Jump to content

wanneer kan ik nou eens van start!!

Recommended Posts

Posted

pppffff

herkennen jullie dit ook...ik moet mijn menstruatie krijgen normaal zo rond de 28 dagen, tja en nu zit ik weer ineens op 31 dagen vandaag!

zo vervelend want we gaan starten met de 1e ivf, maar ja om alles te gaan beginnen moet ik nu wel gaan menstrueren he!

mijn lichaam is wel vollop aan de gang maar dr komt nog steeds niks..

weet je wat t is, als je weet dat je groen licht krijgt met je volgende stap dan wil je dat maar liefst zsm van start gaan.

afijn en nu moet je wachten en dat wachten is voor ons allemaal zo frustrerend na iui na ivf en al de rest maar ook om weer een nieuwe behandeling te kunnen beginnen en dus wachten op dat vervelende gevloei!!

wat hebben we toch veel te verduren he meiden...

ik ben allemaal al zo gespannen voor het hele gebeuren, vooral de punctie daar ben ik erg benauwd voor ...

zijn er lotgenoten die zich herkennen in mij??

Guest Sannie66
Posted

O meissie! Ik dacht dat je al begonnen was.... potverdorie zeg..bij mij ook hoor de 1e keer. Wil je eens een keer dat je ongi komt, komt ie niet..had toen zelfs nog het rare idee ´het zal toch niet spontaan...´ Op het moment dat ik met een zw test bij de kassa stond voelde ik de bekende krampen. Net of je lichaam cq. geest dan zoiets heeft... ha, ze laat los, nou dan doe ik het ook maar...

Raar lichaam...

Posted

hoi gibelomo

ik ken jou verhaal, dit heb ik beide keren ook gehad

heb normaal een cyclus van 25 dagen en voor de icsi gewoon een paar dagen langer

denk dat het wel door de onderliggende stress komt

veel succes met je komende poging en dat alles maar snel op gang komt

Posted

Hoi,

Ik had het ook de laatste keer, paar dagen later dan normaal, omdat je er op zit te wachten. Het komt echt wel, maak je geen zorgen!

Caroline

Posted

ja sannie precies dat is t he...ik ga nu ook niet als een speer naar de winkel voor een test hoor, dat heb ik al zo vaak gedaan en dan ineens heel snel daarna dan is t er ineens...grrrr!!

en ja nu moet t, zit je dr op te wachten en dan duurt t maar he...vandaag 31 dagen.

ik voel van vorige week al dat t eraan zit te komen hoor dat wel, mischien vanavond

tjonge dat lijf van ons he soms !!

Posted

maar sannie ji bent nu toch wel een eindje op weg, want je bent al vollop aan t spuiten, weet je al wat over je puntie want die zal toch eensdaags wel gebeuren dan?

Guest Sannie66
Posted

De vorige keer was de punctie precies 6 dagen na mijn 1e FM en ja, ik zet vanavond de 7e spuit. Dus ik hoop dat (als er geen 2e FM nodig blijkt te zijn) ik misschien wel volgende week maandag de punctie zal hebben. Afwachten maar eerst morgen hoeveel follikels en de grootte...

Posted

ja dat komt dat weet ik wel, maar weet je ik baal zo en dan wel om een heel stomme reden ook nog hoor!!

ik word 1e week febr. 40 en eigenlijk had ik de hoop dan al iets te weten snap je...nu zit ik heeeel waarwschijnlijk dan op t wachtbankje, als t allemaal goed verloopt dan he

ik baal zo dat ik 40 word maar ja tegenhouden kan helaas niet, ik voel me veeeeeel jonger ha ha nee dat meen ik echt, maar ja ik ben t toch echt!

mijn weder is een stuk jonger ( ja ik ga met de laatste mode mee hi hi) wou dat ik dat ook nog was, het klokje tikt zo heel erg op mijn rug soms ervaar ik dat echt zo van, als t nu niet snel eensdaags gebeurd dan kan t gewoon niet meer gezien mijn leeftijd..stom hoor want de gyn. zegt wel eens meid je moest eens weten , vele beginnen pas!

Guest Sannie66
Posted

Hey...ik ben 43, het is mijn 1e en mijn partner is ook 10 jaar jonger. De geest zegt niet altijd wat..het is dat het lichaam 'niet mee wil'...

Posted

nou meis, weet dat ik heel hard voor je duim dat t er heel erg goed uitziet morgen.

jij gaat van ons als 1e van start , zo spannend..

heb je een goed gevoel over de as punctie??

we moeten allemaal even heel hard doorbijten , en maar denken dat vele ons al voor waren..jij kent het al dat wel maar er hangt ook zoveel vanaf

jeetje meid gewoon volgende week al...krijg er gewoon de kriebels van van opwinding

spannend spannend ..

sucses van. met spuiten , hoeveel moet je precies doseren??

Posted

nou jeetje zeg wat grappig!! de mijne ook elf jaar, sommige vinden dat altijd nog raar behalve diegene die ons al jaren kennen..

mijn vriend heeft nog geen kinderen en de jouwe sannie?

hoe reageert bij jou de familie?

Posted

daar heb je gelijk in ja t lichaam.

ik gooi het bij ons ook echt op mijn leeftijd want de andere 3 kinders (jongste 10)

kwamen ongepland tenminste eentje niet maar daarna 3 x wel..( een b.baarm.zw.)

dus 2 keer door de pil heen en een keer door een spiraaltje heen zwanger, en dan nu dit!!! t is toch niet te geloven, ik had werkelijk nooit verwacht dit nodig te hebben om wederom zwanger te geraken

ik verwachte wel dat t langer zou duren nu nadat ik stopte met de pil...juni 08

maar dat t maar niet lukte was totaal niet verwacht, je ziet dus wat leeftijd doet met een mens

Guest Sannie66
Posted

Onze families weten het niet. En dat wil ik graag zo houden (heeft diverse redenen). Ik vertel het ze wel als ik de 3 maanden ben gepasseerd...

Uiteraard is een aantal vrienden wel op de hoogte. Die leven mee, maar is toch niet hetzelfde als met jullie 'kletsen'...

Ik zit qua dosering nu op 300 eenheden daar de vorige keer ik maar een magere 4 eitjes had met 225...

Posted

nou ook daar kan ik je dus melden dat dat hier bijna net zo is.

de familie van mijn weder weet het wel, mijn sch.moeder is ook al vaak met me meegegaan...ze steunt me wel hoor...en inderdaad een paar goede vrienden weten t ook.

mijn ouders niet , wel mijn zus en een tante...dat is erg fijn. mijn moeder heeft al een gezegd pppfff dat ga je toch zeker niet doe he nog een kleine!!

in deze tijd en met 3 gezonde kinderen en dan je leeftijd

maar ja ...mijn weder is er ook nog he, hij wil t heel graag en heeft nog geen kinderen

en wij willen t dan ook heel erg graag, sommige snappen dat niet blijkbaar en dat frustreerd

nu moet ik wel zeggen ik heb een heel goede band met mijn ouders, maar toch mocht t nog gebeuren dan horen ze t wel en ja met 3 maanden ..

nou ik moet eventjes stoppen moet nu eventjes gaan werken helaas..

geen zin maar ja moet ook doorgaan

tot later ,

Posted

sorry hoor moet even van me afschrijven!!! zit nog steeds te wachten op mn menstruatie, inmiddeles cd 34 vandaag!!

als ie moet komen komt ie niet en andersom!! GGGGGRRRRRR

zo dat was t even...

o ja heb wel een testje gedaan maar ben niet zwanger hoor..

Posted

Mij is verteld dat het ook a.g.v. hormonen (deca) kan zijn dat je langer moet wachten op je menstruatie? Ik ben altijd onregelmatig dus kan er al geen peil op trekken, maar alle keren dat ze in het z'huis zeiden 'dan word je vervolgens in die week ongesteld', duurde het standaard 1 - 1,5 week langer.

Juist dan wil je dat je menstruatie komt, want je wilt door met je behandeling... Heel herkenbaar. Succes, hopen dat je niet lang meer hoeft te wachten!

Guest Sannie66
Posted

Hey Gibolomo, goed wel dat je een test hebt gedaan.. dan heb je een eventuele zwangerschap uit kunnen sluiten. Balen he dat je menstruatie maar niet komt...echt balen...

Sterkte met het wachten hierop...

Posted

hoi sannie

hoe is t met jou meis vandaag, weet je al meer inmiddels??

hier nog steeds t zelfde 35 dagen, maar omdat ik de 9e al mijn uitgangsecho heb gehad bij dr alberda kom ik direct beginnen met de hormonen op de 2e dag van de menstruatie....helaas die is er nu dus NOG steeds niet , en wilde ze toch dat ik even langs kwam voor een uitgangs echo, ik heb gevraagd of dat hier in goes kan en dat kan gelukkig, dus nu ga ik vanmiddag 16.00 uur even langs, gewoon om voor mezelf te weten dat alles oke is...wel zo prettig voor t weekend

maar ik ben eigenlijk heel erg nieuwsgierig hoe het jij verloopt vandaag met je 2e fm

laat je me wat horen? denk dat er velen hier voor je duimen ...

Posted

Gibelomo,

Het is zo herkenbaar, ik ben normaal heel erg regelmatig, behalve voor een poging, dan duurt het iedere keer langer, laatste keer 6 dagen geloof ik. Pesterijtje van je eigen lichaam, onder invloed van spanning denk ik.

Veel succes!

Francis

Posted

sannie, wat lees ik nu toch maar 1 foliker , wat vreselijk balen zeg verdorie, nu dus toch iui begrijp ik...gelukkig in ieder geval wel iets

ik ben naar de gyn geweest, ook niet echt om vrolijk van te worden hoor..dun baarmoederslijmvlies en alles gelukkig wel schoon en geen cystes of dergelijke

maar niets wees erop dat er een menstruatie aankwam helaas!!

nu mocht ik wel gewoon beginnen met de hormonen maar ik zie dat eigenlijk niet zo zitten voor ze t in r.dam toch ook even hebben nagekeken, dus nu as ma morgen weer naar rotterdam en dan waarschijnlijk vanaf maandag starten met de synarell en puregon...

zucht...

Guest Sannie66
Posted

Yep, in mijn eigen topic een heel verhaal geschreven (http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?t=8082)...

Jij nog steeds nix..wel goed dat je een echo hebt laten doen, weet je in ieder geval zeker dat van binnen alles in orde is. Waarom zou je niet willen beginnen met de hormonen? Als de gyn nou zegt dat het kan en mag?

Ga je trouwens maandag naar het SFG of gewoon in Goes?

Posted

nee ik moet naar t SFG om half elf moet ik er wezen

mijn gyn in goes adviseerde iets waar ze in r.dam nu weer juist helemaal niet blij mee waren zo bleek....

nu vroegen ze in r.dam of ik dan dus toch niet even wilde langskomen om daar toch nog even een uitgangsecho te krijgen zodat ze nogmaals even goed kijken en alles doornemen,

ik heb zoiets van of ik nu vandaag begin of dan as maandag dat maakt dan ook niet meer uit...

waarschijnlijk heb ik deze eigen cyclus geen eisprong gehad, het gekke was dat mijn 1e menstruatie dag 12 dec. begon, vervolgens begon ik te vloeien op de 12e dqag in mn cyclus, ik had echt veel last van mijn buik voelde juist na mijn idee weer heel heftig mijn eisprong!!

maar nu denken we dat ik dus toch die datum moet beschouwen al nieuw menstruatie...als we vanaf die dag weer tellen zit ik nu weer al op de 21e dag, dus zou ik logisch gezien aan t eind van deze week weer moeten menstrueren

nu wil dus de gyn in r.dam toch een nieuwe echo om zelf te zien hoe of wat en dat zal ik dus waarschijnlijk dan vanaf maandag dus starten...

nou t zal mij echt benieuwen allemaal dat snap je..

hej maar jij moet ook maandag komen he??

hoe laat ben je in sfg sannie??

later geloof ik als mij he??? zou leuk zijn om je even te zien!

nou meis ik hoor je wel geniet van je weekend he