Ga naar inhoud

Uitgerekend in april 2011!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@amel: wat je zegt lage RR/P is nu nog beter. Kan maar zo nog hoger worden. Ik heb ook lage,zie alleen af&toe sterretjes als ik te snel opsta. rrrrrrr

@ivf-vader: abc duo zoom even gecheckt op internet, dat is achter elkaar zag ik. Wel mooi ook. Ach ja het zal toch verschillen p.p. Hoe je het ook wend of keert het blijft groot;-) In de winkel geoefend en had hm zo in en uit elkaar. Ook andere nog geprobeerd. Vind ze alleen allemaal zo zwaar,maar daar doe je niks aan. Nu nog opzoek naar andere auto. En jaaa en jongen en meisje dat zou super zijn!

Ja als je bij kdv verblijf zegt dat het er 2 zijn is het wel gelijk van....owwww dan moet jeje nu echt inschrijven. Ik ga morgen kijken bij eentje hier om de hoek. Geen wachtlijsten en zit in een prachtig authentiek(jaren30) gebouw. Ben benieuwd.

Hoe is het met de anderen. Nog misselijk!! Hier op&af,maar wel iets minder. GELUKKIG!!

groetjes

• Reacties 323
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goh het word wel een beetje saaie bedoening hoor dames !

nou laten we maar weer wat oplaaien !!

jullie al voor spulletjes wezen shoppen ?!

voordat ik zwanger werd dacht ik dat ik mezelf suf zou shoppen maar dat valt dus echt onwijs mee !! k koop helemaal niks .. ik denk dat ik wel binnekort moet gaan beginnen aan kamers wagens de hele mikmak want anders ....

ja weet je .. het blijft heel apart om voor iets te gaan shoppen wat er een soort van niet is .. dat is mijn gevoel een beetje .. ik voel me best wel weer lekker na de 3 maanden maar dan heb je dus ook eigenlijk weinig teken van leven meer een soort van .... umm dus !

haha ben blij als ik de beeb straks voel !

nou voor nu .....

xxx

Geplaatst

Ja ladies, erg stil. Houden maar vol geen bericht is goed bericht.

Ik herken wat je zegt Dreutel, ik ben ook niet meer ziek en voel ook zo weinig op af en toe wat buikpijntjes/bandenpijn en het zuur hebben.

Zo weinig tekenen van leven wat je soms weer aan het denken zet,en zeker met al die zwangerschapsemoties! daarnaast hebben we ook prive heftige weken gehad (banen,familie), maar gaat alweer beter. Leuk is dat we 4 oktober in ondertrouw zijn gegaan. Ik heb ook al lekker geshopt voor positiekleding en erg geslaagd, ook mooi jurkje voor onze trouwdag 1 november.

Kunnen jullie mij helpen waar ik een panty (lichte kleur)voor zwangere kan kopen?Kan nergens vinden!En bij 17 weken heb ik deze zeker nodig!

krijgen jullie al een buikje, ik ben niet de slangste (40/42)en niet erg groot (1,63)en had al buikje alleen kan hem nu niet meer inhouden. Maar je kan nog niet zien van DIE is zwanger. Wanneer is dat wel?

Graag hoor ik jullie bevindingen en belevingen in deze periode.

X

Geplaatst

Hallo,

Deze keer en de vorige keer had ik al met ongeveer 6 weken mijn zwangerschapskleding aan.

Ik vind gewone kleding dan niet prettig meer zitten.

Dit is mijn derde zwangerschap en zit vrij vlot op mijn vorige (december vorig jaar bevallen) en dat kan je wel zien ook.

Ik had nog wat, maar heb inmiddels ook al wat nieuws gekocht.

Kleertjes voor de baby koop ik pas op het laatst, en de rest heb ik nog, sommige dingen waren nog niet eens gebruikt.

@Celine misschien via internet?

Waar is Toobee gebleven, ben erg benieuwd hoe het met haar gaat?

Liefs van Amel

Geplaatst

Hi Meiden,

Hier ben ik weer na lang weg geweest te zijn... Ik werd op een gegeven moment zo nerveus en onzeker van sommige berichten op het forum dat ik besloten heb even wat meer afstand te nemen. Gelukkig heeft het geholpen en ben ik een stuk zekerder geworden. :-D

Met mij gaat het verder goed. Ik voel me weer wat beter maar moe ben ik nog steeds. Dus lig heerlijk vroeg in bed! hihi Met de kleine gaat naar mijn weten ook alles goed. Morgen heb ik weer controle bij de verloskundige en gaan we het hartje weer luisteren. Heerlijk weer die bevestiging! Ik kan ook niet wachten tot ik de kleine ga voelen. Dat maakt het toch nog wat meer tastbaar. Wij hebben ook de nekplooimeting laten doen en de uitslag was prima. 1:8400! Een fijn gevoel hoor :-D

Mijn buikje begint toch ook wel wat zichtbaarder te worden al moet ik zeggen dat ie voor het grootste deel nog uit darm bestaat! hahaha Ik heb gister voor het eerst een zwangerschapslegging gekocht en dat is toch wel erg lekker!

We zijn ook al druk opzoek naar een kamertje en een wandelwagen en hebben denk ik de keus al wel gemaakt. We hebben geen haast met bestellen want de levertijden zijn niet zo lang. We gaan voor een hoogglans wit kamertje en de mutsy slider kinderwagen. Echt zo leuk om dat allemaal uit te zoeken! We hebben ook besloten dat we niet willen weten wat het wordt dus we moeten een inrichting van het kamertje bedenken wat voor beide kan. Dat wordt nog ff brainstormen!

Weten jullie al of je het geslacht wil weten en hebben jullie al kamer ideeen? Heerlijk he meiden dat we het hier over kunnen hebben.. Wat een geluk!!!

Liefs Toobee

Geplaatst

goedemorgen op deze oh weer zo fijne maandag !

Over zwangerschapskleding ik heb sinds 2 weken zon broek met zon band gekocht ! echt helemaal heerlijk ! ik wou dat ik dat eerder had geweten ik denk dat ik hem niet meer uit doe !! :laugh:

Gister wel een mijlpaaltje gehad ik had mijn rokje (nog van mezelf een gewone dus) aangetrokken en rond de ochtend dacht ik wow deze zit even strak !!!! haha wow ! ben nu dus echt onderweg en heb het idee dat het nu ook echt wel hard gaat ! helememaal leuk!!

dus gister weer een seintje gekregen om meer positiekleding te gaan kopen !

gister ook ineens sochtends weer misselijk geweest ! nou dat had ik denk ik al 2 weken niet meer gehad ! nou heb het maar gezien als een teken van leven haha

ik vroeg me ook wat dingetjes af .. mijn moeheid ben ik aardig kwijt al zeg ik het zelf waar ik nu vreselijk veel last van heb is inslaapproblemen het lijkt net of ik weer een hele schok nieuwe energie heb en nu dus slaapproblemen pff.. tis ook nooit goed !

ook vaak last van de onderrug en mag geen gekke bewegingen maken want dan gaat er een heerlijke pijnscheut door je baarmoederbanden heen ! pfieuww ook als je een beetje raar wil draaien in bed jullie ook toevallig last van ?

En het zuur viert hoogtij de rennies hangen me nu al de keel uit !!

maargoed even wat anders ! wij willen niet weten wat het word meer omdat in 1e instantie mijn man het niet wou weten maar pf het is toch wel moeilijk hoor want ja straks word het aan je gevraagd en dan is het lastig om nee te zeggen !!! :-)

en het is ook wel zooo leuk om gericht te kunnen winkelen ....

maar dit speculeren is ook leuk over wat het word ... lastige keuze dus ....

zit nu een beetje te kijken naar kinderwagens vind het moeilijk iets te kiezen wat komt over het algemeen het beste uit de test ??

volgend weekend gaan we voor het eerst babyshoppen ik denk bij de babydump ! LEEUKK heb er nu echt helemaal zin in !! ja mensen het kwartje is gevallen !!!

ik krijg een baby :thumb-1239063792_66 :D:D:D

xxxxx

Geplaatst

Hey Allemaal,

Wat een heerlijke berichtjes allemaal. Leuk dat het nu echt wordt. Dat je durft te gaan dagdromen en alles wat daarbij komt.

Hier gaat het ook wat beter. Ook erg moe en met vlagen nog behoorlijk misselijk.

Wij willen niet weten wat het wordt, maar ik vond het wel moeilijk. Wat jullie zeggen het is meer praktisch dat je gericht kan shoppen. Het is&blijft natuurlijk dan wel echt een verrassing.

WIj zijn ons aan het orienteren op kinderkamers. De wagen hebben we al, alleen nog 2 maxi-cosis. We hebben de easy walker.

Ook heb ik al zoveel gekregen.

Kinderstoelen doen we ws van bloom. Zijn een soort halve ei-en vind ik hahaha of een triptrap stoel al.(met inzit vanaf 6 maanden)

Vanochtend bij kdv geweest. Dat gaat hm niet worden. Geen prettig gevoel

Weten jullie dat,over kosten als je dus 3 weken op vakantie gaat dan betaal je dus je dagverblijf???dat is toch stom. Hebben we alleen hier nog maar gehoord.(mischien omdat het eigen bedrijf is) We gaan nu toch wat anders zoeken. Er zit er 1 bij mijn werk en dat is wel handig.Wat een gevogel, met name omdat ik totaal geen structuur heb wat betreft mijn werk. Ik wil toch graag wat anders,maar voor nu moet ik toch wat regelen(werk in verpleging) Als ik er dan zo n ochtend mee bezig ben dan wordt ik helemaal gek hahahahha.

Daarnaast wil ik dus hoe dan ook een week kraamzorg(standaard)maar als je in zh ligt gaan de dagen er wel vanaf. En wil als ik thuis ben niet nog 2 dagen over hebben. Even kijken hoe ik dat kan regelen. Wat een eisen he....

@dreutel: ik ben snachts heel onrustig en heb soms ook steken/krampen aan zijkant buik als ik me bv uitrek,maar vlgs dokter zijn dat de banden.

En de baby-dump is leuk om heen te gaan. Vergeet je pinpas niet;-)

@toobe: fijn dat het goed gaat met je!!

@celine: ik heb zeker al een buikje. Leuk is dat. Elke week(2weken) foto maken dan kan je echt verschil zien.

Morgen naar gyn...............en dan eindelijk naar verloskunde!helaas kan mijn manneke niet mee morgen. WERKENNNNNNNN BLEHHHHHH

have a nice day!!

liefs

Geplaatst

Wat duurt zwanger zijn toch lang. Morgen 12 weken, dus nog 197 dagen te gaan. Nog 28 weken dus. Iedereen zegt: het gaat zo snel!! Nou..niet echt... Pff. En ook al ben ik zelf niet zwanger, mijn tranen zitten hoog en iedere keer als ik naar mijn filmpje kijk (op mijn weblog) zit ik te snotteren. Hebben jullie ook filmpjes enzo gemaakt? Kunnen we daar ook geen forum over beginnen? Ik ga het gewoon nu meteen doen!

Geplaatst

@Sven:Prachtig jouw filmpje, ik vind het echt bijzonder.

met name omdat ik zelf een 1 eiige 2-ling als broertjes heb.

Helaas heb ik zelf alleen een vage foto, maar met de 20 weken echo

neem ik een dvd mee!

@Toobee: Fijn dat het goed met je gaat, ik had al een vaag vermoeden.

Wij leggen ons kindje eerst bij ons op de kamer dus met "het Kamertje"ben ik niet zo bezig.

Zoals ik al eerder schreef wil ik het wel weten, bij de vorige wist ik het ook, zodat ik mij daar( gezien mijn

geschiedenis) een beetje op kan voorbereiden...

Morgen weer naar de vk, ik mag iedere week .

Liefs van Amel

Geplaatst

Goedemorgen allemaal!

@ Sven Wat mooi zeg je filmpje. Ik heb er lekker wat zwangerschapstranen door laten gaan ;-) Wij hebben niet echt filmpjes... Wel wat echo's maar die moeten nog ingescan worden :-S Misschien toch maar eens doen!

@ Amel Wat fijn dat je iedere wk naar de VK mag. Ik kan me voorstellen dat dat je wel geruststeld.. Ik mag om de 3 wkn en als ik me heel onzeker voel mag ik gewoon langs gaan om ff het hartje te luisteren. Echt heel fijn dat dat kan!

@ Marlijnne Die stoelen van Bloom zij echt heel leuk! Een vriendin van mij heeft er 1 en de kleine kan er heerlijk in liggen nu en straks goed in zitten. En als het in je huis past staat het mooi strak. Bij ons staat die niet zo in de inrichting dus wij moeten nog even verder zoeken. Ik vond die zitzak (Domo of zoiets..) Ook wel heel erg leuk om als soort wipper te gebruiken. Een idee voor een echte kinderstoel hebben we nog niet.

@ Dreutel Ik heb ook die slaap problemen! Als is het bij mij niet het inslapen (ik ga vaak eerdere naar bed dan mijn man dus lekker rustig hahah) Maar als ik wakker wordt om te gaan plassen (ook zo irritant!!) Dan slaap ik heel slecht in en ik wordt van elk piepje en en kraakje wakker! Ik ben soms ook doodmoe als ik op moet staan.. Een over je vraag wat betreft de kionderwagen... Wij vonden dat ook onwijs moeilijk maar we zijn gewoon naar de babydump gegaan en vanalles bekeken en mee gelopen. En wij vonden toen de mutsy slider het leukst en leek ons ook handig. De bak is wat hoger en hij is redelijk klein bij het inklappen. Tsja en of het ook de beste keus is... Dat weet ik niet hahaha

Verder gaat hier alles goed. Afgelopen di naar de VK geweest en het hartje weer gehoord. Alles zag er goed uit en ben helemaal happy!! Heb eergister ook een super leuke buikband besteld via buikbanden.com en ben heel benieuwd. Het is een witte met een streepjescode erop en daar onder de uitgerekende datum. Echt zo gaaf!! Vandaag moet hij in de bus vallen, jippie!!

Liefs Toobee

Geplaatst

Hey ladies,

Ik blijf mezelf herhalen, maar wat gaan die dagen traaaaaag. Wij hebben een fantastische oplossing gevonden voor het KDV! Onze schoonzus komt 3 dagen per week bij ons thuis en neemt haar eigen kleine (nu 6 weken), mee. Zij geen KDV nodig, wij ook niet, iedereen blij. In een later stadium gaan ze wel een dagje per week naar het KDV, voor de sociale contacten, maar voor nu geeft het veel rust te weten dat ze in goede handen zijn. Nog wel even wat zaken regelen met gastoudersubsidie etc, maar dat komt wel goed.

Volgende week de NT meting, heerlijk om ze weer op de echo te zien!!

Geplaatst

Leuk al die belevenissen!

Ik krijg nu ook al een buikje ineens, en kan niet meer zonder positiebroek, wat ene verademing pfff. En vind nu ook dat ik hem echt mag laten zien (dus geen wijde kleding meer :)

Ik heb trouwens mijn huisdkleurige panty's gevonden na een hele zoektocht, bij "Ruimschoots" (gelderlandplein a'dam) ik heb ze gebeld en liggen apart (zijn van Noppies en zeldzaam in de winter!)

Ik moest 4 weken wachten op mijn volgende echo bij GYn vind dat wel erg lang zeker als je veel vaker gewend bent in het begin. Nu pas weer 29 oktober.pfff

@ sven Wij willen ook gastoudergezin(zijn er gelukkig ook in de buurt), maar vergeet niet dat ze qua subsidie heel streng zijn bij belastingdienst. De oppas moet erkend zijn en ingeschreven bij bureau etc anders krijg je niets vergoed! (maar dat bedoeldeje vast met nog te regelen) De tijd gaat steeds sneller merk ik, en die tijd hebben we volgens mij ook echt nodig om aan alles stap voor stap te wennen en voor te bereiden :)

@ Tobee en dreutel, ik moet er 's avonds minimaal 1x uit om te plassen (erg irritant) ik slaap wel weer goed in maar ik droom heel extreem. En ik lig graag op mijn buik, maar merk dat dat al minder prettig is (moet ik nog meer plassen)

@marlijne, ja die Bloom stoel vind ik ook erg mooi en past ook in ons huis, hij is wel vrij prijzig (300e?) en hij lijkt me zo klein (dus kort te gebruiken) of zie ik dat verkeerd? In zo'n stoel zit de baby toch niet de 1ste paar maanden, toch?Ja moet me nog echt helmaal gaan inlezen Ha Ha.

Geniet er allemaal van!

X

Geplaatst

@celine: een vriendin van mij heeft dochtertje van 4 maanden en je kan het stoeltje helemaal omklappen(liggend)5punts gordel en ze ligt heerlijk. Je kan er ook een verkleining inkopen. Ik dacht ook dat je er niet lang in kon, want wij zaten dan te twijfelen ook om al een triptrapstoel en dan wipstoel ernaast. Alleen ze vertelde ons dat je er tot jaar of 5 wel in kan(en willlen dan vaak op gewone stoel) je kan natuurlijk wel omhoog en omlaag doen...dus als ze groter worden. Het heeft vast allemaal zn voor en nadelen. En de prijs vind ik ook wel iets om even 2x over na te denken,helemaal omdat we er 2 krijgen!!

@ivfvader:mooi filmpje. Ik heb gister ook gefilmd(nouja mijn moeder hahaha),ben niet onhandig met computers maar weet nog ff niet hoe ik het op de site kan zetten. Ga ik is even bekijken.

Super kan ik mijn kinderen ook brengen bij je;-)

@toobe: heerlijk weer het hartje gehoord. Leuk he al die buikbanden. ook leuk dat jezelf wat kan ontwerpen!! Zie jeje buikje al goed?

Hier vandaag iets beter. Ben weer zoooooooooooooooo ziek geweest. Vanaf maandag non-stop overgeven/zetpillen niks geholpen. Dinsdag zh, met ukkies alles goed en die pakken alles van je wat ze nodig hebben. Waren heerlijk aan het dwarrelen en zwaaien haahaa!! Als ik me zo bleef voelen moet ik me melden en moet ik een infuus. Blehhhhh. Gelukkig blijf het sinds vanochtend erin allemaal tnt. Maar voel me erg zwak/slap/moe. pffffffffffff!!!

Groetjes,Marlijn

Geplaatst

Hai allemaal!

Zo, hé hé...daar ben ik dan ook weer eens!

Wat fijn te lezen dat het met iedereen zo goed gaat. Helaas 1 miskraam geweest.

Met mij gaat het best oke. Alleen wel spannend. Maandag hebben we een uitgebreid echo onderzoek omdat er iets in de vruchtzak bij het kindje zit wat er niet hoort te zitten. Er zit kans in dat het allemaal niet goed is... Dat zou echt verschrikkelijk zijn natuurlijk! Gelukkig is de kans groter dat het iets relatief "onschuldigs" is, dus daar hopen we op. Hoewel het doom-senario natuurlijk in ons hoofd blijft spoken.

Dus we zijn nu vanuit de fertiliteitkliniek, bij de gyneacoloog in het ziekenhuis onder controle.

Anderzijds zijn ook wij lekker aan het rondkijken naar wat we allemaal willen hebben voor de beeb!

Sommige dingen willen we nieuw, andere dingen mag 2e hands. Tot nu toe op een box en wipstoeltje al 200 euro bespaard! Leuke sport!

Wij willen qua kinderwagen gaan voor de Mutsy Transporter 3 in 1. Deze vonden wij het fijnst in het loskoppelen en inklappen van de onderdelen!

Op internet zag ik ook de 3 in 1 van Bebeqo staan. Voor maar 200 euro. Maar ja, zou het dan wat zijn? En je kan deze alleen maar via internet bestellen. Dus iemand ervaring met deze wagen?

Ach en zo verzamel je steeds wat bij elkaar!

Ik lees trouwens dat iedereen al lekker aan het groeien is! Ook ik gelukkig! Goed teken. Mijn eigen broeken (die me te groot waren door het afvallen) zitten staand fijn, maar zodra ik ga zitten knelt mn buik! Dus moet ook maar es voor positiebroeken gaan shoppen. Heb al wel 2 leggings, heerlijk! Lekker tricot!

In omtrek nu in totaal 13 cm gegroeid. Nu ben ik geen slanke den, maar ik zie het verschil toch al wel duidelijk! Kindje voel ik nog niet trouwens...ja van de week dachten we even, maar niet weer gevoeld. Wat gebubbel voelde ik....alsof er luchtbellen tegen mn buik gingen.

Tsjonge wat een verhaal weer! Ik zit in de nachtdienst nu, dus klets je zo van alles tegen de computer!

Groetjes,

Mallie

Oh ja, de uitrekendatum is bekend: (eindelijk, want de aandacht ging steeds alleen maar naar dat iets ipv gericht de beeb) 31 maart 2011. Maar ik blijf lekker in deze topic!

Geplaatst

Goedemorgen allemaal!

@ Mallie Wat leuk om wat van je te horen! Wel heel spannend voor jullie dat onderzoek.. Ik duim voor jullie mee voor super goed nieuws!! Ik heb die kinderwagen nog niet gezien trouwens dus geen ervaring hier. Wij gaan ook voor een Mutsy trouwens :-D Alleen gaan wij voor de Slider. Wij vinden het heel fijn dat de duwstang met de bak mee er af kan en je een kleiner onderstel over hebt. Ik heb een hele kleine auto en dan is dat wel handig :-D

@ Marlijnne Jeetje meid wat naar dat je je nog steeds zo ziek voelt! Zou dat zijn omdat het er 2 zijn?? Ik voelde me ook helemaal niet lekker maar nooit zo erg als jij (gelukkig :-S) Ik hoop dat je je nu weer iets beter voelt en je niet naar het ziekenhuis hoeft....

@ Celine De kleine van een vriendin van mij is 6 wkn oud en zit al een tijdje in de Bloom stoel.. Nou ja zit.. ligt! hahaha Dat kan dus prima.. Maar tot welke leeftijd ze er in kunnen dat weet ik niet...

Wij gaan vandaag naar de babydump het kamertje en de kinderwagen kopen!!! We laten het pas eind jan komen en dan hoeven we pas te betalen dus dat is wel fijn. We krijgen er een box en een maxi cosi bij en ga proberen omdat we zoveel kopen daar om er een matrasje bij te krijgen. ;-) Dan zijn we al een heel eind! :-D Het is misschien wel wat vroeg maar ja we hebben een kamertje gevonden wat we echt super vinden en ja waarom wachten dan?? Je heb bij de babydump ook geen verplichting tot koop als er iets mis zou gaan met de kleine dus risico lopen we niet. Dat is wel een goed gevoel.

Liefs Toobee

Geplaatst

Toobee ik moet soms toch wel even lachen ..

eerst zitten we in het zelfde ziekenhuis en nu zijn we ook nog op dezelfde dag naar de babydump geweest ! haha

lekker toevallig allemaal ..

Wij hebben ook al een kamer en wagen op het oog ik denk dat ik ze dit weekend ga bestellen !

ik krijg hopelijk vandaag mijn angelsound binnen !! ik ben er toch voor gegaan hoop zo dat het werkt dat zou echt uitgevonden zijn voor onzekere mensen als ik !!

ik mag pas volgende week weer naar de VK heb dan weer 4 weken geduurd om eerlijk te zijn vind ik het wel erg lang hoor maarja ...

voor je het weet hebben we de 20 weken echo !

xxx

Geplaatst

Ha allemaal! Prachtige scores hier! Twee dunne nekplooitjes van 0.19 en 0.21. Prachtig dus!! en... de echodame dacht een jongen en een meisje te zien!!! (nub-methode)

Geplaatst

Hi Allemaal!

Wat leuk Sven een jongen en een meid!! Wat bijzonder dat ze dat dan al kunnen zien! Wij gaan het als grote verrassing houden :-) Ben super blij voor je dat de metingen zo goed waren!!

@ Dreutel Hahaha we zijn wel eens gezind zeg ;-) Hebben jullie ook dezelfde kamer een wagen op het oog misschien;-) hihi

Hoe is het verder met iedereen? Alles goed hoop ik? Hier is alles prima. Ik ben alleen doodmoe op het moment en heb veel last van bandenpijn. Maar goed dat zal de groei van de kleine wel zijn ofzo.. Ik ga gewoon lekker vroeg naar bed! Ik heb me trouwens opgegeven voor zwangerschapsyoga en de 1e les begint al 30 november! Dat vond ik al best snel eigenlijk!!Hebben jullie je al opgegeven voor iets?

Liefs Toobee

Geplaatst

Hoi Allemaal,

wat een stilte hier en zeker vergeleken met de andere topics onder zwanger.

Hier gaat het wel goed, buik groeit hard ineens. Morgen weer echo (ooh dat is lang wachten 4 wkn) en het weer zien spartelen. Ik heb wel weer 2 nieuwe kwaaltjes. Slaaparm/hand wat voornamelijk 'sochtends zelf pijnljke en krachtloze hand opleverd. (ik ga donderdag naar de dokte)en ook als ik lang gezeten heb heb ik steken in rug/bil.

" snachts als ik ga verliggen voel ik wel eens mijn banden ineens (AU) maar gelukkig zijn dit allemaal tekenene dat er leven inde brouwerij is. Ik heb helmaal geen referenties in mijn omgeving mijn zus is ouder maar nog geen kids en ik ben de jongste van onze vrienden maar wel de 1ste met kinderen. Ik emrk dat ik echt een leek ben, dit heeft uiteraard ook veel voordelen maar soms lekker beppen over kinderen lijkt me ook leuk.

Hoe gaat het allemaal met jullie, wanneer de 20weken echo's? Wij vrijdag de 26ste (20,5 wkn)

Maandagochtend gaan Richard en ik om half 10 trouwen!!:smiley_wedding:Met klein gezelschap en dan 's avond naar Librije's zusje eten in Zwolle en slapen in Librije's Hotel!

Volgend jaar vieren we het dan groots op 10 september. We hadden ons huwelijk al helemaal gepland op 22 april, maar dat is beetje lastig aangezien 1o april de uitrelkendatum is.

Ik hoor graag jullie belevenissen!

X Celine

Geplaatst

Celine wat een leuk nieuws, gefeliciteerd zeg. Wij zijn ook met een klein groepje getrouwd en dat is erg gezellig.

Heel veel plezier maandag, ik hoop dat het zonnetje schijnt.

Groetjes Sylvie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden