Ga naar inhoud

Robin Sander geboren!!!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Marietje,

Van harte met de geboorte van jullie zoon, wat een mooie naam trouwens!

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat.

Groetjes Dorine

Geplaatst

Marietje,

Van harte met de geboorte van jullie zoon, wat een mooie naam trouwens!

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat.

Groetjes Dorine

Geplaatst

Hoi Marietje en partner,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.....wat zal je blij zijn nu hij geboren en gezond op de wereld is gekomen. Ben zo benieuwd na je verhaal....ik hoop je snel weer te kunnen lezen. Geniet van je kraamtijd...

Groetjes van Dinky

Geplaatst

Hoi Marietje en partner,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.....wat zal je blij zijn nu hij geboren en gezond op de wereld is gekomen. Ben zo benieuwd na je verhaal....ik hoop je snel weer te kunnen lezen. Geniet van je kraamtijd...

Groetjes van Dinky

Geplaatst

Super!! Gefeliciteerd Marietje en partner met jullie zoon!! Leuke naam!

Geplaatst

Super!! Gefeliciteerd Marietje en partner met jullie zoon!! Leuke naam!

Geplaatst

Super gefeliciteerd allebei!!!!!!!!!!! Eindelijk zijn jullie dan pappa en mamma. Geniet ervan. Je hebt het verdiend meid.

Liefs, Linda

Geplaatst

Super gefeliciteerd allebei!!!!!!!!!!! Eindelijk zijn jullie dan pappa en mamma. Geniet ervan. Je hebt het verdiend meid.

Liefs, Linda

Geplaatst

Hoi Marietje en man,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Robin.

Bopelijk is alles goedgegaan en ben je nu weer lekker thuis. Geniet lekker van de kraamtijd.

Geplaatst

Hoi Marietje en man,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Robin.

Bopelijk is alles goedgegaan en ben je nu weer lekker thuis. Geniet lekker van de kraamtijd.

Geplaatst

Hey meiden,

Sorry voor late reactie, alles is gewoon ff heel heftig, zeker de bevalling hahaha. De bevalling heeft zich voltooid zoals mijn hele zwangerschap! Dramatisch!!!!!

In het kort (kan eigenlijk niet kort) het verhaal. In de ochtend 2 cm ontsluiting, dus gel, vervolgens de hele tijd mega rugweeen die niet te stoppen waren. Vervolgens om 1 uur aan ctg, om 2 uur weer gel, want nog steeds 2 cm en moest nog even aan ctg blijven. Om half 4 kwam de nieuwe ploeg en die kwamen erachter dat ik nog steeds aan ctg de weeen lag op te vangen. Nou liggend rugweeen opvangen is geen pretje, eigenlijk gewoon niet te doen. Uiteindelijk om half 8 maar eens gaan vragen of er iemand kon komen kijken, had het gevoel op instorten te staan, heel regelmatig rugweeen, maar geen buikweeen, twee uur later kwam er een arts, nog geen 3 cm, beslissing uiteindelijk wel naar verloskamer maar pijnbestrijding om te slapen die nacht volgende dag verder. Even 20 min aan ctg om hartslag kleine te controleren voor de pijnbestrijding, tijdens de ctg braken ineens mijn vliezen, dus naar verloskamer. Daar aangekomen werd ik onder douche gezet, maar ik wilde niet, niemand reageerde op mijn voelt niet goed, kan niet meer, kan de weeen in mijn rug niet meer opvangen enz. Op de verloskamer injectie gekregen en viel in slaap. Vijf minuten later wakker weer een wee, mij buik ging ook zeer doen, viel weer in slaap, dit herhaalde zich in korte tijd een aantal keer en in de tijd dat ik dan wakker was huilde ik alleen maar van de pijn, uiteindelijk riep ik ik moet poepen. Antwoord ga maar met haar naar toilet ze heeft pas 3 cm. Het was toen half 12 ondertussen, op het toilet heel hard gaan gillen, dit was geen drol!!!!!!! Dus rechtop van toilet, door de gang gesleept door vriend naar bed, daar wilde ik niet in, ik kon niet meer bewegen van pijn. Dus vriend schreeuwen om een dokter, verpleegkundige kwam, dat ik rustig moest doen, was eerste liep zo'n vaart niet werd morgen voordat geboren ging worden. Vriend boos riep wil een dokter, dokter liep op gang, hoorde dit kwam kijken en kon net op tijd ingrijpen, Robin was op toilet al helemaal gezakt, haartjes waren al zichtbaar, 3 persweeen later om 23.50 uur was hij er en was er paniek, er was niets klaar geen doeken voor hem arts stond in gewone kleding geen verpleegkundige chaos!!!!! Gelukkig was kinderarts in huis en heeft gelijk Robin onder handen genoemen. Alles goed met de kleine vent, moeder heeft heel veel hechtingen, kneuzingen blauwe plekken, schaafwonden enz. Vriend is compleet van slag. En het allervervelenste door dit drama waren mijn ouders te laat. Ziekenhuis wilde niet dat ze kwamen omdat ik moest slapen tot volgende ochtend, vriend toch gebeld om kwart over elf, maar ze kwamen om 12 uur binnen en toen was hij er al. Maar in ieder geval is alles goed afgelopen, excuses van arts enz, maar ja dat is niet meer terug te draaien, ze hebben geen van allen in de gaten gehad dat ik veel verder was en niemand heeft ook nog ergens naar gekeken, Fout op fout, maar gelukkig goed afgelopen. We zijn sinds maandag thuis, gesprek gehad met verloskundige, hele goede kraamhulp en die slepen mij door alle emoties heen. Voelde me zo niet serieus genomen in ziekenhuis, maar door veel te praten ook met ouders en de foto's die vreind toch nog heeft geschoten komt voor mij langzaam de film terug. Door de slaapmedicatie was ik namelijk hele stukken kwijt. Maar het mannetje ligt nu gezond naast me in bed. Moeten nog wennen aan het ritme, doorslapen is er niet bij, de hele nacht wakker, maar slaap wel overdag.

Heel veel emoties maar komt allemaal wel goe, ik ben de trotse mama van Robin! En daar is het allemaal om te doe geweest!

Bedankt voor alle felicitaties!!!!

Geplaatst

Wat een verhaal zeg!! Ik vind wel dat we TE vaak dit soort (slechte?) verhalen horen. Jammer, want een bevalling moet toch een mooie herinnering zijn. Gelukkig maken de 'wondertjes' alles goed, maar toch....ik kan me serieus kwaad maken om het feit dat er te weinig geluisterd wordt naar de patient cq moeder.

Oke, eind goed al goed. Ik ben blij dat je goede steun hebt en dat je goed kan praten. Ik was ook heeeeeel emotioneel de week na de bevalling, maar gewoon alle emoties de vrije loop laten en alles komt goed. Geniet nu maar lekker van jullie kleine mannetje.

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden