Ga naar inhoud

Uitgerekend in april 2011!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

38 weken Dreutel yoehoe....

Laat maar komen die beeb

Alvast veel succes. Ik lees stiekem altijd even mee(hoorde er toch beetje bij)

Ik leef ook nog helemaal voort in mijn weken! Ik was nu 35 weken zwanger geweest.

Zet hm op met de bevalling!!

LFs,MArlijn

• Reacties 323
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier rommelt het, (gisteren)1 cm ontsluiting maar we wachten nog rustig af(kan nog wel ff duren). verder wel alles klaar en nieuwsgierig naar geslacht en hoe het er uit zal zien. Niet bang voor de bevalling. Voor dinsdag weer afspraak staan en als er dan niets is gebeurt dan wordt ik gestript. Gyn vermoed dat het voor dinsdag zelf komt. Het zal heel bijzonder zijn en geen toeval maar voorbestemd als het morgen komt 24-3, mijn vader's verjaardag (die al ruim 11 jaar dood is) Maar als dat zo is dan had het zo moeten zijn en anders niet (ook niet erg, want uitrekendatum is 10-4) Baby wordt al wel geschat nu op 3880 en 2 wkn zal het wel niet meer duren(anders inleiden)! Hoe is het bij jullie? Ook nog van zonnetje aan het genieten?

Geplaatst

Hallo April-meiden,

Breek even bij jullie in. Hoorde er helemaal in het begin bij, maar ben zo vroeg weer afgevallen. Gelukkig ben ik niet lang achtergebleven en nu zit ik heerlijk comfortabel in het juni-topic.

Ik wil jullie allemaal een heel voorspoedige bevalling toe wensen met prachtige beebjes.

Weet iemand overigens hoe het met IVF-vaders Sven & Jeroen is? Ik kan niet inloggen op hun eigen site, dus geen idee hoe het met hun prinsje en prinsesje is. Iemand anders wel een status update?

Nogmaals meiden, go for it en ik blijf in de achtergrond volgen hoor!

Liefs,

Lot

Geplaatst

Hoi Lot, lees toevallig je vraag m.b.t. IVF vaders. Volgens mij heb ik destijds gemaild naar: info@omnihealth.nl en daar een wachtwoord gekregen van Sven.

Dan kun je updates lezen, maarre... toevallig net gelezen en het gaat goed met prins en prinsesje (en met Sven en Jeroen en Cindy)! Zelf lezen is natuurlijk leuker, dus ik zou zeggen: vraag snel aan die inlogcode en dat wachtwoord.

Geplaatst

He meides

Ik wip even langs om te vertellen dat ik op 30 maart trotse moeder ben geworden van een kerngezonde dochter!

We maken het beide goed!

xxx

Geplaatst

Ook ik breek even in. Wij zijn ook op woensdag 30 maart om 3:50 papa en mama geworden van een zoon: Pim ! Nadat op 29mrt 5.30 vliezen zelf braken bij 38,2 wkn. Is na 14 uur weeën uiteindelijk met keizersnede ter wereld gekomen op 30mr 3:50u Wat komt er dan toch een oerkracht vrij bij bevallen. Was erg pittig incl vacuüm. Maar dat ben je inderdaad snel vergeten. Pim was 51cm en 3810gr ( flink dus voor 38,3)hij is super knap en post snel een foto. Sinds gisteren thuis en enorm volmaakt gelukkig!

Geplaatst

Hoi Dreutel en Celine,

Gefeliciteerd met jullie wondertjes.

Laat je lekker verwennen en geniet ervan!

Liefs van Amel

Geplaatst

Celine, jullie ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van Pim, leuke naam! Fijn te lezen dat alles goed met jullie gaat, veel geluk!groetjes Babeth

Geplaatst

Ik heb begrepen dat de kinderen van ivf-vader geboren zijn vorige week. Hun draagmoeder is als ik het goed heb begrepen met 36 weken bevallen. De kinderen maken het geloof ik goed.

Geplaatst

Ook ik houd regelmatig dit topic nog in de gaten. Ivf-vader is dus papa geworden...

Mannen, gefeliciteerd, geniet van jullie koningskoppel!!

( Ben wel erg benieuwd naar de namen ;))

Geplaatst

dreutel ook jij heeeel erg gefeliciteerd!! Geniet er lekker van!!Super!!

Celine nog een x gefeliciteerd!!

Ivf vader ook gefeliciteerd.Leuke namen!!

Lfs

• 1 jaar later...
Geplaatst

Hoi allemaal!

Ik dacht opeens...Oh ja! Het forum! Dus dacht ff kijken! Zit toch in de nachtdienst, dus mooi rustig de tijd voor!

Hoe gaat het met iedereen?

Tis alweer een jaar later, ik hoop dat iedereen gezegend is met een gezond kindje!

Ik ben 28 maart 2011 bevallen van een dochtertje.

En dan opeens zijn we al bijna 15 maand verder! Wat gaat de tijd snel!

Wie weet kijkt iemand nog en anders tot later ergens in het jaar. Dan willen wij graag proberen of we een broertje of zusje voor ons kleine meissie kunnen "maken". Dus zal ik mischien wel in een andere forum belanden!?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden