Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Karin super meid van harte geniet er van.

Stiertje laat alles maar even lekker gaan sterkte meid.

Ansje en hoe ging het vandaag.

Janis het komt goed.

Ooooo Karin haha tentamen niet gehaald gek he ;)

Ik heb gister gebokst heerlijk ik ga strak in pak de zomer in.

Liefs xxx jessi

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Linda bedankt voor je opbeurende woorden mbt het dieet en gewichtstoename:mad:..hihi ik vind dat je gelijk hebt en dat ik daar niet te veel bij stil moet staan..maarrr ik kan ook niks leuks vinden in de winkel..zucht..nou ja er zijn ergere dingen!

Karin jammer de bammer van je tentamen..maar ik geloof dat de zon gewoon permanent schijnt voor jou momenteel ondanks een slechte uitslag..haha.

Jessica lekker meppen haha sla het eruit meid! lijkt me ook wel wat!

Trouwens ik heb nog niet gereserveerd hoor het duurt nog een maand maar het komt wel goed, heb er zin innnn!!!

xxxxxxxxxxxxx

Geplaatst

Dag dames,

Karin, jammer van je tentamen, maar ik denk dat je dat niet zo heel erg vind, je bent zwanger en dat is veeeeeel leuker:happydance: Mag je nog een herkansing doen?

Jessica, goed bezig, straks weer lekker strak in je vel.

Linda, ik lees net hoe jouw eerste echo ging, wat stom ging dat zeg. Ben je helemaal blij omdat je eindelijk zwanger bent, krijg je zo'n eikel die van niets weet.

Wat bijzonder trouwens dat je vriendin spontaan zwanger is geraakt...dan heb je al zo veel behandelingen achter de rug zonder resultaat en dan wordt je toch spontaan zwanger. Hoe kan het he? Maar wel heel leuk voor ze.

Janis, hoe gaat het nu met jou? Krabbel je weer wat op? Uithuilen is alleen maar goed, het verdriet moet er toch even uit en huilen lucht erg op.

Stiertje hoe voel jij je?

Sissy wanneer moet jij weer heen?

Mijn ei zit op 12 mm. Al wel wat gegroeid dus. Ik moet vrijdag weer heen en hoop dat ik dan kan starten met spuiten. Pff ben wel blij dat cyclus tot nu toe normaal verloopt. Ik was best een beetje zenuwachtig vanmorgen of het ei gegroeid was of niet.

Bloedprikken ging niet zo lekker. Nou ben ik daar al niet zo dol op en kijk ik altijd de andere kant op als de spuit in mijn arm gaat, maar deze keer deed het echt zeer. Pas een uur na die tijd voelde ik mijn arm niet meer.

Nou ja alles voor het goede doel!

Liefs Ansje

Geplaatst

getver de getver..nu weet ik weer waarom ik met de pil gestopt ben...jakkes dat negatieve depressieve gevoel wat ik had toen ik aan de pil was is weer terug..pffff en nou moet ik nog een hele maand die pil slikken :ohno:

Ansje mooi dat je ei al wat gegroeid is, op naar vrijdag!!

liefs stiertje

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Stiertje jah die rot pil, even doorbijten meis, hoe lang moet je de pil eigenlijk slikken?

Ansje, mooi dat je ei aan het groeien is, beter als het niet al te snel gaat zoals bij mij.

Jessica, lekker ff boxen, kan je ff al je frustartie weg meppen hahah

Sissy, hoe gaat het met jou?

Dough, je hebt niet makkelijk praten je weet hoe het is om ook dompers te verwerken.

Karin, hoe voel je je? Ach je tentame kan je toch wel over doen? denk dat ik het ook goed verprutst zou hebben wetende wat jij op dat moment weetm man je bent er dan toch niet meer met je hoofd bij???

Hier gaat het redelijk, dinsdag voelde ik me weer goed, en gister was alles te zwaar van wat ik deed, hoop dat ik vandaag een betere dag zal hebben. Heel raar, want ik ben denk nu eigenlijk niet meer dat de ei weg was, ik denk wel positief van volgende ronde gaat het beter.

Weten jullie ongeveer hoe lang je last kan hebben van de hormonen? Het valt me namelijk op dat ik erg vel op dingen reageer op het moment, en op dingen gebrand ben.

Nou meiden voor zover jullie kunnen lekker genieten van het weer, de zon schijnt hier al en is mooi helder.

Liefs Janis

Geplaatst

Goedemorgen deze mooie morgen,

Stiertje, we zullen een hoop gebakjes en zoetigheid op de high tea jouw kant op schuiven! Wat irritant dat je er zo op reageert. En wordt het straks niet nog erger als je moet spuiten? Arme stiertjeman.....

Janis, goed dat je weer wat positief denkt, ik had zelf niet echt last van de hormonen volgens mij dus dat weet ik niet. Misschien is het ook nog wel een beetje ontlading nu je eindelijk bent begonnen.

Ansje, 12 mm! Spannend dat je weer begonnen bent. En ik zou zeggen hoe gekker de cyclus hoe beter!

Sissy, kom op, samen met Ansje snel aansluiten in de polonaise

Jessica, lekker boksen, daar wordt je idd strak van en goed voor de frustraties!

Linda, sorry ben even kwijt hoe het nu met jou gaat en ik kan niet terug naar de vorige pagina. Jij bent toch in voorbereiding voor een cryo terugplaatsing. Gaat daar weer zo'n lang traject aan vooraf?

Ik heb vooral zin in het weekend, even bijkomen en alles verwerken, het besef is er nog steeds niet. Heel vreemd. Moet even uit de achtbaan stappen en er echt van gaan genieten want het is een wonder en zolang het kan moeten we er van genieten, ik hoop nog 8 maanden lang....

Geplaatst

karin ik lees even mee.. ik zie dat je precies dezelfde dagen alleen ik 2 jaar eerder je punctie tp en test dag had.. ik heb toen ook positief getest en ik heb nu een zoontje van 16 maand!.. echt toeval.. je bent uitgerekend op 10 dec dus?

super geniet ervan..

liefs

Desiree

Geplaatst

Goedemorgen meiden:

Stiertje: wat vervelend dat je zo'n last hebt van de pil. Heel herkenbaar trouwens, daarom ben ik er ooit ook mee gestopt, voelde me er heel naar bij. Hoop dat het mooie weer nu gewoon doorzet zodat je dat een beetje beter gevoel geeft. Lekker hier van je afschrijven hoor. Sterkte meis!

Karin: kan me voorstellen dat je zin in het weekend hebt. Misschien kan het dan even gaan doordringen en kan je echt gaan genieten. Het is je gegund.

Minoes: lekker boksen, slim plan!

Janis: vervelend dat je gevoel zo heen en weer gaat, maar ook heel herkenbaar. Ik had altijd wel echt last van de hormonen, maar ik denk vooral dat het ook door de eerste poging kwam, dan is alles nieuw en dan heb je ook gewoon meer spanning. Ik merkte althans dat ik de laatste 2 pogingen iets minder last had, misschien omdat het iets 'gewoner' werd als je begrijpt wat ik bedoel. Laat je gevoel er maar lekker zijn hoor.

Dees: jij gaat ook weer starten zie ik voor een brusje. Spannend! Ik duim voor je.

Linda: kan jij binnenkort ook weer voor de TP gaan van de cryo? Dan wordt het een mooi vol april-wachtbankje, want Ansje en ik gaan er natuurlijk ook op zitten!

Ansje: ik moet morgenvroeg al, om 8:00 uur. Hoe laat ben jij? Mooi dat je ei langzaam groeit, hopelijk morgen 14mm, zodat je kan beginnen met spuiten.

liefs,

sissy

Geplaatst

@stiertje: Wat vervelend dat je zo'n last hebt van de pil. Ik heb dat nooit gehad eigenlijk. Ook trouwens nooit van de hormonen.

@Ansje: fijn dat je eitje mooi gegroeid was. Succes voor morgen!

@Sissy: jij ook succes morgen. Gaat het lekker met het klussen trouwens? Schiet het al wat op?

@Karin: genieten moet je zeker doen!!! Het beseffen komt vast straks met de echo.

Wat betreft onze cryo's we weten nog niet wanneer we die laten terug plaatsen.

Ik moet sowieso mijn menstruatie afwachten en dan die cyclus er na zou ik pas op de eerste dag van de menstruatie kunnen beginnen met progynova. Maar we moeten eerst maar eens zien hoe dat uitkomt.

We gebruiken nu ovulatie testen om toch nog iedere kans te benutten daar het niet onmogelijk is voor ons om natuurlijk zwanger te raken. Vanaf vrijdag kon ik gaan beginnen met testen maar tot nu toe blijft hij akelig wit. Ik zit nu op cyclusdag 17 dus het kan nog.

Eigenlijk moest ik weer aan de provera maar omdat ik al 2 ½ jaar niet op een natuurlijke manier ongesteld ben geweest wil ik dat zelf liever niet. En wil ik afwachten hoe mijn lichaam zelf de draad weer oppakt. Dus ik ben erg benieuwd.

Geplaatst

Stiertje, wat vervelend dat je zo'n last hebt van de pil. Ik weet nog wel dat ik dat zelf ook had toen ik met de pil begon. ik was niet te genieten en had er behoorlijk last van.

Je lichaam moet wennen aan de hormonen die je binnenkrijgt. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Je bent er tenslotte nog niet, straks begin je met de spuiten. Zie je er tegen op?

Linda, ik hoop dat je snel een positieve ovu test hebt.

Janis, op zich zijn de hormonen wel weer snel uit je lichaam. Ik had er zelf wel vrij veel last van toen ik moest spuiten, erg moe zijn en futloos en kortaf ook. Maar de een is er gevoeliger voor dan de ander. Sommige meiden hebben er weinig last van.

Sissy, ik hoef pas om half 10. Jammer lopen we elkaar mis. Succes alvast voor morgen.

Ik weet niet meer wie het vroeg want kan niet meer terugbladeren ...maar ik vind het inderdaad wel een gek idee dat dit de laatste ec poging voor me is. Eigenlijk hou ik er al helemaal rekening mee dat ik de gestimuleerde ook nog wel zal moeten doen.

Zal wel een beetje zelfbescherming zijn om van het ergste uit te gaan. Maar toch hoop ik dat ik de 6e net als Dough positief zal afsluiten. Ik blijf positief, wie weet helpt het.

Ik ben al druk bezig met het drinken van granaatappelsap. Ik las hier ergens op het forum dat dat heel goed is voor bevruchting/innesteling. Dat spul is wel pokkeduur maar goed dan heb ik er voor mijn gevoel wel alles aan gedaan. haha.

Karin, lekker genieten, je hebt het verdiend. Voelde jij je in vergelijking met je andere terugplaatsing ook anders in de wachtweken nu je zwanger bent? Ben ik wel eens benieuwd naar wat er anders voelt.

Liefs Ansje

Geplaatst

Janis, de pil moet ik 42 dagen slikken pfff. nu nog t/m 3 mei.

Heb trouwens helemaal geen last gehad van het spuiten in de EC die hormonen deden me niets maar de pil...owowow. Dus ik zie helemaal niet op tegen het spuiten ik zit met veel optimisme in deze poging en zie uit naar het resultaat alhoewel ik natuurlijk wel bang ben voor wederom helemaal geen bevruchtingen..dan stoppen we definitief.

Sissy en Ansje, spannend morgen weer aantreden!!

KArin, lekker genieten nu heh!!

Linda zelf klussen is altijd goed..alhowel schiet het er bij ons momenteel behoorlijk bij in..heb er ook geen puf voor/zin in..tis heel errug:goof:

liefs stiertje

Geplaatst

Sissy, hoe was het vanmorgen? Was er al wat te zien?

Bij mij ging het goed! Zit nu op 17mm, dus vanavond pregnyl spuiten en dan zondag punctie. Vanmiddag bellen ze over het tijdstip. Maar als het eispronghormoon al heel hoog is moet ik morgen al voor de punctie. Ze willen de eisprong dit keer voor zijn. Ben wel blij dat ze het nu zo goed in de gaten houden, omdat ze al twee keer te laat waren.

Dames fijne dag en ik laat vanmiddag wel even horen.

Liefs

Geplaatst

@Waua Ansje dus dit weekend is de punctie al! Dat gaat lekker snel zeg.

Tsja dat granaatappelsap ik heb het de laatste poging ook gedronken maar het heeft mij niet geholpen helaas.

Het originel van POM is inderdaad belachelijk duur en niet te zuipen ook. Ik dronk die van appelsientje het meest.

Die vriendin dus nu ineens spontaan zwanger is heeft het volgens de diet ?? methode. www.diethild.nl. Ik heb het even bekeken en het ziet er wel veelbelovend uit.

Geplaatst

Wow Ansje, jij gaat ineens als een speer. En dan van het weekend al punctie. Ben benieuwd of het morgen of zondag wordt. Goed dat ze je nu zo goed in de gaten houden. Ik duim voor een hele goede punctie. En je bent ook al aan de granaatappelsap haha. Is inderdaad keiduur! Heb het ook al in de winkel gezien. Nog niet gekocht, wilde het eigenlijk pas gaan drinken na TP. Jij drinkt het nu al, misschien moet ik toch ook maar even doen????

Bij mij was vanmorgen nog geen ei te zien. BMS was ook nog heel dun. Moet zondagmorgen dus weer. Verder gaan ze bij mij de punctie ook eerder plannen, als uit mijn bloed een bepaalde waarde blijkt, krijg ik de punctie al. Ook al is ei dan nog maar 15mm bijvoorbeeld. Dan loop ik wel weer risico dat eitje nog niet rijp is, maar dat zien we dan wel.

Ga straks weekendje weg. Mijn 2 vriendinnen en hun zoontje (is ons petekindje) hebben weekje huisje geboekt in Drenthe en hebben ons gevraagd dit weekend te komen 'logeren'. Kunnen we hen en ons petekindje eens wat langer zien dan een paar uurtjes als we op visite bij elkaar zijn. We wonen 150 km bij elkaar vandaan, dus we zien ze niet zo vaak. Als manlief uit zijn werk komt, gaan we er lekker heen. Even van het mooie weer genieten dit weekend. Zit dus niet op internet van het weekend, zondagavond weer.

Ansje: heel veel succes met punctie meid! Als ik zondagavond weer op het forum zit, wil ik heeeeel graag positief punctieverhaal lezen van je! Ik ga voor je duimen.

Alle andere meiden: geniet lekker dit weekend van het mooie weer.

Dikke knuffel,

sissy

Geplaatst

Ansje wohooooo..meid nu al de punctie!! snel hoor, enneuh dit gaat em worden..ik voel het aan mijn grote teen..(ps ik had het bij KArin ook goed..haha)

Sissy veel plezier met je weekendje weg..heerlijk het wordt topweer dus dat komt helemaal goed!

Heb om 14:30 met het secretariaat gebeld over mijn probleem met de pil en de verpleegkundige vertelde mij dat hij er niks aan kon veranderen..het was of stoppen of doorgaan..nou daar neem ik dus geen genoegen mee. Ik ben behoorlijk mondig en nheb na een minuut of 5 terug gebeld en gevraagd of ik dokter de Bruijn kon spreken (vind dat echt een geweldig mens!) en gelukkig was ze er maar hij zij dat haar spreekuur bomvol stond en dat ze ws niet terugkon bellen vandaag. En joepidepoepie belt ze net terug en heeft me een geweldige tussenoplossing geboden..ik stop nu met de pil en wacht tot er een bloeding komt en dat begin ik met primolut (minder hormonen maar werkt ook goed) en kan gewoon verder met het schema wat ik had...HOEF DUS HELEMAAL NIE TE STOPPEN en opnieuw te beginnen...

Meiden dit bewijst maar weer es dat je niet tevreden moet zijn met elk antwoord en gewoon behoorlijk assertief moet zijn!

Nou of ik uit dit proces nu als mama kom of niet die dokter de Bruijn krijgt van mij echt wel een enorme doos chocolaai!!

Jullie merken het ik ben alweer een stuk positiever en behoorlijk opgelucht!

Kaaaaaarin, mamsie...moeder de vrouw...mem(fries) madre( spaans) en ga zo maar door..hoe voel je je?

Dough, hoe gaat het met willem? (naam voor baby, ok?) en jou natuurlijk?

Granaatappelsap..hm is dat lekker?

Linda ik heb die site es bekeken van die Diethild maar volgens mij is het geldklopperij..wat denk jij? Ik lees ook veel negatieve verhalen op internet. Ik denk niet dat zij zaad sneller laat zijn of eitjes beter zal laten innestelen door alleen een levenstijl te veranderen..maar wonderen zijn de wereld nog niet uit natuurlijk

net lekker in mijn tuintje gezeten maar het zonnetje is nu weg.

Fijne avond en tot gauw!!

liefs stiertje

Geplaatst

Hoi hoi,

De punctie wordt zondag. Vanavond om 24.00 pregnyl spuiten en dan zondag om 10 uur punctie.

Stiertje girl power, goed dat je zo assertief bent!! Zo zie je maar, daar bereik je heel wat mee. Ik ben benieuwd of je beter op de primolut reageert.

Granaatappelsap vind ik wel lekker. Heb die dure van Pom nog niet getest. Daar wacht ik mee tot na de terugplaatsing die ik dus gewoon ga krijgen(hoezo optimistisch?)

Die is namelijk reteduur en ik drink nu wat goedkopere van healthy people.

Linda ik heb even op de site van Diethild gekeken, zo te lezen zijn er heel wat succesverhalen. Wel jammer dat je niet kunt zien wat het 'dieet' precies inhoudt. Ik zal zelf niet zo snel 129 euro uitgeven aan iets waarvan ik niet precies weet wat het is.

Maar jouw vriendin weet er meer van, is het echt een soort dieet ofzo?

Liefs

Geplaatst

Joehoe, ze hebben een eicel gevonden!! Hij knalde zowat van het scherm af. Ben weer helemaal blij.

Helaas wel weer een bloeding gehad door de punctie die gestelpt moest worden(had ik de eerste keer ook) Het stelpen voelde niet echt fijn. Ik moest een half uurtje op de uitslaapkamer blijven om te controleren of het bloeden echt gestopt was. Gelukkig was dat zo en konden we weer naar huis. Ik heb nu wel flink last van buikpijn, maar met een kruikje op de bank gaat het wel. Ik ben vooral blij dat we weer een stapje verder zijn!

Hoe is het met iedereen? Het is hier vrij rustig. Ik denk dat iedereen geniet van het mooie weer.

Sissy hoe was het vandaag? Ik heb het idee dat ik je gezien heb...kan het mis hebben en het is ook lastig om iemand van een foto te herkennen. maar wij liepen tegen half 10 het ziekenhuis in en jullie net naar buiten. Ben benieuwd of jij het was hihi.

Liefs Ansje

Geplaatst

Van goed nieuws naar slecht nieuws, kreeg net telefoon van het ziekenhuis, bij het kaalmaken van de eicel bleek er toch geen eicel gevonden te zijn, waarvan ze eerst dachten dat het een eicel was bleek dit toch niet zo te zijn.

Tja dat kan natuurlijk ook nog. nu afwachten op bericht van het ziekenhuis voor de hyperstimulatie.

Wat is het weer kut! Maar mijn gevoel heeft me altijd al gezegd dat de ec het niet zou worden....

Geplaatst

Ach Ansje wat ontzettend k*t. Ik lees net eerst je mooie berichtje en dan toch weer niet. Wat shit zeg. Gaan jullie wel meteen verder met de hyper of ga je eerst weer een pauze nemen?

@stiertje: goed dat je zo voor jezelf op bent gekomen!!! Hopen dat je met primolut niet zo veel klachten hebt. Ik heb ook meerdere keren primolut gehad en ook daar geen last van gehad.

@Sissy: hoe ging het bij jou?

Wij gaan zo even richting kinderboerderij. Manlief is nu alle ramen van buiten aan het doen zowel boven als beneden en ik heb de rest van het huis gesopt. Straks gaan de mannen voetbal kijken en ik ga ik lekker in de tuin met een boek.

Geplaatst

He gatsie Ansje wat een domper meid!! tja met die MMM ga je echt van boven op de berg naar diep in het dal..shit man ik had zo gehoopt dat het bij eigen

cyclus zou blijven voor jou!

Nou effe een klotendag en morgen weer iets beter, sterkte.

Sissy hoe ligt jouw ei erbij?

Ben nu al 1,5 dag zonder de pil en ik begin me ietsie beter te voelen..pff wat hormonen toch kun nen aanrichten zeg. Morgen haalt mijn mannetje even de primolut op en dan gaan we weer verder, op naar 30 april dan begin ik met spuiten.

fijne dag allemaal!

liefs stiertje

Geplaatst

Ansje, bah wat klote zeg ga je met goed gevoel weg, krijg je alsnog een klap voor je kop. Ze dachten dat ze een ei hebben gevonden, en toch niet wat was het dan wel wat ze aanzagen voor je ei dan. Jemig een k met peren. Toen ik vanmorgen wakker werd om 10 uur moest ik gelijk aan je denken. Denk nu ook aan je, heel veel strekte.

Hier gaat het weer wat beter, heb de hele week z'n ups and downs gehad. En nu gaat het weer beter, heb ook lekker van de dag genoten.

Stiertje, mooi dat je je weer beter voelt.

Sissy hoe gaat het met jou?

Linda, jij gaat ook binnenkort weer?

Liefs janis

Geplaatst

@ansj": hoe is het nu met het bloeden? Wat rot ook zeg dat je zo'n bloeding had. Dat heb ik nooit gehad. Alleen de 1e poging een beetje bloedverlies en na elke punctie werd het minder.

Wie was er ook al weer een weekendje weg? Ik las het ergens maar weet niet meer wie het was? Die heeft het in elk geval wel reuze getroffen met het weer!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden