Jump to content

wachtbankje zondag eindelijk testen!!

zoey

Recommended Posts

nou spannend weer allemaal,

ons 3e ivf behandeling is aangebroken we mogen as zondag dan eindelijk de test doen!!!!:bfp: ?????

we hopen dat het dan eindelijk een keertje raak is!!! zodat we uit deze onzekere periode kunnen stappen met een goed gevoel!!!

suc-6 allemaal spannend oook voor jullie!!!!!

:duimen draaien:

Guest Nienke79

Hoi Zoey,

Heel veel succes die laatste dagen en nachten. Ik kan me nog herinneren dat de wachtdagen op het laatst echt voorbij krópen. Hopelijk geldt dat voor jou/jullie minder. Ik ben dan ook geen ster in wachten tot het einde, haha. De laatste keer heb ik op maandagavond een thuisttest gedaan terwijl dat pas op vrijdag mocht...

Groetjes,

Nienke

hoi nienke,

jaa spannend he!! zit elke x te vergelijken met elkaar(de vorige 2x x ivf) maar kan me nu eerlijk gezegd niet meer heugen hoe t toen was!

door die balletjes krijg je valse hoop omdat je een beetje de zelfde bijwerkingen heb....

erg vervelend!!

:gekruiste vingers 2

maar ja we hopen nu op goed geluk dan maar!!!!

Hoi linda,

ja ik zou wel willen ja

maar ben zo bang voor de neg test!!!!

ga denk ik zondag ook helemaal niet testen wacht tot dinsdag heb al 2x een teleurstelling gehad denk dat ik wacht tot ik misch evt toch ongi word!! moeilijk maar ja..

moet as zaterdag ong worden ben weer zooooooooooooo benieuwd!!! was laast ook overtijd maar toch neg getest!! dus ff weer spannend allemaal!!

jij zwanger zie ik goed man gefeliciteerd!!!!

hoevoelde jij je? iets gevoeld van te voren in de wacht weken van zwanger zijn?

groetjes...

Ik voelde eigenlijk pas een paar dagen voordat ik mocht testen een soort spierpijn in mijn onderbuik, dus geen ingo klachten. Toen hebben mijn man en ik ook een thuistest gedaan die positief was. De HCG waarde bevestigde het ook nog eens.

Ik duim met je mee voor 2 mooie streepjes!

Hoi Linda,

heb vandaag met een vroegstest een positieve test!!!!!!

2 streepjes

ff wachten tot na t weekend want op 1 of andere manier kan iik nog niet echt heeeeeeeeeeeel blij zijn!!

ook erg last van ongi krampen hoor!!! moet eigenlijk morgen ong worden dus ben zo bang dat dat toch gebeurd!!! maar ja er staan niet voor niets 2 strepen!!! 24e mn 1e echo!!!

ben zooooooooooooooooooo benieuwd!!!

jij ook van harte met je zwangerschap!!

zal ook voor jou duimen!!!!

liefs zoey

Guest Nienke79

Wow Zoey, gefeliciteerd! Ook als je zwanger bent heb je nog gewoon ongesteldheidskwaaltjes .... Maar kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt!

Lfs,

Nienke

zo zoey 2 streepjes niet slecht hoor, het is misschien nog geen zondag maar ga je wel feliciteren

VAN HARTE GEFELICITEERD vind zo'n positieve test toch wel een feestje waard hoor

geniet ervan en als het zo ver is schreeuw het van de daken

je hebt het verdiend

Halllo lieve meiden!!!

jaaaaaaa erg leuk maar durf t nog niet van de daken te schreeuwen!!!!

misch na t weekend dat ik een blij gevoel heb omdat ik dan zeker weet dat ik overtijd ben!!!

wel ergggggggggggg spannend toch hoor!!!

Liefs zoey

Hallo lieve meiden,

wilde even kwijt dat alles nog steeds goed zit ben 1 dag overtijd!!!

en weet sinds vandaag dat mn schoonzusje ook zwanger is!! we lopen gelijk zoooo grappig!!!

nu hopen dat t allemaal goed gaat verders!!!

heeeeeeeeeeeeel erg bedankt voor jullie lieve steun!!

liefs zoey

Hoi Nienke!!!

ik heb een vraagje..

ik heb een code voor ook zo'n leuke balkje maar waar plaats ik die code eigenlijk???

t lukt me niet!! :-(

liefs zoey xx

links zie je een keuzemenu daar klik je gebruikersinstellingen aan, in het scherm dat dan opent zie je links weer een keuzemenu daar klik je wijzig handtekening aan en in het reactievlakje kun je jouw gekopieerde code plakken.

ik zie onderaan bij mn handtekening staan dat mijn HTML uit staat kan dat kloppen? maar hoe krijg ik dat aan is de vraag!! denk dat ie t daarom niet doet!!!!

wat als je de code klikt krijg je wel t plaatje

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use