Ga naar inhoud

C B bezoeken

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

milan eet ook gewoon gebakken dingetjes mee!!

dat mocht bij ons van het cb ook!!

ben alleen benieuwd hoe ze gaan reageren op zijn gewicht!!

het cyn,

jullie liggen weer toppie op schema hè?

goed man..

groetjes rosalie

• Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Marissa is ook weer goedgekeurd! De verpleegkundige was tevreden. Marissa is een tenger meisje, maar ziet er heerlijk uit! Ze weegt nu 7900 gram en is 70.5 cm lang. Ze is dus 300 gram in 2 maanden gegroeid, niet veel maar de verpleegkundige zei dat ze het belangrijker vindt dat Marissa tevreden en actief is, en dat is ze zeker. Nog wat tips over het eten en drinken gekregen, al met al gewoon zo doorgaan. Eten gaat ook weer beter als gisteren!

Marissa kreeg ook weer twee prikjes, brrr... Arm meisje... Maar ze hield zich sterk hoor, wel even een traantje gelaten, maar knuffel Bumba en mamma konden haar snel weer troosten!

Over drie maandjes weer....

Bianca

Geplaatst

jaaaaaaaaaaaah, alle kindjes weer helemaal ok!

fijn dat marissa ook goed gaat. lekker hoor, al die lieffies.

en die faas en lieve, lekker lang.

leuk he, dat ze nu met de pot mee mogen eten, nou ja, zo goed als. niet dat dat hier al gebeurd. wij eten te laat voor ebbe door de weeks. wel jammer vind ik. ik zou graag een veel strakker schema hebben. eerder eten en lekker met zn drieen...

ebbe wilde vandaag gewoon echt geen warm eten... pfff, en we gaan dit weekend weg, ik hoop dat t dan weer wat beter gaat, ik ga t proberen wat vroeger te geven...

lis

Geplaatst

nou hier ook niet hoor Lis..klinkt beter dan dat t uitvoerbaar is

Wij eten rond 7 halft acht, zij al om 5 uur....ze gaan nl naar bed als wij gaan eten

maar dat apart koken had ik wel een beetje gehad dus nu kook ik voor iedereen hetzelfde en warmen wij het wel later op ofzo..of ze krijgen een potje hihi

Geplaatst

wij eten doordeweek ook niet samen.....

pappa is veel te laat thuis (tussen 7 en half 8)

Dus ik kook rond 5 uur, en eet met Len en pappa krijgt een bordje in de magnetron.

Ik vind het heeerlijk als we dan op vrijdag en zondag wel samen eten!!

Geplaatst

Hey Lis, misschien dat als jullie van het weekend wel gezellig met z'n drieen aan tafel kunnen zitten Ebbe ook met smaak zijn eten gaat eten?

Veel plezier van het weekend!

Groetjesssssss

Geplaatst

Wij eten op de dagen dat ik werk wel aan tafel met z'n 3-en. Wij brood en koffie en Carolijn pap.S'avonds is het lastig omdat ze dan al in bed ligt. In het weekend en als ik thuis ben krijgt ze vroeger warm eten want s'vonds eet ze het niet haha. En anders krijgt ze helemaal geen warm eten binnen.

Hmm cb bezoeken topic he? hahaha

Bianca, zolang ze heppie is gaat het goed denk ik dan maar!

Hildever, ik hoop het ook voor je!

• 2 weken later...
Geplaatst

nou daar zijn we weer!!

milan weegt : 11 kilo en nog wat

hij is 75 cm lang

verder is alles goed

alleen nu dacht het vrouwtje dat milan een punt hoofd had!!

of iemand daar al een keer naar gekeken had?

nou ja..

kan ik me daar weer druk over maken!!

Geplaatst

Ach ja, het cb.

Is voor mij al weer 8 jaar geleden dat ik daar kwam en kreeg ook iedere keer wat anders te horen. Op een gegeven moment vertede ik alleen nog maar wat ze wilden horen en zei overal maar 'ja en amen' op. Ga gewoon op je eigen gevoel af, werkt denk ik het beste.

Zo zijn wij uiteindelijk ook groot geworden.

Succes

Geplaatst

Nou ja Roos, wat een gel*l zeg!

Hoe komen ze daar nu opeens bij?

En wat zou dat dan betekenen zeg?

Ik vind het zo erg dat ze je nu zorgen laten maken hierom!

En wat gaan ze er nu verder mee doen?

Sterkte!

Geplaatst

tja ik moet in maart naar de kinderarts

en dan moet ik er ff naar laten kijken!!

ik weet het ook niet

het is tegenwoordig toch ziekenhuis in en uit!!

Geplaatst

arg, ze heeft zelf een punthoofd...

maak je maar niet druk en vraag het in maart, da's lekker dan ben je t maar kwijt!

enneh, dat valt toch wel mee 11 kg of niet? ebbe was 10,6 bij 75 cm... niet meer op dieet hoop ik?????

lis

Geplaatst

Pfffff Roos, die dames op het cb weten je wel steeds weer op de kast te krijgen zeg! Kan me voorstellen dat je het goed zat wordt, die ziekenhuisbezoekjes.

Wij zijn afgelopen donderdag ook geweest.

Thomas: 74cm / 9500gr

Iris 67 cm / 8000gr

Iedereen was weer tevreden, dus gaan we gewoon zo door.

Groetjes

Geplaatst

nou ja een punthoofd......wat nu weer.......ik heb milan op een foto nog nooit een punthoofd zien hebben!

Maar kan me wel voorstellen dat je je nu weer zorgen maakt...wat moet je er aan doen...een plank op het hoofd en een touwtje eromheen.....of hem iedere dag 15 min op zijn hoofd laten staan...jeetje het word steeds erger daar.

Wij waren er laatst en toen zei onze mevrouw..brub...je ziet toch wel een verschil in de heupjes....de vorige keer zag ze niks...mnou ja.....gek word je ervan...en ik vertrouw ook alleen nog maar op de kinderarts...dus roos ga maar lekker ff naar het ziekenhuis en laat er maar even iemand naar kijken.....sterkte meis!

Zal wel niks zijn.....of heb je zelf het idee van wel?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden