gerreber Geplaatst 21 Juli, 2010 Geplaatst 21 Juli, 2010 Wij vinden deze ook erg mooi.. Onze wens en diep verlangen Is nu door geluk vervangen Want geluk is niet te koop Maar vloeit soms voort uit heel veel hoop! Quote
eslief Geplaatst 22 Juli, 2010 Geplaatst 22 Juli, 2010 ik heb er in de jaren een aantal opgeslagen als ik ze leuk vond.. mischien hebben jullie er nog wat aan:) De mooiste dingen zijn het wachten waard Oogjes als diamantjes een huidje zo zacht piepkleine handjes een mondje dat lacht. Een neusje bijzonder en haartjes van dons het is echt een wonder dit kindje van ons. We bleven op een wonder wachten Daarom zijn we nu heel erg blij Want na jaren van gedachten We hebben er een kindje bij Lang gewacht stil gezwegen nooit gedacht toch gekregen... Samen een kindje het lijkt zo normaal Dit kindje van ons samen Voor ons heel speciaal 't is amper twee handen vol, En 't weegt maar een paar pond, Maar 't blijft voor ons het grootste wonder, zo,n mensje, klein en gezond! Dankbaar en blij zij wij met de geboorte van..... Warm geluk tevreden lig je daar gekomen als zovelen uniek als geen ander Ons kindje, zo klein, zo zacht wat een wonder wat een pracht Wat ben je mooi zoals je daar ligt, Je oogjes zo helder en op ons gericht. Je bent het wachten waard geweest, Daarom is het bij ons groot feest. Vingertjes,teentjes alles is compleet, We vertellen heel trots dat je …………. heet. Klein lief kind al maanden een deel van ons leven. Niet genomen maar gegeven Nu je bent geboren,zij wij stil en blij. Een heel groot wonder,dat ben jij!! Quote
Vanessa Geplaatst 22 Juli, 2010 Geplaatst 22 Juli, 2010 Het laatste gedichtje stond op Bo haar geboortekaartje, vind hem nog steeds erg mooi! Quote
eslief Geplaatst 22 Juli, 2010 Geplaatst 22 Juli, 2010 ik vind hem heel mooi vanes! stond wel aan onze toplijst! toch besloten om het gedichtje vanuit onze dochter voor te lezen.. alleen een korte zin die ons icsi avontuur beschrijft voor mensen die weten wat we hebben meegemaakt, esther Quote
Lonki Geplaatst 22 Juli, 2010 Geplaatst 22 Juli, 2010 Hoi hoi Wij hadden op ons kaartje staan een heel groot wonder een klein nieuw leven het klinkt zo gewoon maar voor ons zo heel bijzonder Succes met het uitzoeken van jullie gedichtje Quote
Gast Sannie66 Geplaatst 22 Juli, 2010 Geplaatst 22 Juli, 2010 Wij gaan deze gebruiken voor het geboortekaartje van ons meisje: Nooit meer gedacht Niet meer van durven dromen Nooit meer verwacht En toch in ons midden gekomen Quote
eslief Geplaatst 22 Juli, 2010 Geplaatst 22 Juli, 2010 wouw lonki die is mooi!! Sannie wouwwww die sluit echt goed aan bij jullie Quote
Manoah Geplaatst 22 Juli, 2010 Geplaatst 22 Juli, 2010 Wij hadden deze (ongeveer....ken 'm niet meer letterlijk geloof ik...) Overgenomen van een geboortekaartje wat ik ooit ergens tegenkwam. Jaren verstreken Waarin ik behoedzaam zocht Naar een dromende moeder Zo eentje die nog in sprookjes gelooft En naar een sterke vader Eentje die nooit de kracht en de moed verloor Niet voor niets was al mijn zoeken En na al die jaren Ben ik nu thuis Waar ik hoor Als aankondigingszin hadden we: Van tijd tot tijd worden dromen werkelijkheid! Quote
Otjes Geplaatst 26 Juli, 2010 Geplaatst 26 Juli, 2010 Hoi, Wij hadden op het kaartje voor Dési Een droom Diep verlangen Een droom door werkelijkheid vervangen Dési is van Desiree wat weer afgeleid is van het franse désirer en het Engelse desire wat "gewenste, verlangde" betekent. Quote
Mariek Geplaatst 27 Juli, 2010 Geplaatst 27 Juli, 2010 Wat een prachtige gedichten zitten er tussen. Wij hadden deze: Bewondering verwondering hulpeloos en klein wat zijn wij intens gelukkig jouw papa en mama te zijn liefs, Mariek Quote
pleun79 Geplaatst 27 Juli, 2010 Geplaatst 27 Juli, 2010 ik heb er een aantal gevonden die ik wel mooi vindt mss staan ze dan al hier maar ik zet ze er toch maar bij de blauwe vindt ik erg leuk Liefde, verlangen, verdriet, hoop. Onzekerheid, lichtpuntje, waarheid. Blijdschap, spanning, moeizaam. Bevalling, angst, vreugde, liefde… Jij!! Jij bent zoveel meer dan een wonder Zoveel meer dan heel bijzonder Zoveel meer dan ik zeggen kan Dus zwijg ik en geniet ervan Iedereen heeft zo z'n dromen Waar we waarde aan hechten De ene droom Komt zo maar uit Voor de ander Moesten we vechten Er waren eens een eitje en een zaadje... En de gevolgen ja, die raad je… Na negen maanden met ons drieen in bed, nam ik een wijs besluit. Want mijn pappa en mamma, wilden er niet uit. Ik ben toen gegaan en slaap in mijn eigen bedje voortaan. Ontroerd Door dit mensje Klein en teer. De vraag is wat wens je dan eigenlijk nog meer Twee levens, één liefde Twee liefdes, één leven Een nieuw leven een klein wonder. Het klinkt zo gewoon maar voor ons zo heel bijzonder op ......., ja het is echt heeft mama mij de huur opgezegd. Vanaf nu is het uit met de pret en slaap ik in mijn eigen bed. Teder, lief en nog zo klein een stil moment om dankbaar te zijn vol trots laten wij u horen dat onze kleine ..... is geboren Al maanden een deel van ons leven niet genomen maar gegeven nu je bent geboren zijn wij dolblij héél bijzonder, dat ben jij! We hebben lange uren Naar mamma's buik liggen turen Nieuwsgierig als we waren Hebben we liggen staren Wat waren wij ongeduldig samen Maar eindelijk kunnen we het beamen Je bent het mooiste kindje op aarde Dit nieuwe leven Dat ons al die maanden boeide En ongezien als een wonder groeide Een leven, zo pril en klein Daar kun je alleen maar stil en dankbaar voor zijn De wind fluisterd zacht jouw naam, wie luistert kan het horen. De vogels zingen het hoogste lied, omdat jij bent geboren... eerst was je negen maanden ver en steeds kwam je dichterbij. nu telt de hemel weer een ster fantastisch dat ben jij. het blijft opnieuw een wonder zo,n klein nieuw leven. een tweede kindje werd aan ons gegeven. we hebben lang naar je uitgekeken na veel tranen vieren wij nu feest. en als we je zien liggen in je wiegje weten we, het is het waard geweest. blij en trots zijn wij met onze zoon en broertje Samen liepen we door het bos, fantaserend over kindervoetjes in het mos over kleine handjes spetterend in het water, en onschuldige oogjes knipperd in de zon. De keuze voor jou is met ons hart genomen, geheel uit liefde voortgekomen, je bent er! het kindje uit onze dromen: Quote
Colle Geplaatst 27 Juli, 2010 Geplaatst 27 Juli, 2010 Een droom komt uit, een wens vervult Een lege plek, is nu gevuld. Quote
eslief Geplaatst 27 Juli, 2010 Geplaatst 27 Juli, 2010 ik vond persoonlijk deze heel erg mooi! Maar manlief vond hem te zwaar.. Het gaat hem dus niet worden.. Maar ik blijf hem super mooi vinden Eens was het een wens, eens was het een droom eens werd het iets onwerkelijks beangstigend en schroom. Maar nu na vele jaren na vele tranen en geduld is onze liefde toch met iets ongelooflijk moois omhuld. Opnieuw vloeien er nu tranen, maar nu niet van verdriet, u zult ons wel begrijpen als u ons kindje ziet. Quote
rain28 Geplaatst 27 Juli, 2010 Geplaatst 27 Juli, 2010 pfff zeg hoezo zwangerschapshormonen??? De tranen rollen over mijn wangen bij het lezen van al dat dat moois en ontroerends!!!! Wij wonen in Duitsland en het zal een Duits kaartje worden dus ik moet nog even op zoek naar duitstalige websites met gedichtjes tegen die tijd! Quote
pleun79 Geplaatst 27 Juli, 2010 Geplaatst 27 Juli, 2010 oe eslief ik zit hier met kippevel vindt m erg mooi Quote
sassie75 Geplaatst 27 Juli, 2010 Geplaatst 27 Juli, 2010 een vriendin van mij had op haar geboortekaartje staan een liefde erbij dat vond ik zo mooi!!! Quote
eslief Geplaatst 27 Juli, 2010 Geplaatst 27 Juli, 2010 hij is echt mooi he pleun.. ik krijg steeds een brok in mijn keel ervan.. Maar mijn man wil het echt niet.. En om hier nou stampvoetend door het huis te gaan roepen "ik wil het,ikwil het,ik wil het" is ook weer zoiets;)Inmiddels is onze keuze gevallen op een gedichtje zonder verwijzing..Maar door een bepaalde tekst die in het kaartje staat weten de mensen wel hoe of wat;) @sassie dat is een mooie tekst! simpel en duidelijk Quote
Maatje1980 Geplaatst 27 Juli, 2010 Geplaatst 27 Juli, 2010 Wat een mooie gedichtjes/teksten!!! Wij hadden: Als ik in druppels zou kunnen zeggen hoeveel ik van je hou Zou het de hele dag regenen Speciaal voor jou xxx van Daan Quote
bloem84 Geplaatst 30 Juli, 2010 Geplaatst 30 Juli, 2010 Deze las ik net ergens ook erg mooi: Van sommige dingen dachten wij alleen te kunnen dromen, maar met jouw geboorte is onze grootste wens uitgekomen. Quote
kyra Geplaatst 30 Juli, 2010 Geplaatst 30 Juli, 2010 Mooi dames!! Mijn vriendin had op haar kaartje staan: Liefde is het enige wat zich verdubbelt, als je het deelt Zo ontroerend vond ik het. Quote
Dafke32 Geplaatst 12 Augustus, 2010 Geplaatst 12 Augustus, 2010 Meiden, hebben jullie nog een leuk idee om onder aan het kaartje te zetten voor het bezoek? Dat ze eerst even bellen etc. Ik dacht aan: Wil je beschuit met muisjes komen weten, laat het ons dan even weten. Of iets in die richting. Quote
eslief Geplaatst 12 Augustus, 2010 Geplaatst 12 Augustus, 2010 wij hebben gekozen voor vingertjes en teentjes tellen? Even de eigenaar van mijn toekomstige creditcard bellen:06........... en dan dus het nummer van mijn man;) Vanwege ons eigen bedrijf slaat het enorm op ons..ook omdat manlief altijd beweerd heeft dat het ene hoop geld zou kosten als we een meisje zouden krijgen bij mijn dochter hadden we Wilt u rochelle heel graag zien Bel dan even anders slaapt ze mischien Quote
Kimmie Geplaatst 13 Augustus, 2010 Geplaatst 13 Augustus, 2010 De kaartjes die wij afgelopen jaar hebben gehad stond: Vanaf nu leven we in het ritme van ons kleintje Wil je ons bezoeken geef dan eerst een seintje! Gezellig een beschuitje komen eten? Laat het ons dan even weten: 00000000 Quote
Dees Geplaatst 13 Augustus, 2010 Geplaatst 13 Augustus, 2010 wij hadden: beschuitjes smeren moet ik nog leren dus wilt u voor een bezoekjes eventjes telefoneren? misschien is die leuk? Leuk om al die verschillende gedichtjes te lezen. liefsss Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.