Ga naar inhoud

meldkamertje uitgerekend februari 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he mandy

mijn kids vinden het nog steeds leuk Yari ligt ook nog veel in bed dus ik kan de aandacht nog goed verdelen. mijn zoontje reageert wel heel anders dan ik had verwacht hij is heel zorgzaam en voelt zich echt een grote broer als ik hem naar school breng en andere kinderen willen in de kinderwagen kijken dan mag dat niet van noah en dan zecht hij he dat is mijn broertje. hij wil Yari ook steeds vasthouden en de fles geven erg lief allemaal. mijn dochter is al 8 jaar en dat is een klein moedertje ik moet haar wel is op de rem drukken en aangeven dat Yari geen pop is. maar ook zij is heel lief voor yari.

ik heb natuurlijk ook het geluk dat die andere twee naar school gaan en dan kan ik overdags meer tijd aan Yari besteden en als ze dan uit school komen zijn hun aan de beurt.

ik zag dat je foto's hebt geprobeerd te plaatsen alleen die staan er niet op.

liefs

• Reacties 136
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nee dat begreep ik al van Daan, ik moet ze toch gewoon downloaden in mijnalbum.nl en dan kopieren naar hier of doe ik wat verkeerd? Want ik zie ze namelijk wel.

Leuk hoor dat ze er zo druk mee zijn en ik kan me voorstellen dat je je dochter wat af moet remmen, die willen het liefst alles overnemen haha.

Ik ben benieuwd hoe ze hier gaan reageren, de jongste vind het reuze spannend en wil al van alles doen dalijk, de oudste houd zich nog heel stoer en hij hangt heel erg aan mijn vriend, dus ik ben benieuwd hoe hij dalijk reageer als de aandacht verdeeld moet worden.

We zullen het wel zien.

Ik zal nogmaals proberen om de foto's er goed op te krijgen.

Groetjes

Geplaatst

Hey meiden,

Succes alleaal met de laatste loodjes en we wachten met smart op jullie wondertjes en verhalen over droombevallingen, gaat helemaal goedkomen!

Geplaatst

Hey meiden

Ben er weer

Vandaag ff lekker naar de kapper geweest kon er nog maar weinig mee vanavond wordt mijn haar nog ff geverfd en dan is dat ook weer klaar.

Met mijn verkoudheidje gaat het gelukkig weer wat beter voel me in ieder geval niet meer zo lamlendig.

Misschien vanmiddag nog ff zwemmen op de sportschool.

Marietje gezellig dat je weer van de partij bent.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Na een paar kl... nachten te hebben gehad met ontzettend veel buikpijn en harde buiken gaat het vandaag weer iets beter geloof ik. Tja bij eerste baby is het allemaal nieuw en weet je niet wat hoort of niet, morgen naar het ziekenhuis voor controle en toch eens aan de arts vragen...

Ik hoop dat Marietje gelijk krijgt en wij in februarie droombevallingen krijgen, de zenuwen voor de bevalling heb ik niet maar wel voor na de bevalling als ons meisje mee naar huis mag en ik alles zelf moet gaan doen! Ben veel boekjes aan het lezen over borstvoeding, baden, ect...ik hoop dat mijn moederinstinct mij niet in de steek laat!

Nog twee weekjes (ongv.) en dan zit het erop voor ons en kunnen wij ons aansluiten bij Svenja, Marietje, tweelingmoeder en ik geloof dat ik nog iemand ben vergeten...uf...kan mij niet snel genoeg gaan!

Groetjes van Dinky

Geplaatst

Hoi hoi

Vandaag weer naar de VK geweest alles was weer goed en kindje is volledig ingedaald had het zelf nog niet echt gemerkt.

Heb weer een afspraak voor volgende week woensdag en de verloskundige denkt dat ik die wel ga halen, vriend daarin tegen niet die denkt dat hij/zij er dan al zel zijn we zullen zien wie er gelijk heeft.

Verder een goeie nacht gehad maar 2 keer wakker geweest.

Nou meiden doe rustig aan en we horen van elkaar.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Vandaag ook ik naar het ziekenhuis geweest voor controle. Een half uurtje aan de riemen gelegen (voor het hart ritme van de baby) en daarna inwendig gevoelt en de baby ligt al helemaal klaar maar nog vrij hoog zei de gyne. Dus volgende woensdag ook weer terug voor de riemen en inwendig onderzoek! Zucht...en ik ben zo ongeduldig, volgens mij zijn mijn slapeloze nachten van mijn ongeduld....

Dinky

Geplaatst

Hoi ook ik ben nog geduldig aan het wachten.

@Dinky: ik herken dat ongeduld van mijn eerste zwangerschap. En idd ik denk ook dat ik daarmee mijn eigen slapeloosheid heb aangewakkerd. Maar ja zeg maar eens tegen jezelf dat je niet ongeduldig moet zijn, dat gaat niet.

Ik moet vandaag weer naar de vk, maar hier is nog niets aan het handje. Ik heb wel het idee dat mijn buik omlaag is gezakt dus zou mij niet verbazen als het al een beetje is ingedaald. Heb alleen ook het idee dat mijn buik kleiner wordt, maak me zorgen of er wel genoeg vruchtwater is. Maar ws maak ik me druk om niets.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Hier ook de laatste loodjes en ervaring met de gebroken nachten. Maar dames; het aftellen is begonnen!!

We hebben toch besloten dat we voor een keizersnee gaan, vanwege de stuitligging. Dat is het meest veilige voor het kindje en we willen echt geen risico lopen dat er iets fout zou gaan (bv zuurstofgebrek, een botbreuk en nog meer akelige dingen). Bij een stuitbevalling moet alles volgens het boekje gaan. Zo niet, dan alsnog spoedkeizersnee. Dit gebeurt in 50% van de gevallen. We hebben het er nu al met 3 verschillende gyns over gehad en ze adviseren niet allemaal hetzelfde, maar we hebben nu de knoop doorgehakt. Morgen weer een afspraak in het zh en wordt de datum gepland. In ieder geval in week 39. Dus dat is al heel snel!! Ben zoooo nieuwsgierig naar ons kleine meisje!!!

Groetjes,

Neel

Geplaatst

Hoi hoi

Dat is idd spannend misschien beval je nog wel eerder dan mij haha.

Maar goed dat jullie de knoop hebben door gehakt en ik heb gehoord dat een stuitbevalling 12 keer meer risico met zich meebrengt.

Met mij is verder alles goed heb weer redelijk goed geslapen ben er maar 2 keer uitgeweest dus dat is wel lekker.

Vandaag op tijd mijn bedje in, ben er niet aan toe gekomen om dat vanmiddag te doen.

nou we spreken elkaar

Geplaatst

Hoi allemaal,

Neel ik denk inderdaad ook dat je een goede keuze heb gemaakt voor keizersnede, allereerst voor de baby uiteraard maar daarbij ook voor jezelf. We gaan er vanuit dat jij dan de eerste word van februarie....spannend joh!!! Ga je helemaal onder narcose bij de keizersnede of ruggeprik?

Morgen is het volle maan!!!! Zou een van onze kindjes zich gaan melden mischien? Ze zeggen dat er met volle maan altijd veel kindjes geboren worden....ben benieuwd...het zou dan 1 februarie zijn!

Nou meiden een fijn weekend en relaxen...als dan lukt

Dinky

Geplaatst

Hai hai

Meld me maar weer eens.

Alles is hier rustig alleen het slapen word lastiger als ik op mijn rechterzij lig dan zit de kleine in mijn ribben te duwen en als ik op mijn linkerzij lig dan krijg ik een steek van bekken naar bovenbeen net of er een bloedvat word afgesloten. Heel vervelend allemaal.

Verder zijn de meningen erg verdeeld over waneer de kleine zich gaat aankondigen de een denkt woensdag en de ander denkt de 11e pas ach we zullen zien.

Geplaatst

Hallo,

Niemand bevallen gisteren bij volle maan? Het wordt spannend nu he? Inmiddels is de datum gepland van de keizersnee. Wel gek idee hoor. Ben nu extra aan het 'genieten' van de laatste loodjes. Die duren ook niet meer zo lang, dus dat scheelt. Alles heeft zijn voordelen natuurlijk:-). Alleen onze ouders+zussen weten de datum; dus ook voor jullie hou ik het als verrassing...

Groetjes,

Neel

Geplaatst

Hey meiden,

De spanning loopt op hier, moet moeite doen te bijven lezen. kleine vent is handenbindertje, maar doe mijn best!!

Succes he meiden, het komt goed, echt hoor!!!

Geplaatst

he dames

neel: je gaat dus toch voor een keizersnee ik denk dat je daarmee een verstandige keuze hebt gemaakt. wel gek he als je een datum weet van dan is ons kind er. dat vond ik ook zo raar.

de rest van de dames hoe gaat het met jullie. nog twee nachtjes slapen en jullie hebben 1 feb gehaald. sterkte nog met de laatste loodjes.

liefs

Geplaatst

Hoi allemaal,

Nou we gaan er maar vanuit dat Neel de eerste word met bevallen....zooooooooooooooooo nieuwsgierig wanneer???!!! Het is inmiddels 1 Febr. en ik lees dat er nog niemand is bevallen, we zijn iniedergeval op onze plaats in de meldkamer van februarie...hahaha!!

Ook hier het slapen is een drama, ik wissel met manlief van bed en bank want samen slapen lukt gewoon ff niet en daar baal ik wel van maar ik loop maar te hanewaken hele nachten en te draaien in bed dat hij er ook wakker van ligt en als ie dan de volgende dag weer moet werken.....afijn nog 2 weekjes en dan word het allemaal anders...hoewel??? Dan is de baby er maar dan hebben we allebei een goede reden om niet te slapen...gaan jullie allemaal borstvoeding geven? Ik ga het proberen, lukt het niet dan de fles.

Marietje, we kunnen merken dat jij druk met je kleintje bent want je was altijd een van de actiefste op het forum....gaat alles goed en hoe voel het als eerste keer moeder te zijn? Ik kan niet wachten....

Dinky

Geplaatst

Hoi allemaal

Dinky volgens mij loopt jouw biologische klok verkeerd want ik heb het toch nog steeds 31 januari haha. Tja hormonen misschien?

Hier is alles rustig. Goede nacht gehad, eigenlijk niets te melden. Behalve dat ik elke ochtend heel blij ben als beebje zich gaat bewegen. Al denk ik daar snachts soms anders over. Dinsdag moet ik weer naar de verloskundige maar daar ben ik ook zo weer weg. Bloeddruk is nog steeds erg mooi laag, dus hoop dat dat zo blijft.

groetjes ursela

Geplaatst

Hoi hoi

Ik ben er ook weer nog 8 dagen te gaan officieel.

Gisteren lekker met manlief naar de film geweest en daarna nog ff wat gedronken bij de city lounge.

Hadden we lang niet meer gedaan en voorlopig komt het er ook niet meer van dus was wel ff lekker.

Vannacht goed geslapen gelukkig

Hopelijk blijft dat zo nog ff zo.

Het wordt spannend wie er als eerste gaat bevallen helemaal omdat Neel nu een week eerder is en dus gelijk valt met ons.

Geplaatst

Meiden, het wordt nu echt spannend hier. Ik kijk wel een paar keer per dag of er bij iemand al wat veranderd, maar alles is tot nu toe nog rustig hier zie ik.

En dan zeggen ze dat ivf-baby's vaak te vroeg geboren worden, maar volgens mij zijn het allemaal meer wat laatkomers, heel veel lopen over de uitgerekende datum heen.

Nou ik hou jullie weer in de gaten.

Succes weer.

Liefs Mandy

Geplaatst

Hi dames,

Inmiddels alweer februari, dus jullie maand.

Heel veel succes bij de laatste loodjes en ik kom af en toe ff spieken hoe het met jullie gaat.

Veel liefs,

Dorine

Geplaatst

Hey meiden

Meld me maar weer eens.

Gisteren niet zo'n goeie dag gehad hele dag last gehad van menstruatiepijn gehad.

Maar zo gauw ik lekker in bedje ging liggen ging de pijn ook weg.

Dus zal wel niets zijn geweest meld het morgen wel ff bij de vk.

Verder alles goed bij de rest van de meiden???

Geplaatst

Hoi Lonki,

zou dat niet al een voorteken zijn geweest? Spannend!! Succes nog even meid en rustig aan.

Liefs, Linda

Geplaatst

hoi dames

Ook ik vanochtend naar vk geweest. Klein spoortje eiwit in urine, maar bloeddruk nog mooi laag. Verder alles goed, kindje ligt alleen nog niet ingedaald. Hmmm was bij de vorige ook zo en daardoor kwamen toen de weeen niet goed op gang. Vk zei al dat ze volgende week wel beetje wilde helpen, maar dat weet ik zo net nog niet want de vorige keer vond ik het strippen errug pijnlijk. Misschien maar iets meer geduld opbrengen dan bij de vorige bevalling. Ligt natuurlijk ook aan of er geen klachten bij komen. Slapen s nachts begin ik wel tegen op te zien omdat ik echt lange tijd achter elkaar wakker lig. Overdag gaat het gelukkig prima.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ben er ff een paar dagen niet geweest dus was zo nieuwsgierig of er al iemand bevallen was maar helaas nog niemand.....wie word nu de eerste!!!???? Hier alles goed, slapen blijft een probleem maar ach dat hoort erbij. Morgen weer naar het ziekenhuis en ben benieuwd of de baby al wat meer is ingedaald. Ze zeggen dat je veel moet lopen, nou dat doen ik dan maar want de stranden met boulevard zijn lang hier dus elke dag maar wandelen...zou het echt helpen? Gisteren de kinderwagen opgehaald want die was nu pas binnen dus nu kunnen we zeggen dat we echt alles in huis hebben.

Waar is Neel nu....ze zou toch niet stiemkem bevallen zijn...hhahahahah, laat wat van je horen als je de baby is geboren hè????

We zijn er bijna....ik kan niet wachten....

Dinky

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden