Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hé meiden,

ik heb een 5-cellige emmy aan boord. Laborante zei dat dat ie er heel goed uitzag, dus daar gaan we maar van uit. Deze 5-cellige kanjer gaat laten zien dat ie het redt, net als de 4-celligen van jullie..

Linda: wat fijn dat Denny wel weer naar zijn werk is gegaan. Hopelijk krijgt hij niet alsnog last van de aanrijding. Wel even schrikken geweest voor jullie zeker.

Karin: mooi dat het goed met je gaat en alleen moe dus. Gewoon je rust pakken hoor.

Ansje: jij moet ook zeker je rust nemen. Verstandig dat je nog weekje langer thuis blijft. Alles voor het goede doel. Hoop zo gigantisch dat je volgende week positief test. Dan volg ik je daarna gewoon!

Stiertje: hé, je hebt een andere ticker. Vond je deze leuker? Hmm, wel veel misselijk en buikpijn dus. Nog een weekje wachten en dan eindelijk echo.

Liefs,

sissy

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Sissy: zelfs een 5 cellige! Dat gaat helemaal goed komen.

@Minoes; zo dat is ook heftig met je broertje. Wat fijn dat hij zijn rijbewijs mag gaan halen.

@stiertje; wat voor buikpijn heb je? Een menstruatie achtig gevoel? Dat is wel normaal werd mij verteld dat is een soort van bandenpijn. Ik kan me wel voorstellen dat het je onzeker maakt.

Nog 1 week en dan de echo! Duurt dan ook nog lang he zo'n week. Ik ben heel benieuwd of het er 1 of 2 zijn. Ik gok op 2 gezien je hoge HCG produktie.

Heb je er zelf een gevoel bij?

Geplaatst

goedemorgen dames,

Linda, het is een inderdaad een soort menstruatieachtig gevoel en ook een beetje stekerig, heb gisteren nog even met UMCG gebeld en de verpleegkundige zei dat zolang ik geen bloed verlies en de pijn niet heftiger wordt dat ik me geen zorgen moet maken. Dus nu tel ik de dagen af naar de echo, wat een spanningsmoment zal dat zijn zeg..pfff.

ja die ticker vond ik toch een beetje te heftig...

deze is grappigere..past beter bij me

liefs stiertje

Geplaatst

Sissy, gezellig dat je bij me op de wachtbank zit. Kopje thee? Koekje erbij? haha.

Maar mooi dat je een terugplaatsing hebt gehad! Laten wij zorgen dat de geschiedenis zich herhaalt, Janis en Stiertje zaten ook samen op de wachtbank met goed resultaat, zullen wij ze maar volgen? hihi.

Stiertje wat vervelend he die onzekerheid. Niks aan, je kan niks anders doen dan afwachten, dat is het erge, maar als ik je kwaaltjes zo lees dan zit het vast wel goed!

Hier gaat het wel goed. De beide moeders hebben ons huisje helemaal schoongemaakt vanmorgen. Heerlijk hoor.

Verder heb ik af en toe zeurende buikpijn en dan vooral bij mijn eierstokken en af en toe mijn liezen. Gisteren had ik een klein spoortje bloed bij het afvegen. Ik gebruik zo'n inbrenghuls voor de bollen dus zal wel adertje geraakt hebben ofzo. Maar toch je gaat je dan weer gelijk van alles bedenken wat dat dan kan zijn maar ik probeer wel een beetje nuchter te blijven. Stiertje had jij ook buikpijn tijdens de wachtweken?

Liefs

Geplaatst

Ansje ik had al buikpijn 1 week na de terugplaatsing, en velen op het uitgerekend februari topic hebben al vroeg buikpijn gekregen en hebben het nu nog.

Ik heb er maandag en dinsdag erg veel last van gehad en vandaag zakt het af. Verder had ik op dag 9 na de terugplaatsing ook een spoortje bloed wat dus de innestelingsbloeding is geweest. Ben je ook misselijk misschien? oeioeioei ik vind het zo spannend voor je!!

Weet je ik vind de wacht tijd van de positieve test tot de 1e echo nog zwaarder dan die van de tp tot de test...

knuffel stiertje

Geplaatst

Wat een lieve reactie van jullie! Het forum blijft trekken maar tegelijkertijd maakt het het soms ook moeilijk. Ik blijf jullie volgen en denk dat ik toch ook wel graag mee wil schrijven weer maar wie weet word het me toch op een bepaald moment weer even te veel. Het is zo'n achtbaan van emoties.....

Ik mag vrijdag testen maar heb dat vanochtend al gedaan om die spanningsboog een beetje te breken maar hij was helaas spierwit.... Volgens mij is het dan niet meer mogelijk met een cryo dat hij twee dagen later wel positief wordt... vorige keren had ik een heel licht steepje op dag 10 al.... ik raak haast gewend aan al die teleurstellingen ik ben gewoon emotie loos even.....

Heb wel aan de zijkanten wat gevoelige borsten maar dat zal vast van de bolletjes of van de progynova komen, als dat kan?????

Ik ga nog even een beetje teruglezen zo hier en daar, maar heb al veel positieve ontwikkelingen gezien, super zeg! Wat een wonder is het toch een kindje krijgen. Ik ben elke dag zo dankbaar dat die kleine schoentje onder onze kapstok staan...

groetjes

Geplaatst

Hey Cherry Ann,

Wat een domper dat de test wit blijft. Ik heb zelf geen idee of het anders bij cryo's werkt. Maar met je eerder ervaringen ziet het er niet hoopvol uit. Vervelende van dat emotieloze is dat het soms in een keer wel weer keihard om de hoek komt zetten. Misschien een beetje voorbarig maar weet je al wat jullie hier na gaan doen, gezien je 15 follikels de vorige keer had. Willen ze het dan eerst evalueren of gewoon doorgaan met ec. En lees maar gewoon lekker mee hoor, je hoeft je niet verplicht te voelen om te schrijven! dikke knuffel,

Stiertje, ja is het gelukt moet je weer wachten! en ik moet zeggen dat je daarna weer op de volgende wacht! En als de kleine, of kleintjes, er zijn maak je je wel weer ergens anders druk over. Gelukkig is het nog maar even wachten en zit er een weekend tussen, maar wat leuks gaan doen als afleiding.

Geplaatst

ik breek hier even in..

stiertje: niet zorgen maken over buikpijn.. ik ben bijna 13 weken zwanger en heb het nog steeds af en toe! daaraan wist ik voor de test ook dat ik zwanger was omdat ik normaal alleen hoofdpijn krijg als ik ongesteld wordt.

het heeft te maken met je groeiende baarmoeder..

heel veel suc6 dinsdag!!

liefs

Desiree

Geplaatst

Bedankt Karin voor je berichtje...

De vorige ec behandeling liep uit op een grote behndeling omdat ik langer gespoten had door een cyste/follikel verwarring. En toen groeide er ineens een hoop eitje... Inprincipe gaat we door voor ec nummer drie maar mijn vriend en ik neigen naar een grote behandeling omdat het geestelijk zo zwaar is. Ik vraag me allee. Af of je de resterende ec behandelingen nog te goed houd?....

Ik ben zo blij met jullie reactie denk dt ht me op dit moment erg goed doet om weer mee te schrijven. Even wat extra steun, fijn...

Geplaatst

@ansje: fijn dat je zoveel aan je moeder en schoonmoeder hebt. Je vriend is ook nog thuis neem ik aan?

Ik denk dat de buikpijn door de punctie komt want ze hebben natuurlijk erg veel aangeprikt. En dan die beginnende overstimulatie er nog bij. Je lichaam heeft een hele tijd nodig om hiervan te herstellen. En als je het niet vertrouwd moet je gewoon even bellen hoor.

Het spoortje bloed zou heel goed een innestelings bloeding kunnen zijn. Stiertje is daar een mooi voorbeeld van.

Geplaatst

Oeps ik had deze pagina gemist...

@Cherry-ann wat balen dat de test nog negatief is. Ik heb geen idee hoe het zit met cryo's. Zou hij niet alsnog vrijdag positief kunnen worden? Ik hoop het toch voor je.

Ik lees dat je ook eigen cyclus doet? Maar in je onderschrift zie ik ook dat je de 1e keer 2 embryo's had en de 2e ec poging zelfs 15 follikels? Hoe kan dat dan met eigen cyclus? Ik schrijf hier nog niet zo heel erg lang dus ken je voorgeschiedenis niet.

Geplaatst

Hoi Linda,

Ja ik doe ook ec, de eerste keer kreeg ik met de normale stimulatie twee eitjes dat is volgens mij niet zeldzaam dacht ik. Ik reageer denk ik heftig op de medicijnen omdat ik bij de tweede ec behandeling door een paar dagen meer spuiten gelijk 15 eitjes had. Ik ben dus eigenlijk een bofkont geweest! Jammer genoeg met geen resultaat...

Ik heb een dochter die in een anders zh "gemaakt" is en daar deden ze geen ec behandeling. Wij verlangen nu naar een grote behandeling omdat ik die geestelijk minder heftig vind, lichamelijk vind ik toch beter te dragen.

Ik ben benieuwd vrijdag, maar volgens mij kan het niet meer....

Welterusten

Geplaatst

Goedemorgen dames!!

Desiree wat een lif berichtje, leuk dat je effe inbreekt haha. bedankt voor het delen van je ervaring. 13 weken alweer dat gaat snel succes met je zwangerschap!!

Cherry ik hoop voor je dat de test toch nog positief wordt en dat kan natuurlijk nog maar het is afwachten op je menstruatie. Ik was ook klaar met de eigen cyclus behandelingen omdat die voor mij nooit een terugplaatsing opleverden en dat vrat geestelijk enorm aan me. Ik ben blij dat ik gekozen heb voor een gestimuleerde behandeling alhoewel ik het lichamelijk erg zwaar vond maar ik denk dat het ook ligt aan het feit dat ik gewoon geen energie meer had voor een behandeling en dat de hormonen een behoorlijke impact op mij hadden. Ik wens je succes met je beslissing daarover.

hele fijne dag allemaal!!

liefs stiertje

Geplaatst

Cherry Ann, ik hoop voor je dat de test toch nog positief wordt.

Jij reageert dan echt heel goed op de hormonen zeg dat je bij ec zoveel eitjes had.

Stiertje hoe is het met jou? Ik hoop dat je weer wat geruster bent nu. Het zal voor jou ook wel fijn zijn om ervaringsverhalen te lezen van anderen die al zwanger zijn. Het is al met al best onzeker allemaal.

Linda ik hoop dat het een innestelingsbloeding was maar eerlijk gezegd denk ik dat niet. Het was maar een heel klein spoortje rood en al op de 5e dag na tp.

Bij Stiertje en Karin was het bruin en pas een paar dagen later, maar misschien is het per vrouw anders. Tja we moeten maar afwachten.

Hoe gaat het nu met Denny? Heeft hij nog veel pijn?

Gisteravond in bed een enorme huilbui gehad. Wat nou als deze poging niet lukt? Die stomme onzekerheid ook. Heb ook verder helemaal geen klachten, alleen beetje moe af en toe en af en toe voel ik mijn buik en mijn rug, maar niet misselijk ofzo. Misschien ga ik toch wat testen kopen want ik wordt gek van mezelf.:mad:

Liefs Ansje

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Was ikw eer ff.

Ansje, Cherry-ann en Sissy mijn duimen draaien overuren voor jullie!!!

Linda,

Hoe gaat het nu met Denny? (en met jezelf natuurlijk)

Hoe gaat het met de rest van de dames?

Liefs Janis

Geplaatst

Hey dames.

Ik ga nog door met eigen behandeling de arts was zo positief dus even de tanden op elkaar en gaan met die banaan;)

Ansje volgens mij goed teken al spannend zal heel hard duimen.

Succes allemaal xxx jessi

Cherry ik hoop dat de test een streep word zal ook heel hart voor jou duimen

Geplaatst

@cherry-ann: zo dan reageer jij inderdaad goed op de hormonen zeg. Dan ben ik benieuwd hoe jouw lichaam dan op de medicatie voor de hyper gaat reageren. Dan zal je wel een hele lage dosering gaan spuiten. Ik heb er nog niet eerder van gehoord trouwens dat iemand 2 emmy's had bij de ec pogingen. Dus ik vind je wel bijzonder haha

Ik hoop in ieder geval nog voor je dat de test toch nog positief word.

@ansje: ik kan me voorstellen dat je bang bent voor als het niet is gelukt. Maar meid je hebt nog 1 poging te goed en vrij veel cryootjes dus het moet een keer gaan lukken vooral omdat met jouw lichaam niks mis is.

@Minoes: dus toch verder met de ec. Ik vind het een goed besluit zo heb je toch even meer kansen. Goed dat je het weer positief in ziet.

@Dough: al een boek uitgelezen zag ik op hyves? Wat heb je gelezen?

@Sissy: hoe gaat ie? Jullie gaan binnenkort ook met vakantie toch?

@stiertje en Janis: hoe gaat ie?

Met Denny gaat het al wat beter. Hij heeft nog wel steeds pijn maar niet heel erg volgens mij hoor. Meer bij bepaalde bewegingen. Bedankt voor het vragen.

Ik ga zo even weer hardlopen. Ik heb nu het programma van 5 tot 10 km dus we zitten weer in de opbouwfase.

Geplaatst

Linda, 5 tot 10 kilometer opbouwfase? Wordt al moe als ik het lees haha. Blij om te lezen dat het weer beter gaat met Denny, wel in de gaten houden.

Jessica, eigen cyclus wist het al maar bij deze toch nog heel veel succes en het moet nou maar es goed gaan hoor!!!!!

Hier gaat het goed, ben wel veel misselijk, en erg moe nog, maar dat neem ik voor lief. Nog een week en dan hebben we de eerste echo, vind het wel heel erg spannend hoor.

Dinsdag was MvM bij me en ik mocht direct beginnen met sparen. Voelt zo goed dat ik nu ook wat terug kan doen.

Iedereen een dikke knuffel van me.

Liefs Janis

Geplaatst

Cherry Ann, hoe was de test?

Stiertje hoe is het met jou?

Janis goed dat je meedoet aan moeders voor moeders, zo kun je toch weer wat terug doen:happy:

Dough lekker aan het genieten van je verlof?

Minoes, dus toch verder met de ec. Goede beslissing, je bent tenslotte al zwanger geweest van de ec. Het kan dus wel en je hebt gewoon nog wat meer kansen. Hoe vaak mag je de ec nog doen nu? Wanneer ga je weer van start?

Karin hoe gaat het met leren?

Sissy hoe gaat het met jou? De eerste wachtdagen zitten er al weer op...hoe voel je je verder?

Liefs Ansje

Geplaatst

Hey dames.

Ansje nog 2 x ik ga over plus minus over 3 week weer beginnen.

Hoe gaat het met jou? spannend hoor pfff

Linda ja ik voel me ook weer goed. en jij en denny voelt die zich al weer wat beter na het ongeluk en met jou hart lopen pfff haha

Ik sport nu weer twee x in de week

Iedereen fijn weekend wij gaan vanaf uit eten mmm

Liefs knuf mij

Geplaatst

Hé meiden,

Ansje: de eerste wachtweek zit erop. Houd je het wachten nog beetje vol? Zo'n huilbui kan me goed voorstellen trouwens. Het is gewoon zo slopend dit traject en zeker als jij nu ook al in de hyper zit. Ik blijf heeel hard voor je duimen meis! Het samen op het bankje zitten bevalt me trouwens wel. Kopje thee met iets lekkers erbij, prima plan. Als het ons nou ook gewoon geluk brengt dat we samen hier zitten, net als vorige maand Stiertje en Janis, komt het helemaal goed met ons!

Minoes: dus toch nog verder gaan met ec behandeling en over 3 weekjes ongeveer starten? Dat gaat ook ineens snel zeg. Hoop echt dat deze poging weer een mooie emmy oplevert. Je bent al zwanger geweest in ec, dus heb goede hoop dat het gewoon weer gaat lukken! Veel plezier met je etentje vanavond!

Janis: wat goed dat je ook al MvM meedoet. Hoop ik ook ooit aan mee te kunnen doen, kunnen we toch iets terugdoen voor alle pregnyl die we gespoten hebben haha. Begin je al beetje te wennen aan het idee dat je zwanger bent? Begin je het al mensen te vertellen of ben je nog beetje terughoudend?

Stiertje: ik vind dit ook eigenlijk wel een leukere ticker! Houd jij het wachten tot de echo nog beetje vol? Nog paar daagjes en dan kan je eindelijk kijken. Spannend meis! En hoe staat het met de kwaaltjes? Nog steeds veel buikpijn?

Linda: zo, 5 tot 10 kilometer hardlopen. Respect hoor. En hoe is het met Denny? Heeft ie nog klachten door de aanrijding?

Karin: gaat het goed met de laatste loodjes studeren? Ga je eigenlijk nog op vakantie straks? Kan me voorstellen dat het er daarna niet echt meer van komt als je studie weer begint en de kleine zich gaat aandienen.

Cherry-ann: heb je nog getest vandaag? Ik hoop echt dat de negatieve test van eergisteren te vroeg was, maar ik heb geen ervaring met cryo's. Hoop echt voor je dat je vandaag alsnog positief getest hebt vandaag. In elke geval een knuffel voor je.

Dough: jaaaah, je hebt zwangerschapsverlof! Mooi he dat dit woord nou eindelijk eens op jou van toepassing is. Ben je al lekker aan het lezen/dvd'tjes aan het kijken? En bezoek ontvangen? Is de babykamer verder al helemaal klaar? Merk je dat je nu aan het eind zit van de zwangerschap of vallen de kwaaltjes mee?

Met mij gaat het goed, de eerste wachtdagen zitten er alweer op. Ik voel nog helemaal niks, maar ja, het zegt me ook allemaal niet zoveel meer. Bij vorige poging voelde ik van alles en was het helaas negatief. Dus ik zal gewoon moeten wachten. Vanmorgen de 1e pregnyl er weer in gezet, dus nog 2 te gaan. En dan hoop ik dat mijn lijf inmiddels zelf hcg aan het maken is....

In het kader van gewoon door blijven leven en niet alles uitstellen, heb ik gisteren nog een jurkje voor de trouwdag van mijn broer gekocht. Dat is pas in oktober, dus met alle liefde laat ik hem tegen die tijd in de kast hangen, maar ik wilde het kopen ervan niet uitstellen. Het jurkje voor de trouwdag van mijn zusje in augustus (ja ja, heb 2 bruiloften dit jaar..) heb ik 2 maanden geleden al gekocht na de vorige mislukte poging. We zien wel welke jurkjes ik nog aan kan tegen die tijd. Ik wilde ze gewoon kopen als ik iets leuks zou tegen komen. Want om te wachten en dan straks op de valreep toch nog iets moeten kopen omdat ik dan niet zwanger ben, vind ik helemaal niks.

Liefs,

sissy

Geplaatst

@Minoes: waar gaan jullie eten? Gezellig hoor! Wat voor sport doe je? Dus over 3 weken ook al beginnen. spannend. En inderdaad je bent al eens zwanger geraakt door de ec dus dat is wel heel positief.

@Sissy: groot gelijk hoor dat je dat jurkje hebt gekocht. Wij moeten er altijd maar rekenschap mee houden want 'wat als'. Ik hoop dat je het jurkje straks toch niet past....

Denny heeft nog wel wat klachten maar niet heel ernstig.

@ansje: de eerste week is voorbij en nu de laatste spannende dagen. Ga je het echt tot de testdatum afwachten? Of vind je vriend nu ook wel dat je eerder moet testen?

@stiertje: hoe is het met de buikpijn? Nog 4 nachtjes tot de echo. Kun je het nog volhouden?

@Karin: lukt het nog met het studeren?

@Janis: nog 6 dagen voor de echo. Dus je bent flink misselijk? Vervelend lijkt me dat. Ik ben 1 ochtend misselijk geweest. En daarna met 4 maanden. Ik stond met mijn nichtjes bij de sinterklaas intocht toen ik ineens niet lekker werd en daar er alles onderkotste haha toen een paar weekjes aan het overgeven geweest en toen was het klaar.

Geplaatst

Linda, ik weet niet of ik tot de testdatum kan wachten met testen, maar ik zit nu op dag 9 en ik weet niet of het nu al te vroeg is om te testen.

Als ik geen tweede streep zie ben ik misschien bij voorbaat al teleurgesteld en was het misschien nog te vroeg. Ik twijfel wel heel erg maar ik denk dat ik van de week alvast wel even wat testen in huis haal en dan zie ik het wel.:happy:

Stiertje, nog een paar dagen en dan de echo. Ben je zenuwachtig? Ben benieuwd of het er één of twee zijn, maar gezien je hoge hcg kunnen het er best twee zijn. Dubbel geluk haha, ik ben benieuwd!

Sissy, je hebt groot gelijk dat je wat leuks hebt gekocht voor de bruiloft zonder rekening te houden met eventuele zwangerschap. Tja je leven gaat wel gewoon door en zeker met dit soort dingen is het lastig rekening te houden met wat als? Nou als je wel zwanger bent koop je gewoon wat anders leuks toch? Ook geen straf en dan kan je dit jurkje vast wel een keertje aan nadat je bevallen bent, waar wij natuurlijk enorm voor gaan duimen.

Minoes lekker gegeten gisteren? Ook weer bijna van start dus.....Dan ga je weer een spannende tijd tegemoet maar wij steunen je hoor!

Cherry Ann, hoe gaat het? Heb je nog een test gedaan?

Liefs Ansje

Geplaatst

Liev lieve meiden

wat zijn jullie toch super :icon_flower:

we zijn wezen wokken heerlijk oo en mijn tante heeft puppy's ik wil ook 1 man wil niet bleh.

dit is voor mij een rot dag gaat nog redelijk goed moet ik zeggen voor jaar was het de dag dat ik posi testen en nu jaar later weer met lege handen staan bah

maar goed met jullie kom ik er wel.

ansje nog even en dan pfff spannend hoor ik duim heeeeeeeeeeeeeeel hart haha

en sissy voor jou ook natuurlijk.

Dames fijn weekend lief xxx mij

Geplaatst

@minoes: heel begrijpelijk dat dit een rotdag voor je is. Daar sta je toch bij stil na een miskraam. En dan ga je toch steeds weer rekenen hoe ou het had kunnen zijn. Dikke knuffel voor je.

@ansje: Daar word je ook inderdaad onzeker van als je te vroeg gaat testen. Ik ben alle keren op de testdag ongesteld geworden dus daar hield ik me dan aan vast. Ik heb 1 keer 2 dagen eerder getest en toen was de test licht positief ( een licht streepje dus). Op de testdag zelf was hij ook licht positief en in de loop van de dag werd ik toch mega ongesteld. Daarom heb ik toen nooit meer eerder getest.

ik hoop heel erg voor jullie ( en voor sissy) dat jullie Stiertje en Janis volgen. Dan komen Minoes en ik later wel na de vakantie, afgesproken?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden