Ga naar inhoud

testen in januari

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pas het graag aan Renate. Hierbij.. Enneh Corine(Albert), heb je er ook even bijgezet. Wel zo overzichtelijk...Is het correct dat het 1 emmy was?

Loulou, TP 18-12, 2 emmies, test 1-01 (geeft zwanger, maar bloedverlies)

Sannie66, 20-12 IUI, test 06-01, ongi 03-01

Chablis, TP 26-12,1 cryo, test 07-01, ongi 31-12

Rachel, TP 27-12, 1 cryo, bloedtest 08-01

Renate75, TP 26-12, 2 emmies, test 10-01

Marretje, TP 26-12, 1 emmy, bloedtest 11-01

Poppie145, IUI, test 12-01

Albert(Corine), TP 31-12, 1 emmy(?), test 14-01

Schapenwolkje, TP 04-01, 1 cryo, test 18-01

Linda, TP 05-01, 2 emmies, bloedtest 20-01

HannekeLammers, 08-01 1e FM

Mart, TP 08-01, 1 cryo?, testen 22-01

Taurus71(Manon), TP 10-01, 1 of 2 cryo's?, testen 24-01

@Nienke, wat ben je toch een kanjer meissie! Alles goed bij jou in het buikje?

• Reacties 544
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nienke..thanx!! Alles goed met je..mis je wel een beetje op dit bankje ..maar ben voor jou heeeeel blij dat je een bankje bent opgeschoven!

Loulou..je houdt de spanning er goed in hier....

Sannie...wat houdt je dit lijstje toch mooi bij ;-) !!! Ook weer suc6 deze ronde!

Geplaatst

Dank Manon...jij ook he! Hoop zo dat ze goed ontdooien!

Ben zo benieuwd of Loulou al terugkoppeling heeft...:fear:

Liefs!

Geplaatst

Ha Sannie,

Nee, ik heb er 2 teruggeplaatst gekregen, dus als je dat wil veranderen, ben hier nog niet zo handig in.

Iedereen succes en sterkte!!

Corine

Geplaatst

Corine: heel veel succes en ik hoop voor je dat ze lekker blijven zitten!

Ik zie dat je op de Obstetrie werkzaam bent.

Dan weet je natuurlijk van de hoed en de rand:-), maar het lijkt me ook best lastig omdat je in hetzelfde schuitje zit als je patiënten. Hoe ervaar je dit?

X, Martha.

Geplaatst

Hoi Marretje,

Ik heb een aantal jaar geleden al 3 ivf pogingen gehad.

Omdat dit de 4e poging is krijg je de vraag of je er 1 of 2 terug geplaatst wil hebben.

De kans van slagen is ook ietsjes groter als je er 2 terug laat plaatsen.

Ik krijg het alleen sinds vandaag spaans benauwd ik heb echt al de hele dag het gevoel dat ik ongie ga worden.

Nog even een paar dagen extra duimen!!!!! grrrrmblll word helemaal gek.

Hoe gaat het met jou? voel jij je goed?

Liefs Renate

Geplaatst

Hoi,

Voor mij is dit de 2e ICSI-poging en de vorige keer en gisteren ook zijn er 2 teruggeplaatst. Ook ik ben 34 (bijna 35). Weet niet zo goed waarom maar wij zijn er blij mee. Voor het gevoel ietsiepietsie meer kans!

Geplaatst

Oh Lou Lou wat afschuwelijk.

Heel veel sterkte met het verwerken.

Ik leef met je mee, heb zelf ook net een miskraam gehad.

Heel veel liefs

Rachel

Geplaatst

Hai Chablis, hoe is het nu met je?

Gisteren was ik verschrikkelijk down, maar vandaag gaat het alweer beter.

Ik krijg eind januari alweer een tp dus daar kijk ik weer naar uit.

Momenteel met acupunctuur bezig.

Het lijkt wel of ik alles steeds sneller kan verwerken.

Ik heb al zoveel ervaring inmiddels.

liefs

Rachel

Geplaatst
Hai Chablis, hoe is het nu met je?

Gisteren was ik verschrikkelijk down, maar vandaag gaat het alweer beter.

Ik krijg eind januari alweer een tp dus daar kijk ik weer naar uit.

Momenteel met acupunctuur bezig.

Het lijkt wel of ik alles steeds sneller kan verwerken.

Ik heb al zoveel ervaring inmiddels.

liefs

Rachel

Hi Rachel,

Ik ben een paar dagen ontzettend down geweest, maar het gaat nu wel weer een beetje. Wel heb ik gisteren contact opgenomen met een psych, om volledige rust in mijn hoofd (spelen andere dingen mee) te krijgen zodat ik me echt volledig op de icsi-behandelingen kan richten. Deze afspraak staat nu op 29 januari gepland. Zodra ik weer ongesteld ben (rond eind jan.) meld ik mij weer aan voor de volgende cryobehandeling. En dan gaan we gewoon weer verder :happy: Om 1 of andere reden heeft deze mislukte terugplaatsing er behoorlijk ingehakt. Geen idee waarom dus. De vorige keren had ik er geen moeite mee namelijk.

xxx

Geplaatst

Hoi Linda,

Heerlijk gevoel toch dat ze er 2 terug hebben geplaatst!

Bij ons in het ziekenhuis in Voorburg plaatsen zij bij voorkeur 1 emmy alleen als de kwaliteit niet optimaal is 2 of als je al meerdere behandelingen hebt gehad.

Ik denk dat het ook echt verschild per ziekenhuis! Iedereen heeft z'n eigen methode.

Ik wens jou ook echt heel veel sterkte op het wachtbankje!

Dat ze maar met z'n 2tjes blijven zitten.

Liefs Renate

Geplaatst

dank jullie wel. ik ben realistisch en we gaan weer door. eerst verdriet eruit gooien. de arts zei dat hoe vervelend het ook is ik wel weet dat ik zwanger kan worden voor een 2e keer. tsja...das wel weer waar.....

Geplaatst

@ Lou Lou, wat verschrikkelijk meid wens je heel veel sterkte en kracht!

@ Renate, ik begrijp het, ik vind het ontzettend knap van jullie dat jullie voor een 4e poging gaan. Ik ben zelf nog een groentje (1e icsi) en ik vind dat de behandeling een behoorlijke impact op je levev heeft.

@ Linda, fijn voor je dat ze er bij jou 2 terugplaatsen, ik had dat ook graag gewild, maar bij ons doen ze dat niet.

Geplaatst

hoi, ik heb alle keren 2 terug laten plaatsen. ik heb zelf dit verzoek geplaatst. ik vind dat jouw keus gehonoreerd moet worden....

Geplaatst

Hoi Marretje,

De eerste 3 behandelingen waren ook in 2004! We hebben geprobeerd het naast ons neer te leggen. Maar ja als je het niet uit je gedachten krijgt ga je toch weer en ben je ineens alle pijn en verdriet van de vorige keren vergeten en ga je weer vol goede moed naar het ziekenhuis en spuit je weer blij in je buik.

Ik ben blij dat ik weer 2 emmy's heb gekregen oooooooooooooo ik hoop zo dat ze blijven zitten!!!!!! Ik heb sinds vandaag de 10x onderbroekencheck per dag.

toi toi toi

Renate

Geplaatst

Lieve Loulou,

Mijn hart onder de riem naar jou toe is (sorry) een beetje ondergesneeuwd gisteren door het nare bericht van Nine...

Ik wens je sterkte met de verwerking van dit verlies en lees dat je cryo tp in februari ook al gepland staat. Misschien is dat wel het beste wat je kunt doen: meteen door. Bij mij werkt dat in ieder geval altijd het beste...

Nogmaals, sterkte meis...

Liefs!

Geplaatst
.. ik had dat ook graag gewild, maar bij ons doen ze dat niet.

Wat is je leeftijd Mar? En in welk zh loop je?

Geplaatst

Hoi allen,

Ik sluit me graag bij jullie aan. Ik heb net de pregnyl gezet, als de ontdooiing goed gaat krijg ik woensdag de TP. Is de laatste cryo uit de eerste IVF.

Succes met wachten allemaal!

Lisette

Geplaatst

Welkom Lisette! Heel veel succes!

@ Sannie, ik ben 34 en loop in het AMC

@ Renate, echt goed van jullie! Ik hoop echt dat het nu gaat lukken! Mijn duimen draaien overuren, natuurlijk voor iedereen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden