Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo meiden,

Het gaat hier so far so good. Nog twee dagen en dan weten we het........

Susan, had al even gekeken op het andere topic, maar wat super dat jullie toch een terugplaatsing hebben gehad. Zoveel spanning. Mijn duimen draaien voor je.

Liefs Janis

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

linda: wat eenvreselijke rot situatie, ik ben niet iemand die snel zegt ik weet hoe je je voelt, maar denk dat ik dat nu wel een beetje kan doen, heb het hier toen niet gemeld, maar heb in dezelfde periode gezeten vorig jaar september, ik wist het echt niet meer met ons samen, steeds in tweestrijd alleen verder of samen, ben ik nog gelukkig in deze relatie.....allemaal dingen die me de hele dag bezig hielden.

mijn man was kapot van verdriet toen ik dit vertelde.

Ik heb toen ook besloten om hulp te gaan zoeken omdat dit de grens was van alles, was mezelf even helemaal kwijt en dat sloeg door in mijn relatie.

Het heeft mij toen heel erg goed gedaan om over dingen te praten en zij heeft mij ook een andere weg in laten slaan om over na te denken....

Ik ben erg blij hiermee, want onze relatie is weer een stuk beter en gelukkig weer stabiel, anders was ik ook niet weer begonnen met de behandeling...

In elk geval veel sterkte met deze heftige periode en je mag me altijd pb sturen als er wat is.

Janis .................toi toi toi :-)

vianne wat frustrerend he dat ze niet kunnen zeggen waarom de emmies niet blijven plakken, zou zo fijn zijn als ze een idee hadden waaraan het kan liggen, ik heb ook 4 tp gehad en dan denk je ook er moet er toch een x 1 zitten blijven..grrrrr

Maar lekker in je vel zitten is denk ik wel heel erg belangrijk, stress kan nooit goed zijn voor je lichaam.

Ik hoop zo dat dit een mooi jaar voor ons allen gaat worden.

nou ik ga ff een balletje slaan op de tennisbaan, even alles er lekker uit meppen.

Mijn eerste echo staat trouwens gepland op 7 maart hoorde ik gister..

Ansje... een ondernemingsplan dus...wauw wel een uitdaging of niet?? succes

Geplaatst

Janis...zenuwen?! Of heb je misschien al getest?! Duimen draaien nog steeds

Mon pittig zeg zo'n fase in je relatie..wel fijn dat jullie er doorheen zijn gekomen!!

Linda hoe gaat ie?

Hier zware griep 39,2gr koorts!! Meiden zijn bij opa en oma

Geplaatst

Bedankt voor al jullie lieve woorden. Ik ben er nog steeds niet uit. Zie het ook niet zitten om er met een hupverlener oid over te praten. Het ligt aan mij dat weet ik. Ik zeg er hier verder maar niks over maar dat zullen jullie wel begrijpen. WE zien wel waar het schip strand.

@Mon: Fijn dat jullie er goed uit zijn gekomen! Dat is natuurlijk het allerbeste maar soms gaat je gevoel voor je verstand snap je...

@stiertje: beterschap

En het belangrijkste waar ik voor kwam is om JAnis succes te wensen!!!! Ik hoop het zo voor je!

Geplaatst

Janis succes met testen morgen! Ik duim voor twee streepjes of stipjes of plusjes haha, je snapt me wel :-)

Mon heftig he van je relatie en je twijfels die je had.. Het hele traject trekt zo'n enorme wissel op je relatie. Ik vind dat dat soms enorm onderschat wordt. De basis moet wel heel sterk zijn wil je er goed uit komen samen. Dat er pogingen mislukken maakt het er allemaal niet makkelijker op.

Mijn relatie heeft mede door het hele traject ook op springen gestaan. We waren elkaar ergens onderweg kwijt geraakt. Teleurstellingen verwerkten we ieder op onze eigen manier, praten deden we niet meer en we deden al helemaal geen leuke dingen meer samen. Toen is twee jaar geleden de bom bijna gebarsten.

Ook wij zijn er met een hulpverlener uitgekomen, heel veel praten en samen weer dingen gaan doen heeft ons er door heen geholpen. Maar makkelijk was het niet.

Ik ben blij dat het bij jullie ook gelukt is en dat jullie relatie weer goed gaat.

Bij jou binnenkort ook weer activiteit. Voor je het weet is het 7 maart.

Linda, wat moeilijk zeg dat je het even niet meer weet met D.enny. Hoe staat hij er in en wat vind hij van jouw twijfels en heb je die twijfels al lang? Goh nu zit ik je toch van alles te vragen. Begrijpelijk hoor dat je niet alles uit de doeken doet op het forum.

Ik hoop dat je alles op een rijtje krijgt en dat je voor jezelf de juiste beslissing maakt en daar wens ik je heel veel sterkte bij.

Stiertje beterschap! Echt niemand ontkomt aan de griep lijkt het wel..

Liefs Ansje

Geplaatst

Janis en en en

Mon ja heftig hoor allemaal het is ook niet niks elke x de moed verzamelen en elke x teleurstelling

Maar gelukkig zijn jullie eruit gekomen

Het is zo maart

Linda meid heb het zo met je te doen

Hele dikke knuffel

Ansje hoest bij jullie

Hier gaat zijn gangetje

Liefs

Geplaatst

Lieve meiden,

Ik heb vanmorgen POSITIEF getest!!!!!!!!

Heb het ziekenhuis gebeld en we hebbeb 19 februari de eerste echo afspraak.

Ohhhhh kan het niet bevatten dat het in 1 keer is gelukt.

Liefs Janis

Geplaatst

Meiden,

Bedankt!!!!!!!

Ik kan het zelf nog niet echt geloven dat het in een keer gelukt is.

Ik moet wel zeggen dat ik naar een paar van jullie hier wel een dubbel gevoel over heb. Dat het bij ons wel is gelukt en jullie NOG niet. Mon, Tinkerbell en Vianne ik hoop dat ik nu de positieve vibe voor jullie hier weer in breng en dat jullie nu ook heel snel zwanger worden.

Ik vind het zo fijn dat jullie ondankt jullie eigen ellende toch ook zo blij voor me kunnen zijn. Bedankt!!!!!

Linda, dikke knuffel voor jou!

Liefs Janis

Geplaatst

Vanaf dit jaar wordt iedereen gewoon zwanger hier Janis, jij bent alleen de eerste ;-))

Voel je niet schuldig, we willen het allemaal super graag of het nu de 1e of de 7e keer is. Ik gun het je van harte, geniet ervan!!!!

Geplaatst

lieve janis.....van harte gefeliciteerd yes yes yes en wij gaan jou allemaal opvolgen...:confettistars:

geniet ervan!!!!!!!

Geplaatst

Lieve meiden,

Dat is gewoon een deal, jullie gaan mij opvolgen!

Hoe gaat het met iedereen verder?

Nog een twee dagen en dan is S alweer 1 jaar, we hebben er enorm veel zin in. Ga samen met een vriendin poging doen tot zelf een taart maken. Wil een taart met drie lagen hebben.

Hoop dat het gaat lukken. Als het mooi is zet ik hem natuurlijk op facebook.

Liefs Janis

Geplaatst

Hey meiden, hoe is het met iedereen?

En hoe was de eerste verjaardag van je dochter Janis, aan de taart kan het niet gelegen hebben!

Hier weinig nieuws eigenlijk. Alleen leuke dingen met mijn lieve menneke:

Vorige week stond er een krantenbericht over pedofielen in de krant, daar stond een foto bij van een hand met een lolly en een kinderhandje. Vanwege de lolly was zoon meteen geintrigeerd: waar dat over mama? Dus ik dacht: goed moment om het lesje "noooit met vreemde mensen meegaan" te introduceren. Dus ik had dat allemaal een beetje uitgelegd en ik had het idee dat hij het allemaal maar vaag vond. Ik zeg: we gaan het even oefenen: Ik ben een vreemde meneer of mevrouw en jij speelt jezelf. Ik zei zoiets als "jongetje, ik heb thuis een zak vol snoepjes, kom je met mij mee naar huis??". Hij heel braaf "nee!". Ik denk dat gaat goed, nu een stapje moeilijker :"jongetje, ik heb thuis wel 3 hotwheelsracebanen staan, ga je met me mee?" En heel enthousiast zegt meneer "JA!!!"...... Oke, dat was duidelijk teveel verleiding!!

Dus toch nog maar een x extra uitgelegd dat wat ze ook zeggen, je mag nooit met vreemde mensen meegaan. Nu is het wel aardig geland geloof ik. Hij vindt het zelf erg leuk om dat te oefenen, "mama zullen we dat met die vreemde mensen nog eens oefenen!?". Hhaha, ik kwam niet meer bij! Dus ik verzin allemaal heel verleidelijke smoezen en hij zegt heel hard NEE! Toen had hij bedacht: "nu ben ik de vreemde meneer!" Ja stel dat ik tegen een moederlokker aanloop, je weet het maar nooit! Hij zegt "Meisje, ik heb thuis een heel mooi barbiehuis, kom je met mij mee"hahahaha, hij dacht, een barbiehuis, dat is wel het mooiste wat mama zich kan wensen!

Maar wat dan ook nog wel lastig is, is de vraag: wat willen die mensen dan met je doen?? Hmm, ja hoe leg je dat nou uit aan een 4-jarige... Ik heb maar gewoon man en paard genoemd (je kunt niet duidelijk genoeg zijn): andere mensen mogen niet aan je piemel komen, die is voor jezelf en ze mogen ook niet jou vragen om aan hun piemel te zitten.

Hij zegt: oh, oke. Echt totaal makkelijk er over, haha! Zo grappig dat zo'n klein ventje alles nog compleet logisch en aanvaardbaar vindt wat je zegt en daar ook totaal niet geneerd over is ofzo.

Wat dan wel weer een beetje jammer is van al die eerlijkheid: ik zeg wel eens tegen hem "wat heb je toch een lieve kleine billetjes" Vandaag zei hij terug "mama, jij hebt lieve hele grote billetjes". Tja, jammer.

Geplaatst

Vianne je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen om je kids te beschermen

We grappig van zijn eerlijkheid haha 4 jaar klinkt als een heel pienter jongetje

Janis hoe was s haar verjaardag

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden