Ga naar inhoud

AnnevD zwanger?!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee manuela! Mooi plaats hoor ide Achterhoek! Mijn hubbie is er vaak, maar dan vanwege Normaal!! Ik heb een stukje gelezen van jullie bij de babyboom, heeel gaaf!! En wat te gek allemaal he? 2 kindjes erbij! Ook een jongen en een meissie! Net zoals ik!

Gaat ie goed? dat je nog tijd hebt om te schrijven zeg... pffffff.. had toen de fut niet.

Maar erg lief dat je reageert, doet me goed.

Op naar morgen?..Hopende op een goede uitslag woensdag...

Geplaatst

Meissies...

lief dat jullie naar me vragen... Hier is het over!!

Maandag ochtend kreeg ik weer hele lichte kramp, aan het einde van de dag was dat over met ook geen vloeien meer. Dinsdag ochtend bij de bloedtest vloeide ik weer meer....en had lichte kramp! Thuisgekomen einde ochtend vond ik bij het afvegen een heel klein stolseltje?? met sliertjes.... pffffff...dat was dus het vruchtzakje met vruchtje erin!! Het is over! Ik heb alles even bij elkaar gehuild.

Toch vond ik het best mooi om te zien en ben blij dat ik het vruchtje in mijn handen had! Toch ook allemaal verwonderlijk hoe dat eruit ziet! Kijken nog wat ik er mee doe.

Helaas...het heeft niet mogen zijn en mocht toch heel even zwanger zijn van ons piepie wondertje!!

Ik heb nog gelukkig NU wel 5 cryo's....misschien , als ze goed ontdooien, dat we daar volgend jaar verder mee gaan.

Hopelijk kan ik in de vele lichtpuntjes de mooie bundel licht zien schijnen.!!

Ik wil iedereen bedanken voor de fijne en lieve reacties, bedankt!

Dikke knuffels van mij!

Geplaatst

was de uitslag van je bloed ook negatief?

Ik heb namelijk toen ik zwanger was van Len, ook bloed en stolsels verloren, echt veel en grote... ik dacht ook dat het over was, en mijn wereld stortte in, weet niet hoelang ik naar dat wc papiertje met, wat ik dacht dat het vruchtje was, gestaard...........

Maar toch was het nog goed bij mij.

Ik wil je geen valse hoop geven...

Heel veel sterkte meis!!

Geplaatst

Aardig van je om me toch op te beuren.

Ik ben geen stolsels verloren, helemaal geen! Pas dinsdag middag zat er op het wcpapietje dat kleine stolseltje met sliert (sorry voor de woorden) en heb het goed bekeken. Kon zelfs een klein ienieminie navelstreng zien! Weet dat het echt afgelopen is.

Want dinsdag heb ik ook in de ochtend nog een bloedtest gehad en die was al gezakt naar 57!! Van 225 naar 57..... dus is al weg alles...

Voor mijn gevoel zeker maar de verpleeg wilde me toch nog een bloedtest doen omdat ze vond dat het niet voldoende gezakt is. Ikke wel..maar zij niet. Dus morgen weer terug en meteen die dag de uitslag.

Het is echt over!!

Alleen hoop ik niet dat er nu narestjes achterblijven, want dan komt de curretage nog om de hoek kijken en dat wil ik niet.

Ik voel me goed. En lust weer alles, mijn borsten doen niet meer zeer.

Geplaatst

lieve anne,

wat lees ik nu? toch niet goed gegaan. oh meid ik had t zo gehoopt! wat moeilijk voor je...

wel fijn dat je zekerheid hebt he, door het bloed prikken, ten minste dat vond ik. anders blijft het zo dubbel. jee, wat een megeteleurstelling. ik hoop dat jullie troost vinden en even lekker een paar dagen kunnen relaxen. aan de ene kant vreselijk zo met kerst. aan de andere kant heb je even wat tijd met elkaar...

ik heb t laatst ook gehad en toen wilden ze prikken tot het 0 was! ik heb misschien wel 4 of 5 keer moeten prikken. ik hoop dat dat bij jou niet hoeft...

Heel veel sterkte!

Lis

Geplaatst

Brr krijg altijd de kriebels van een miskraam verhaal, erg indrukwekkend dat je t allemaal zo goed hebt kunnen zien. Misschien is dat maar goed...ik weet het niet, eerst die blijdschap en dan dit t blijft altijd naar.

Hoe voel jij je nu lichamelijk?

En geestelijk?

vl Robin

Geplaatst

He verdorie Anne, wat erg!!! Heel veel sterkte met het verwerken van deze ontzettende teleurstelling!!!

Dikke knuffel.

Geplaatst

wat vervelend zeg!! heel veel sterkte:icon_sunny::icon_sunny: hier een welgmeend lichtpuntje in deze donkere periode

liefs bri

Geplaatst
lieve anne,

wat lees ik nu? toch niet goed gegaan. oh meid ik had t zo gehoopt! wat moeilijk voor je...

wel fijn dat je zekerheid hebt he, door het bloed prikken, ten minste dat vond ik. anders blijft het zo dubbel. jee, wat een megeteleurstelling. ik hoop dat jullie troost vinden en even lekker een paar dagen kunnen relaxen. aan de ene kant vreselijk zo met kerst. aan de andere kant heb je even wat tijd met elkaar...

ik heb t laatst ook gehad en toen wilden ze prikken tot het 0 was! ik heb misschien wel 4 of 5 keer moeten prikken. ik hoop dat dat bij jou niet hoeft...

Heel veel sterkte!

Lis

nou euh..... begint er hier aardig op te lijken Lis! Mag na de Kerst weer. Mijn Hcg was 11 vandaag??!! Was nog te hoog vonden ze?? grrrrrrrrr..... dus de 4de keer is volgende week...nou ja...heb een abonnement toch??

Geplaatst
Brr krijg altijd de kriebels van een miskraam verhaal, erg indrukwekkend dat je t allemaal zo goed hebt kunnen zien. Misschien is dat maar goed...ik weet het niet, eerst die blijdschap en dan dit t blijft altijd naar.

Hoe voel jij je nu lichamelijk?

En geestelijk?

vl Robin

Lichamelijk heel erg goed! Zal blij zijn als die ongy over is.... en weer heerlijk aan de gang kan met andere dingen...

Geestelijk....ook wel goed...alleen soms overkomt me nu nog even dat ik emo wordt. Zo maar zo...maar ja...het Hcg is nog neit weg..missci\hien doet die nog wat?? Denk het...

Maar hoort ook bij alles verwerken weer.

Ik geef mijn vruchtje toch ook een naam..misschien raar..maar denk dat het helpt... en begraaf het hier in de tuin bij mijn pas overleden kat!

Komt ook allemaal goed.... zeker als ik naar mijn kinderen nu kijk...pffffff...dan smelt ik weer...en denk..ben zo ontzettend gelukkig met jullie!!! Heerlijk.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden