Ga naar inhoud

meldkamertje uitgerekend februari 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tjemig dames, nog steeds geen kleintjes in jullie armen.

Heel veel succes met die laatste loodjes en het moet nu toch wel bijna zover zijn ;-)

Liefs, Dorine

• Reacties 136
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

óh wat spannend hier meiden.

Hoop dat de kleine zich snel meldt Lonki. Sterkte de laatste dagen.

Dinky en Urs; Jullie ook succes hé!!!!! Ik zit er bovenop.

Liefs, Linda

Geplaatst

Dames,

Succes met de laatste loodjes!!! Spannend hoor.

Hier gaat alles goed: slapen, flesje, slapen, knuffelen enz...Het is helemaal geweldig!!!

Hopelijk hebben jullie ook snel de kleine in je armen

Neel

Geplaatst

hoi dames

hier nog niets. Wel veel harde buiken en gister een paar uur erge pijn in mijn onderrug gehad, maar dat trok weer weg tegen de avond. Dus t rommelt maar niet hard genoeg. Woensdag ben in 41 weken en is mijn vriend jarig. Gaan denk ik nu wel vragen om te strippen. Maar ja zoals bij Lonki al bleek, het moet er wel klaar voor zijn anders heeft het geen zin. afwachten dus. We hebben al gezegd dat het toch eigenlijk ook wel een heeeeeel mooi kadootje voor mijn vriend is om op zijn verjaardag zijn meisje in handen te mogen houden.

groetjes ursela

Geplaatst

Hoi hoi

En daar zijn we weer

Met een redelijk nacht achter de rug ben schijnbaar erg aan het draaien geweest wat nu allemaal niet zo gemakkelijk gaat.

Vandaag poging 2 voor het strippen hopelijk kan het nu wel

@Dinky Waar ben je je bent al een paar dagen niet meer hier geweest

Tis toch niet zo dat je bevalling is gaan doorzetten toen je je prop bent verloren.

Zo wel goede bevalling gewenst.

Geplaatst

Lonki heel veel succes vandaag, ik hoop dat poging 2 beter verloopt, maar dat moet haast wel toch, er moet toch wel een keer iets gaan gebeuren daar binnen. Ik hoop voor je dat je snel je kleine wondertje in je armen hebt.

Urs, jij ook heel veel succes, hopelijk lukt het strippen bij jou in 1 keer. Enne is inderdaad wel een prachtig verjaardagskado voor je vriend. Succes meid.

Dinky, toch bevallen na het verliezen van de slijmprop? Ik hoop voor je dat je nu lekker aan het genieten bent van je babytje.

Liefs Mandy

Geplaatst

Hoi hoi

Was ik weer

Vandaag naar de vk geweest ben gestript maar ging niet van harte mijn baarmoedermond is nog niet verstreken was zelfs nog het zelfde als donderdag.

De vk heeft heeft er ook een hard hoofd in of het iets heeft uit gehaald

ze vond me vrij nuchter tijdens het strippen we waren gewoon gezellig in gesprek en de pijn heb ik niet gevoeld of ik heb natuurlijk een hoge pijn grens.

Moet nu vrijdag weer komen en dan gaan ze het nog een keer proberen en als dat nog niets uithaalt dan word ik waarschijnlijk zaterdag ingeleid.

@Dinky waar ben je hopelijk al bevallen en geen mogelijkheid om je te melden.

@Urs hoe is het strippen gegaan of heb je het toch maar niet gedaan misschien ben je nu wel aant bevallen. zo ja succes.

Geplaatst

Oh Lonki, het zit je niet mee meid, wat gek dat de boel zo dicht blijft zitten. Je hebt gewoon een te goed huis en zit jullie kleine uk heerlijk te genieten daar binnen en heeft helemaal nog geen zin om eruit te komen. Maar het wordt nu toch echt wel tijd. Hoelang had je ook alweer overtijd gelopen bij je zoontje, dat was toch ook bijna 2 weken? Ik heb van allebei de jongens een week overtijd gelopen, had gehoopt dat ik dit keer wat eerder zou bevallen, ik denk een andere partner dus misschien heeft dat er ook mee te maken, maar zo bij jou te zien niet.

Nou meid ik hoop dat het vanzelf op gang komt en dat je vrijdag niet meer terug hoeft, maar in ieder geval heb je dit weekend jullie kleintje in je armen.

Heel veel succes weer.

Dinky en Urs, met jullie alles goed?

Liefs Mandy

Geplaatst

Hoi meiden,

het is hier nu zeer spannend allemaal. Hopelijk hebben jullie snel de kleine in jullie armen. Succes!!!!!!!!!!!!!!

Liefs, Linda

Geplaatst

Nog steeds geen kleintjes geboren??

Hier gaat alles supergoed! Jasmijn eet en slaapt goed en ik zit nog helemaal op de roze wolk. Het herstel van de keizersnee gaat ook goed. Ik vind het allemaal erg meevallen. De tijd vliegt voorbij dus ik probeer echt van elke seconde te genieten. Hopelijk duurt het bij jullie niet te lang meer.

Heel veel groetjes,

Neel

Geplaatst

Nee sorry Neel nog steeds geen kleintje voor mij.

Zul je straks zien de eerste die in februari was uitgerekend bevalt als laatste.

Hier is alles nog errug rustig volgensmiji mis ik gewoon de hormonen om een bevalling op te wekken ofzo heb ook geen last van voorweeen ofzo alleen harde buiken maar geen pijnlijke.

Ik wacht het allemaal nog wel even af en anders bel ik morgen de vk of ik niet dan al terug kan komen.

@Mandy idd mijn zoontje was er ook pas met 41 weken en 6 dagen

ik laat van me horen.

Geplaatst

nou dames, gister zei de vk dat het er wel klaar voor stond. Vandaag gaan ze me strippen dus thumbs up!!!!!!!!!!!!

urs

Geplaatst

Heel veel succes vandaag urs en hopen dat het eindelijk door gaat zetten. De februari beebs hebben er ook geen zin in om te komen hoor, ze vinden het nog te koud.

Lonki, ook weer heel veel succes vandaag, ik hoop dat het strippen toch wat heeft gedaan en dat je vannacht bent begonnen.

Zet hem op meiden, toi toi toi.

Liefs Mandy

Geplaatst

Nou helaas weer niets vandaag het ziet er toch echt naar uit dat het zaterdag inleiddag word.

Maar in ieder geval bedankt dat jullie zo meeleven.

@Urs ik hoop voor je dat het nu gaat doorzetten toi toi toi.

Geplaatst

Hoi hoi

Vannacht weer niets.

Hij of zij heeft er toch echt geen zin in om er uit te komen.

Straks even de vk bellen om te vragen of ze een verloskamer vrij houden voor mij morgen.

Moet vanmiddag weer naar de vk gaan ze nog een poging doen om te strippen maar eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat dat ook niets meer zal uitmaken.

Laat het allemaal nog wel horen.

groetjes

Geplaatst

Hey,

Vandaag bij de vk geweest weer gestript en toen door verwezen naar het zh om de evt inleiding te bespreken

Komen we daar moest ik eerst een uur aan de ctg daarna kwam de gyn weer getoucheerd baarmoedermond is eindelijk verstreken en heb mijn 2 cm ontsluiting dus ik denk dat gaat goed ben morgen aan de beurt maar niets is minder waar omdat het hoofdje nog niet vast genoeg in de bekken lag, willen ze me niet inleiden al thans niet morgen maar pas bij de 42 weken dus maandag aarrrgghhh.

Wat een domper had me er helemaal op ingesteld en dan nu dit weer.

Hopelijk komt het vandaag of morgen spontaan nog op gang.

Nou we spreken elkaar snel weer

Geplaatst

helpt een paar keer springen niet?

mss zakt hij dan klem vast

wat jammer dat je nu nog langer moet wachten ,maar als je al 2cm hebt kan het toch ook nog snel gaan of niet ?

Geplaatst

he lonki

wat een terleurstelling moet dit voor je zijn.

wel goed dat je al ontsluiting hebt want dan hoef je geen gel meer en dan kunnen ze waarschijnlijk meteen je vliezen breken en je aan het infuus brengen. was bij mij wel zo en vijf uur later had ik Yari.

ik had toen ook 2 a 3 cm toen ze dat deden.

geniet nog van je weekend.

en wie weet komt het toch nog vanzelf.

liefs

Geplaatst

Lonki,

onwijs veel succes meid. Het kan nu nooit lang meer duren. Volgende week hebben jullie je kleintje zeker weten. Toi toi toi!!!!!!!!!!!!1

Liefs, Linda

Geplaatst

Hallo allemaal,

Hier ben ik dan weer! Eerst even voorstellen: Ons meisje heet Abigail en is ons valentijnscadeautje geweest....ze is dus geboren op 14 februarie, weegt 3300 kg en is 50 cm lang. Wat zijn we gelukkig..... Ik had water gebroken s'ochtends om 10 uur en ben toen naar het ziekenhuis gegaan en daar hebben ze me gelijk opgenomen. Na 10 uur weeen en maar tot 2cm onsluiting en heeft de gyne gelijk voor een keizersnee gekozen want wilde niet meer wachten. Uiteindelijk is Abigail dus via de keizersnede om 20:41 uur geboren en is een gezonde mooi baby. Gisteren jn we na 5 dagen dus weer thuis gekomen en kon daarom niet eerder jullie mailen. Ik voel me verders prima wel een beetje pijn door de keizersnede en moet de volgende 6 weken kalm aan doen. Nu druk met borstvoeden, wat vind ik dat fijn en het maakt me zo één met mijn meisje, van slapen komt alleen niet veel maar dat had ik al begrepen van de andere moeders. Ik zal op een ander moment wat weer schrijven. Lonki ik hoop dat het voor jou nu toch echt gaat gebeuren want dit is niet leuk meer! Verders iedereen die binnenkort aan de beurt is veel succes en het is het mooist wat je in het leven kan overkomen....moeder worden...zucht...

Groetjes Dinky

Geplaatst

Hey Dinky

Onwijs gefeliciteerd met jullie meisje.

Geniet lekker van jullie meisje

En herstel voorspodig

Geplaatst

Hoi hoi

Morgen is de grote dag, best wel spannend allemaal.

voel me goed en heb ook niet het idee dat het nog spontaan gaat beginnen.

Is ook best handig dat het gepland is kun je de laatste dingetjes in huis zelf afronden.

@Urs hoe is het met je inmiddels je kleintje ook in je armen of net als ik nog aan het wachten.

Nou meld me miss morgenochtend nog ff en anders als ik met de kleine weer thuis ben.

Geplaatst

hoi Lonki,

Morgen is dan inderdaad jou grote dag, niet te geloven want dan ben je 2 weken over je uitgerekende datum heen. Ik wens je heel veel sterkte met de bevalling en hoop dat ze het kunnen opwekken. Want gaan ze precies nu met jou doen, vloeistof? Ik zal aan je denken de hele dag want jij bent diegene die altijd zo actief is op dit forum en nu als laatste aan de beurt is.

Urs, heb jij je babetje al thuis, ben heel nieuwsgierig hoor?

Hier gaat alles uitstekend, Abigail is zo lief, drinkt en slaapt goed. Huilt alleen als ze honger of vuile luier heeft. Wij zijn zo blij meer haar, wat kan een leven veranderen met een baby.....heerlijk om zo gelukkig te zijn!

Groetjes van Dinky

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden