Ga naar inhoud

Babyboom deel 6

Aanbevolen Berichten

• Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ik ga ook wel weer kijken maar vorige week heb ik wel andere dingen tussendoor zitten te doen...hopelijk boeit het me nu wat meer..sorry meiden......ik hoop dat het een beetje vrolijke aflevering wordt met veel goed nieuws voor de stellen, zou wel leuk zijn!

Geplaatst

ja dames, pak de zakdoeken maar weer tevoorschijn:crybaby2:.....Hier moet ik er zowiezo een onder mijn neus binden, maar een paar rooie ogen kunnen er nog wel bij hoor!

Corine

Geplaatst

Nou heb het met half oog gekeken en ook veel gemist.

Eerst de kat die overgeeft (sorry meiden voor dit onsmakelijke praatje!)

Toen 2 meiden die om de beurt een half uur minstens gingen huilen.....

Toen werd er aan gebeld.

En toen werd ik nog opgebeld!!!!!!!!

Dus morgen maar weer de herhaling kijken hahahahaha.

Ik heb het by the way ook opgenomen, dus kan het sowieso zien.

Maar kan nu niet met jullie meepraten hahahaha.

Geplaatst

oh beau wat jammer!

Ik heb weer zitten janken hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En ze waren in beld onze manuela en emiel.

Het moet even bezinken hier!

Geplaatst

ow Bo, wat vervelend, het was je niet gegund vandaag...

Ik vond het wel leuk deze keer. geen traantjes hier.

En Manuela en Emil..... jullie zijn geweldig! Maar caroline mag wel wat meer aandacht aan jullie besteden....

Geplaatst

ow ja, met dat overleden kindje, heb ik niet goed gekeken (expres) brrr.... dat is toch verschrikkelijk..

En dat meisje waarvan de man er vandoor is.. ook erg.

Geplaatst

ja je weet zijn kant niet...maar je laat potverdorie niet de moeder van je kindjes zitten...zeker niet als ze zwanger is van jou kindje....had ie eerder aan moeten denken...en hij had wel ff kunnen wachten tot zij niet meer zwanger is....wel of niet zijn kant...basta....klojo!

Geplaatst

hahahaha ZO, José heeft gesproken!

En gelijk heb je, had ie zich niet drie maanden eerder kunnen bedenken dat ie weg wou? Of eigenlijk, 2 (?) jaar eerder, toen hij nog geen kindjes had gemaakt?

Ben trouwens wel benieuwd naar zijn kant van het verhaal, puur nieuwsgierigheid hoor hahaha.

Hij zat in elk geval niet op het dak hahahahahaha.

Geplaatst

hahahahahaha...maffe manie...hahahahahah

Ja is toch niet normaal.....ik ben zwanger en drie maanden later denk ik...ik heb er toch niet zo`n zin in....kan toch niet....en omdat het niet in zijn buik zit kan hij dit maken.....lekker makkelijk...woest word ik om dit soort mannen!

En weet je amanda...ik wil zijn verhaal wel weten maar al is ie homo geworden of heeft ie een enge ziekte of weet ik veel....je kan toch potverdorie je verstand gebruiken en rekening houden met de moeder van je kindjes....brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...ik zou hem dat zelf wel willen vertellen!!!!!!!!!!

Geplaatst

ja maar die had zei zelf weggestuurd om dat ie aan het zuipen was.......dat is wewer een ander verhaal...dan deze die zegt...ik zie het niet meer zitten en meteen vertrekt.................

Geplaatst

hahaha homo hahaha

wie weet...

Maar denk dat die man niet in beeld wou Roos.

Alweer een min-punt!

Ik vond dat meisje wel nog jong (lijken?)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden