Ga naar inhoud

Eindelijk dan echt Mamanessa!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Vanessa,

Wat lachen..zie dat je gewoon ons op de hoogte houdt tussen t hele gebeuren in..bijna live report hahaha

Heb je cytotec gekregen (tabletjes?). Ik kreeg de eerste toen om een uur of 7 sóchtends (s'middags nog een keert)en ben sávonds iets voor 8ten bevallen. Toen ze t in brachten had ik zón 3 cm ontsluiting. Had je ook al ontsluiting van je zelf of nog niet...ach t zegt natuurlijk nog niks hoe lang t dan duurt. Bij iedere bevalling weer anders.

Je kindje komt iig voor de kerst nog...wel fijn...men kerst jarig zijn is niet leuk.

Weten jullie zelf t geslacht al wel of is dat ook nog een verrassing voor jullie?

Wens je heel veel toi toi toi daar !!

• Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Vanessa,

Jheetje meid wat spannend en wat is het snel gegaan. Wij liepen toen gelijk op met de punctie, alleen ik had toen geen goed embryo voor tp. En kijk nu eens, nu heb je zeer snel jullie prachtige wondertje in jullie armen, echt geweldig.

Ik wens je heel veel succes. Zet hem op hé.

Ik hou het forum in de gaten.

Toi,toi,toi.

Dikke knuf Mandy

Geplaatst

Om half drie weer getoucheerd en 4 prostin tabletjes ingebracht gekregen. Om half negen gaan ze weer kijken. Ik had helemaal nog geen ontsluiting, al het voorwerk moet dus nog gebeuren. Ik lig nu aan de ctg en alles is weer goed, veel harde buiken dus dat gaat ook goed.

Liefs ,

Vanessa

Geplaatst

Hoi Vanessa,

heel veel succes. Dat je maar een mooie spoedige bevalling mag krijgen. Wel erg spannend allemaal hoor. Ben je straks ineens moeder van een prachtige baby. Super!!!

Liefs, Linda

Geplaatst

Wij doen alvast de Mamanessa-En-Haar-Lieve-Kerstkindje-Dance:

:presents::presents::presents::presents::presents::presents::presents::presents::presents::presents::presents:

Zet hem op meid! Veel succes! We denken aan je! :santa::santa::santa::santa::santa:

Geplaatst

Ja hehe, weer bijgelezen. Zal je altijd zien, de hele week lig ik een beetje bank te hangen, had juist mijn boodschappen meerijder/helper besloten dat we vandaag boodschappen gingen doen. Miste ik wel heel je live verslag hahahaha. Nou zit weer paraat, benieuwd wat ze om half 9 gaan zeggen!!! Spannend!!!!!!

Geplaatst

Hallo Vanessa,

Spannend voor jullie nu! Wil jullie heel veel succes wensen komende nacht en morgen.

Groetjes Sanne

Geplaatst

Meiden, als jullie willen weten hoe het allemaal gaat zullen jullie morgen het forum weer moeten volgen. Tenminste als er vannacht verder niets gebeurd. Ik heb nu zo'n 2 cm en ze willen morgen pas weer verder met de medicijnen. Balen! Laten we hopen dat het morgen dan ook snel en goed doorzet.

Geplaatst

Hey Vanessa,

Meid balen! Ik hoop dat je een beetje aan je rust toe komt daar in ziekenhuis en dat het morgen in alle hevigheid losbarst. Op naar het kleine wonder, k hou je in de gaten morgen!

Geplaatst

Vanessa

Toch iig 2 cm gescoord, gaat best rap, harstikke goed!

Wie weet zet het nu/vannacht wel door zonder die medicijnen,

nu het op gang gebracht is!

En anders proberen idd je rust pakken nu het nog kan!!

Succes!!!

Liefs Claudia

Geplaatst

Hey Vanessa,

Hopelijk slaap je een beetje op je ziekenhuisbed . Zijn geen boxspring :-) he?

Anders gewoon een extra matras vragen...dat deed mijn buurvrouw toen der tijd ook en waarom niet..zijn zulke dunne matrasjes. Hoop dat je nog voldoende rust kan pakken voor t echte werk. Ga morgen meteen kijken of er al weer een verslag is ;-) !!!

Je houdt de spanning er mooi in. Sterkte hoor!

Geplaatst

Sterkte Vanessa vannacht... hoop dat je een beetje je rust kunt vinden...of je beeb moet op andere gedachten komen.. :wink:

Geplaatst

Slaap lekker meid, morgen weer aan bak! Ik wens je voor nu mooie dromen en een goed nachtrust.

Geplaatst

Hoi Vanessa,

Nou iig vandaag al 2cm, dat is positief dan kunnen ze vaak al gaan inleiden. Tenminste dat was bij mij de voorwaarde toen. Dus hopelijk gaat het morgen in alle hevigheid losbarsten en dan morgen je kleine beeb.

Rust lekker uit en probeer nog wat aan te sterken voor de grote dag, je zult al je energie nodig hebben.

Veel sterkte en probeer zoveel mogelijk te volgen.

Dikke knuf voor nu en slaap lekker.

Geplaatst

Heej Vanessa,

Iedere cm die je al hebt is mooi meegenomen! Ik hoop dat je lekker slaapt vannacht en morgen je kleinte lekker vast kan houden!

Liefs Elke

Geplaatst

Ergens vind ik t ook nog jammer geen bericht te lezen over hoe t je is vergaan vannacht...hahaa wat erg he!!! (we zijn verwent met bijna live verslag ;-) )

Aan de andere kant een goed teken...dan ben je of flink aan t werk gezet of je hebt toch nog kunnen slapen vannacht. Heel veel succes verder!

Geplaatst

Nou meiden het feest gaat beginnen. Ze hebben net de vliezen doorgebroken en ik krijg zo meteen een infuus met wee opwekkers.

Vannacht half stoned geslapen. Heerlijk zo'n spuit met pijnstilling en slaapmiddel.

Jullie horen zo snel mogelijk weer iets van ons! Hoop ik.

Geplaatst

Oh meid wat spannend. Nu dan het echte werk.

Als het goed is kun je vandaag heerlijk jullie wondertje in je armen sluiten.

Succes en zet hem op hé.

Veel liefs

Geplaatst

Vliezen gebroken en wee-opwekkers, ja dan gaat het echte werk beginnen en ben je vandaag nog mama! Ik denk dat we hier allemaal vol spanning uitkijken naar een volgend berichtje...

Geplaatst

O lieve Vanessa, je leest dit nu vast niet, maar 'I keep my fingers crossed' dat alles heel voorspoedig gaat verlopen...

Geplaatst

Pfffft. Infuus zit er in. Anesthesist heeft het gedaan. Vanavond eten we hutspot en daar ben ik gek op dus voor die tijd moet de klus geklaard zijn.

Dikke knuffel!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden