Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ga gelijk weer ff kijken hahahaha.

Trouwens bij de babyboomsite op het blog van dat ene stel die voor de tv at zeg maar met dat bevallingsplan......jullie weten vast over wie ik het heb!

Daar gaat het er ook pittig aan toe.

Zij heeft haar blog gesloten maar je zou eens bij de reacties moeten kijken daar.

Het gaat er best heftig aan toe!

• Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou jeetje mina zeg!

Wat een discussie inderdaad!

Ik word daar eerlijk gezegd wel eens moe van hoor.....

En als ik eerlijk ben vind ik wel dat er een paar tussen zitten die wel een beetje lopen te zeuren...... Maar dat is mijn mening.

Ik ben blij dat wij het gewoon hier gezellig met elkaar hebben; houden zo zou ik zeggen!

Geplaatst

jee ja een hele schrijverij.

toch is het bewonderenswaardig hoe netjes iedereen meestal blijft. petje af hoor, voor noortje en de anderen.

ik moest me inhouden om niet een berichtje neer te zetten met alleen maar:

www/ivfmoeders.nl

ik heb namelijk zelf ook gehad dat ik aan de ene kant lekker over babies wilde babbelen of vragen had of iets te klagen en aan de andere kant me daar dan weer schuldig over voelde.

deze site is dus de oplossing!!!!

lis

Geplaatst

oooh manuela. roddelaar hahah

ik had het al gelezen maar wilde weer niet de onrusstoker zijn...ik sluit me aan bij beau hoor, soms kunnen ze erg zeuren...sorry

Dit is de uitkomst, net als Lis hetzelfde gevoel!:sewing: ook erg grappig...

Geplaatst

hahahah...nou lis...amanda is je voorgeweest.....ze kunnen haar mailen voor deze site...hahaha

Wat een gedoe zeg.....dan maar zoals hier af en toe een gekkigheid en een lach tussendoor....en toch ook serieus!

Geplaatst

okee kinders....hahahahah

Zo is het toch!

Amanda er zijn nog twee mensen die mail willen..,.hahahahahaha

Kijk zelf maar!

Geplaatst

sorry sorry sorry,

ben bang dat ik dat tweelingenrelletje veroorzaakt heb.

zal het hier niet doen hahahhahahah

ik stoorde me er echt aan en kon me mond niet meer houden.

liefs brenda.

Geplaatst

hahahahaah.....ach joh een gezellig relletje is nooit weg.....hahahahah

Is goed hoor meis....als je dan echt je mond niet meer kan houden....hahahahah

Spuien met die handel dan maar.

Geeft niks...alleen moet het daarna weer gezellig kunnen zijn toch...zonder dat ze gaan schoppen...hahahahah

En ik ben nog eens even terug gegaan om eens even te lezen maar je hebt gelijk hoor...en ik moet je eerlijk zeggen dat de tweelingmoeders hier ook eigenlijk nooit klagen...wel advies vragen maar verder hebben ze het eigelijk altijd gezellig..( toch tweeling mama`s).en ja zelfs ik met 1 vind het soms wel eens jammer dat ik geen behang heb...hahahahahha

Maar meestal ligt dat eraan dat ikzelf moe ben of zo.

Ik vind dat je het goed geschreven hebt!

Geplaatst

tuurlijk moetje soms je gal kunnen spugen,

als ze hier strontvervelend zijn ga ik mijn vriend platbombarderen met smsjes.

na tien minuten is het dan weer over.

maar eindeloos piepen en klagen kan ik echt niet tegen,

wees toch een blij met kleine dingetjes denk ik dan,

en geniet van je twee kadootjes.

enne advies vragen is nooit verkeerd hoor.

en inderdaad ligt het vaak aan jezelf maar dan maakt het ook niet uit of je er 1 of 2 hebt toch?

Geplaatst

ik ben toch wel erg nieuwsgierig naar dat andere relletje?? dat heb ik gemist..

Brenda, relschopper hahahahaha. Goed zo, tenminste iemand die wat durft te zeggen!

Geplaatst

Nou natuurlijk is het wel eens druk met 2.

Vooral nu ze kruipen en gaan staan, maar ja met 1 heb je het ook druk denk ik dan.

Sommige dingen kosten meer tijd, bv. als je weg gaat(2 in en uit de auto) of met in bad doen.

Maar net zoals Brenda zegt, wees er dankbaar voor en wees er blij mee!

Ik denk dat we gezegend mogen zijn met onze kindjes.

Ik zou me geen leven kunnen en willen voorstellen zonder hun!!!!!!!!!!!!!

Ik denk dat we hier op dit forum eigenlijk allemaal wel positief zijn ingesteld.

Er zijn meiden bij die al best veel hebben meegemaakt maar toch zoveel kracht en positiviteit hebben! Heel knap!

En we hebben ook echt wat aan elkaar, staan voor elkaar klaar.

Wat wil je nou nog meer?!?! Het is gewoon super!!

We blijven mooi beppen hier met zijn allen en leuk dat je er bent Brenda!

Geplaatst

ik klaag me suf hier hahahahahahhahahah zijn jullie me al zat..?

nee grapje toch, ach ieder zijn eigen mening, het is soms alleen zo zonde van je tijd!

gr cyn en welkom!!

Geplaatst

nou ja alleen cynthia klaagt hier maar...dat valt toch wel meee......hahahahahahah...nee hoor cynthia......nog 1 keer...je klaagt niet....je wilt af en toe even wat kwijt...en dat kan je bij ons.....en daarboij...je hebt ook wel alle pech van de wereld steeds!

je bent een kanjer!

Geplaatst

:wav::wav::wav:

:bf_new::bf_new::bf_new::bf_new:

goed gezegd manuela

Geplaatst

Ja echt hoor Amanda,ik geniet iedere minuut van mijn drie kinderen,wat nou druk ?? ik heb 7 jaar lang op mijn gat gezeten,nu kom er maar eens van af (en hoe !!!):worthy:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden