Jump to content

Lis Jarig, hiep hiep hoera!!

eiger

Recommended Posts

ja nog 49 min en dan is het zover...

Lang zal ze leven , lang zal ze leven , lang zal ze leven in de gloria in de gloriaaaaaa in de gloriaaaaa

Hieperde piep.....hoeraaaaaaaaaaaaaaaaa

Zo je oren kunnen weer open...hahahahaha

Gefeliciteerd en dat je toch een fijne verjaardag mag hebben ondanks dat je naar een andere verjaardag gaat...wel goedkoop....hahahahahaha

dikke kus!

He meiden wat lief!

bedankt voor de felicitaties!

heerlijke verjaardag. eerst gisteravond flink voor me gezongen op het bedrijfsuitje en vandaag gruwelijk verwend door hub.

fijn hoor!

en zo gaan we bij vrienden op verjaarsfeest, kijken of ebbe boven wil slapen daar...

Lis

nou ik was gisteren ook nog een beetje jarig dus dat komt goed uit.

ik ben erg verwend, van ebbe veel lieve knuffels...ja ook met kwijl haha.

van hub een ............... kerstboom! lief he, hij is helemaal naar de praxis geweest en zo'n kruis zelf er onder gemaakt. ik vond het zo lief, (omdat hij kerstbomen niet leuk vindt...) echt een verrassing. ik kwam smorgens om 11 uur thuis van mn uitje (ook errug leuk!) en daar was hij nog druk mee bezig haha.

verder heb ik een begin van ons nieuwe servies gekregen; hele mooie ontbijtbordjes van iittala, met van die kleurige randen.

en ook nog een heerlijk geurtje!

en als klap op de vuurpijl: een relaxweekendje waarin we lekker gaan shoppen en hub mijn personal shopassistant is. ik kan de laatste tijd nooit wat leuks vinden en hij kan altijd heel goed door de winkel rennen en leuke dingen naar de pashokjes brengen. goed he.

nou ja, schromelijk verwend dus! ik ben zeker wel heel lief geweest afgelopen jaar!:toothy1:

Lis

Lis, wat een leuke cadeau's heb je gehad!!

En wat lief van de kerstboom zeg!

En leuk idee dat weekendje!!

Heerlijk zo'n shopassistent!

(Ik heb het ook nog even bij mijn hub geopperd maar die zei dat ik er maar niet te veel op moet rekenen hahaha)!

oh wat leuk......ik wil jou man wel een weekend lenen hoor lis.

Beau vraagt het nog aan haar hubbie.....ik vraag het niet eens.....als jheroen het woord winkel hoord gaat ie hyperventileren......hahahahaahahahah

Maar wat ben jij verwend Lis!

Ja ook een booschutter, creatief..extrovert....pff wat hoort er nog meer bij?

Mijn collega "vriendin" is gisteren bevallen van een dochter en vandaag zag ik haar kraamboekje en daar staat dan 19.12.08...heel gek om te zien!

Je loopt dus precies 1 jaartje op me voor

Hebben we nog meer overeenkomsten naast een zoon (welke horoscoop) en onze horoscoop?

vl robin

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use