Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ahh Tinkerbell, gatver, had zo gehoopt voor je dat de laatste keer EC raak zou zijn. Heel veel sterkte en probeer lekker te gaan genieten in de VS, goed opladen voor de hyper. Dikke knuffel voor jou!

Linda, zal voor jullie duimen dat je nog wel wat vergoed krijgt? Misschien kunnen ze wel de data's anders zetten?

Jessica, mannen kunnen soms erge ratten zijn haha. Ach die van jou is gewoon ook trots op de nieuwe auto.

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

tinkerbell: zit de hele ochtend al aan je te denken en te duimen, maar nu lees ik dit, bah bah en nog eens bah, het is ons nog niet echt gegund op dit moment.

viel de punctie verder wat mee of was het net als bij mij dat ze hem moeilijk te pakken konden krijgen?? en zeiden ze verder nog wat over die pregnyl 5000, daar zou het niet aan kunnen liggen???

ik wens jullie in elk geval een hele fijne tijd in de vs en hoop dat jullie daar weer nieuwe energie van krijgen voor de hyper.

Begin je nu meteen na de vakantie en hoe werkt het dan, moet je ook eerst weer aan de pil of zo???

Ik moet zeggen dat ik zo zelf ook niet veel positiever op wordt, heb namelijk zelf ook al 3 tp gehad, dat is al aardig wat.

maar ja je moet ook net geluk hebben.

Minoes: ha ha kan me voorstellen dat je man de auto mee heeft genomen, is natuurlijk ook leuk zo'n nieuwe auto, wat hebben jullie voor andere auto dan??

linda succes en hoop dat je nog een poging mag gaan doen

janis: beterschap, zou vast beter gaan als het weer ook wat mooier wordt, lekker in het zonnetje, maar ja dat zal er vandaag wel niet in zitten

Geplaatst

Meiden wat hebben jullie veel geschreven :)

Tinkerbell, wat jammer meid dat ze geen eicel gevonden hebben. Nu is jullie laatste ec poging dus voorbij. Echt ontzettend balen dit! Tuurlijk weet je dat je uit de ec niet elke keer een tp hebt en je 'blij' mag zijn met 3 tp's maar om je laatste poging zo af te sluiten is niet leuk. Zo ging het bij mij de laatste ec poging ook, maar ik had toen al een beter gevoel bij de hyper. Blijf maar gewoon lekker bij ons topic meeschrijven hoor. Het is ondertussen meer een hecht clubje geworden dan dat er steeds over de ec pogingen wordt geschreven.

Ik wens je ondanks alles toch veel plezier in de VS en hoop dat je een beetje kan genieten en alles van je af kunt zetten.

Jessica, wat schrikken dat je van trap viel. Helemaal met baby in je buik. Kwam je een beetje goed terecht?

Janis in de lappenmand, bah niks aan. Ik hoop dat je gauw weer opknapt. Wel fijn dat S eindelijk gepoept heeft. Wat een opluchting zal dat voor d'r zijn en voor jullie ook! Die krampjes zijn echt niet leuk en je kan er zo weinig aan doen helaas.

Joël zit de laatste dagen ook niet zo lekker in zijn velletje. Ook veel last van kramp en niet poepen. Ben al aan de venkelthee, heb infacol geprobeerd, maar het wondermiddel zit er helaas nog niet tussen. Morgen moeten we naar cb voor de eerste prikjes en dan kaart ik het wel aan.

Linda een duur grapje zeg, 80 euro afrekenen bij de kapper. zit het wel naar je zin dan? Dat is wel het voordeel van naar een vaste kapper gaan, die weten tenminste hoe je het hebben wilt. Ik hoop toch dat jullie nog een poging vergoed krijgen. Wat zou dat mooi zijn. Zelf betalen is echt te gek, da's bijna niet te doen of je zou hier en daar wat medicijnen bij elkaar moeten scharrelen, dat zou nog schelen.

Liefs Ansje

Geplaatst

Ansje ja kwam goed terecht niks aan de hand scheeld dat ik altijd naar achter val dus zat gelijk op de grond alleen mijn voeten zaten in het gat haha

Dus jullie ventje ook al last met poepen rot zeg heef die er veel last van?

Mon wanneer gaan jullie weer beginnen?

Oja tinkerbel heel veel plezier in de vs

Mon we hebben een Peugeot coupe 307 die moet ook nog weg maar mijn man kan er geen afstand van doen haha hij doet het goed en is heel zuinig dus ach we lopen vanzelf tegen een nieuwe leuke auto aan

Liefs

Geplaatst

Vanmorgen voor de nacontrole geweest en het was nogal teleurstellend. Mijn baarmoeder zag er rommelig en onrustig uit. Dus niet alles is weg door het opwekken. Ik moest bloedprikken en dan zou er een plan worden gemaakt. Ik werd zostraks terug gebeld dat het HCG nog aan de hoge kant is en er dus iets gedaan moet worden. Het vorstel was opnieuw opwekken met de medicatie en dan hopen dat wel alles weg ging en anders curettage of afwachten tot ik ongesteld word. Omdat ik al 3 jaar niet uit mezelf ongesteld ben geweest leek me dat geen goed idee. En opnieuw opwekken zie ik ook niet zitten. Het is toch best heftig geweest en als dat nog niet afdoende is moet ik alsnog worden gecuretteerd dus dan heb ik liever dat ze dat meteen doen. Dus er word een curettage gepland. Nu moet ik morgen eerst weer bloedprikken. Handiger was geweest als ze daar vanmorgen uit voorzorg ook op hadden geprikt. En dan krijg ik een oproep voor de anesthesist en curettage.

Ik heb nog gevraagd hoe het nou zat met die medicatie en die baarmoeder maar dat viel allemaal wel mee zeiden ze.

En we hebben gevraagd hoe het zit met opnieuw vergoeden en dat word hem dus niet want dan zou ik 12 weken zwanger moeten zijn.

Voor de verdere vragen krijgen we na de curettage een eindgesprek. We worden nog besproken in het team en ze zullen ons wel een positief advies geven voor een eventuele '4e' poging.

@tinkerbell: Gadsiedarrie wat een tegenvaller zeg. Ja 3 tp's is inderdaad erg goed maar om het zo af te sluiten is niet fijn. Gelukkig hebben jullie nog een mooie vakantie voor de boeg. Ik hoop dat dat het leed wat verzacht. Sterkte.

@Ansje: Wat sneu J dus ook al last van zijn darmpjes.

@Minoes: wat flauw van je man zeg haha.

Geplaatst

Gaver bah bah bah linda het zit jullie niet mee

Ik baal zo voor je dat je niks vergoed krijgt bij wel zorgverzekering zit je sommige doen het wel je kan altijd proberen

Ik hoop dat je snel geholpen word dan kan je misschien weer een beetje voor uitkijken hoe moeilijk het ook is

Ik hoop voor jullie dat de dokters het positief inzien voor poging 4

Sterkte meid weet anders niks te zeggen helaas

Liefs x

Geplaatst

Niet de beste dag hier Dames...

Linda voor jou ook een K-dag, wat een tegenvaller! Kan me voorstellen dat je echt geen zin hebt in dit soort gedoe.

Hopen dat ze je snel kunnen helpen dan kun je het medische traject in ieder geval afsluiten...

Janis wat een opluchting!! Dat is toch nog een goed bericht vandaag.

Hier gaat het best oke hoor. Ik baal natuurlijk wel maar ik ben dat geklooi met één eicelletje en al die manieren waarop het mis kan gaan ook echt wel zat nu. Dus op naar een buik vol eicellen!

Aangezien die ene eicel die vandaag niet opgezogen is nog ergens rond zou moeten zweven hebben we het zekere voor het onzekere maar genomen en wie weet 'doet de natuur zijn werk' ;-)) toch nog een beetje plezier in dit hele traject.

Ik ga na mijn volgende menstruatie aan de pil en dan vanaf 6 juni Deca prikken. En daarna komen er elke week hormonen bij. Zo rond 20/25 juni heb ik de eerste echo en dan eind juni/begin juli de punctie. Dat kan nog mooi allemaal voor de vakantie.

Mon, je moet wel hoop houden hoor! Bij jouw is het tot nu toe super goed gegaan dus wie weet is het de volgende keer raak. Het kan natuurlijk allemaal prima. Het is alleen een kwestie van echt geluk hebben. Maar het gaat vast alsnog goed komen met ons beide. Ik ben nog steeds wel positief. De meneer van het lab zei ook: er zijn eicellen, er zijn goede zaadcellen, en er komen topkwaliteit embryo's uit. Dat zijn allemaal 'goede' voortekenen. Dan moet het toch een keer raak zijn zou je zeggen.

Ansje, Beterschap met de kleine! Hopelijk knapt hij snel op.

Geplaatst

@tinkerbell: Alvast een hele fijne vakantie gewenst. Geniet ervan. Hoe lang gaan jullie?

@Minoes: Hoe is het met jou? Je was niet goed geworden las ik. Geen gekke dingen doen he.

Ik ben net gebeld door het UMCG. Morgen moet ik naar de anesthesist. En dinsdag is de curettage. Wel een fijn gevoel dat ik nu een datum heb.

Geplaatst

Linda raar idee zeker dat je volgende week heen moet bah niks aan

Sterkte meid

Ja ik ben pechvogel haha heb altijd wat ach ja gaat wel weer over rare gewaar wording ga ook eens alleen wegsturen dus nu niet meer haha zit aan de ketting

Nou vandaag slecht nieuws over mijn opa blijkt verdikking op zijn longen en zuurstof tekort zo zielig man kwam huilend thuis oma helemaal overstuur het zit die mensen ook niet mee

Oja geregeld !!!!!!!

Liefs x

Hoest met de rest?????

Oja tinkerbel heel veel plezier in de vs

Geplaatst

Ik vertrek morgen voor een weekje naar de VS. Heerlijk, even helemaal los van alles.

Heb WiFi in het hotel dus blijf wel mee lezen hoor, alleen op wat andere tijden ;-))

Minoes doe je rustig aan!

Linda alvast heel veel succes. Zal dinsdag voor je duimen.

Geplaatst

Tinkerbell, veel plezier in de VS, superervaring en ik hoop dat je ondanks de teleurstelling deze week wel kunt genieten.

Jessica, geregeld?? Je bedoelt waar je mail over hebt gestuurd? In dat geval, mooi!!

Linda ook ik zal voor je duimen dinsdag. Wat een vervelend staartje heeft dit weer zeg. Denk je dat je klaar bent, krijg je dit er nog bij. Dat maakt het wel heel moeilijk zo. Sterkte meid!

Ik ben gisteren met Joël op consultatieburo geweest. Hij weegt nu 6300 gram en is 57 cm lang. Hij groeit dus goed van de borstvoeding en daar ben ik wel blij om. Ook heeft hij z'n eerste prikjes gehad. Dat ging me door merg en been. Zo zielig, keihard huilen natuurlijk en deze mama deed gezellig mee. haha. Nog wel een kleine domper, af en toe draait J zijn oogjes helemaal naar beneden, zo dat je zijn pupillen dan niet meer kan zien. Dat deed hij ook op cb en zij zeiden dat er toch even een oogarts naar moet kijken. Wel even schrikken dus. Het was ons wel opgevallen dat hij dat deed maar ik dacht het hoort er bij. Die kleintjes kunnen in het begin nog niet goed focussen. Vandaag bij de huisarts geweest voor een doorverwijzing. Zij gaat overleggen met oogarts of het nodig is dat we komen. Vrijdag bellen ze me daarover.

Liefs Ansje

Geplaatst

@ ansje wat mooi dat het zo goed gaat met j. ja die prikjes zijn natuurlijk niet leuk, lijkt me ook vreselijk als je je kind dan ziet huilen, kan me voorstellen dat je dan ook een traantje moet laten.

weet je inmiddels al wat meer van de oogarts of je daarheen moet? be benieuwd wat dat is, herken ik ook niet van mijn werk.

@tinkerbell jij zal inmiddels al wel lekker vakantie aan het vieren zijn, heerlijk even, hoop dat jullie er wat van kunnen genieten veel plezier deze week.

@linda wat heeft het toch allemaal nog een vervelend staartje bah...sterkte volgende week

en begrijp ik nu goed dat jullie geen vierde poging krijgen??

@minoes doe je voorzichtig meid!!!

iemand nog wat van wilma gehoord??

Ik ben vandaag ongie geworden, heb een afspraak gemaakt en wordt volgende week woensdag weer verwacht voor de 1ste fm, wat gaat de tijd toch snel, zo mislukt je poging en zo staat de volgende afspraak alweer, nou ja nu maar hopen dat het deze keer beter gaat.

Geplaatst

Hey dames

Ja ik doe rustig aan haha makelijk gezegd dan gedaa

Gister veel slecht nieuws gehad mijn opa heeft geen kanker maar zijn longen en 1 van zijn hart kamers doen raar en er zit verdikking op zijn longen dus was weer een hele schok

Mijn vader belt om 23 uur hele huis van hem staat blank muren plafond meubels alles is kapot

Dus heb vandaag rot dag grrrr mag niet meer auto rijden zit dus aan huis gekluisterd Ooo sorry voor mijn gezeur maar moet het echt even kwijt aaaaaaaaa haha klaar

Jeetje Ansje dat is schrikken ik hoop dat het niks met N is n gewoon er bij hoord

Oja en wat sneu van die prikjes vind ik ook zo zielig

Mon spannend weer van start heel veel succes meid en dat het nu maar eens weer posi mag gaan

Linda?

Liefs x

Geplaatst

Lieve dames,

Ontzettend bedankt voor het prachtige bloemstuk!!!! Wat mooi en lief zeg. Ik wist niet wat me overkwam. Ik deed net de deur voor Julian open omdat hij weer naar school moest toen er ineens een man met het bloedstuk voor de deur stond. Hij drukte hem mij in de handen. Ik zei : ik denk dat u verkeerd bent hoor haha. Hij is echt heel mooi ik heb een foto op fb gezet. Nogmaals bedankt!!!

@Janis: Hoe was het met S gisteren bij de kinderarts? Gefeliciteerd met je verjaardag!

@Ansje: Fijn dat J goed is gegroeid! Wel schrikken van zijn oogjes. Ik zie dat ook wel vaker bij babietjes. Volgens mij deed Julian dat ook wel. Hopen dat je vandaag hoort dat hij niet naar de oogarts hoeft.

@Minoes: Jeetje wat erg van opa. Kunnen ze er wel iets aan doen? Of word dat nog verder onderzocht? En dan je vader zijn hele huis blank? Hoe kan dat dan? Was er een leiding gesprongen?

Hoe is het trouwens met je broertje? Heeft hij zijn draai een beetje gevonden in zijn huisje?

@Mon: Dus ongi geworden. Ja dat gaat altijd snel he dat je al weer heen kunt. Dat vond ik altijd wel een voordeel van de ec. Zo had je weinig tijd om na te denken over weer een mislukte poging.

@Sissy en Stiertje: Hoe is het met jullie meiden?

@stiertje: ik las op fb dat je verlof er weer op zat? Hoe is het werken gegaan?

Ik moest gisteren dus naar de anesthesist. Ik ben goedgekeurd voor de narcose. Er zit iets meer risico aan de ingreep omdat ik nog als zwangere word gezien. Maar de kans dat er iets mis gaat is heel klein dus ik ga er van uit dat ik daar nu eens niet toe behoor. Deze arts schrok best van wat er allemaal over mij in de computer stond. Ze was net zo oud als ik en vroeg helemaal hoe het zat met ivf enzo dat vond ik wel lief.

DE ingreep zelf valt volgens mij allemaal wel mee. Waar ik het meest tegen op zie is dat ik vanaf 07.00 niet meer mag eten terwijl de ingreep pas om 15.00 is! Dat word een drama voor mij haha

Geplaatst

Linda dan moet je wel lang nuchter blijven zeg. Dat lijkt me geen pretje. Maar flink uitslapen, dan is de dag al weer half voorbij haha. Ik wens je alvast heel veel sterkte voor dinsdag!

Jessica hoe gaat het nu met je opa?

Mon jij gaat deze week weer beginnen, heel veel succes alvast.

Tinkerbell, hoe is het in de States? Geniet je wel een beetje?

Wij krijgen voor Joël een doorverwijzing voor een kinderoogarts. Even afwachten wanneer we terecht kunnen. Hij heeft vannacht lekker doorgeslapen! Ik maakte hem vanmorgen om 6.30 wakker en hij sliep vanaf 0.00 uur. Heerlijk!

Gaan jullie nog wat leuks doen met Koninginnedag?

Liefs Ansje

Geplaatst

Linda jeetje dat is echt lang nuchter gruwelijk

Ik wens je ook heel veel sterkte voor dinsdag

Ansje ben heel benieuwd wat er uitkomt bij de kinderarts

Oooo lekker lang geslapen dus

Opa word verder onderzocht

En bij mijn vader is leiding gesprongen haha hij weer alles is kapot

We gaan morgen over vrij markt

Liefs x

Geplaatst

@Ansje: jee bah dus toch naar de kinderoogarts. Wat zou het kunnen zijn dan?

Ja lekker lang nuchter zijn. Julian heeft vakantie dus ik hoef er niet vroeg uit dus twijfel of ik de wekker ga zetten of niet om voor 07.00 nog wel iets te eten. Het mag dan ook alleen maar een droog beschuitje zijn dus ik denk dat ik het maar over sla.

Julian gaat dinsdag naar mn zus. Ze belde net dat het misschien beter was als hij blijft slapen zodat wij rustig aan kunnen doen en Julian er niet te veel van mee krijgt. Prima idee.

Geplaatst

hoi allemaal

zo ik moest veel terug lezen!! linda haar verhaal ken ik van het andere forum, maar linda nog maals sterkte dinsdag!!

wel fijn dat julian lekker bij je zus mag logeren., kunnen jij en je man ff samen zijn.

tinkerbell, balen zeg dat je laatste e.c. mislukt is. nu lekker ff bijtanken in de vs en straks vol goede moed de hyper poging in!! zet'm op!!

ansje. dus met de kleine naar de oogarts!! is er iets waar ze aan denken?

minoes, ook jij schijft minder mooie berichten, sterkte met alles.

sorry als ik ensen vergeet, maar het was ook zoveel, tja moet ook veel vaker langskomen hier.

ikzelf ben nu al zo'n 4 weken aan de pil, en ik mag 8 mei naar de anestesist ivm de narcose. 12 mei begin ik met de decapeptyl te spuiten en 24 mei heb ik de 1e echo. ws zal de punctie rond 7 juni uitkomen.

groetjes wilma

Geplaatst

Linda wat fijn dat Julian naar je zus gaat wel fijn dat je dan weet dat die niet teveel van mee krijgt

Sterkte schat

Wilma dus ook weer druk met poging spannend ja weer succes

Och het zijn maar kleine dingen maar je wil gewoon even van je afschrijven heb ik wel te minste

Er zijn veel ergere dingen

Liefs

Geplaatst

Hello, United States here ;-))

Alles goed, heerlijk aan het bijkomen van de afgelopen maanden. Keihard gewerkt en dan al die behandelingen, blij dat we ff helemaal weg zijn.

En zoveel te doen en te zien.

Linda, heel veel succes dinsdag. Zal voor je duimen.

Ansje. Hoop dat je snel bij de oogarts terecht kunt . Dan weet je meteen waar je aan toe bent. Maar volgens mij is het iets wat veel vaker voor komt.

Enneh, heerlijk dat hij doorslaapt!

Minoes rustig aan!

Wilma, dat schiet alweer lekker op. Ik moet over 2 weken met de pil beginnen. Zal wel weer wennen zijn. Blijft toch een gek idee.

Ik heb eind juni de punctie.

Mon, jij gaaf op naar de 5e toch? Hoop op een topper voor je. Zou zo mooi zijn als je niet naar de hyper hoeft.

Happy Queensday in NL

Geplaatst

Linda wat fijn dat Julian bij je zus kan blijven, kan jij even bijkomen na de ingreep, ik denk dat dat wel lekker is want je weet niet hoe je je voelt na afloop.

Ik heb trouwens geen idee wat het kan zijn met Joël zijn oogjes. Hij doet het met beide oogjes. Bij het cb hadden ze het over een oogspiertje, dat hij daar misschien nog niet goed controle over heeft. Maar het blijft gissen. Ik hoop dat we snel duidelijkheid hebben.

Tinkerbell, lekker aan het genieten dus. Ik kan me voorstellen dat er veel te zien is. Waar in Amerika zitten jullie?

Wilma leuk dat je even weer langskomt haha. Jij bent ook al weer volop in de race. Al weer bijna deca spuiten dus. Heb je daar erg veel last van? Ik vond het maar een vervelend goedje, maar alles voor het goede doel!

Fijne koninginnedag allemaal,

Liefs Ansje

Geplaatst

Tinkerbel lekker in de vs kijk maar uit straks verdwaal je haha is dit de eerste x dat je heen gaat?

Geniet er maar lekker van heb je wel verdiend

Ansje zit je niet op de rommelmarkt haha

Wij gaan zo even over de markt

Liefs

Geplaatst

@Tinkerbell: Dus even vanuit de VS op het forum loeren. Geniet er nog van!

@Wilma: dus je hebt ook al bericht van de anesthesist. Vind de punctie dan ook bij de dagopname plaats? Vast niet in de gewone punctie kamers dan.

@Ansje: WAs het een beetje te doen in Sappemeer? Met kinderwagen zo'n gedoe denk ik. Wij gaan nooit naar Sappemeer. Wij gaan altijd naar Haren daar komt Denny zijn familie altijd. Na die tijd zijn we met Denny zijn neef mee gegaan naar Hoogkerk hun dochter moest optreden met streetdance. Daarna nog met hun naar huis gegaan.

@Minoes: Lekker op een terrasje? Wat een heerlijk weertje he. Nederland heeft echt geluk vandaag.

Ja morgen is de dag. Ik denk dat ik toch maar ga uitslapen en dan niks meer eet. Anders moet ik de wekker zetten om tegen 06.30 een beschuitje te eten maar dan word het wel een hele lange dag te worden. Koffie mag natuurlijk ook niet. Dus ik denk dat ik dan gewoon maar uitslaap en vanavond dan nog maar even een patatje joppie zak chips leeg eet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden