Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo meiden,

Het is een hele tijd geleden dat ik hier geweest ben... De laatste tijd ben ik hier weer eens aan het kijken.

Wat is hier veel gebeurd!! Iedereen van harte gefeliciteerd met de kleintjes! Maar ook veel teleurstellingen helaas... Linda, wat erg... Veel sterkte voor jou en je man.

Helaas hebben wij onze droom ook moeten opgeven. We hadden van de 12 eigen cyclus pogingen (ivm mijn hartafwijking) 10 tp. Helaas is nooit eens iets blijven zitten. Sinds januari 2010 hebben wij ons verdiept in adoptie en tot onze grote vreugde hebben wij op 31 oktober het voorstel gekregen wat ons leven deed veranderen. Een mannetje van 4,5 maand oud uit Nigeria! Wat waren blij!!!

We wachten nog steeds op afreizen wanneer we naar hem toe mogen. Het is wachten op een a.pproval (goeddkeuring) uit N.igeria. We wachten nu inmiddels 7,5 maand en we hopen dat we eindelijk binnenkort naar hem toe mogen. Het is zoooo spannend!!

Dit was ons verhaal heeeel in het kort.. Ik probeer nu vaker weer eens te schrijven.

Minoes, zet 'm op! Je houdt het maar spannend!! Pfff.....

Liefs Yvonne

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Linda, wat jammer dat het gesprek in het ziekenhuis alles niet veel duidelijker voor jullie maakte. Je schreef al dat je dat ook wel had verwacht, maar toch lijkt het me teleurstellend. Wat een moedig besluit van jullie om te stoppen met behandelen. Geen makkelijke keus lijkt me, zeker om dat je er bij de laatste cryo zó dichtbij was. Het is ook niet te geloven hoeveel een behandeling kost als je alles zelf moet betalen en jij nog een beetje meer omdat je langer moet stimuleren.

Jessica ik wil je alvast heel veel succes wensen met de bevalling! Ik hoop dat alles goed verloopt en dat jullie je meisje gezond en wel in jullie armen mag sluiten.

Tinkerbell, ik denk dat je hoofdpijn wel van de decapeptyl komt. Ik weet dat ik er ook zo'n last van had toen. Het was echt hoofdpijn waar geen paracetamol tegen hielp. Maar een beetje rustig aan doen en goed je rust nemen en véél drinken.

Mon wat jammer zeg dat de laatste ec niet gelukt is. Ik hoop dat de hyper je meer geluk gaat brengen. Nu eerst een paar maandjes 'vakantie'. Wel goed om je batterij weer op te laden en met goede moed weer verder te gaan.

Monthe wat leuk om weer eens wat van je te horen! Dat is lang geleden zeg. Ik zag laast al dat je online was. Wat ontzettend jammer dat jullie je droom voor een eigen kindje hebben moeten opgeven. Maar wat een geweldig nieuws dat jullie een kindje uit Nigeria krijgen! je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg want jullie zijn nu al 7 maanden verder inmiddels. Hoe lang kan het nog duren dan voor jullie hem op kunnen halen?

Leuk dat je weer mee wilt schrijven! Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat verder met jullie kindje!

Janis fijn dat het goed met je gaat.

Hier alles okee. beetje moe. Het is wel even wennen, werk en kindje ;) Moeten onze draai nog wel wat vinden. Morgen ga ik weer met Joël babyzwemmen.

Liefs

Geplaatst

hoi allemaal,

hier weer eens een teken van leven van mij.

heb ff terug gelezen maar het is best veel om op iedereen te reageren.

maar ik lees dat het voor minoes? nu erg spannend word? nog ff en dan heb je je wonder in je armen!! zooo bijzonder!! succes met de laatste loodjes,

Mon, helaas mislukt, balen meid, heel veel sterkte met verwerken en weer op krabbelen!!

tinkerbell, jij ook alweer een eind op weg met je 1e hyper poging, wat goed dat je er zo relaxd onder bent. en ik heb ook ooit eens accupunctuur gedaan bij onze 9e poging voor Maureen, ben toen ff zwanger geweest maar ging toen snel weer mis. uit de 10e poging komt maureen ( zonder naaldenprikkerij haha) accupunctuur is niet zo mijn ding.

nou zoals jullie weten heb ik de punctie op 6 juni gehad onder narcose! mensen wat was dat prettig! zouden ze standaard moeten doen haha , maar dat is veel te kostbaar. ik ging heel kalm er in, kwam er ook niet misselijk uit, mijn rechter eierstok lag idd weer verkeerd maar omdat ik onder narcose was en dus ontspannen konden ze met wat duw werk toch de follikels aanprikken.. de napijn was niet anders dan anders. ze hadden 9 eicellen. moest me om half 8 melden en om half 12 was ik weer thuis.

afgelopen vrijdag heb ik een tp gehad van 2 eicellen beide 2 cellig en we hebben 1 cryo. als alles goed is moet nu ongeveer de innesteling geweest zijn, het word nog een spannende week. meestal als het bij mij mis is, word ik 9 a 10 dagen na tp ongesteld. dan zou nu dan ongeveer zondag zijn, Vaderdag en de verjaardag van mijn man. tot nu toe voel ik me goed en heb ik veel hoop haha. ben eerder van een 2 cellige zwanger geweest dus het kan!! 23 juni mag ik testen.

vind het wel heel lief van jullie dat jullie naar me vragen!! ondanks dat ik niet zo heel geregeld langs kom.

liefs wilma

Geplaatst

wauw Monthe wat geweldig een adoptiekindje uit Nigeria!! Ik hoop dat jullie niet zo heel lang meer hoeven te wachten totdat jullie dit wondertje (want dat is het toch ook) aan jullie gezinnetje kunnen toevoegen.

Ansje, leuk babyzwemmen. Houdt J het een beetje vol? heo lang duurt dat eigenlijk en komt het altijd uit ivm je voedingsschema enzo? Ja werken en moederen is inderdaad zwaar, hoeveel dagen werk je?

Wilma wat spannend zeg..twee emmys aan boord, ben je klaar voor een tweeling als ze eventueel alletwee blijven plakken?

Tinkerbell, ik had ook mega koppijn van die deca maar wat inderdaad helpt (bij mij in ieder geval) was veel drinken. En ik dronk ook vooral granaatappelsap na een tip van iemand hier want dat schijnt te helpen met de doorbloeding van de baarmoeder en zou goed zijn voor de innesteling, succes en sterkte!!

Oeioei Minoes ..kvind t zoooo spannend, denk aan je meid!! kijk ook aldoor al op FB maar daar staat alleen dat je niet kan slapen..misschien zenuwen ..haha!!

Nou laatste dagje werken en dan weekend..woohoo.

Ik vind het fijn om weer wat meer aanweizg te zijn op het forum en met jullie te delen.

liefs stiertje!

Geplaatst

@mon: dikke shit zeg dat het niet is gelukt. Nu op naar de hyper pogingen. Maar eerst lekker op vakantie dus. Waar gaan jullie heen?

@monthe: Wat leuk iets van je te horen! Wat super zeg een adoptie kindje! Nu dus wachten op dat o zo gewenste telefoontje.

@Ansje: Hoe was het zwemmen? Ik heb ook baby zwemmen gedaan met Julian. Erg leuk. Ja combinatie met werken en een kindje is eerst even wennen. Voordat je het weet heb je je ritme. En als ze dan naar school gaan kun je weer opnieuw beginnen met opvang etc plannen.

@stiertje: gezellig dat je vaker langs komt. Waar gaan jouw meiden heen als jij werkt?

@tinkerbell: koppijn heeft volgens mij iedereen van deca. Zodra de puregon erbij komt gaat het beter. Fijn dat je zo ontspannen bent voor deze poging. Heeft een gunstige invloed denk ik.

@janis: fijn dat het met S haar ontlasting beter gaat en met jou ook.

Hier gaat alles goed. Er is een last van mijn schouders gevallen nu we besloten hebben om te stoppen. Dinsdag het telefoontje wat we gaan doen met de endo. En dan weer gewoon verder met ons leven. Als het goed is word ik aankomende week ongesteld. Zou mooi zijn als het nu na bijna 3 jaar zelf weer op de rit komt.

@minoes: je houd de spanning er in he haha

Geplaatst

Jessica je houdt het wel spannend hoor, zeker als je 'even' niks laat horen denken wij gelijk dat je aan het bevallen bent, haha.

Linda je klinkt heel positief! Wat fijn. Die onzekerheid is misschien nog wel erger dan dat je nu gewoon weet waar je aan toe bent.

Stiertje leuk dat je weer wat vaker meeschrijft! Hoe heb jij de kinderopvang geregeld? Hoeveel dagen werk jij? heb jij al een beetje een ritme gevonden?

Wilma wat fijn dat de punctie onder narcose zo goed is bevallen. Nu maar goed voor je twee embryo's in je buik zorgen ;-)

Babyzwemmen was weer erg leuk. Het is een half uurtje per keer, maar dat is echt lang genoeg voor zo'n kleintje. Joël vind het wel heel leuk en ook heel spannend. Vooral als we liedjes zingen en op zijn rug en buikje zwemmen vind hij leuk. Helemaal onder water is nog niet zo'n succes, al huilde hij al een stuk minder dan de eerste keer.

Van de week heb ik infoavond van het thuishuis gehad. P en ik zien het allebei wel zitten dus ik heb me aangemeld voor de opleiding die in november van start gaat. Je krijgt nog wel een selectiegesprek om te kijken of je echt geschikt bent. Ik hoop van wel natuurlijk ;)

Ik sluit af, krijgen zo schoonouders op visite, die hebben er al drie weken vakantie in Griekenland opzitten...jaloers...ik hoop dat 't weer hier ook wat beter gaat worden.

Liefs Ansje

Geplaatst

whaaaaa minoes wat zie ik nu...wat geweldig krijg er kippevel van, dacht even lezen en je bent gewoon mama nu

van harte gefeliciteerd meid, na alles heb je nu eindelijk je kleine meid in je armen..

Geplaatst

@Minoes: Ook langd deze weg van harte gefeliciteerd met jullie prinsesje! Wat een geweldige naam! Ik zei al tegen Denny klinkt ook mooi he met die achternaam erbij haha

Wel flink balen dat het dus toch een keizersnee is geworden. Neem de tijd om te herstellen.

@ansje: Dus het verhaal begint voetjes te krijgen. Eerst nog een opleiding volgen dus? Wat voor opleiding is dat dan precies?

Geplaatst

minoes, wauw!! van harte gefeliciteerd meid!! ik hoop dat je heerlijk op een roze wolk zit!! geniet er van!! en idd een prachtige naam, heb op FB al een foto gezien, prachtig kindje!!!

liefs wilma

Geplaatst

Minoes ook nogmaals via deze weg van harte gefeliciteerd met de kleine meid, ze is echt prachtig! en best flink ook volgens mij ..ruim over de 4 kilo en 54 cm..knap hoor! Rust nu lekker uit meid want een keizersnee is niet niks en daarbij de zorg voor zo'n klienteje is zwaar maar ozo dubbel en dwars waard!! Heb je trouwens een spoedkeizersnee gehad? volgens mij wel he want zo'n tijdstip op zaterdag plannen ze natuurlijk niet hahah!

Ansje wat mooi dat je de knoop hebt doorgehakt om gastouder te worden, dat was het toch he? lijkt me wel fijn dat je dan ook de hele dag bij je iegen kleine kunt zijn. Dus eerst een opleiding en dan aan de slag, spannend.

Mijn meiden zijn bij opa en oma als ik werk. Ik werk 4 dagen van 9 uur en dat puur omdat het financieel nu moet aangezien mijn man thuis in de ww zit. Hij heeft 3,5 jaar in het openbaar vervoer gewerkt als busschauffeur en aangezien de wet het toelaat om iemand 3,5 jaar via een uitzendbureau in te huren om hem vervolgens een half jaar de ww in te sturen zit hij dus nu thuis. In oktober mag hij weer vrolijk terug komen om vervolgens weer 3,5 jaar via een uitzendburea aan de slag te gaan, hopelijk komt hij dan in die periode vast binnen. Maar met andere woorden zodra het kan ga ik minder werken, 3 dagen ofzo.

Mijn ouders wonen 1 straat achter ons en lopen in en uit, 's ochtends helpen ze met de kids en dan overdag gaan ze met hun mee naar hun huis of ze blijven allemaal hier. Ze passen op maandag's op mijn broer zijn kids en ik ben dan vrij.

Verder is het op mijn werk ook allemaal erg onzeker en weet ik niet of ik aan het eind van het jaar nog een baan heb, ik werk in de GGZ en daar is de klap van de bezuinigingen erg hard aangekomen...misschein ook maar omscholen!

Wilma tuurlijk is een tweeling welkom dat begrijp ik hoor, was bij mij ook zo alleen moest ik wel heel erg wennen aan het idee en boezemde mij het toch wel een beetje angst in. Ik had bij het UMCG niet echt de keuze vanwege mijn leeftijd en had er ook niet echt over nagedacht tot aan de punctie. Maar nu ben ik echt superblij met ze vind het geweldig een tweeling!

Nou ik ga straks maar es even mijn mannetje een ontbijtje op bed brengen ivm vaderdag, want hij is echt wel een heeeeeele lieve papa voor de meisjes haha!!

Geplaatst

Hey dames

Ik werd ingeleid en dat schoot maar niet op en toen bleef ik steken op 4 cm maar verging van de pijn dus echt maar een ruggeprik en wou niet verder en de kleine hartslag daalde te veel in wee raakte er in paniek bij toe. Besloten ks en binnen enkele seconde lag ik er al als man weg ging met Ilana kwam mijn moeder bij mij maar als klap op de vuurpijl kwam mijn man terug net baby en beleven we met ons 4 achter het doek zo fijn. Maar toen raakte mijn ruggeprik uitgewerkt en kreeg ik last dus lach gas oeps gaat niet samen met epilepsie voor mijn beleving kreeg ik aanval

Geplaatst

Ging als gek om me heen slaan gelukkig hebben mijn man en moeder dat niet gezien die hadden het al zo moeilijk

Hebben ze me onder narcose gebracht en en toen was klaar en binnen half uur was ik er weer

Oja btw leuke dokte haha

Wat een wolk van baby ze heeft op mijnn arm geslapen vanacht zo mooi

Geplaatst

Jessica, via deze weg ook van harte gefeliciteerd!!!!! Man wat een ellende dat de ruggeprik uitgewerkt raakt, maar je hebt haar op de armen. Nu lekker genieten en je laten verwennen want zoals andere meiden ook zeggen een keizersnede is niet niks en hou je er echt aan anders heb je alleen je zelf er mee te pakken. Lekker genieten van jullie wonder! ze is prachtig!

Wilma, jij aan het broeden, mijn duimen draaien meis!

Liefs Janis

Geplaatst

Hoi mama Jessica ook nog even via deze weg...van harte gefeliciteerd met jullie prachtige wondertje!:bcbbgirl2: Eindelijk is het dan zover dat jullie kleine meisje geboren is. Hoe vind je het om eindelijk mama te zijn? Mooi popje hoor. Een flinke dame! Maar wel een heftige bevalling als ik het zo lees. Oh wat lijkt me dat zeer doen als de verdoving is uitgewerkt...Maar nu lekker genieten van deze hectische maar o zo bijzondere tijd. Laat je maar flink verwennen en in de watten leggen. Je hebt het nodig ;-) Hoe lang moet je nog in het ziekenhuis blijven?

Linda, als je een thuishuis wilt starten moet je via hen een opleiding volgen. Hierin leer je wat het ondernemersschap allemaal inhoudt, maak je een ondernemingsplan en een pedagogisch beleidsplan. Ook krijg je pedagogische lessen, maar aangezien ik een kindgerichte opleiding heb gedaan en nu al zo'n 14 jaar in de kinderopvang werk, krijg ik voor sommige lessen een vrijstelling. Wat leuk is aan de opleiding is dat je samen met een klein groepje andere startende ondernemers de lessen volgt en zo dus ook ervaringen uit kunt wisselen. Ik heb me ingeschreven en nu maar hopen dat ik wordt geselecteerd om de opleiding te volgen.

Stiertje fijn dat je tweetal bij opa en oma terecht kan. Dat scheelt je in ieder geval de hoge kosten voor de kinderopvang. Wat vervelend dat je man nu noodgedwongen thuis zit en jij daardoor 4 dagen moet werken. Ik hoop voor jullie dat hij een vaste aanstelling krijgt in de toekomst. Met dat kleine beetje geluk kan hij er misschien zo tussen rollen. Dus jij bent ook niet zeker voor je baan? Een vast contract zegt tegenwoordig helaas niks meer...Nederland wordt gewoon kapot bezuinigd, aan de ene kant willen ze iedereen aan het werk hebben, maar aan de ander kant werken ze het zelf tegen. Heel krom.

Janis hoe is het met jou?

Wij hebben net een verjaardag achter de rug, nu lekker met de pootjes omhoog op de bank :)

Liefs Ansje

Geplaatst

Hey dames

Hier gaat het naar een dip van vanmorgen super

Ik laat me heerlijk verwenen en dat laat ik ook een hele tijd doen we hebben afspraken gemaakt mijn moeder blijft me een tijd helpen samen met mijn tante

En wat ben ik trots op mijn man wat een kanjer echt waar hij was zo bang en wit haha

En we hebben een geweldig meisje topper zo rustig en wat een eter in loop al weet en zit al weer op stoel alleen duizelig van medicijnen bloeddruk

Nou was het voor even

Dikke knuffel voor jullie allemaal

Geplaatst

@minoes: Jeetje wat een gekke bevalling heb je gehad zeg. Gelukkig is jullie meisje er! Neem de adviezen om te herstellen wel aan want anders houd je er last van. Ik ben toen wel zo onverstandig geweest ( mede doordat ik een kraamhulp had die niks uitvrat) en heb erg lang met pijn en ontstoken litteken gezeten. Dus neem jezelf in acht. Maar zo te lezen word je flink vertroeteld want je moeder en schoonmoeder komen je ook helpen, wat een luxe!

@Stiertje:

balen zeg dat je noodgedwongen 4 dagen moet werken. We leven in een rare tijd he. Werkgevers halen van alles uit de kast om onder contracten voor onbep tijd uit te komen. Bij Denny ging het hetzelfde. En toen hij opnieuw 2½ jaar er op had zitten wou de baas hetzelfde geintje weer proberen. Denny was nooit ziek en altijd aan het overwerken. Werd 's nachts regelmatig gebeld door de baas omdat hij dingen zelf niet wist die Denny wel wist. dus eigenlijk heel gemeen dat de baas hem dit opnieuw wou flikken. Denny heeft toen gezegt dat hij op ging stappen en toen kon hij ineens wel een contract voor onbep. tijd krijgen. Soms moet je dus gewoon bluffen.

En bij jou dus ook nog onzeker of je je baan wel houd. Dat zou helemaam eel ramp zijn. De grootste klappen van de bezuinigingen vallen weer in de zorg.

Gelukkig hebben de meiden het naar hun zin bij opa en oma.

@Ansje: nu begrijp ik waarom je die curcussen moet doen. Is alleen maar goed dan.

Geplaatst

Minoes dat klinkt allemaal erg heftig zeg, maar je hebt het nu helemaal voor elkaar ;-))

geniet van je meisje en laat je vooral lekker verwennen.

Ik ben vandaag aan de volgende fase begonnen. De Gonal F is er nu bij dus het stimuleren is begonnen.

ik was de afgelopen nachten erg warm en zweterig in bed, ik denk door de deca (staat ook bij de bijwerkingen) hoop dat het over gaat nu de Gonal F erbij is. Verder voel ik me super. Maandag (dus vandaag over 1 week) ga ik voor echo nr 1 & FM meting nr 1. Dan gaat het echt spannend worden.

Zie als een berg tegen de punctie op, daar wil ik nog niet aan denken. Hoe ging dat bij jullie Ansje, Linda en Stiertje?

Ansje, wat leuk dat je voor jezelf gaat beginnen! Goed hoor om zo ondernemend te zijn, en ook lekker praktisch.

Wilma, hoelang moet je nog? Gaat nu wel echt spannend voor je worden volgens mij.

Geplaatst

@tinkerbell: Jij spuit dus Gonal F ipv puregon? Is daar een reden voor?

Fijn dat je je goed voelt. Wel zo prettig toch?

Ik zag niet tegen de punctie op omdat ik de ec punctie's ook een eitje vond. Het viel me dan ook reuze mee. Ben alleen wel de hele dag doodziek geweest van de fentanyl. Daarom heb ik de 2e hyper punctie maar heel weinig verdoving gehad en ook dat viel mee. Ik heb liever pijn dan dat ik de hele dag moet overgeven van de verdoving. Maar ik moet er wel bij zeggen dat er beide keren maar 5 en 7 follikels zijn aangeprikt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden