I.V Geplaatst 27 April, 2010 Geplaatst 27 April, 2010 Ik zag laatst op de beurs zo'n handig ding, tenminste het LIJKT wel handig, maar heeft er soms al iemand ervaring mee? Het is de Bib expresso van Beaba. Kun je met één druk op het knpje een papflesje maken. En het apparaat reinigt zich volledig zelf. http://www.babynieuwtjes.nl/beaba-bib%E2%80%99expresso.html Quote
witje Geplaatst 30 April, 2010 Geplaatst 30 April, 2010 Ziet er idd heel handig uit. Volgens mij best duur. Ik heb dan nog wel geen baby, maar heb al wel een waterkoker die de temp van 40 graden kan maken zodat een flesje in een handomdraai klaar is, melkpoeder erbij en schudden maar. Volgens mij veel goedkoper. Van Phillips. Quote
svenja Geplaatst 30 April, 2010 Geplaatst 30 April, 2010 het lijkt me een handig ding. vooral voor op vakantie. ik heb hem besteld en hij is niet eens zo duur. liefs Quote
svenja Geplaatst 10 Mei, 2010 Geplaatst 10 Mei, 2010 nou ik heb hem binnen. en hij is erg handig je kan er naast het opwarmen van je water voor de fles ook de groentehap er in opwarmen. ik vind hem geweldig en zeker het geld waard. liefs Quote
I.V Geplaatst 31 Mei, 2010 Topic Starter Geplaatst 31 Mei, 2010 Ik denk dat we'm dan toch maar gaan aanschaffen :toothy9: Quote
sp88 Geplaatst 3 Juni, 2010 Geplaatst 3 Juni, 2010 Ik wil dit apparaat ook graag aanschaffen, k vroeg me alleen af of je ook de hoeveelheid water in kunt stellen? wie weet daar t antwoord op? alvast bedankt. Quote
I.V Geplaatst 12 Juni, 2010 Topic Starter Geplaatst 12 Juni, 2010 Ik wil dit apparaat ook graag aanschaffen, k vroeg me alleen af of je ook de hoeveelheid water in kunt stellen? wie weet daar t antwoord op? alvast bedankt. Je doet de hoeveelheid water in je papfles, en dan giet je het boven in het apparaat. Zo heb je dus altijd de juiste hoeveelheid voor elke maat van fles. Quote
benthe Geplaatst 17 Juni, 2010 Geplaatst 17 Juni, 2010 Mijn dochtertje is nu vier maandjes oud en ons werd aangeraden een fles klaar te maken met gewoon warm kraanwater, het water hoeft niet meer afgekookt te zijn. Flesjes ook gewoon goed om spoelen met heet water ipv iedere keer uitkoken. Zo gezegd,zo gedaan en zo gezond als een visje met nu al een goede weerstand! Quote
Gast Ramona26 Geplaatst 10 September, 2010 Geplaatst 10 September, 2010 Hoi hoi, Wij overwegen ook om de bib expresso aan te schaffen. Had er nog een vraag over: Kan je er elk type fles onderzetten? of moet je perse de beaba flessen aanschaffen. heb zelf alles van difrax. en ben benieuwd of jullie het nu nog een handig ding vinden of toch een miskoop? Het lijkt me een super handig ding! groetjes!! Quote
svenja Geplaatst 10 September, 2010 Geplaatst 10 September, 2010 Hoi hoi, Wij overwegen ook om de bib expresso aan te schaffen. Had er nog een vraag over: Kan je er elk type fles onderzetten? of moet je perse de beaba flessen aanschaffen. heb zelf alles van difrax. en ben benieuwd of jullie het nu nog een handig ding vinden of toch een miskoop? Het lijkt me een super handig ding! groetjes!! je kan er elke fles onderzetten ikzelf gebruik de drifrax s form. en ik blijf hem super vindne Quote
Gast Ramona26 Geplaatst 10 September, 2010 Geplaatst 10 September, 2010 Bedankt voor je reactie! ik ga hem gelijk bestellen,lijkt me een super ding Quote
Simba Geplaatst 16 Februari, 2011 Geplaatst 16 Februari, 2011 Na een aantal maanden..... nog andere meningen gevormt? Of nieuwe mensen? Quote
Simba Geplaatst 23 Februari, 2011 Geplaatst 23 Februari, 2011 We hebben hem gekocht op de 9-maanden beurs.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.