Ga naar inhoud

hoeveelste dag kwam jullie bloeding met decapeptyl

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hopelijk zet het toch door!!! En barst het morgen in alle hevigheid los duim, duim, duim :)

Deze poging heeft voor mij een andere wending. De 1e en 2e poging waren 2 grote teleurstellingen, vooral de 2e, want toen was er geen enkel eitje ( van de 7) bevrucht.

Ik werd toen keurig op tijd ongesteld, 13 dagen na de punctie. Wederom op dag 5 voor een uitgangsecho en nu blijkt er een cyste te zitten in mijn linkereierstok.

28 maart ben ik begonnen met de deca. en wacht ik nu ook op mijn ongesteldheid, want bij de uitgangsecho hoor ik dan of deze poging wordt voortgezet of toch wéér wordt gestaakt. Daarom vind ik het zo spannend. Het is erop of eronder :-s

Bij mijn eerste afgebroken poging heeft de menstruatie zo'n 6 weken na de laatste FM op zich laten wachten en ik hoop toch niet dat het nu weer gebeurt. Ik moest toen nl. doorspuiten met de deca. om de boel weer rustig te krijgen.

De vorige keren werd ik de 30e dag keurig ongesteld, nu niet...ach het zal ook eens volgens boekje gaan.

We blijven maar wachten.

Groetjes

Geplaatst

Hoi Sonja.

Dus je hebt nu 2 puncties gehad en beiden zonder bevruchting??

Jeetje dat moet vreselijk zijn!!

Deden ze ivf of icsi?

O ik zie nu aan je onderschrift dat ze nu icsi gaan doen hoezo hebben ze dat niet bij poging ook gedaan?

Erg he dat wachten je wilt zo graag door maar je lichaam heeft er geen zin in!!

Kan het geen kwaad dat je een cyste hebt in je eierstok??(heb hier geen ervaring mee)

Hoop ook zo voor jou dat je snel mag beginnen en dat je een paar hele mooi embryootjes gaat krijgen!!!

Geplaatst

Ja, daarom hoop ik ook dat die cyste inmiddels verdwenen/opgelost is, want dan mag ik verder en anders niet.

Laat daarom die ongi maar komen, want dan weet ik op dag 5 of het over en uit is, of dat ik mag gaan beginnen met stimuleren.

Ik spuit nu deca., maar wel met een dubbel gevoel, want gaan we door of niet?

We zullen het zien!

Trouwens het is voor mij de 3e poging, maar verzekeringstechnisch gelukkig nog maar de 2e pffffff. Heb dus ook nog maar 1x een punctie gehad.

De 1e is gestaakt ivm te weinig follikels, dosering nog wel verhoogd en door blijven modderen, maar het heeft niets geholpen.

Daarom hoop ik zo dat deze poging wel door mag gaan! Dus laat die rode duivels maar komen, ben er nu nl. heeeeeeel blij mee als ze komen;)

Als we het nou samen worden morgen, kunnen we een vreugdedansje doen :-P

Geplaatst

Dus je weet nog steeds niet of je straks wel door mag,

Dus je zit lekker in twijfel!!Balen hoor!!

Moet door die deca die cyste verdwijnen dan??

Hopelijk komt snel de rode duivel dan doen we idd even een vreugdendansje haha.

Ik heb de eerste poging af moeten breken te veel follikels tweede poging wel een punctie de derde keer poging gestaakt toen had ik te weinig follikels en nu dus poging 4 hopelijk word het geen poging 5 meer!!!

Dus ik heb ook nog maar 1 punctie gehad!!

Ik ga heel erg voor jou duimen dat je het snel gaat worden!!!!

Wie weet anders het ziekenhuis bellen kunnen ze wel je baarmoederslijm op meten om te kijken of je menstruatie er al aan komt en misschien kun je ook wel medicijnen krijgen die het op wekken of zou dit in jou situatie niet mogen aangezien alles bij jou tot rust moet komen??

Fijne dag vandaag!!!!!!

Geplaatst

Ik heb net toch maar even het ziekenhuis gebeld om te vertellen dat ik me een beetje zorgen begin te maken. Dinsdagmorgen kan ik terecht!

Ik vraag me eigenlijk af of de cyste de menstruatie ook tegenhoudt? Ik heb nl. wel een hoge temperatuur, dus voor mijn gevoel wel gewoon een eisprong gehad.

Voor de zekerheid eergisteren getest, maar hartstikke negatief!

Zijn er mensen met een soortgelijke ervaring? Dan zijn die van harte welkom :)

Geplaatst

Bianca: hopelijk blijken die bruine sliertjes een voorteken op de menstruatie! Je moet toch gek worden van dat wachten.

Sonja : Jeetje jij hebt ook al heel wat teleurstellingen gehad zeg! Maar 3 x is scheepsrecht he! Nu moet het gewoon lukken. Met cystes heb ik wel ervaring ja. Ik heb er 2 van 2 cm. Ze mogen blijven zitten. Ze hebben nooit een menstruatie tegengehouden bij mij. Die van mij zitten met bloed gevuld. Voor de punctie krijg ik antibiotica mochten ze m toch per ongeluk aanprikken. Hopelijk mag jij ook snel door. Van dat wachten alleen al wordt je gek.

Ik ben vanmorgen naar het ziekeknhuis geweest voor de echo om te kijken of de puregon erbij mag. Waarschijnlijk was dat sliertje bruin en roze dus mijn bloeding. Mijn baarmoedrslijmvlies was dun. Maar voor de zekerheid hebben ze bloed geprikt, daaruit kunnen ze opmaken of echt de bloeding is geweest. Wat kunnne ze veel zien zeg aan je bloedwaardes! Morgen krijg ik de uitslag en dan mag ik savonds door met puregon. Dan gaat het echte werk beginnen.

Groetjes Herma

Geplaatst

Hoi Dames,

Vanmorgen met afvegen was het dus erg donker bruin(sorry)

Dus was helemaal blij en dacht dat ik zondag puregon mocht gaan prikken maar helaas.Het moet helder rood zijn!!Dus mijn hoop is in 1 klap de grond in geboord wat als dit het was???

Echo vond ze niet nodig.Dus ben een beetje boos op het ziekenhuis hihi.Kreeg een gyneacoloog aan de lijn die ik nog nooit gesproken of gezien had en ze vertelde me vrij weinig.Dus tja hoe nu verder geen idee!!!

En anders zeg ik gewoon dat het rood was en het ineens weer weg was :P!Dan mag ik misschien wel voor een echo komen of bloed komen prikken haha!!

@Herma,

Dus als jou bloedwaarders goed zijn mag je de puregon er bij gaan gebruiken!!Ik duim voor je dat je dan eindelijk mag gaan beginnen!!

@Sonja,

Wat goed dat je toch even gebeld hebt.Hopelijk kunnen ze dan wat meer zien.Hopenlijk is de cyste verdwenen en kun je snel beginnen!!

Succes!!!

Geplaatst

@ Bianca, dan zit het er toch aan te komen voor je, lijkt mij! Maar het blijft knap irritant, ik blijf duimen voor je!

Ik ben het geloof ik net zo'n beetje geworden, het is in ieder geval rood, maar het moet nog wel doorzetten.

Dus de afspraak van dinsdag kan omgezet worden naar een uitgangsecho en ik vind het zoooooo spannend! Hoop zo dat we door mogen, anders ben ik er voorlopig even helemaal klaar mee geloof ik.

Wachten, wachten, wachten ........

Geplaatst

Hadden we bijna samen ons vreugden dansje mogen doen!!Nu mag je hem lekker alleen doen hihi:good1: Maar super zeg hopelijk zet het lekker door en is de cyste verdwenen!!!

Geplaatst

Hey Sonja!!!

Zo te lezen bij een andere topic kunnen we toch samen een vreugden dansje doen!!!!

Bij mij is het gisteravond ook helemaal door gaan zetten!:happydance1::happydance1::circle2:

Straks even het ziekenhuis bellen en hoop zondag te beginnen met de puregon!!!

Hopelijk zie jij dinsdag dat de cyste verdwenen is!!

Geplaatst

Wauw Bianca, eindelijk!!! Dan mag jij dinsdag ook heen zeker? Ik dans vrolijk met je mee, alhoewel.... ik heb denk ik toch iets te vroeg gejuicht.

Tot nu toe ben ik 1 drup bloed verloren en daarna niks meer :-s Maar mijn afspraak staat in ieder geval :-)

Ik ga geloof ik zo maar van het mooie weer genieten!

Geplaatst

Doe dat Sonja! ALs je je zinnen verzet, komt het wellicht sneller los. In ieder geval gevoelsmatig. ;-)

Wij ook lekker op pad zo, geniet!

Geplaatst

Hoi Miki,

Ja ben helemaal blij eindelijk!!

Hoe gaat het met jou??Trek je de hormonen nog een beetje??

Haai Sonja,

Geen nood!!Ik had namelijk donderdag avond 2 druppels meer niet!!Vrijdag overdag kwam het iets verder op gang en s avonds was de rode duivel er hihi.

Jou afspraak staat in iedergeval en met een echo kunnen ze ook al een hoop zien!!

Ik mag zaterdag voor een 1ste echo.Dus ben benieuwd.We volgen nu het lange protocol dus is allemaal nieuw ben benieuwd hoe mijn lichaam hierop reageert!!!

Ik ga duimen voor je!!!

En geniet van het heerlijke zonnetje!!

Geplaatst

Ik kan niet mee doen met jullie vreugde dansje helaas. De bloedwaardes waren niet goed en de bloeding was te weinig geweest. Ik moet nog een week deca doorspuiten en nu pas vrijdag wer een echo. Om gek van te worden toch. Weer een week uitstel.

Maar voor jullie helemaal top natuurlijk!

Geplaatst

Hoi Herma!

Jeetje wat een domper!

De uislag van het bloed was dus niet goed?

Misschien dat je kan vragen of je een kuur kan krijgen dan word je sowieso over 7 dagen ongesteld!!!Dus nu heb je vrijdag een echo wat willen ze dan gaan bekijken als ik vragen mag??Dus je zit nu ook te wachten tot je helder rood gaat vloeien!!?Balen zeg het zag er zo hoopvol uit zo zie je maar:waiting:

Geplaatst

Ja aan het bloed konden ze zien dat het nog bezig was. Ik verlies alleen maar heel weinig lichtbruin, nu nog steeds. Dus dat klopt wel. OP de echo was er nog te veel baarmoederslijmvlies te zien. Dat moet er eerst uit voordat de puregon er bij mag. Ik wil ook wel een zo goed mogelijke uitgangssituatie maar ik vind het gewoon zo lang duren. Ik had me er gewoon op in gesteld dat ik mogt beginnen met puregon gisteren. Maar vrijdag heb ik weer een echo en dan zal waarschijnlijk alles wel weg zijn. Ik vloei nu nog maar een beetje. Baianca jij mag vandaag de eerste puregon zetten? HOeveel ga je spuiten? Ik 300eh.

Groetejs Herma

Geplaatst

Hoi Herma,

Kan me voorstellen dat dit een flinke teleurstelling is!

Verlies de moet niet want las net in het april topic dat het bij sonja ook door is gaan zetten en die zat in het zelfde schuitje als ons!!

Maar je loop al een week met die bruine afscheiding toch??Dan zul je denken dat het nu heeeeeel snel moet komen!!!

Ik ga 75 eenheden prikken.Heb al een keer overstimulatie gehad met 75 vandaar dat ik nu al heel vroeg met de deca moest beginnen om dit te voorkomen.

Hoop zo dat je het heel snel gaat worden dan kun je ook eindelijk met de puregon gaan beginnen!!

Geplaatst

Hoi Bianca,

ja al 5 dagen lichtbruin maar dat was niet erg zei ze. Ook dat kon je tellen als bloeding maar het moet er wel eerst allemaal uit. Jeetje 75eh puregon maar, en dan al overstimulatie. Bij mij kwamen er met 200 eh maar 9 eitjes.

Groetjes Herma

Geplaatst

Hoi Herma,

Dus je mag dit wel mee tellen als menstruatie??Maar je geeft aan dat dit er eerst allemaal uit moet wanneer kan je verder dan of weten ze dat niet??

Apart is het he hoe verschillend mensen op de hormonen reageren!!

Geplaatst

Ja ze tellen dit als menstruatie. Maar ik vloei nog een beetje en dan mag ik niet verder. Het baarmoederslijmvlies moet dun zijn. Vrijdag weer een echo en dan mag als het goed is zaterdag de puregon erbij. Ach aan de ene kant wat is nou een weekje meer wachten als je al 3 jaar wacht he.

Groetjes Herma

Geplaatst

Dat is waar Herma, maar andere kant..... nu mag het ook wel eens! Hopelijk ziet het er vrijdag goed uit en mag je zaterdag idd weer starten met stimuleren en hopen dat het wachten de moeite waard is geweest :)

Succes!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden