Jump to content

Hoestdrank voor baby's?

beau

Recommended Posts

Hoi meiden,

Hier is de verkoudheid ook in zeer grote mate toegeslagen!

Ze hoesten ook enorm!!!

Er is hoestdrank voor baby's, dat weet ik.

Maar moet je die op doktersrecept krijgen of kun je die zo ophalen?

Welke gebruiken jullie/hebben jullie gebruikt?

Bedankt alvast!!!!

Guest estrhalita

Je hebt hoestdrank voor baby's gewoon bij de drogist of apotheek. Dus geen doktersrecept. Mocht die hoestdrank niet werken kan je altijd nog naar de huisarts gaan voor een sterkere hoestdrank, maar die wordt niet gauw voorgeschreven omdat er een slaapmiddel in zit.

Beau ik heb de verpakking er even bijgepakt!

Het is van het merk samenwerkende apothekers en er zit tijm in.

Het is voor kinderen vanaf 6 maanden....maar ook voor volwassenen....handig dus!

Bij de apotheek heb ik het gekocht!

Beterschap met je meiden!

Bedankt meiden!

Mijn vader haalt het straks voor me op.

Wat een schat he!?

Hubbie is aan het werk en om nou met de meiden er weer op uit te gaan lijkt me niet zo handig.

Bedankt voor jullie reactie meiden!

Ze liggen nu lekker te slapen.

Ze zijn echt moe, waren vanmorgen ook al vroeg wakker (en ik dus ook :)

Zo zielig; snipverkouden en aldoor hoesten.

Normaal gaan later naar bed maar ze hebben het echt nodig!

Lief dat je er naar vraagt!

Hoi Bootje,

ik heb van de week de apotheek gebeld en die zeiden dat er eigenlijk niets is dat baby's mogen hebben. Wat ze wel mogen is druppels van VSM, tussi nog wat of zo....

Carolijn krijgt dit ook en ze vindt t nog lekker ook en t is meteen los gekomen en niet meer zo'n scherpe hoest, snap je...?

Misschien stond ie er al bij, heb de rest niet gelezen oeps hhaha.

Kus Sab xx en beterschap aan je meisjes xx

Hoi meiden,

Nou het gaat nog niet veel beter.

Een heeft verhoging en de ander koorts.

Het lijken wel 2 zeehondjes zo lopen ze te blaffen.

Ik vind het zo zielig!

Rode wangen, veel huilen!

Heb hoestdrank sinds gisteren. Heb wel het gevoel dat het nu ietsje beter gaat met het hoesten. Dus we doen het lekker rustig aan!

Nou het gaat nog niet echt super.

Vandaag is de een koortsvrij en de ander heeft 38.3

Hoesten gaat al ietsje beter maar wordt het er nog niet super-enthousiast van.

Zo zielig; veel huilen, zo verkouden!!!!

Balen Beau, ik vind 1 ziek kind al heftig en zielig, bij jou is dat nu dubbel!

Maar ik ga die Tussistin ook maar eens halen voor Iris morgen.

Seabert van vroeger is er niets bij.....

(Jeugdsentiment; tekenfilm met een zeehond)

Bo, beterschap voor je meiden!!

Ze steken elkaar natuurlijk ook aan..

Seabert, hahaha, ja jeugd sentiment.. wat worden we oud hé? (zeg ik, net 30 lentes jong geworden hahahaha oeps..)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use