Ga naar inhoud

meldkamertje uitgerekend februari 2010

Aanbevolen Berichten

• Reacties 136
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden

Zal me weer ff melden

Vandaag naar de vk geweest en mijn bloeddruk is goed 125 over 70 en ligt nog steeds goed ingedaald.

Moet volgende week donderdag er weer heen maar ze verwacht dat ik dat wel zal halen, ze hoopt natuurlijk eerder maandag of dinsdagnacht want dan had zij dienst haha.

We zullen zien.

Verder is alles goed geen klachten meer gehad na maandag kon gisteravond niet meer goed lopen door die sneeuw en drap die er lag maar na een nachtje slapen is dat ook weer over.

Hoe is het met de rest van de meiden wordt nu echt spannend allemaal

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ook ik had weer ziekenhuis controle vandaag (wij lopen wel gelijk hé Lonki met onze afspraken) weer de riemen voor de hartslag en inwendig onderzoek. Alles goed en nog "vers" zoals de gyne dat zo mooi kan zeggen. Volgende week weer terug maar ik voel mijn eigen nu wel echt heel zwaar en de huid van mijn buik voel alsof ie elk moment kan gaan scheuren. Afijn geduld hebben, maar het is zo moeilijk......

Ik ga maar weer eens op de bank liggen voor de verandering en morgen maar weer eens een lange wandeling maken, mischien gaat ze dan meer zakken...hahahahah

Succes allemaal....

Dinky

Geplaatst

Wat spannend weer! Ik leef ontzettend met jullie mee. Hou nog even vol. Ik hoop dat de beebjes niet te lang op zich laten wachten.

Liefs

Geplaatst

Hallo allemaal,

ben nog niet bevallen hoor! Heb erg veel vocht in handen, waardoor typen erg pijnlijk is. Vandaar dus weinig te vinden op het forum. Alles goed hier verder!! Kan niet wachten tot de kleine er is...

Groetjes

Neel

Geplaatst

Hey meiden

Inderdaad ben ik een stuk minder online, maar heeft ook met vader te maken, loop heel de tijd op de klok van kleine en van ziekenhuistijden! Hoop dat hij snel naar huis mag! Dan gaat het beter met hem (anders mag ie niet naar huis) en beter met ons want we kunnen langsgaan wanneer het ons uitkomt en zonder oppas voor Robin te moeten regelen. Die mag namelijk niet mee naar zieknhuis ivm infecties en bacterien die daar rondzwerven.

Nou meiden zet hem op, we wachten op het eerste februari vriendje of vriendinnetje!!!

Geplaatst

Neel: fijn om van je te horen, ik dacht inderdaad dat je al bevallen was omdat je dus een paar daagjes niet op het forum was geweest. Helaas dus nog niet, we wachten geduldig....

Marietje: Ik hoop dat de operatie van je vader geslaagd is en snel weer hersteld om naar huis te mogen..heel veel beterschap gewenst.

Dinky

Geplaatst

Hoi hoi

Ben er weer en nog geen teken van een naderende bevalling. Mijn schoonfamilie is het wachten beu en mijn familie weet gewoon dat deze te laat komt haha

Begin nu erg nieuwschierig te worden hoe het kleintje eruit zal zien maar weet dat ik nog even geduld zal moeten hebben.

Begin langzamerhand ook vocht vast te hoeden niet veel maar merk het wel ik heb geen last van tintelende vingers ofzo zoals Neel maar krijg geen ringen om en horloge voelt ook strakker aan.

Fijn dat het met de andere meiden ook goed gaat.

Op het vocht na dan.

We horen van elkaar

Geplaatst

ook ik meld me weer haha. Ook hier nog geen tekenen van een op hand zijnde bevalling. Dinsdag moet ik weer naar de vk. Heb wel veel harde buiken maar die doen verder geen pijn dus brengen ook nog niets op gang ben ik bang.

VK zei wel dat ze dinsdag wel wilde helpen (lees strippen) tenminste als het er rijp genoeg voor is. Maar bij de vorige heeft ze dat ook gedaan en ik vond het ronduit pijnlijk, dus denk dat ik dit keer maar wat geduldiger ben en afwacht of het uit zichzelf begint. Of er moet natuurlijk een reden zijn om het wel op gang te brengen, maar mijn bloeddruk is nog keurig. En dat spoortje eiwit in de urine zegt volgens mij ook niet zoveel. Dus we wachten maar keurig weer af.

Geplaatst

Spannend meiden! Ik hoop dat de kindjes zich uit zichzelf melden. Dat zou wel fijn zijn he?! Heel veel succes met de laatste loodjes....

Liefs

Geplaatst

Vandaag 39 weken zwanger.....zou het deze week nou toch gaan gebeuren? Afijn we wachten gewoon nog.....vochtophoping hier ook een probleem vooral s'avonds. Ik hoop dat dit verdwijnt na de bevalling want de vingers kunnen inderdaad erg pijn doen.

Wie word de eerste??????????

Veel succes allemaal, ik wacht geduldig.....

Dinky

Geplaatst

he dames

het wordt wel spannend hier hoor.

geniet nog maar van dat kleine mensje in jullie buik.

en veel succes met de bevallingen.

liefs

Geplaatst

Hé Svenja,

Yari is vandaag 1 maandje oud.....gefeliciteerd!!!!

Ik geniet nog van de dikke buik maar nu wil ik mijn meisje zien en horen...ik kan niet meer wachten..hahahah.

Slaap ze allemaal tot zover het lukt..

Dinky

Geplaatst

Spannend hier meiden. Het kan nu elk moment gebeuren. Succes meiden en op een spoedige bevalling.

Misschien kom ik ook nog wel in februari te bevallen, dat gevoel heb ik sterk. Maar we wachten af.

Liefs, Linda

Geplaatst

Het wordt idd spannend hier

Wie zal de eerste zijn

Zoals jullie zien loop ik er ook nog gewoon begint nu echt zwaarder te worden veel harde buiken (die geen pijn doen).

Zelfs tijdens het lopen zonder enige inspanning komen ze al opzetten.

Moet donderdag naar de vk en als ik er dan nog loop ga ik vragen of ze een poging wil doen met strippen (hoe pijnlijk ook).

Ben het een beetje zat aant worden, maar aan de andere kant vind ik het ook heerlijk het nog ff bij me houden ik weet dat dit de laatste keer zal zijn dat ik zwanger ben (of er moet iets heel geks gebeuren) dus wil het gewoon lekker afsluiten.

Maar mijn mannetje en zoontje kunnen niet meer wachten ze zijn alles aan het doen om de kleine eruit te krijgen.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Vandaag zondag, wandelingetje langs het strand gemaakt en weer naar huis, de buik is inderdaad te zwaar voor lange afstanden.

Lonki ik ga er vanuit dat jij toch de eerste word maar wanneer??? Spannend joh voor joh want jij ben al bij je uitgerekende datum...veel succes...

Again.....we blijven wachten...

Dinky

Geplaatst

Nou meiden, het is hier zeker spannend. Er gaan een paar spannende dagen aankomen en ik hoop voor jullie dat jullie niet te ver overtijd hoeven te gaan lopen..

Succes met de allerlaatste loodjes!!

Geplaatst

hoi hoi

Ook ik meld me weer. Nog niets aan het handje. Gaat nog redelijk goed met me (vergeleken met vorige keer toen ik nu zo ongeveer al helemaal uitgeput was van de slapeloze nachten). Ik moet morgen weer naar de vk en die had al aangeboden om te strippen als het rijp is, maar ik twijfel. Denk dat ik toch nog maar wacht.

Ben benieuwd wie er het eerst zal zijn.

hou vol dames en succes

Geplaatst

nou ik volg jullie op de voet hoor meiden.

Elena, hoe is het met jou? Tijdje niets vernomen van jou. Alles oké met de kleintjes?

Liefs, Linda

Geplaatst

Hey meiden

Tis mijn uitgerekende datum maar nog geen teken van een kleintje die eruit wil.

Vandaar dat ik maar ga zwemmen straks met mijn zoon die is vandaag lekker vrij van school en heeft de nacht bij opa en oma door gebracht waardoor ik lekker kon uitslapen dus dat hebben we ook maar gedaan.

@Dinky zelf denk ik dat Neel als eerste zal zijn omdat dieeen geplande ks heeft en deze week 39 weken is.

Daarna kom ik pas zelf denk ik het weekend of er iets na op maandag en dan komt Urs en dan kom jij pas denk ik.

Tis puur giswerk hoor de kleintjes bepalen het zelf, maar ben benieuwd.

Ik ga lekker mijn zwemtas pakken en we spreken elkaar snel weer

Geplaatst

Lonki /2e kindje/1e ICSI/ 8 februari Ziekenhuis bevalling

dev038pr___.png

Ursela / 2e kindje/ 2e IVF/ 10 februari

dev040pr___.png

Dinky / 1ste kindje / 13 februari

dev043pr___.png

Neel / 1e kindje/ 2e ICSI/ 16 februari

dev049pr___.png

Heb Elena uit het lijstje gehaald ze is uit eindelijk al in januari bevallen van 2 jongens.

Maar vanuit deze topic zijn ze natuurlijk ook gefeliciteerd.

Geplaatst
Hey meiden

Tis mijn uitgerekende datum maar nog geen teken van een kleintje die eruit wil.

Lonki,

Wat een mooie uitgerekende datum! Vandaag is namelijk mijn verjaardag, hahaha.

Heel veel succes met de laatste loodjes!

Geplaatst

Hé lonki, zet hem op in het zwembad, mischien voor de avond nog gevoel van beginnende bevalling. Voor jou is het nu het spannends want tenslotte is het jou uitgerekende datum. Ik las ergens van iemand dat de IVF babys meestal eerder worden geboren, behalve bij de maand februarie...hahahahahah!!! Tis ook zo koud ik Holland, ze willen gewoon nog niet komen jullie baby's....beter in mama's buik, lekker warm!

Mijn buik neemt alle vormen aan, vierkant kan weer rond dan weer een bult aan één kant, afijn bewegen doet ze maar tekenen van komen ho-maar....ook ons meisje vind het prima hier binnen. Ik blijf zoveel mogelijk meelezen nu want het kan gewoon elk moment gebeuren dat een van ons de baby heeft gekregen, dus herhaal ik nog maar ens......veel succes mischien voor iemand vandaag...

Dinky

Geplaatst

Hé meiden,

Wat spannend hier zeg. De beebs blijven lekker zitten volgens mij, die vinden het veel te koud buiten met die vorst haha.

Nou meiden, heel veel succes en ik hou jullie in de gaten. Spannend.

Liefs Mandy

Geplaatst

Hoi hoi

Nou ik ben erweer zwemmen heeft dus niet geholpen kleine was wel errug fanatiek in het water zal wel net zoals ik een waterratje worden.

Dus we wachten geduldig verder.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden