Ga naar inhoud

Uitgerekend november 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oena...

Wat zul je geschrokken zijn, zeg!

Gelukkig is het nu weer rustig, aftellen tot vrijdag.

Ik ga morgen om 16.00u Eerst nog wat werken....en 's avonds weer werken.

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goedemorgen Dames,

Ik mag mezelf ook toevoegen aan de november mamma's.

Heb 3 maart de iui gehad en mocht gisteren naar het ziekenhuis om bloed te prikken.

Ja hoor we zijn ZWANGER!!

De urine test gaf het niet aan maar uit het bloedonderzoek blijkt het echt zo te zijn.

Volgende week vrijdag 2 april mogen we komen voor de echo. Spannend dus!! Maar wel iets om naar uit te kijken hoor.

Ik wil jullie allemaal feliciteren met jullie zwangerschap en laten we maar lekker broeden met z'n allen he.

Liefs,

Bianca

Geplaatst

@Oena dat is ff schrikken ja, gelukkig staat er veel info op internet. Gelukkig is het bloeden meteen gestopt. Nog ff en dan is het vrijdag voor de volgende echo.

Ik heb tot op heden gelukkig nog niet hoeven overgeven. Wel sinds gister af en toe een misselijk gevoel in mijn buik met het gevoel dat ik moet overgeven. En natuurlijk lekker veel moe.

@Bettyboopke goed nieuws over de uitslag van het bloed. Hoe gaat het nu met je, nog veel snotteren?

@Denise veel succes en plezier met je eerste echo!

Ik denk dat iedereen deze tijd wel eens onzeker is. We voelen vanalles en dan weer ff niets, we zijn er continu op gefocused. Jammer dat onze buik gen raampje heeft zodat we naar binnen konden kijken.

Geplaatst

@Kossie van harte gefeliciteerd en welkom bij de deze club! Weet je ook hoe hoog je HCG waarde was? Kan je die nog invullen op het aparte forum van Pieneke. De hoeveelste IUI was dit voor jullie?

Ik zet je in het rijtje erbij, ik weet allen niet wanneer je bent uitgerekend.

Geplaatst

Uitgerekend

Bettyboopke 01-11-2010

Chablis 02-11-2010

Kyra 03-11-2010

Oena 03-11-2010

Celeste 05-11-2010

Chrissy33 06-11-2010

Henkiepenkie 08-11-2010

Wilma82 08-11-2010

Denise 12-11-2010

Linda J 15-11-2010

Saaab 19-11-2010

Chantal 21-11-2010

Josee 26-11-2010

1ste Echo

Denise 23-03-2010

Kyra 24-03-2010

Henkiepenkie 29-03-2010

Linda J 29-03-2010

Saaab 01-04-2010

Kossie 02-04-2010

Kossie 02-04-2010

Chantal 06-04-2010

Josee 08-04-2010

2e echo

Chablis 24-03-2010

Chrissy33 01-04-2010

Wilma82 01-04-2010

Bettyboopke 12-04-2010 (+huidplooimeting)

3e echo

Oena 26-03-2010

4e echo

Celeste 25-03-2010

Geplaatst

Uitgerekend

Bettyboopke 01-11-2010

Chablis 02-11-2010

Kyra 03-11-2010

Oena 03-11-2010

Celeste 05-11-2010

Chrissy33 06-11-2010

Henkiepenkie 08-11-2010

Wilma82 08-11-2010

Denise 12-11-2010

Linda J 15-11-2010

Saaab 19-11-2010

Chantal 21-11-2010

Bianca (Kossie) 25-11-2010

Josee 26-11-2010

1ste Echo

Denise 23-03-2010

Kyra 24-03-2010

Henkiepenkie 29-03-2010

Linda J 29-03-2010

Saaab 01-04-2010

Kossie 02-04-2010

Chantal 06-04-2010

Josee 08-04-2010

2e echo

Chablis 24-03-2010

Chrissy33 01-04-2010

Wilma82 01-04-2010

Bettyboopke 12-04-2010 (+huidplooimeting)

3e echo

Oena 26-03-2010

4e echo

Celeste 25-03-2010

Heb mezelf erbij gezet hoor met de tot nu toe vermoedelijke uitgerekende datum. Stond er trouwens 2x op voor de 1e echo dus das nu ook weer recht getrokken.

Groetjes Bianca

Geplaatst

Denise, hopelijk is je echo goed gegaan vandaag en heb je even mogen genieten van jullie kleine ukkepuk.

Oena, wat een schrik zeg hoe is het nu met je?

Chablis,meis hoe is het met jou hou je het nog een beetje vol?

Ik moet de heledag al aan je denken ik hoop zo dat morgen alles goed is, hoelaat moet je er zijn?

Kyra, jippie morgen dan eindelijk je eerste echo hopelijk is ook alles goed met jullie ukkepuk.

Jij moet er om 16.00 zijn? wat zal jou die dag lang duren zeg kon je niet eerder op de dag?

Bianca, Gefeliciteerd en welkom hier.

Nu eindelijks is iets van mij kant:-)

Hier gaat het eingelijk heel erg goed heb wel last van een paar kwaaltjes maar moet zeggen dat ik er niet elke dag last van heb en zelfs soms dagen voel ik helemaal niks en dat maakt mij vreselijk onzeker of alles wel goed is.

Moergen komen ze hier van MVM en ik moet zeggen dat ik heel erg tegen het testen op zie ben gewoon zo bang dat die niet positief is ( al heb ik helemaal geen reden om dat te denken)

Ik heb mij voor genomen om toch nog maar eerst zelf te testen morgenvroeg zodat ik niet voor een verrassing kom te staan.

Wel moet ik zegge dat ik al niet meer in mijn eigen bh's pas en ik heb al z'n grote maat dus voor mij hoeven ze echt niet meer te groeien hihihi hebben jullie dat ook?

Ga nu maar is poetsen dat heb ik niet meer gedaan sins vrijdag en dat wordt toch wel hoog tijd ;-)

Geplaatst
Chablis,meis hoe is het met jou hou je het nog een beetje vol?

Ik moet de heledag al aan je denken ik hoop zo dat morgen alles goed is, hoelaat moet je er zijn?

Wel moet ik zegge dat ik al niet meer in mijn eigen bh's pas en ik heb al z'n grote maat dus voor mij hoeven ze echt niet meer te groeien hihihi hebben jullie dat ook?

Mwah ...niet zo heel best. We moeten er morgen om 11.15 uur zijn.

Ik pas niet echt helemaal meer in mijn bh's. Balen, want ik heb al een grote maat en nu wordt het dus nog moeilijker om een goede prettig zitten bh te vinden. Ik voorzie een probleem.

Geplaatst
Mwah ...niet zo heel best. We moeten er morgen om 11.15 uur zijn.

Ik pas niet echt helemaal meer in mijn bh's. Balen, want ik heb al een grote maat en nu wordt het dus nog moeilijker om een goede prettig zitten bh te vinden. Ik voorzie een probleem.

Balen meis ik wou dat ik wat van die onzekerheid weg kon nemen.:positive energie:

Ook hier dus het zelfde probleem heb normaal al een E cup en nu dus al een F cup dus ik kan er ook wat van.

Mijn hub vind het nog niet zo erg maar voor hem hoevem ze ook echt niet groter.hihi

Geplaatst

Lieve Chablis,

Weet dat er hier morgen een kaarsje voor je brand! Ik hoop zo dat die kleine een trager starter is geweest maar dat hopen jullie zelf nog het allermeest!!

Heel veel succes met de echo morgenochtend!

Groetjes,

Geplaatst

lieve chablis, meid wat ontzettend rot die onzekerheid, ik denk aan je en hoop van harte dat de echo goed is!!!

denise hoe was jou echo??

hier is vanmiddag een mevr van moeders voor moeders geweest, helemaal leuk!!! dus vanaf vanmiddag lekker pies verzamelen!!!

ik heb vanmorgen weer boven de pot gehangen, dat voelde wel weer goed!! gister was ik onzeker omdat het toen niet zo was. zo zie je maar weer elke dag is anders.

liefs wilma

Geplaatst

Meiden!

Ik sluit mij bij jullie aan!! ik heb gister bloedtest mogen doen en die was vet positief!!

Echt, het is nog zo onwerkelijk!! Een smile op ons gezicht van oor tot oor.. Nu inmiddels toch nog wel wat gespannen voor de 1e echo. Als alles maar op de goede plek zit... en hoeveel zullen het er zijn??

Wij mogen dinsdag gelukkig al voor de 1e echo!!! Hoop dan ook te horen wanneer ik uitgerekend ben..

Oja, mijn HCG waarde was gister 887!!!!

Hebben jullie nog tips?

Geplaatst

Gerreber en Kossie, welkom bij de club. Fijn dat er weer meer meiden zijn die (als alle goed gaat) de medische molen achter zich kunnen laten.

Wilma, wat fijn (hi hi hi) dat je weer boven de pot hebt gehangen. Dat geeft toch wel bevestiging. En als ik het zo lees heb je dezelfde cadeautjes uitgezocht als ik bij de dame van MvM.

Chablis, ook ik blijf enorm voor je duimen. Ik vind het zo spannend en hoop zo op een goede afloop.

Denise, hoe was de echo? Ben heeeeel benieuwd.

Kyra, jij natuurlijk heel veel succes en ook veel plezier toegewenst morgen. Hopelijk zie je een mooi kloppend hartje.

Oena, hoe is het nu met je? Ik zou me ook rot schrikken als ik nu opeens helder rood bloedverlies zou hebben. Hopelijk een klein bloedvat wat wat is gaan lekken, maar verder hopelijk geen ernstige zaken.

Bettyboopke, hoe is het verder met jou? Alweer wat aan het opknappen?

Hier gaat alles goed. Ik ben nog steeds bekaf 's avonds en lijk wel steeds vroeger op de bank in slaap te vallen. Verder ben ik de hele dag door nog steeds wat misselijk, maar heb nog niks eruit hoeven gooien. En als ik maar blijf eten dan voel ik me verder vrij goed. Als ik jullie verhalen lees over de grote cupmaten dan word ik helemaal jaloers. Ik heb een cup A en zit nog steeds te wachten totdat het misschien serieus iets gaat worden ermee. Ze zijn wel een heel klein beetje gegroeid, maar ik pas mijn BH's nog prima. Wat ik wel begin te merken is dat mijn buik nu heel licht begint te groeien en ik ben benieuwd wanneer ik positiekleding kan gaan uitzoeken en dragen.

Verder heb ik vandaag nog even gebeld naar het Barrahus. Ik was zaterdag bij het opvragen van mijn bloeduitslagen vergeten te vragen wanneer ik weer terug moet komen. Ik heb voor komende dinsdag een afspraak in Wirdum en krijg dan misschien daar ook wel een echo. Ben benieuwd.

Groetjes,

Chrissy

Geplaatst

Hallo allemaal,

Sorry, weinig tijd gehad om dit eerder te doen.

Echo was goed vandaag. Jeetje, kan t nog niet geloven..

Alleen bij mij werd niks verteld over hartslag e.d.

Alleen de lengte zag ik zelf staan; 0,48cm.

Ook vroeg ik van alles over hoe het zou moeten zijn, het enige wat zij mij

vertelde, is dat het hartje sloeg en voor de rest was nog niet zo belangrijk.

Nou, ik hoop dan maar dat dit klopt en ik me verder geen zorgen hoef te maken.

Zijn er verder nog dames die dit ook zo hebben gehad op de 1e echo?

Chablis, succes en sterkte morgen.

Ik ga heel hard voor je duimen.

Liefs Denise

Geplaatst

Hoi Dames

Ff een bericht van deze kant echo was niet goed vruchtje was gestopt met groeien rond de 6 weken nu moet ik wachten tot het er af komt.

Voelde me vanmorgen heel slecht en verdrietig maar we weten dat we zwanger kunnen worden en zijn positief over de toekomst. We moeten vooruit en daar focussen we ons maar op. Het is al met al een rot dag vandaag we hebben ook bericht gehad dat ons prinsesje (de hond) kanker heeft naar wel behandelbaar dus ook weer positief onder blijven. Tja het is ons vandaag wel moeilijk gemaakt! We komen er wel doorheen al vroeg ik me wel even af hoe. Ik heb deze week lekker vrij genomen om even tot rust te komen en vanaf volgende week er weer tegen aan met frisse moed!

Alle zwangere dames heel veel succes en dat er maar veel baby's mogen komen in November. We hopen jullie snel te volgen met een klein wondertje!

Liefs Judith

Gast Sannie66
Geplaatst

O wat erg Judith... weet even niet wat ik moet zeggen, woorden van troost kan ik even niet vinden....

Toch een knuffel voor jullie en de hond....

Geplaatst

Judith wat een vreselijk nieuws dit is iets wat wij allemaal niet willen horen, maar wat goed dat jullie zo positief proberen te zijn.

Meis neem de tijd om dit te verwerken.

Liefs

Geplaatst

Judith,

wat vreselijk erg voor jullie........Succes met verwerken van deze dag. Heel goed van je dat je vrij genomen hebt en de tijd ervoor neemt.

Lieve groet,

José

Geplaatst

Oh Judith wat een verschrikkelijk bericht! heel veel sterkt emet verwerken voor jullie allebei.

Veel groeten en hopelijk tot snel met een positieve nieuwe start,

Geplaatst

denise wat mooi dat je de echo hebt gehad en weet dat het hartje klopt

judith wat een rot nieuws voor jullie, kan het niet alsnog goed komen of moet je er van uit gaan dat je een mk hebt

heb hier geen ervaring mee daarom deze vraag

sterkte

Geplaatst

Thanks voor alle berichtjes, ben nog steeds niet gerust en het is aftellen tot vrijdag. intussen focus ik op andere dingen en hou vertrouwen in onze kleine vechter! het bloeden is weer gestopt en het kan dus vanalles zijn. Heb besloten niet eerder naar de echo te gaan, wat wel mocht, maar gezien geen buikkramp niet echt nodig is.. Wat een beheersing hè?

@ Chablis, Tien x toi toi toi! en ik hoop toch maar dat je lekker uit die cup G van je knapt. ik houd de berichten morgen in de gaten.

@ kyra voor jou ook super spannend, de allereerste echo, terwijl gelijk uitgerekend zijn, brand je niet van nieuwsgierigheid, graag bericht he, tussen de bedrijven door!

@ Henkie en Linda, jullie eerste echo komt ook in zicht, hoe is het met de zenuwen?

@ gerreber en kossie, welkom! mijn belangrijkste tip, schakel gelijk 1 tandje terug, ik ben er wel achter dat ik niet EN, 10 uur per dag kan werken, EN leuke echtgenoot kan zijn, EN mijn vrienden op het zelfde niveau kan onderhouden... een paar keuzes heb ik wel moeten maken... net als Chrissy zo te lezen....

@ Chantal

ik kan me dat zo goed voorstellen, ik had precies het zelfde. Daarom had ik haar bezoek bewust gepland na mijn 2e echo. het idee om er met hen achter te komen dat het niet goed zat.... Ik zou gewoon zelf nog even testen. Overigens die groeiende borsten vind ik een top teken!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden