Seetje Geplaatst 18 November, 2007 Geplaatst 18 November, 2007 Bij twijfel altijd bellen meis! Laat je ff weten of je geweest bent? Quote
Gast Amanda Geplaatst 18 November, 2007 Geplaatst 18 November, 2007 bij overgeven én koorts altijd bellen. Heeft hij minimaal 2 plasluiers? Ik vind de koorts ook wel hoog.. en suf klinkt ook niet zo goed hoor. Drinkt en eet hij? Eten is niet zo erg, maar drinken moet ie wel blijven doen, zeker bij overgeven en koorts. Ik zou anders gewoon even bellen hoor, voor de zekerheid.. laat je iets weten? Succes!!!! Quote
lis Geplaatst 18 November, 2007 Topic Starter Geplaatst 18 November, 2007 he amanda, wij waren gelijk! ja wat je zegt, dat drinken was gisteren wel een beetje weinig en dat vond ik wel eng. gelukkig was een vriendin hier die ook twee kinderen heeft en die wat ervaring daarin had, dat geeft je wat geruststelling. gelukkig drinkt ie nu wel redelijk. dank! Lis Quote
Natasja Geplaatst 18 November, 2007 Geplaatst 18 November, 2007 och, ebbe nu ook al... sneu hoor, blij dat ie goed lijkt te reageren op paracetamol Quote
Gast Amanda Geplaatst 18 November, 2007 Geplaatst 18 November, 2007 o Lis.. gelukkig kon je even komen. Ik vind het bij die kleintjes zo moeilijk inschatten altijd.. Gelukkig viel het mee, beter een keer voor niks erheen dan te laat. Hopelijk is hij snel beter!! (lief hé als ze zo knuffelig zijn.. hihi) Veel beterschap! Quote
Seetje Geplaatst 18 November, 2007 Geplaatst 18 November, 2007 Fijn meis dat er niks ernstigs is meis....ja je kan beter te vaak bellen dat te weinig en dat er wat aan de hand is......mijn h.a zegt altijd...die kleintjes kunnen niet praten dus bellen als je niet zeker weet waar de koorts vandaan komt! Goed gedaan meis! En geef ebbe maar een knuffel van mij als ie wakker is weer. Quote
lis Geplaatst 18 November, 2007 Topic Starter Geplaatst 18 November, 2007 ja nu kan ik weer een beetje van het geknuffel genieten, dat gaat niet als je zo bezorgd bent. ik ben ook wel een muts hoor, wat dat betreft...ik hoop dat ie vannacht lekker slaapt. ik laat morgen wel weten hoe het gaat. wat zijn ze vaak ziek he, ik zie het hier ook van veel andere kindjes... Lis Quote
lis Geplaatst 18 November, 2007 Topic Starter Geplaatst 18 November, 2007 haha wij ook al gelijk josé. ik knuffel m van je! lis Quote
Seetje Geplaatst 18 November, 2007 Geplaatst 18 November, 2007 hahahahaha.........ja weer samen....hahahahah Maar pas als ie wakker is hè....hahahahha Quote
Isa-beau Geplaatst 18 November, 2007 Geplaatst 18 November, 2007 Fijn dat het niets ernstigs is ! Beterschap voor de kleine man ! Quote
eiger Geplaatst 18 November, 2007 Geplaatst 18 November, 2007 Lis, goed gedaan hoor altijd bellen of effe langsgaan, doe ik ook hoor! Hopelijk knapt Ebbe weer wat op. Faas hier had vandaag tot 2 x toe 40.4 graden , ik moet zeggen dat als je dat , wat je zelf ook schrijft, al eens mee hebt gemaakt dat je het wat minder eng vind. Hij heeft wel sap net gedronken maar geen melk...lijkt ook wat misselijk. hopelijk morgen weer wat beter, beterschap aan je mannetje cyn Quote
Laura Geplaatst 18 November, 2007 Geplaatst 18 November, 2007 Lis, ik ben met Iris ook na 2 dagen naar de ha gegaan hoor, toen ze hoge koorts had. Zodra je het zelf niet meer vertrouwt, gewoon gaan dus! Gelukkig knapt hij alweer op en hopelijk zakt de koorts weer snel. Groetjes Laura Quote
lis Geplaatst 19 November, 2007 Topic Starter Geplaatst 19 November, 2007 Hoi meiden, bedankt voor de berichtjes. hij lijkt al wat beter, maar nog niet de oude. ik vond hem vanmorgen iets warm, maar niet meer zo heel gloeiend en hij slaapt goed dus maar even niet gethermometerd (vinden ze niet echt leuk he ;) ik hoop dat er geen terugval komt... en dat faasje ook snel weer beter is; dat is echt hoog he 40,4. maar volgens de arts kan dat allemaal... maar toch, je houdt ze echt wel in de gaten! Lis Quote
Laura Geplaatst 19 November, 2007 Geplaatst 19 November, 2007 Goed te horen dat ie al iets opgeknapt is. Wij als volwassenen zijn ook niet meteen beter na ziekte, dus zal het nog wel een paar dagen duren? Thermometer is inderdaad niet hun grootste hobby haha. Groetjes Laura Quote
beau Geplaatst 19 November, 2007 Geplaatst 19 November, 2007 Wat goed dat je bent heengegaan Lis! Bij twijfel altijd doen! Dikke knuffel voor Ebbe en jou en beterschap! Quote
rosalie Geplaatst 19 November, 2007 Geplaatst 19 November, 2007 heel goed dat je hebt gebeld!! dat is toch hartstikke gevaarlijk!!! ik had het veel eerder gedaan ik ben toch al zo'n onzekere tinus over milan!! groetjes rosalie Quote
Sab Geplaatst 20 November, 2007 Geplaatst 20 November, 2007 Met koorts en sufheid altijd bellen, dus goed gedaan hoor Lis!!!! Veel te eng met die kleine humpies! Gaat het nu weer een beetje met Ebbe?? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.