Ga naar inhoud

Overzicht behandelingen APRIL

Aanbevolen Berichten

• Reacties 315
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Voortraject:

Martha, start lucrin 1 april, start puregon 13 april

Nicole: start deca 1 april, start puregon (250) 14 april

Vanessa: start deca, 22 april

Mariëtte: start Deca rond 10 april, start GonalF 300IE rond 11 april (Flare up behandeling)

Lindada: start deca 13 april

Demi: start deca 15 april

Henne: start deca rond 18 april, menopur 3 dagen later

Guusje: start synarel ca. 22 april, start Gonal F 24 april

Sterretje: start ca. 24 april

Uitgangsecho:

Mariëtte: Rond 11 april

Elvirazonnetje: 12 april

Nicole: 13 april

Vanessa: 6 mei

FM (Follikelmeting)

Marie10: 9 april 3e

Carolina: 9 April 1e

Estrhalita: 10 april 1e

Kikker: 10 april 3e

Paula: 11 april 1e

Miki: 12 april 1e

Simba: 12 april 1e

Ciska: 13 april 1e

Mariska: 14 april 1e

Heleen: 15 april 1e fm

Martha: 20 april 1e

Cryo cyclus:

Punctie:

Schattie: rond 12 april

Kikker: 12 april

Marie10: 12 april

Terugplaatsing:

Kikker: 14 april

Schattie: 15 april

Testen:

Sharon : 16 of 17 april

Suus77: 17 april ( 2 emmy's)

Schattie: 28 april

Geplaatst

Ben maar ff zo brutaal geweest. Mocht iemand het niet ok vinden op de vorige pagina staan alle oude data en kun je hem vandaar zo weer quoten. Ik vind het idd stuk overzichtelijker zo!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Tijdje niks laten horen maar lees af en toe wel mee hoor. Ben gewoon te druk op het werk, ook wel lekker want dan gaat de tijd snel voorbij:)

Als jullie de lijstjes aanpassen, willen jullie mijn datum dan even wijzigen?

Ik start met het spuiten van de deca op donderdag 15 april.

Groetjes en succes voor allemaal!

Geplaatst

Voortraject:

Mariëtte: start Deca rond 10 april, start GonalF 300IE rond 11 april (Flare up behandeling)

Lindada: start deca 15 april

Uitgangsecho:

FM (Follikelmeting)

Kikker: 10 april 3e

Cryo cyclus:

Punctie:

Kikker: 12 april

Terugplaatsing:

Kikker: 14 april

Testen:

Geplaatst

Het lijstje is veel beter zo. Als je je eerste fm gehad hebt kun je in principe uit het voortraject weg.

@Estrhalita en kikker succes vandaag!

Geplaatst
Het lijstje is veel beter zo. Als je je eerste fm gehad hebt kun je in principe uit het voortraject weg.

Yep, lekker doorschuiven! Zo vanaf dit topic, via het wachtbankje de zwangerenlijst in!!

Geplaatst

Hey Ik ben ineens foetsie uit het lijstje!!Wie heeft dat gedaan!!?:waiting:hihi.

Ik ben eindelijk ongesteld geworden dus waarschijnlijk zondag starten met de puregon.Rond half 12 weet ik meer.Dan wil ik me graag weer toevoegen aan het lijstje!

Geplaatst

@ Vanessa

Ik had gisteren mijn 3e follikelmeting gehad,

en kreeg te horen dat a.s. maandag de punctie

word gedaan.

vanavond moet ik nog deca spuiten en pregnyl,

morgen moet ik niets spuiten,

ben best zenuwachtig...ik vind van heel de behandeling de

punctie toch het zwaarste

(de verdovings prikjes )

Geplaatst

@Marie10, ik zie net dat we even jong zijn.

Door mijn endometriose en mijn diabetes krijg ik de punctie onder narcose. Zo hebben die twee rotziektes toch nog een klein voordeeltje. Ik heb dus eigenlijk geen idee hoe het voelt. Ik heb wel net voor het inknippen verdovingsprikjes gehad misschien lijken die hier een beetje op.

Ik vond het ook raar dat je de dag voor de punctie niet hoeft te spuiten, het voelde voor mij eigenlijk een beetje alsof ik iets vergat, raar gevoel in ieder geval.

Heelveel succes toegewenst en ik hoop dat het niet zo pijnlijk is en met een goede opbrengst.

Dikke knuffel

Geplaatst

Ha, pas het lijstje even beetje aan. Vandaag 3e fm gehad en ze zijn niet echt hard gegroeid, nu dus dinsdag punctie ipv maandag. Had er wel 1 meer nu. Vandaag nog Gonal f en Cetrotide en morgen alleen maar pregnyl, maandag niets meer. Idd wel erg raar. Hoop dat ze nog wel beetje doorgroeien, kleinste is 11.8 en grootste 16.9..

Succes allemaal met het spuiten, de fm's en punctie's

Geplaatst

Voortraject:

Bianca: Start puregon ws 11 april?

Uitgangsecho:

FM (Follikelmeting)

Cryo cyclus:

Punctie:

Kikker: 13 april

Terugplaatsing:

Kikker: 15 april

Testen:

Geplaatst

Hoi Kikker,

Balen zeg maar dat ene dagje maakt dan ook niet meer uit toch!!Wie weet groeit die andere nog lekker mee!!Hoeveel follikels had je??

Klopt ik heb het lijstje aangepast dank je wel!!

Ik was ineens verdwenen van het lijstje hihi.

Voortraject:

Bianca: Start puregon 11 april

Uitgangsecho:

FM (Follikelmeting)

Bianca:17 april 1e

Cryo cyclus:

Punctie:

Terugplaatsing:

Testen:

Geplaatst

Hoi Kikker!!

Hopenlijk zit er net 1 toppertje bij!Meer heb je dan ook niet nodig!!

Spannend dinsdag de punctie dus!!Je eerste punctie zo te lezen zie je er erg tegen op??

Geplaatst

Hoi Bianca,

Ja 1e punctie. Nee zie er niet echt tegenop (wel spannend natuurlijk hoor..) omdat je in DD onder narcose gaat. Hopelijk krijg ik er dus niet al teveel van mee.

Inderdaad, er hoeft er maar 1 bij te zitten! Hoop wel dat er iig bruikbare eicellen tussen zitten, lijkt me erg vervelend het gevoel te hebben alles voor niks gedaan.

Ja, zien we dan wel weer. Heb er nu eigenlijk wel zin in. Pregnyl is me gister iig super meegevallen!

Hoe gaat het met jou? Gaat het goed met spuiten? Al een blauwe buik? (Hier inmiddels wel...haha) Zie dat je eerst overstimulatie en daarna te weinig follikels hebt gehad (hoeveel als ik mag vragen?) Dat is balen zeg! Heb je nog maar 1 echte ivf kans gehad dus tot nu toe! Hoop voor je dat deze het gaat worden, je weet inmiddels ws wel welke dosering en medicatie het beste voor je is neem ik aan!

Heel erg veel succes!

Geplaatst

Voortraject:

Uitgangsecho:

FM (Follikelmeting)

Simba: 13 april 2e

Cryo cyclus:

Punctie:

Terugplaatsing:

Testen:

Geplaatst

HoI Kikker.

Ga jij echt onder narcose??Hoezo dat dan bij ons doen ze dat niet.Krijg je alleen wat morfine.De naald van de pregnyl is groot he en wat een gedoe met die flesjes hihi.

Hier gaat het spuiten goed.Alleen word nu na 3 weken spuiten me buik al lichtelijk blauw!!Nog 2 weken te gaan!!Dus dat word wat!!Met mijn overstimulatie had ik 25 follikels die al goed waren en heel erg veel kleintjes.Toen we uit ons zelf gestopt waren hadden we er 2.Maar aangezien ik wist dat ik wel follikels kon krijgen vond ik 2 te weinig.Hopelijk gaat het nu allemaal goed.heb er pas vertrouwen in als ik een punctie afspraak heb!!

Succes morgen met je punctie!!

Geplaatst
HoI Kikker.

Ga jij echt onder narcose??Hoezo dat dan bij ons doen ze dat niet.Krijg je alleen wat morfine.De naald van de pregnyl is groot he en wat een gedoe met die flesjes hihi.

Hier gaat het spuiten goed.Alleen word nu na 3 weken spuiten me buik al lichtelijk blauw!!Nog 2 weken te gaan!!Dus dat word wat!!Met mijn overstimulatie had ik 25 follikels die al goed waren en heel erg veel kleintjes.Toen we uit ons zelf gestopt waren hadden we er 2.Maar aangezien ik wist dat ik wel follikels kon krijgen vond ik 2 te weinig.Hopelijk gaat het nu allemaal goed.heb er pas vertrouwen in als ik een punctie afspraak heb!!

Succes morgen met je punctie!!

Voortraject:

Uitgangsecho:

FM (Follikelmeting)

Simba: 13 april 2e

Cryo cyclus:

Punctie:

Terugplaatsing:

Marie10: 15 april

Testen:

Marie10: 29 april

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden