zo! Het is dan ook het lastigste om afleiding te vinden. Hoop dat het je toch lukt!

Hier red ik het wel hoor, gek ben ik toch al ;) dus erger dan dat kan het niet worden :D al zal ik echt mijn man niet vertellen wat ik allemaal gelezen heb vandaag en wat ik denk dat er gaande is :O die verklaart me nu ook al voor gek hoeft niet meer voer te hebben hahaha.

Geplaatst

Hallo allemaal, weer heel wat bij te lezen!

Moortje, van harte gefeliciteerd! Wat een 'verrassing' zeg! En dan nu de spanning.. Ik duim onwijs mee dat jullie een prachtige gezonde meid krijgen! Als nu blijkt dat het toch een jongetje is, wat gaan jullie dan doen? Of is dat een te persoonlijke vraag?

Nine, wat een fantastisch nieuws!! Nu nog even spannend voor de volgende echo & hartje... Maar wat heerlijk dat dit in elk geval al even goed was! Is de kans heel groot dat de 2e niet meekomt, of kan die alsnog, tegen alle verwachtingen in, meekomen?

Ivfmama, nog maar eens een extra dikke knuffel voor jou!

Zodadelijk komt MvM hier langs en nu was ik kwijt of ik ochtendurine had moeten opvangen!! Heb nu maar de afgelopen 2 uur niks meer gedronken, maar heb vanmiddag best nog wat thee weggedronken... Heb ik weer, haha! En sinds vandaag, hoera voor de 6 weken grens ;-) als ik niet op tijd eet dan vouwt mijn maag zich dubbel! Rare gewaarwording want ik heb niet zo snel zo'n heftig honger (ik vergelijk het nog maar met een honger gevoel) gevoel...

Zo'n trek in iets slechts.. dus manlief neemt een broodje shoarma mee *fout* en als honger-stil-snackje (we hebben niet zoveel in huis, moeten boodschappen doen) net een halve komkommer en japanse soja-saus op.. (jullie zullen vast denken: dies gek!!!) maar het was lekker... hmmmm

(zwanger ben ik toch wel écht, denk ik, haha!)

Oh en nog 6 nachtjes tot de echo... heb zo geen geduld, kan de tijd wel vooruit kijken, net als jij jeegeetje ;-) (al geprobeerd de klokken in huis vooruit te zetten, maar het werkt niet :-( )

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden