Ga naar inhoud

C B bezoeken

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Morgen is de laatste dag dat Carolijn last van de prikken zou kunnen krijgen volgens alles gegevens. Zou het dan echt zo zijn dat ze alleen wat hangerig is geweest en een keertje niet ziek??

• Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik hoop het ook voor je.....

hier 1 zieke gehad (Thomas). Iris had nergens last van, dus het kan alle kanten op.

Sterkte!!!

Geplaatst

Marissa is ook niet ziek geweest van de prikken, wel wat hangerig en huilerig, maar geen vlekjes of koorts... Dus Sab, wie weet heb ook jij/jullie geluk!

Bianca

Geplaatst

lief van jullie! Gister kwamen er een paar vlekjes maar vanmorgen waren die alweer weg! Jippie, hier een blije moeder, lekker 3 jaar niks hahaha, jihoeeee.

Joos, succes met de prikjes hoor, wanneer moet Anne-Meya ook alweer??

Geplaatst

haha, grappig poppetje! Vrijdag, ben je nerveus? En gaan jullie samen?, ik bedoel natuurlijk Jheroen en jij en niet Anne-meya en jij hahaha

Geplaatst

ik weet het..ik ben zo mutsig met die dingen dat de tranen in mijn ogen stonden toen ze zo moest brullen...trut he?

ach denk maar zo, misschien slaapt ze er net zo lekker lang van als Carolijn hihi.

Geplaatst

ik had mijn schoonouders gestuurd.mwah

Hier heeft Lieve er wel last van gehad zo,n dikke week nadien, eerst vlekjes en toen koorts 1 dag, viel nog mee.

Beter je kind ziek dan je man, die ligt nu in bed met angina, wat een ramp hahahahahaha

cynthia

Geplaatst

zielig he die prikjes

maar 14 mnd zijn ff de laatste en dan pas met 4 jaar

joepie

luca was de 1ste keer erg slaperig ervan en de andere keren beetje huilerig.zielig echt zo hoog.

effe bij cb geweest gewoon laten wegen en meten

as vrijdag is ie 20 mnd

was 13.6 kilo en 89 en beetje cm,mevrowu kon eht niet goed zien en hij stond de eerste keer,net niet met voetjes tegen de muur.

maar goed.flinke kerel dus

doei

Geplaatst

mannendie ziek zijn, net kinderen? ERGER dan kinderen!!!!!!

Sterkte Cynt!

Was je zelf even geweest Ang? dus geen echt consult?

Geplaatst

Hier ook weer geweest naar het cb afgelopen vrijdag....en de 2 spuiten heeft ze gehad.

Ik moest wel lachen want doen de dokter de eerste spuit had gegeven keek anne-meya haar een aan deed ze met haar mondje oeeeeeeeeee...zo van als ik jou ooit tegen kom....hahahahahahha...de dokter moest er ook om lachen.

Ze heeft er nooit last van gehad maar deze wel..zondag al uitslag en tot nu toe hangerig verkouden en niet slapen.

Verder is ze weer helemaal goed gekeurd.

11.600 gramen 79 centimerter

Ze is nog steeds lang maar het gewicht zit nu niet meer op de bovenste lijn.

Ben ik wel blij om....let er goed opdat het niet zo`n vet kindje word.

En cynthia.....mannen ziek.......brrrrrrrrrr

Heel veel sterkte ermee kus

Lekker hè angela dat ze nu geen spuiten meer hoeven....oeffff

• 2 maanden later...
Geplaatst

Vanmorgen weer met Marissa naar het cb geweest. Ze is morgen anderhalf jaar en weegt nu 9150 gram en is 79 cm. Ze deed het netjes volgens de verpleegkundige.

Zij waren dik tevreden, dus mamma ook super tevreden!

Marissa is vanmorgen ook voor het eerst met mij mee geweest naar de tandarts, ze heeft gekeken wat de tandarts bij mij deed en ze mocht zelf ook even op de stoel zitten, dat wilde ze wel, maar de tandarts mocht niet in haar mondje kijken om haar tandjes te tellen. Ze kreeg wel een mooie sticker omdat de tandarts het heel knap vond dat ze wel op de grote stoel durfde te zitten. Prachtig he? Oh wat worden ze toch snel groot he?...

Liefs Bianca

Geplaatst

hey Bianca,

wat een grote meid al die marissa!!

ze gaan hard he...

moet haar lengte en gewicht zijn idd prima!!

lekker toch..

milan moet over 2 weken die zal ook wel niet meer aangekomen zijn,denk ik

maar hij is wel zwaarder dan Marissa

Milan zal nu ongeveer op de 11 kilo zitten

• 2 weken later...
Geplaatst

Hoi hoi, helemaal vergeten, maar onze dames zijn vorige week weer bij het CB geweest.

Voor de statistieken:

Roos, leeftijd: 19 maanden

82 cm lang

10,2 kilo schoon aan de haak.

Kim(metje), leeftijd ook 19 maanden

77 cm lang

9,6 kilo schoon aan de haak.

Alles was prima, die vervelende KIPI-lijsten weer ingevuld (o.a. dat de meiden nog niet hun eigen boterham smeren....) en papa werd de hemd van het lijf gevraagd ("wat zijn je goeie eigenschappen" en "waarom ben jij een goede vader"). Af en toe zet ik echt mijn vraagtekens bij die CB bezoeken hoor. Maar goed, het is leuk om te weten hoe lang en hoe zwaar ze zijn en de vaccinaties vinden wij heel belangrijk. In februari mogen ze weer terug, JOEPIEE!

Geplaatst

oh wat leuk om allemaal weer even bij te lezen.

ik ben het voor de vakantie vergeten aan te vullen volgens mij! schaam, nee niet voor ebbehoor, haha.

nou roos, milan is wel jonger dan ebbe maar nu ook wel een stuk lichter...

ebbe was bij t cb anderhalf en:

13,1 kilo en 84,5 cm. (er staat me toch iets van bij dat ik t al geschreven had, verkeerd topic? of zie ik t over het hoofd?)

Ietsje aan de zware kant, maar hij is over het geheel heel stevig met dikke beentjes (van wie heeft ie die;)

dat was flink zeulen voor manlief op vakantie. ik zal m zeggen dat de meisjes zo tussen 9-11 wegen, haha.

groetjes,

lis

Geplaatst

ook hier weer gescreend door een 23 jarige dame ofzo...met van die opmerkingen...niet dwingen met eten enz........jaja wie ben jij dan hahahahaha ooh ja en of ze op het potje al gaan????????????

Nou Ebbe gaat toch prima en als Roos en Kim(ook flink eraan getrokken Vonnie)

nou hier onze score 18 maanden:

Lieve: 84 cm(jaja veel te lang hahahaha) en 10.8 kilo en te licht voor haar lengte .....

Ze is nl niet bijgekomen in 4 maanden tijd maar dat gebeurde wel meer met meisjes van die leeftijd dan maken ze een groeischeut ofzo iets..

Faas:86 cm en 12.6 kilo was precies goed op de middencurve.

Groeten en succes iedereen,

Cynthia

Geplaatst

jeetje Vonnie,

wat stellen ze een rare vragen op het CB. Hier stellen ze alleen vragen over de ontwikkeling van het kind. Zoals: kan ze al met een lepel eten, zegt ze meer dan 3 woorden behalve papa en mama, kan ze een toren van blokken bouwen etc.

Ik kon op alle vragen ja beantwoorden, dus dat zat wel goed. Ik ben voor het laatst in juli geweest, net voordat we een maand naar NL gingen.

Famke woog toen 10,75 kg en was 85 cm lang. Dat was met bijna 17 maanden. Haar gewicht zat op het Am. gemiddelde en haar lengte boven de curve! Volgens mij is ze goed hoor, dus ik maak me niet druk.

Ieder kind is uniek en alle ouders zijn ook anders van lengte en gewicht. Als ze maar gezond eten en drinken en bewegen is het toch goed?

De prikjes gingen minder, ze was met geen mogelijkheid uit te kleden of neer te leggen. Schoppen, gillen, woest om zich heel slaan. Toen ze er eenmaal inzaten ging de glimlach gelijk van oor tot oor en was alles OK. Ze hebben met 2 verpleegsters moeten helpen.....

Binnenkort moet ik weer en gelukkig geen prikjes meer! Nu maar hopen dat ze dat begrijpt als ik dat zeg en geen scene meer schopt met wegen en meten......

Corine

Geplaatst

Hoe is het gegaan Roos??

Leuk om jullie lengtes/gewichten te lezen.

Ik moet/mag volgende week weer heen.

Jullie horen er nog van.....

Geplaatst

hey meiden,\

milan weegt precies 12 kilo

en is ongeveer 83 cm

zit dus in de lijn vd gemiddelde jongetjes van nl

aan mij vroegen ze dus ook of hij buiten papa en mama nog meer woordjes kan zeggen

nou hij kan er buite die 2 nog 10 zeggen

dus dat was uitstekend

kan ook een toren bouwen met links en rechts

en een bal gooien zonder om te vallen

en dat was hem weer,hahaha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden