Ga naar inhoud

Uitgerekend in april 2011!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Helllo,

Hoe is het met iedereen!

Ben iets minder misselijk,maar voel me niet fit. Ik denk dat het nog steeds van die overstimulatie komt. Weet iemand hoelang dat kan duren.

Volgende week 15sept hebben wij weer echo, ben dan 8 weken.

Heerlijkkk zwanger zijn!!

Kraamzorg etc heb ik ook nog niet geregeld. Is goed uitzoeken. Ook mbt tot werk wanneer je alles door moet geven. Geen idee.

Groetjes,Marlijn

• Reacties 323
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo,

@Marlijnne: Dit is mijn 3e zwangerschap en bij alle drie was ik vooral in de beginweken niet vooruit te branden, echt supermoe en conditie o.

Gr v Amel

Geplaatst

Hi!

Ik heb de kraamzorg al geregeld omdat dat tegelijk met de verloskundige kon. Ze werken samen en dat leek me wel makkelijk. :-D Ik heb de papieren net binnen gekregen en ga ze morgen versturen. Ik denk dat dat vaker is bij deze praktijk want een vriendin van me had zich ook al opgegeven met 8 weken. Je kan het maar geregeld hebben hahaha

@ Amel Heb jij dan helemaal geen echo meer? Dat is wel balen zeg.. Wel fijn dat je do naar de verloskundige mag! Ik ga volgende week dinsdag :-D

@ Marlijnne Wat vervelend dat je je niet fit voelt. Ik weet alleen niet of je er nog veel last van gaat hebben.. Ik heb (gelukkig) geen ervaring met erge overstimulatie...

Verder gaat het goed hier. Ik ben vandaag weer begonnen met werken na de vakantie en het was een zware dag.. POEH Rond 15:00 vielen mijn oogjes bijna dicht en dat is niet zo handig als er pati�en voor je neus zitten! Ik vind het best pittig zeker omdat ik de hele dag door wel misselijk ben en dat als ik wat eet het maar kort weg is. Ik loop dus bijna de hele dag te eten is mijn gevoel! Ik ben nog helemaal niets aangekomen dus er kan nog meer bij hahahaha

Liefs Toobee

Geplaatst

hey dames en heer

van harte met jullie zwangerschappen ik dacht ga even loeren haha wat een tweelingen.

hartje kan je ongeveer bij 11 week horen ik zag dat iemand dat vroeg heel veel succes.

liefs jessica

Geplaatst

hallo iemand iets van ivf vader gehoord ?

ze hadden vandaag 2e echo maar cindy had wat bloedverlies van de week

dus nu maak ik me wat zorgen omdat ik hier en op hun blog nog geen nieuws vindt

Geplaatst

Vandaag niet vooruit te branden......

Wilde zo graag boodschappen doen, de laatste weken wordt ik op mijn wenken bediend door mn lieve mannetje. Die ook nog eens een drukke baan heeft.

Net weer overgegeven...tja hoort erbij! Misschien vanmiddag...

Ik kan niet wachten tot de volgende echo en de hartjes horen kloppen.

Heb net van ivf vader:blog gelezen. pfffff schrok me rot en werd er angstig van.

@ivf-vader: gelukkig is alles goed,maar wat een spanning zeg. :binkybaby::binkybaby:

Fijne dag allemaal!!

xx

Geplaatst

Hi Marlijnne

Wat vervelend dat je je zo vervelend voelt en zo moe bent.. Hier ook nog 1 tje. Ik zit nu op mijn werk en kan me zo moeilijk concentreren. :sad1: Ben echt helemaal af als ik klaar ben. Moet dan de dag erop echt heel rustig aan doen om me weer op te laden voor de volgende dag. Ik ben ook de hele dag misselijk en op je werk is dat echt K.T! Ik heb nu van de huisarts tabletten gekregen tegen de misselijkheid en die helpen redelijk goed. Is dat niet iets voor jou? Eee vriendin van mij heeft ze ook en die spuugde heel veel en is er nu met 2 per dag helemaal vanaf! De misslijkheid is bij haar ook weg en kan het zelfs af zonder veel tussendoortjes. :good1:Bij mij moet het nog even wat meer gaan werken maar bij haar had het ook een paar dagen nodig. Het middel heet Emesafene ofzo.

Nou ja dat wilde ik je even laten weten :toothy9:

Liefs Toobee

Ps morgen mijn 2e echo, SPANNEND!!!!!

Geplaatst

Even snel mijn zenuwen delen.

Ik heb zo de 3de echo, ik vind het weer zo spannend!

Je blijft bang, what's next, is het ons gegund na al die eerdere teleurstellingen.

Al doe ik mijn uiterste best ook blij en positief te zijn en dat lukt ook wel. Maar nu ff eng...

Wilde het graag even delen. X

Geplaatst

@toobee: Ik kan me voorstellen dat als je op je werk zit en je zo voelt echt niet prettig is. Dan wil je gewoon lekker naar huis. En wat je zegt als de ene dag goed gaat dan moet je de andere rustig aandoen. Soms valt het niet mee!! Maar we doen het allemaal van harte;-)

Bedankt voor de tip, ik zat al wel te denken over medicijnen. Ga het is bij de dokter voorleggen. Ik had dan 2 goeie dagen en dan denk je....ach,maar vandaag alles wat erin gaat....hoppa net zo hard eruit.

Spannend morgen!! succes

@celine: veel succes en daar zijn we hier voor om dingen met elkaar te delen.

Op naar een mooie echo! En dan kun je er weer even tegen aan!!

liefs,Marlijn

Geplaatst

Hoi allemaal,

Moe, moe en nog eens moe iedereen heeft er last van maar het hoort erbij en het is alleen maar goed!(aan de binnenkant zijn ze aan het werk)

Ik kan mij er niet aan toegeven heb er nog 2 lopen...

(maakt het vaak ook alleen maar erger)

@Celine:ik hoop dat je een mooie echo hebt en je wat geruster bent

@Toobee: ik krijg nog een 12 weken en een 20 weken echo,ik hoop voor jou ook weer op een mooie echo

Liefs van Amel

Geplaatst

Dames,

Goed nieuws, alles op schema(groei,hartje)en niets om zorgen over te maken en we hoeven niet meer terug te komen bij CVV van AMC, best wel gek idee.

Omdat we in een academisch zhs zitten hebben wij nekplooimetig aangeboden gekregen, eerst wilde weniet want ik ben 28 en het is alleen een percentage dat er kans is alleen op Down Syndroom en we willen het dan ook graag houden. Toch doen we het wel, het wordt aangeboden, extra echo en kunnen we(waarschijnlijk)weer een risico uitsluiten. Dus moet alleen nog naar AMC (GYN)24 (11,5wk)sept voor de echo, bloed is al geprikt dus krijg meteen uitslag.

Ook mochten we kiezen tussen verloskundige of gyn, wij hebben in dit voortraject ook bij GYN gelopen en deze is ons zo goed bevallen (Dr Kuijt) hij is erg goed met onze 2de bbz omgegegaan en zeer goed behandeld in Zuwe hofpoort in Woerden. Dus we krijgen een verwijzing, zijn we blij mee!Ook heeft zuwe een wijkcentrum bij ons in de buurt en we willen ook graag bevallen in zuwe en zij hebben ook nog een kraamsuites. Ja, hier ga ik nu allemaal aan denken en van genieten.

Echt hele belangrijke stap fysiek en geestelijk gisteren. Ik ben nog wel erg misselijk 's ochtends dat is dan wel weer erg jammer en naar. Die druppels van vogel werken bij wel wel aardig.

Ik hoop voor jullie ook allemaal prchtige echo's.

edankt voor al jullie steun!:good1:

Geplaatst

Ha Celine en de rest,

Goed nieuws!

Wij hebben besloten die nekplooimeting niet te doen maar dat is persoonlijk.

Ik heb net voor het eerst het hartje gehoord bij de vk, dat is vroeg of niet?

We denken erover om het vandaag aan de kinderen te vertellen zodat ze het niet van een ander horen ivm met onze geschiedenis.

Wanneer gaan jullie het anderen vertellen?

Liefs Amel

Geplaatst

Hi Allemaal,

Is wel even wennen he het nieuwe forum.. Maar het ziet er goed uit! Hier is ook alles goed. laugh.gif Gister onze 2e echo gehad en alles was goed. De kleine was heel goed gegroeid en lag prima op schema. Het hartje klopte weer prima en we hebben de kleine zelf zien bewegen! Dat was zo ontzettend schattig! Ik was gelijk helemaal verliefd wub.gif Wij hoeven ook niet meer terug te komen en zijn dus helemaal klaar in Leiden. Zo'n gek idee! Alles zal nu via de verloskundige gaan en de combinatietest (wij hebben besloten om het wel te doen) in het ziekenhuis bij ons in de buurt. De IVF arts van Leiden zei nog dat nu met de 2 hele mooie echo's de kans dat het mis gaat maar een paar procent is en we ons geen zorgen hoeven maken! Wij zijn dus helemaal in de wolken!! love7.gif Wij gaan het volgend weekend aan de ouders vertellen. We nemen de echofoto mee in een lief lijstje en die gaan we ze geven. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan, spannend! goodnews.gif

@ Amel Wat leuk dat je het hartje al hebt gehoord!!! Dat was vast een geruststelling. laugh.gif Het lijkt me ook heel bijzonder om het te horen!

@ Celine Wat fijn dat je echo goed was! En gek he dat je nu " klaar" ben in het ziekenhuis. Ik moet er nog wel aan wennen rolleyes.gif hihi Heerlijk dat alles zo goed gaat. Alleen die misselijkheid... Ik weet wat je bedoeld....BAH wacko.gif

@ Marlijnne Hoe is het met je?

Liefs Toobee

Geplaatst

Heeft iemand van jullie de meest recente lijst gevonden van de data?? Ik kan alleen een lijst vinden waar IVF vader en sassie nog niet opstaan... Zou de laatste lijst kwijt geraakt zijn bij de migratie??? blink.gif

Liefs

Geplaatst

Goedemorgen,

Zo ik heb het gevonden rolleyes.gif moest even wennen aan de site hahah!

@toobe: mooi dat de echo goed was, wanneer mag je weer. lekker dat je weg kan uit zh, met een tweelingzw houden ze je in het zh. Wel over naar verloskunde en vind het alleen maar fijn dat ze je goed in de gaten houden,maar het was lekker geweest om daar gewoon weg te kunnen. We zijn er al zo vaak!!

Hier sinds 2 dagen wat bter, moet wel opletten wat ik doe en eet. Anders overgeven. Wel erg dizzy als ik steeds opsta.

@celine: fijn dat de echo goed was. Hoe heten die druppels van vogel?

Woensdag ben ik aan de beurt voor echo, ben dan 8 weken en hoop 2 hartjes te horen! Spannend.

lfs

Geplaatst

Heel veel plezier morgen Marlijnne, het is heel bijzonder. Ik ben ook zwanger van een tweeling en had gisteren een echo met 7 weken.

Heb toen beide hartjes gezien en gehoord...pfffff heel emotioneel even. Dus geniet ervan morgen.

Trouwens, ik word ( op z'n laatst) ook een aprilmama, want de gyn zei al dat ik mei niet ging halen. Ben nl. op 2 mei uitgerekend.

Andere meiden, geniet van jullie zwangerschap.

Ennuh... ik blijf zo nu en dan eens even om het hoekje kijken hier smile.gif

Groeten Sonja

Geplaatst

@sonja: dan ook hier welkom, tjaa dat wordt dus april! Zeggen ze wel vaker met tweeling toch eerder "vroeg" geboorte!

succes en super dat je de hartjes hebt gehoord. Dat geeft toch wel wat bevestiging!

Ik heb dr zin in morgen!

lfs xx

Geplaatst

Hey!!

Vanochtend zh gweest. 2 hartjes horen klopppen. Pfff wat bizar,bijzonder,emotioneel,bevestigend!! Heel blij mee. Het idee dat het er dus echt 2 zijn beginnen we zeker aan te wennen. Hartstikke welkom natuurlijk.

Alles in 2-voud straks tongue.gif dus ook graag extra verlof biggrin.gif

Heb zetpillen gekregen tegen de misselijkheid dit, omdat er zo weinig eten in blijft en me gewoon zwaar futloos voel.Volgende week even terug ter co. RR/P zat ook wat laag,maar dat is niet raar nu alleen kun je er wel wat last van hebben.

Hoe is het met iedereen?

Liefsx

Geplaatst

Hoi allemaal,

Hier slecht nieuws. Gisteren tweede echo gehad en hartje bleek niet meer te kloppen. Vruchtje was ook niet meer gegroeid. Wat een schok. Er is gebeurd waar ik al die tijd zo bang voor was. Miskraam is vanmorgen begonnen.

Ik ga me hier dus afmelden. Iedereen heel veel succes verder.

Liefs Imar

Geplaatst

Imar, ik heb je al in je eigen topic sterkte gewenst, maar wil het hier toch ook nog even doen.

Het is zo vreselijk als je dit overkomt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden