Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey dames

Nee wij starten in mei april ging me even te snel was vrijdags voor intake en kon maandags al beginnen had ik ook niet gedacht

Karin jullie zijn nu weet van start?

Janis gaat hard nu zeker ?

Linda sterkte meid

Vianne tinkerbel hoest met jullie?

Mon dringt het al door ?

Ansje hoe laat wouden we afspreken 26 mei?

Hier onze kleine meid alweer 10 maanden waar blijft de tijd nog twee en dan word ze een jaar

Fijne dag

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jessica, kan me voorstellen dat je vrijdag's de intake had en maandag beginnen je te snel gaat. Op naar april mei!

Karin, wil de follikel nu al groeien?

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Liefs Janis

Geplaatst

DAg dames, Gisteren was de follikel 15 dus eerste spuiten zitten er weer in. Dit keer zit ie links, een rot plek. Was een geduw en gepook om goed te meten. Nu kwam ze zelf met de suggestie om een soort van tabletje van te voren te nemen, weet niet meer hoe het heet. Iemand daar ervaring mee, helpt het echt, bijwerkingen, hoe stoned wordt je hiervan? Klinkt op zich aantrekkelijk!

Geplaatst

Goedemorgen,

Nou, t ei is foetsie! Poging in de prullenbak. Het was al een rare cyclus. Was gisteravond niet lekker, last van de buik. Ik heb het idee dat ik toch heftig reageer op die cetrotide, dan begint er van alles te rommelen. Heeft een van jullie hier ook ervaring mee?

Geplaatst

Oh dat begint er op te lijken dus Karin, hoop dat dit een succesnummer wordt! En Minoes dus ook bijna aan de gang: heel veel succes!!

Ik slik inmiddels dus de progynova voor de cryo-terugplaatsing, goed dat ik daarvoor een alarmpje op m'n telefoon heb anders zou ik het zo vergeten. En dat is dan wel weer fijn dat ik er dus nu nog niet zo mee bezig ben. Maandag heb ik de eerste echo. Dat voelt als lang geleden dat ik op de poli was. Komende donderdag heb ik een afspraak bij een masseuse bij de plaatselijke sportschool. Vooral omdat ik allemaal kleine irritante blessures heb: stijve nek, zeer scheenbeen, zere schouder, ouderdom komt duidelijk met gebreken zeg maar...het lijkt soms net of ik niet helemaal goed uitgelijnd ben (zoals een auto), ergens staat iets scheef en dan stort op een gegeven moment alles in. Maar hopelijk kan zij me weer in vorm drukken, die vrouw heeft wel tig verschillende technieken in huis dus er zit vast wel iets bij voor mijn brakke lijf. Wie weet ontstaat er dan en passant ook een hele gastvrije baarmoeder!

Ja, de 26ste mei dus, Kaap Hoorn he? Dat is voor mij mooi dicht bij huis! Om 15.00 ofzo?

Laterrs!

Geplaatst

Ohw shit Karin! Ik had net gepost en nu staat ineens je laatste berichtje op mijn scherm (raar, qua tijd had je hem veel eerder gepost..) Maar wat shit zeg, ei ineens weg!! En nu dan, zonder punctie telt het niet als poging toch?

Geplaatst

Och Karin gatver darie wat een domper en dan druk ik mij nog zachtjes uit

Wat is die dan al vroeg geknapt??

Och meid wat zal je rot voelen hele dikke knuffel

Maar kleine schrale troost ze willen gewoon dan we samen gaan ;-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Vianne dus ook druk op weg

Het topic hier word wel weer lekker spannend;-)

Hier alles rustig de rot tanden van Ilana willen er niet door komen rode wangen spuit luiers maar tanden ho maar

Oooooo het word lekker weer

Janis wanneer ga je voor geslachts bepaling ben wel benieuwd ;-)

Hoest met de andere dames ?

Liefs

Geplaatst

Karin: hoe kan dat nou zo snel, en wat bedoelde je precies met een tabletje?? ga je meteen weer door???

Vianne: spannend dat je ook weer gaat beginnen, komt er weer een beetje meer leven in het forum, begrijp ik goed dat je tabletten moet slikken voor een cryo??

Janis: alles goed???? druk of valt het mee

Minoes: wat een sprekende foto van jou en i...mooi hoor!!

Tinkerbell: wat een mooie berichten uit...ik hoop zo dat het bij jullie ook gauw mag lukken

linda: hoe is het bij jullie??? kun je het allemaal nog wat aan?

Wij hebben volgende week woensdag de eerste echo...zooo spannend

Ik heb in elk geval wel de kwaaltjes die erbij horen...heerlijk laat maar komen.

Wel balen dat ik de koffie niet meer lekker vind, want ik ben een echte koffieleut, hopelijk komt dat snel weer terug.

De koelkast openen is niet altijd even lekker met alle luchtjes die eruit komen ha ha.

Ik hoop zo dat alles er goed uit ziet volgende week.

Dus 26 mei wordt het en hoe laat en waar???

Geplaatst

Mon spannend zeg op naar er echo gaat de tijd langzaam he;-)

Hier gaat alles goed we beginnen over 3 week weer vind wel weer spannend

Truus heeft net stuk van plant opgegeten nou moet ik haar in de gaten houden het soms ook net een kat

Morgen voor andere auto kijken word ook wel eens tijd

Fijn weekend meiden

Geplaatst

Mon goed teken dat je allemaal kwaaltjes hebt. Ik ben ook een koffieleut maar toen ik zwanger was heb ik de eerste 4 maanden geen koffie aangeraakt. Bij de gedachte alleen al.....blegh. Spannend woensadg, ik hoop dat jullie een mooi kloppend hartje zien. Kunnen jullie het bevatten?

Jessica hou je Truusje maar goed in de gaten hihi,. laat het opvoeden beginnen :)

Linda hoe gaat het thuis?

Karin shit man, ei gesprongen, als ik bij mezelf terugdenk dan heb ik ook een paar rare cyclussen gehad, ei steeds te laat en op moment van punctie al gesprongen. Dat moet wel van de cetrotide zijn.

Ik heb op dit moment 2 aanmeldingen. De moeder van het jongetje wat al bij mij komt heeft afgelopen vrijdag contract getekend en afgelopen vrijdag kwam er een vrouw die ik nog ken van zwangerschapsgym langs. Zij zocht ook opvang en dacht aan mij. Ze was zo enthousiast dat ze gelijk al zei dat ze kindje bij mij wil hebben. Goed he? Ik vind dit een enorme opsteker.

Oh wat betreft tijd voor de high tea...roep maar, misschien ergens rond lunchtijd? het moet ook nog besproken worden, zal ik dat doen?

Liefs Ansje

Geplaatst

Hoi meiden, Even een berichtje van mij. Zit momenteel in de wachtweken. Op 10 april zijn er 2 embryo's teruggeplaatst, as donderdag testen. Spannend! En de tijd kruipt maar voorbij. Succes allemaal en hoop dat jullie wensen ook allemaal uitkomen!

Geplaatst

Ansje dus twee aanmeldingen begin is er straks heb je het zo druk

Ja regel de tijd maar rond lunch tijd is goed

Puckie heel veel succes

Geplaatst

@mon: Nog twee daagjes tot de echo! Spannend hoor.

@ansje: Fijn dat je de eerste twee aanmeldingen al hebt. Het begin is er!

@Karin: Wat ontzettend balen dat je eisprong al geweest was. Ik heb het nooit gehad maar dat geeft je zo'n waardeloos gevoel lijkt me. Je hebt dan gewoon geen eerlijke kans.

@Vianne: Hoe is het?

Iemand al iets van Sissy gehoord? Dough gaat wel mee toch?

Hier gaat het nog hetzelfde. Volgende week gaan we een weekendje weg. De bedoeling was om er met zijn tweetjes tussen uit te gaan maar J gaat nu mee. Er zijn daar allemaal kinder dingen en dan is het zo leeg zonder hem.

Geplaatst

Linda lekker vooruitzicht hopelijk doet jullie relatie nieuw leven in blazen

Hopelijk hebben we nieuwe auto gescoord wacht op tel hij is zo mooi;-)

Nog dikke twee week en dan gaan we los spannend zeg

Mon nog twee daagjes meid heel veel succes

Hoest met de rest?

Geplaatst

@Puckie: spannuuund! Ik hoop het allerbeste!

@Linda, lekker even eruit! wij hebben komend weekend familieweekend, maar liefst 4 dagen lang (en dat is lang zat)maar wordt vast wel gezellig.

@Minoes, en hoe is de auto?

@Mon: ja inderdaad, ik moet progynova slikken, dat onderdrukt de eicelgroei terwijl je baarmoederslijmvlies ondertussen wel normaal groeit (eigenlijk net als de pil min of meer) en die heeft dan hopelijk een warm welkom voor de cryootjes die we volgende week woensdag teruggeplaatst krijgen. Mits ze goed ontdooien natuurlijk. Viel me alles mee dat ze met 1 echo (gisteren) meteen konden plannen dat het die woensdag wordt en dat ik in tussentijd ook niet terug hoef te komen. Komt ook precies goed uit met het weekendje weg uiteindelijk, ik was eerst ff bang dat ik er voor terug moest rijden naar grunn maar dat hoeft dus niet. Vanaf Zondag mag ik ook weer fijn daten met Lutinus..Jippie....

Vorige week donderdag ben ik trouwens zwaar onderhanden genomen door de masseuse. Was erg fijn, enige wat een beetje pijnlijk was is dat ze met zo'n vacuum-zuig-glaasje (geen idee hoe dat heet) over mijn rug ging. Ik kon wel voelen dat mijn spieren er goed los van werden maar twas wel gevoelig! Toen ik mij 's avonds uitkleedde schrok husband zich wild want er was een soort reusachtige zuigzoeneffect op mijn rug te zien, alsof ik zware mishandelingen had ondergaan of afgelebberd was door enorme negerlippen ofzo! Zag er echt indrukwekkend uit! Donderdag weer, ben benieuwd wat ze dan gaat doen!

Geplaatst

Vianne, vlg week al terugplaatsing dat gaat ineens snel. Heel veel succes, duimen draaien weer volop.

Mon, heel veel succes vandaag bij de echo. Denk aan je.

Reageer later meer zit nu via de telefoon

Liefs Janis

Geplaatst

Vianne nee er hebben de auto nog niet zondag of maandag kijken hopelijk is het wat

Dus jij druk bezig weer gaat de tijd snel voor jou natuurlijk niet

Janis hoest met jou weet je al wat het word?

Over drie week gaan wij ook weer los tijd vliegt

Het weekend dubbele baby shower leuk man

Hoest met de rest?

Fijne dag

Geplaatst

Vanmorgen echo gehad een mooi kloppend hartje ben helemaal blij :-)

Alles zag er goed uit en we zijn nu klaar in groningen Joepie....

15 mei intake verloskundige en 21 mei echo.

Het voelt soms echt alsof het over iemand anders gaat....zo apart

Geplaatst

Mon, wat heerlijk.. gefeliciteerd met jullie mooie echo!! geloof het maar het gaat om jou!

Vianne, woensdag de tp? spannend zeg mijn duimen draaien! hoor je ook pas echt woensdag of dat die goed ontdooit is?

Janis hoe gaat het met jou? alweer 17 weken zie ik jeetje gaat snel zeg. Willen jullie ook weten wat het wordt?

Linda je bent nu op je weekendje weg en ik hoop dat het een tof weekend wordt

Minoes dus jullie gaan ook alweer beginnen, wauw spannend..ook weer eigen cyclus?

Ansje 2 aanmeldingen is een goeie start toch? straks krijg je mond op mond reclame en dat is het beste..hoeveel kindjes wil je dagelijks verzorgen?

Hier gaat alles z'n gangetje..druk met de dames. Nog steeds geen nieuwe baan. Ouders in de lappenmand moeten beiden geopereerd worden. Maarrrr de zomer komt eraan en dat is heerlijk!!

Liefs stiertje

Geplaatst

@Mon: Wat heerlijk!!! Ik kan me indenken dat het nog heel onwerkelijk voelt. Maar je gaat het langzaam aan steeds meer bevatten.

@Vianne: Woensdag al de cryo tp! Spannend hoor. Haha , dussss een zuigzoen van negerlippen? ;) Geen wonder dat je man schrok.

Heeft er al iemand gereserveerd voor 23 mei?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden