Ga naar inhoud

Uitgerekend in april 2011!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dames wat is het stil hier!!

Alles nog goed met iedereen? geen bericht goed bericht hoop ik maar!

Ik had nog wel een vraag, ik ben nu de utrogestan bolletjes aan het afbouwen en progynova alleen 'sochtends.

Zijn er nog meer dames die het nog gebruiken of al afgebouwd hebben. Ben benieuwd!

Groet,

Celine

• Reacties 323
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi,

Hier alles redelijk, zetpillen helpen aardig goed!! Gelukkig!

Ja het is hier stil idd.....vind ik ook!! Komt misschien nog we! Allemaal nog spannende tijden.

En je ziet dat er in juli/aug zoveel rood is geweest dat het ook een klein clubje is.......

@celine: ik ben al gestopt met de utrogestan al een paar dagen na positieve test.....Tot dan krijg ik ook maar mee. Is er een reden waarom je er zolang mee door moest gaan?

Groetjes!!

Geplaatst

He Marlijnne,

Fijn dat het wat beter met je gaat, met mijn missleijkheid ook, ik hoop vanaf maandag weer 100%te gaan werken al ben ik af en toe nog wel weeig. Hoe lang ben jij nu zwanger?

Bij het AMC is het gebruikelijk dat je 2x dgs progynova blijft slikken en 3xdgs 2x die bollen bij een cryo tp . (ik geloof bij verse tp anders?)

Ik ben er nu dan ook helemaal klaar mee. Morgen laatste dag! Vrijdag hebben we combinatietest (deze krijgen we aangeboden omdat we in een academisch zhs zitten, ik ben nl helemaal geen risico met 28jr) Maar extra echo en toch weer iets uitsluiten lijkt e fijn. Toch altijd weer spannend of het hartje nog klopt, je hoort toch af en toe van die verschrikkelijke verhalen op dit forum dat houdt me dan wel bezig.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Vandaag 2 e echo gehad.

Wel weer een traantje gelaten want idd iedere keer blijft het weer spannend of het hartje nog klopt!

Alles zag er "goed"uit .(Wij doen geen testen)

Ik ben vandaag 12 weken (6 april 2011) dus misschien wil Toobee voor mij, als je zin en tijd hebt, zón tikker maken?

Hoe is gaat het met de rest?

Liefs van Amel

Geplaatst

@amel: toch wel fijn gevoel dat je nu bij de 12 weken bent. En weer echo gehad voor bevestiging dat alles er goed uit ziet. Lekker gevoel!!

Die tikker maken, lukt me nog steeds niet om op de site te zetten.

@celine: Denk dat daar het verschil in zit dat het cryo is. Wat zijn het voor testen dan? Spannend vrijdag,laat je het even weten.

Ja ben super blij dat die pillen wat helpen...pfff wat kun jeje ellendig voelen.

Ik ben morgen 9 weken!!

Liefs,Marlijn

Geplaatst

@sylvie: ivf vaders hebben wel een online-blog waar je kan lezen hoe het gaat. Even oud berichtje opzoeken en daar staat de link bij. Volgens mij hier een paar pagina's terug ook!!

Hoe gaat het met jou?

xx

Geplaatst
@sylvie: ivf vaders hebben wel een online-blog waar je kan lezen hoe het gaat. Even oud berichtje opzoeken en daar staat de link bij. Volgens mij hier een paar pagina's terug ook!!

Hoe gaat het met jou?

xx

Bedankt Marlijnne,

had gelezen dat ze het blog niet meer hadden bijgewerkt maar dus wel, alles gaat goed gelukkig.

Hier weer even spannend de eerste ww zit er bijna op, dus nog even afwachten.

X

Geplaatst

Ha dames!

We zijn er nog hoor! Maar steeds als ik hier iets wil achterlaten, komt het niet op het forum terecht en dat begint een tikje vermoeiend te worden. maar ik lees trouw alles wat hier staat hoor!!

Geplaatst
Ha dames!

We zijn er nog hoor! Maar steeds als ik hier iets wil achterlaten, komt het niet op het forum terecht en dat begint een tikje vermoeiend te worden. maar ik lees trouw alles wat hier staat hoor!!

Hoi Sven, deze keer is het wel gelukt. Fijn dat alles goed gaat met jullie aankomende mini mensjes.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Na lange tijd te zijn weg geweest, meld ik me ook weer even. Gelukkig gaat alles goed, we hebben gisteren de 12 weken echo gehad (eigenlijk dus 11w5d) en de 2 ukkies waren druk aan het spartelen. Een van de 2 loopt zelfs een week voor qua groei, die doet het dus heeeel goed! Het hematoom in de baarmoeder is ook helemaal verdwenen en de bloedingen zijn eindelijk gestopt. Al met al durf ik nu pas de roze wolk op te kruipen...

Ik hoop dat met jullie ook alles goed gaat!

Beetje late reactie maar Imar, wat verschrikkelijk wat jullie overkomen is! Heel veel sterkte toegewenst meis!

x Yara

Geplaatst

Dames en heer,

Alles top hier, het hartje gehoord(wauw)! Nekplooimeting 1:14000!! Goede hartactiviteit en ritme (170pm),4hartkamers, lijntje hart-navelstreng ok. Het was enorm aan het spartelen en lekker eigenwijs want lag telkens weer met hoofd naar beneden en op zijn buik (net als de ouders), dus wel ruim 10 min uitwendige echo.

ik zit (endelijk)op de roze wolk en we gaan het vieren gaan zo lekker uiteten!!

Goed weekend!

Geplaatst

yoehoe!! @celine dat klinkt helemaal geweldig!! Superrr!! Lekker gaan genieten!

@ yara:Ook super dat alles mooi en goed verloopt!Lekker die roze wolk opgaan!!

Hier alles goed, met vlagen nog misselijk en zoooooooooo vieze smaak in mn mond. bleeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

Groetjes

Geplaatst

Hey dames !

ik ben weer terug van weggeweest ! ik kom toch ook maar weer even een berichtje neerzetten ...

Reden van afwezigheid is dat ik me elke keer nog drukker ging maken na het lezen van al de berichten ..

na mijn 7 weken echo was het vruchtje nog een week te klein dus ik was in totale onzekerheid we hebben toen wel het hartje al gehoord ! !!

ik mocht terug bij 9 weken om te kijken of het vruchtje verder gegroeid was ! Vreselijk spannend dus dus ik liep op complete spanning elke dag !

Bij 9 weken was het vruchtje perfect bij gegroeid alles erop en eraan weinig tekenen voor misgaan dus .. Gelukkig !!

Maar nog steeds blijf ik dan onzeker oh wat zou ik blij zijn als ik die 3 maanden doorwas !

nou ik ben vanaf toen naar de verloskundige gegaan mocht ik pas gisteren terecht ! dus dat was nog 4 weken wachten ! WOW wat duurt wachten toch lang ...

kreeg ik meteen nog een dompertje te verwerken ik krijg geen 3 maanden echo meer omdat ik al met 9 weken heb gehad !! pfff hier was niets meer aan te veranderen jaa of je moet zelf gaan betalen ... allemaal verzekeringskwesties volgens de verloskundige !! :(

Maar de verloskundige heeft dus het hartje geluisterd en het hartje klopt perfect !!!

ik kan niet beschrijven hoe blij ik ben !!! uit de kritiekste fase ! ik kan eindelijk een beetje gaan genieten ! en iedereen mag het nu toch echt weten !! ( voor degene die dat onderhand nog niet wisten pff ja dat heb je met ZH zwangerschap)

dus dames vandaar ! ik heb natuurlijk af en toe wel stiekem mee gelezen dus ben overal van op de hoogte !! wat een tweelingenboom he !!! onwijs leuk !!

nou ben weer even uitgepraat ..

xxxx Proud mommy to be !!!

Geplaatst

Gefeliciteerd Dreutel!!

Het zijn inderdaad spannende weken, ik herken het gevoel wel net als velen gok ik.

Ooh, dus ik kan me voorbereiden dat ik bij mijn 1ste termijn echo bij GYN (wij mochten kiezen tussen vlos of Gyn)bij ander zhs dat wij geen echo krijgen? Gek eigenlijk. Iedereen(cq " normale"zwangerschap)krijgt deze toch ook vergoed?

Groeit jou buik al? En heb jij nog iets van klachten, bandenpijn, het zuur,misselijk? Ik nog wel af en toe maar stelt me ook wel gerust.

Succes met de komende weken!

Geplaatst

Hey allemaal!

Pff, het blijft spannend allemaal he. Wij zijn nu exact 10 weken en dit wordt de eerste week zonder echo. We hebben er al weer 3 gehad (maar nog geen hartjes gehoord, wel gezien). De volgende is over 2 weken, dan hebben we de nekplooimeting.

@Dreutel: als je je huisarts lief aankijkt en zegt dat je je zo onzeker voelt, kan hij zo een briefje uitschrijven voor een echo hoor. Doe ik vaak zat voor zwangere dames (zolang het maar wel een reële vraag blijft en niet alleen voor de leuk)

Geplaatst

Hey Dames!

Er gebeurt maar weinig hier!! Zijn er nog meer dames die een weblog bijhouden oid? En de tweelingmamma's2b; hoe ver zijn jullie met het voorbereiden op een tweeling? Welke kinderwagen? Samen in een bedje? Twee plekken gevonden op KdV?

Sven

Geplaatst

Hoi iedereen!!

@ivf-vader: Het is hier soms wat stilletjes idd;-)

Wat ik al eerder zei: in andere topics een dubbel hoeveelheid aantal mensen. juli/aug veel rood.

Wij hebben toevallig al wel een 2-ling wagen gekocht. Een easy walker. Rijd heerlijk. Ook voor het bos etc.

Krijg nu ook allemaal cadeautjes....erg leuk. Jullie lopen 1 dag voor met mij.

Er zijn verschillende meningen over wel of niet samen in een bedje,maar dat houd je toch wel. Ik koop er wel 2,maar wil de 1e paar weken bij ons op de kamer in 1 bedje. Vind dat bijzonder. Dat je die 2 uks toch samen kan houden. Doen ze tenslotte al maaaaaaaaanden.

Kdv heb ik van de week gesprek. Wisselt per kdv. Vol of niet, wel of geen vaste dagen. vind het zo lastig. Ook omdat ik zelf geen idee nog heb hoe ik het met mijn werk ga regelen.(ws moet ik wat anders gaan zoekn)

En jullie,willen jullie weten wat het wordt?

Wij niet. ;-)

Ik lees regelmatig even jullie blog!!Leuk!!

Groetjes

Geplaatst

Ha Marlijnne,

Wij hebben ook gekeken naar de EasyWalker, maar ik vond hem te log. En de verkoopster kreeg dat ding niet in- en uit elkaar... Maar belangrijkste reden; hij past ons huis niet in. Wij gaan voor de ABC Duo Zoom. We hadden vwb het KDV al een plekje, maar toen ik aangaf dat het er 2 zijn, kregen we het advies toch ook maar bij andere KDV's in te schrijven, dus dat hebben we maar braaf gedaan.

Wij willen wel heel graag weten wat het wordt (we hopen op een koningspaar; jongen en meisje, maar we zijn overal blij mee)!

Geplaatst

Hallo,

Het is idd erg rustig...

@Toobee: Hoe is 't ermee?

Hier gaat alles goed, beetje lage bloeddruk maar dat is beter dan een te hoge.

Ik ben veel te nieuwsgierig, bij de andere 2 wist ik het ook en nu wil ik het weer weten, maar nu ook om

een andere reden.

Mij maakt het ook nooit uit.

Liefs van Amel

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden