Nika Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Meiden, ik moet even mijn verhaal kwijt. Heb net mijn 3de ICSI achter de rug. Heb 2 positieve urinetesten hier thuis liggen, maar wel met een heelllll licht streepje. Vandaag op dag 15 na punctie bloedtest gedaan, en er zit wel Hcg in, maar dat is te laag (is 19). Van het zh mag ik stoppen met de Utrogestan, maar ik moet wel weer vrijdag terugkomen om nog een keer bloed te laten trekken. Ongesteld ben ik nog niet geworden. Ik ben echt hartstikke van slag. Had toch een beetje hoop door de thuis testen, en nu vrijdag weer naar het zh. Voel me echt rot. Wie heeft dit ook gehad? Quote
sandra Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 hoi nika ik heb hier geen ervaring mee maar er wel veel over gelezen op dit forum veel succes en sterkte Quote
ivfsh Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Lieve Nika, Ik heb er ook geen ervaring mee, lijkt me echt heel erg naar. Zoveel hoop en dan zo'n grote domper.... Wens je heel veel sterkte hiermee, zal zeker niet makkelijk zijn om dit te verwerken. Veel liefs, IVFSH Quote
Meiske74 Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Hai Nika wat een enorme domper zeg, ik geloof het direct dat je je enorm van slag bent, je hebt immers positieve testen in je hand. Ik weet dat ze in Brussel spreken van een zwangerschap bij een waarde van tenminste 25. Wel is het dan nog heel laag en moet je om de 48 uur weer bloed laten prikken. Ik heb een link toegevoegd met het overzicht vandie waardes. Meis, ik hoop van harte voor je dat het toch nog gaat stijgen!!!! sterkte http://www.az.vub.ac.be/dept/ALG/LABOGIDS/T/TOTAA005.htm groetjes Babeth Quote
Nika Geplaatst 13 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 13 Januari, 2010 Dank jullie meiden. Babeth, ik zit maar op 19. Geloof ik niet meer dat het wat wordt. Heb al wel weer wat verhalen gelezen over mensen bij wie het dan wel goed zat, maar ik heb weinig geloof meer. Maar wat is dit nou? Krijg ik dan een soort van miskraam ofzo, want ik ben toch wel zwanger geweest denk ik? Quote
Meiske74 Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Oh NIka helaas kan ik er niet heel veel over zeggen, er zijn inderdaad succesverhalen maar helaas ook verhalen met een foute afloop. Ik kan je helaas niet zeggen wat je te wachten staat, ik heb er geen ervaring mee. Ik hoop dat iemand je van bruikbare informatie kan voorzien en anders kun je altijd het ziekenhuis bellen. lieve groeten Babeth Quote
Nika Geplaatst 13 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 13 Januari, 2010 Ik ga ook niet van het goede uit hoor. In het zh zeiden ze ook al dat ze me weinig kans geven. Quote
fren-1976 Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 He Nika, heb al gereageerd in het andere topic (2 pos testen, ziekenhuis zegt niet zwanger). Ziekenhuis zei ook tegen mij dat ik moest stoppen met de utrogestan, maar ik ben doorgegaan totdat ik de negatieve test in handen had 2 dagen later. Ik wilde de hele kleine kans die ik had dat het wel gelukt was niet negatief beinvloeden door te stoppen. Ik heb hier nu - 2 weken later - nog steeds een goed gevoel over. Dat is ook de enige tip die ik je kan geven; doe wat je gevoel je ingeeft. Als jij de bolletjes wilt blijven gebruiken, zou ik dat doen, het kan immers geen kwaad. Realiseer je wel dat ze je menstruatie tegen houden. Ik denk aan je, ik weet hoe klote je je nu voelt! Quote
Renate75 Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Hoi Nika, Ik heb exact hetzelfde gehad! Een vleugje hcg noemde ze het. Ik heb zelf 7 jan. positief getest en 8 jan. hebben ze een bloedtest gedaan met de uitslag hcg waarde 19. 3 dagen later nog steeds geen menstruatie toch maar weer een test gedaan met nog veel donker streepje HCG was ook iets gestegen. De verpleegkundige bleef aangeven dat dit geen doorgaande zwangerschap kon worden en ze had gelijk. helaas sinds vandaag is alles los gekomen. Ik wens je echt enorm veel sterkte in deze ontzettend onzekere dagen. Liefs Renate Quote
Gast estrhalita Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Ik denk dat ik ook hetzelfde heb gehad, alleen doen ze bij mij in het ziekenhuis geen bloedtesten. Ik mocht 28 dec testen. Op 25 dec had ik de eerste licht positieve test in mijn handen. Deze bleef licht t/m 29/12 op 30/12 en 31/12 was hij donkerder, maar op 4 januari was hij opeens heel heel heel licht met als gevolg dat ik 6 januari een miskraam heb gehad bij een zwangerschap van 5,5 week. Ik vond/vind het heel heftig. Bij mij is er een vruchtzakje vrijgekomen zonder inhoud. Maar ik had echt het vruchtzakje in mijn handen. Helaas zit het ons niet mee. Heel veel succes in ieder geval. Quote
Nika Geplaatst 13 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 13 Januari, 2010 Wat is dit toch vervelend zeg. En ik ben dus duidelijk niet de enige. Fren, ik heb ook gereageerd op je andere topic. Wat is dit nou? Hoe kan zoiets, hebben ze daar uitleg over gegeven bij jullie in het ziekenhuis? Quote
fren-1976 Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 He Nika, Nee, echt uitleg niet. Wij hebben 1 feb een evaluatie, maar ik denk dat het ook te maken heeft met een goede innesteling. Bij ons ivf-meiden is het natuurlijk zo dat we alles onder een vergrootglas leggen. Zou je 'gewoon' proberen zwanger te worden, dan zou je waarschijnlijk gewoon een dag of 2 later ongesteld worden en niks in de gaten hebben gehad. Quote
Nika Geplaatst 13 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 13 Januari, 2010 Het zal idd met een goede innesteling te maken hebben. Ben toch benieuwd wat ze er over te zeggen hebben. Quote
jadimi Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Hoi Nika, Wil je even heel veel sterkte wensen. Kuzzz Diana Quote
Nika Geplaatst 14 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 14 Januari, 2010 Dank je Diana, dat is lief van je. Jij ook veel sterkte en succes. Quote
yasmine1974 Geplaatst 14 Januari, 2010 Geplaatst 14 Januari, 2010 Toen ik in oktober zwanger was en ging testen was mijn hcg 11. De dokter zei me om de progesteron te blijven nemen maar dat het er slecht uitzag maar om zeker de hoop niet op te geven. Als een dokter zegt om de hoop niet op te geven en progesteron te blijven nemen met 11, dan zou jij dat zeker ook moeten doen. Jammer genoeg 2 dagen later kreeg ik enorm veel krampen en begon ik te bloeden. Die dag zelfs zei de dokter nog tegen me, blijf de progesteron rectaal opsteken want je weet nooit. De dag erna een bloedtest en mijn hcg was toen nog maar 2. Het doet pijn, maar meer mentaal dan fysiek eigenlijk. Bereid je voor op het ergste maar verlies zeker de hoop nog niet. Quote
Nika Geplaatst 15 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 Januari, 2010 Pfff, ik weet nog niets. Heb wel vreselijke buikpijn, maar nog geen bloedverlies. Gebruik nog Utrogestan, dus het komt waarschijnlijk wel daardoor, maar heb liever gewoon duidelijkheid. Quote
yasmine1974 Geplaatst 15 Januari, 2010 Geplaatst 15 Januari, 2010 Ik zou nog een hcg test aanvragen, gewoon voor jezelf...dan weet je tenminste welk richting het uitgaat.... Quote
Nika Geplaatst 15 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 Januari, 2010 Ik weet het inmiddels. Het is 11. Nu moet ik over een week weer bloed prikken om te kijken of het helemaal uit mijn systeem is. Pffff. En dan 1 februari evaluatie. Quote
fren-1976 Geplaatst 15 Januari, 2010 Geplaatst 15 Januari, 2010 he nika, wil je niks opdringen, maar als het hcg zakt, is het misschien ook beter te stoppen met de utrogestan? Dan kan je lichaam het heft weer in handen nemen en ben je misschien ook snel van de buikpijn af? Ik moet ook 1 feb voor evaluatie... Quote
yasmine1974 Geplaatst 15 Januari, 2010 Geplaatst 15 Januari, 2010 ja inderdaad...als het hcg naar beneden gaat heeft het echt geen zin om verder te gaan met de progesteron. Ik vind het zo jammer voor je, en ik hoop dat het volgende keer raak is. Dikke knuffel Quote
Nika Geplaatst 15 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 Januari, 2010 Fren, ik ben d'r al mee gestopt hoor. Ben het ook zat, en wil nu ook gewoon ongesteld worden. Quote
fren-1976 Geplaatst 16 Januari, 2010 Geplaatst 16 Januari, 2010 succes de komende tijd. Lees nu dat je cryo's hebt - wat fijn!! Quote
miep Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 dag nika ik heb dit in dec ook meegemaakt. een positieve test met een idioot licht streepje, maar ja een streepje is altijd goed en dus zwanger denk je dan nog positief. maar na de bloedtest bleek de waarde maar 14 te zijn. 4 jar geleden had ik dit ook en toen was de waarde 12.... vreselijk, dan ben je zo dichtbij en dan gaat het alsnog fout. veel sterkte miep Quote
Nika Geplaatst 24 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 24 Januari, 2010 Het komt toch vaker voor dan ik dacht. Het is heel vervelend. Ik heb afgelopen week nog weer bloed moeten prikken om weer mijn Hcg te checken (was nu 2). Zo blijf je er ook wel lang mee bezig en eigenlijk kon ik het pas afgelopen vrijdag 'afsluiten'. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.