Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 275
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

en dan knippen plakken? Dan krijg ik toch nooit 1 foto erop??

Is me te ingewikkeld hahaha

Geplaatst

hahaha kijk in je mail, heb geknipt en geplak.

tuurlijk krijg je hem alleen erop, ff de foto uitknippen of croppen

volgens mij moet deze maat goed zijn,heb je ong. dezelfde maat als nu.

niet boos zijn hoor, als je denkt dat IK die erop wil.hahaha

dacht gewoon dat de grijze mooier is en je hebt hem toch al......

wil je alleen ff helpen......

doei

Geplaatst

hahaha ik wordt niet boos, gekkie.

Maar snap d'r niks van hahahahaha (blond hé?)

Zal ff in mijn mail gaan kijken..

Geplaatst

:hello2::hello2:

asjeblief, ksot masar 1 minuutje knip en plak werk....

leg het je weleens uit......

heeft Hans mediaresizer? dan is het een eitje...hahaha

groetjes

Geplaatst

nee dat heeft ie niet...

ik vraag het wel aan jouw haha

Geplaatst

oh jongens, wat een mooie foto's. ik wil ook naar de fotograaf!!!

roos , die ogen van milan................kwijl! en die haartjes zo lief gekamd, mmmmmmmmmmmmmmmmm.

amanda, wat leuk met zn drieen ook!

en jheroen, bedankt! dat was wel even eng zeker. staat ze daar zomaar! wat een dametje.

en lief zeg, famke als ze slaapt, maar wakker ook hooor;)

hier dan mijn eerste decemberfoto's:

Foto-MWKC8ZZA.jpg

Foto-DYTUYJZJ.jpg

Lekker vies!

Lis

Geplaatst

Ik ben ook een muts hoor, ik heb gewoon 4 pagina's gemist met allemaal mooie foto's van alle mannetjes en meisjes!!

Roos, wat een lekker kereltje is Milan toch, lekker bol toetje hihi. Heeeeeeeel erg mooi die zwart wit foto's zeg! Wauw!

Corine, Famke ook al zo'n mooi kindje! Lief die slaapfoto.

En Cynthia, Lieve met die waterpokjes, brrrrr naar hoor! En die andere foto dan, dat koppetje van Faas zo om t hoekje ahahaha, lachen hoor.

Joos, A-M die al staat, ongelofelijk hoor!

Beau, jouw meiden had ik al gezien maar wat leuk zo samen op die WtP loopstoel!

De rest had ik ook al gezien, erg leuk allemaal!

Mooi mooi mooi meiden

Zal ook weer eens eentje plaatsen!

Sab xx

Geplaatst

Wauw, wat is Ebbe hard gegroeid zeg! Hij ziet er heerlijk uit, vooral als ie aan het eten is. Dat wordt altijd zo'n lekkere kliederboel he, als ze zelf willen eten. Eet ie al helemaal zelf, of af en toe een beetje?

Famke wil het wel, maar krijgt de stukjes brood niet in haar mond, ze blijven dan aan haar hand plakken en vallen dan op de grond.

Oefenen met rozijntjes blijft leuk, als er 1 in de mond komt van een heel pakje is het toch weer gelukt!

Shame on you Sab.....Laat maar komen die foto's van Carolijn!

Geplaatst

ja wat een lekker ding he.

hij vind eten wel belangrijk haha, hij schuift het dus zelf naar binnen, nou ja bij brood dan of een banaantje. maar soms voer ik m hoor, het wordt al zo'n bende...

zijn er nog meer kindjes die het eten weer uit hun mond halen om t ns goed te bekijken en er nog even mee te kliederen?

Geplaatst

ooooh Ebbe is al een hele knul!!! Leuke foto's!

En Evy, nog zo klein, wat een lekker ding! Een echt meisje, prachtig!

Geplaatst

Oh ik wil wel een keer oppassen op ebbe hoor lis...wat een mooi koppie heeft ie....oh zo lief.

En we gaan het hier ook eens proberen met het brood....kijken als ze het zelf mag doen of ze dan wel brood eet!

En mama van evy....we zetten altijd allemaal een paar foto`s van de maand in het topic....en zo maken we iedere keer een nieuwe maand aan.....is zo leuk om het weer eens terug te kijken...en zo zie je ook hoe hard ze groeien...doe lekker mee iedere maand...leuk!

Oh en wat is evy lief...zo klein nog!

Geplaatst

Wat weer een prachtige foto's! Geweldig!!!

Marissa eet al een tijdje zelf haar broodje. Dat gaat een stuk beter dan dat ik het haar geef! Ze eet nu zelfs twee broodjes tussen de middag! Geweldig om te zien hoe lekker ze dan zit te smullen, echt prachtig! Ze wil nog wel eens gaan proppen, drie stukjes tegelijk in haar mondje, maar dan spuugt ze het ook weer uit en eet ze daarna stuk voor stuk weer op, hahahahaha... Ach, ik laat haar maar lekker kliederen, als ze zo wel lekker eet, dan ben ik tevreden!

Groetjes Bianca

Geplaatst

meiden wat leuk weer, oooh Ebbe is zo leukerd en Evy wat een mooi popje!

Hier begint het met zelf eten maar nog niet zo goed hoor...als ik het geef gaat het sneller en dat willen ze dan toch liever..alleen de fles mag ik niet meer geven dat bepalen ze vooral zelf!

cyn

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden