Ga naar inhoud

Iemand ervaring met de Bib expresso?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ziet er idd heel handig uit. Volgens mij best duur.

Ik heb dan nog wel geen baby, maar heb al wel een waterkoker die de temp van 40 graden kan maken zodat een flesje in een handomdraai klaar is, melkpoeder erbij en schudden maar. Volgens mij veel goedkoper. Van Phillips.

• 2 weken later...
Geplaatst

nou ik heb hem binnen.

en hij is erg handig

je kan er naast het opwarmen van je water voor de fles ook de groentehap er in opwarmen.

ik vind hem geweldig en zeker het geld waard.

liefs

• 3 weken later...
Geplaatst

Ik wil dit apparaat ook graag aanschaffen, k vroeg me alleen af of je ook de hoeveelheid water in kunt stellen?

wie weet daar t antwoord op?

alvast bedankt.

• 2 weken later...
Geplaatst
Ik wil dit apparaat ook graag aanschaffen, k vroeg me alleen af of je ook de hoeveelheid water in kunt stellen?

wie weet daar t antwoord op?

alvast bedankt.

Je doet de hoeveelheid water in je papfles, en dan giet je het boven in het apparaat. Zo heb je dus altijd de juiste hoeveelheid voor elke maat van fles.

Geplaatst

Mijn dochtertje is nu vier maandjes oud en ons werd aangeraden een fles klaar te maken met gewoon warm kraanwater, het water hoeft niet meer afgekookt te zijn. Flesjes ook gewoon goed om spoelen met heet water ipv iedere keer uitkoken. Zo gezegd,zo gedaan en zo gezond als een visje met nu al een goede weerstand!

• 2 maanden later...
Geplaatst

Hoi hoi,

Wij overwegen ook om de bib expresso aan te schaffen. Had er nog een vraag over:

Kan je er elk type fles onderzetten? of moet je perse de beaba flessen aanschaffen. heb zelf alles van difrax.

en ben benieuwd of jullie het nu nog een handig ding vinden of toch een miskoop? Het lijkt me een super handig ding!

groetjes!!

Geplaatst

Hoi hoi,

Wij overwegen ook om de bib expresso aan te schaffen. Had er nog een vraag over:

Kan je er elk type fles onderzetten? of moet je perse de beaba flessen aanschaffen. heb zelf alles van difrax.

en ben benieuwd of jullie het nu nog een handig ding vinden of toch een miskoop? Het lijkt me een super handig ding!

groetjes!!

je kan er elke fles onderzetten ikzelf gebruik de drifrax s form.

en ik blijf hem super vindne

Geplaatst

Bedankt voor je reactie!

ik ga hem gelijk bestellen,lijkt me een super ding

• 5 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden