Ga naar inhoud

C B bezoeken

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hey cynt,

ga jij naar new york wat leuk!!

prive of werk?

bij ons komt die prik een beetje lullig uit wij krijgen geloof ik rond de 15e de prik en de 31e gaan wij op vakantie!!

• Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lau, dat klopt. Wij moesten eigenlijk begin juni voor de afspraak met prikken maar omdat we 9 juni met vakantie gaan, krijgt ze ze nu dus al 22 mei. Ze kunnen er een week later pas ziek van worden...bah zielig weer. Hopelijk valt t mee bij Thomas en Iris! we horen het wel!

Geplaatst

aaaaaahhhhhhhhh vergeet ze milan...roos....gaat vast goed komen bij milan!

Vervelend dat ze er ziek van kunnen worden hè!

Wij hebben de afspraak na de vakantie dus geen probleem hier.

Maar roos kan je niet bellen of je iets eerder mag.

Geplaatst

hahahaha Roos, Milan is toch nog niet geweest?? Vandaar, maar natuurlijk hoop ik dat het OOk voor Milan meevalt En voor Ebbe EN voor Lieve en Faas EN voor A-M EN voor Carolijn, zo goed??? hahaha, en de rest die ik vergeten ben, sollie..

Geplaatst

even ter geruststelling,

ze hoeven er niet ziek van te worden hoor,

die twee van mij hadden nergens last van.

liefs brenda.

Geplaatst

Len heeft er wel een paar dagen koorts van gehad, maar hij was van alle spuiten ziek, nouja ziek, verhoging.

Met een zetpilletje was het goed te doen.

Het was een dag of 10 later.

Geplaatst

weet je wat ze kunnen innemen om er minder last van te hebben? Tujababy druppels van VSM, dat kun je gewoon bij de Etos of zo kopen. Je begint er een paar dagen eerder mee en gaat door tot 2 dagen na de prikjes. Famke heeft nergens last van gehad. Ze kreeg naast de BMR hier ook nog tegen de waterpokken en Hepatitis A, dus 3 prikjes tegelijkertijd. Maar die verpleegster was zo snel, dat ik het niet eens in de gaten had.

Ben even wat minder hier geweest, moest even alles op een rijtje zetten voor volgende poging. Hebben het even on hold gezet en gaan nu in juni weer beginnen. Dan weten jullie dat ook weer.

Lis, balen dat het bij jullie mislukt is. Wel stoer dat je nog doorgaat. Ik denk dat wij het bij 1 keer laten.....

Liefs Corine

Geplaatst

He corine, ik lees zo over de rest van je verhaal heen (ebbe is allang geweest voor de prikjes (sab...;) tis ook nooit goed he;) en zie dat jullie het waarschijnlijk bij eentje laten...

Jullie hebben ook wel een enorme drukke tijd achter de rug he. Weten jullie het al zeker of ga je er straks nog over na denken als je weer een beetje tot rust bent? het is ook niet niks he, ik vind het wel meoilijk dat t weer zo negatief gaat worden. Als het erg lang duurt en die teleurstellingen... maar ja, wij willen echt heel graag een brusje (hub nog wel meer) dus we gaan voorlopig nog door.

lis

Geplaatst

oei ben ik weer even off topic bezig.

ik bedenk me nu ineens dat ebbe gelukkig geen rode uitslag of koorts heeft gekregen. Is nog wel heel hangerig geweest. ik dacht van een kies (het bloedde zelfs...) maar t kan natuurlijk ook van die spuiten nog zijn geweest. ik geloof dat 1 van de 2 een week later effect kan hebben.

T begint nu weer beter te gaan met sinds een paar dagen smorgens een late start... (ik durf t bijna niet op te schrijven)

lis

Geplaatst

O Lis, nu bedenk ik me opeens dat Thomas misschien ook bloedt uit zijn mondje 's nachts?

Vind 's morgens regelmatig verdunde bloedvlekken op zijn bed.

Natuurlijk vergeten te vragen op het cb vorige week......

Kan dat dus komen van kiezen? Mag nooit in zijn mondje kijken of voelen, dus ik hoop dat dat het gewoon is.

Enne, ik begrijp je gevoel over de volgende poging(en). Als je eenmaal je zinnen egrens op gezet hebt, wil je toch ook tot het uiterste gaan.

Succes weer hoor!!!

Geplaatst

Nou, Thomas heeft koorts. Had het al even bij de kletstantes genoemd.

Ik denk dat het komt door de BMR van vorige week.

Hopelijk blijft het Iris bespaard.....

Geplaatst

he lau, had je berichtje niet gezien.

wat naar van die koorts, ik hoop dat t snel weer over is...

zoals je bij kletstantes zei: zetpil erin en morgen weer beter hopelijk.

dat zou misschien wel kunnen he, die bloedvlekken. waar anders van?

ebbe zn kies is nu zo'n beetje door, maar wel weer rode wang en megakwijlen, zucht toch niet nog een?

Geplaatst

Vorige week donderdag de prikken en gisteren dus de koorts. Precies een week later.

Nu gaat het weer prima met hem.

Weer mijn blije bulletje en Iris heeft er (nog) geen last van gehad.

Hopelijk blijft dat nog even zo.

Lis, heeft Ebbe veel last van die kies? Lijkt me een raar gezicht hoor, steeds meer tanden haha

Geplaatst

nou volgens mij is die kies door, was wel pijnlijk volgens mij.

maar waar hij nu last van heeft... ik weet t niet. Hij was een uur geleden al moe maar slaapt nu nog niet... en dit is zijn echte slaap uurtje. hij gaat smorgens eigenlijk altijd prima slapen.

pfff, er komen van die flashbacks van vorig jaar naar boven... en t is nog maar een uurtje... zo naar!!!

ik ga nog maar even kiijken....:nono:

Geplaatst

Lis, hoe is het gegaan met Ebbe vandaag?

Ik merk wel dat ze door het mooiere weer minder snel slapen.

's middags hoor ik ze nog zeker 30min keten en spelen.

Thomas is 's avonds vaak erg onrustig.

Hopelijk was het eenmalig en slaapt ie morgen weer beter?

Is het niet door de vreemde dagen gister en eergister dat ie nu uit zijn ritme is?

Succes!

Geplaatst

ik lees nu pas dat thomas ziek was.........schaam schaam.....gelukkig gaat het weer goed met hem.

met jou ook weer lau(ff offtopic)

lis oh niet slapen is een ramp...weet er alles van maar gaat weer over :-)

Geplaatst

Gisteren met Marissa naar het cb geweest. Weer helemaal goed gekeurd!

Ze weegt nu 8750 gram en is 76.5 cm.

De arts was helemaal tevreden en mamma natuurlijk supertrots op haar meisje, hihi!

Twee vervelende prikjes gehad. Bah...

Groetjes Bianca

Geplaatst

he super zeg!

fijn dat marissa weer door de apk is!

ik heb wel t idee dat t nu begint te schelen he, meisje of jongetje, qua kilo's dan... ik sjouw me een breuk aan onze dikkiedik... gelukkig is t binnenkort achter m aanlopen...

met ebbe gaat t gelukkig weer beter, hij had een soort offday, gekkie.

lis

Geplaatst

Hoi

jij shcouwt je een breuk.haha

Luca gisteren op weegschaal gezet 13.5 kilo en hij loopt nog niet trappen zelf. dus....pfffhaha

Zijn nichtje word 3 over 2 weken en is precies even groot. haha

Maar luca is echt groot voor leeftijd.mensen schatten hem altijd ouder

Zijn nichtje is weer erg klein voor leeftijd. ze was 90.4 cm en 11.7kilo

dus dan is luca ook ong. die lengte

met 14 mnd was ie 83 cm en 11.7 kilo

groetjes

• 2 weken later...
Geplaatst

hier ook weer geweest en de bmr prikken gehad....

Faas 80 cm en 11.5 kilo....................................dat zegt genoeg hahahahahah

Lieve 77 cm en 9.8 kilo

Faas op de bovenste curve , Lieve op de middelste

Alles goed , ze waren wel wat hangerig na de prikjes.

Cynthia

Geplaatst

hier ook geweest afgelopen donderdag. Ook de prikken gehad, zeker brr jahaha.

Enneuh, Cynth: Carolijn en Lieve lopen helemaal gelijk op hoor. Ook hier 9800 gram en 77 cm, of 78? hmm weet t niet meer, dacht 77cm. Grappig he?

Geplaatst

Nou, ook hier de APTK (algehele periodieke tweelingen keuring) achter de rug:

voor de statistieken:

Roos, ruim 15 mnd, weegt 9750 gram schoon aan de haak en is 77 cm lang;

Kim, ook ruim 15 mnd natuurlijk (hihi), weegt 8600 gram schoon aan de haak en is 74 cm lang.

Alletwee niet te dik en prachtig op schema. GOEDGEKEURD!! Twee prikken erin en wegwezen. Hubbie heeft doorgegeven dat we pas weer willen worden opgeroepen voor de volgende vaccincatie en dat is met 3,5 jaar. Immers, de dames mogen volgende maand ook weer naar de KA.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden