Ga naar inhoud

Uitgerekend in april 2011!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Is er nog leven hier?

Het is idd erg stil....

Iedereen iig de beste wensen voor 2011.

Hier gaat alles goed.

Hoe gaat 't verder bij de anderen????

Nog 13 weekjes te gaan....

Liefs van Amel

• Reacties 323
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Hier alles goed.31-12 een 2/3D pretecho/film bij Dr.Papa laten maken. Erg wonderlijk. Een aanrader, maar dan wel voor tot 30 weken geloof ik. We houden nog steeds als verrassing wat het wordt.

Richard en ik zijn net 5 dagen naar Parijs geweest.Nog wat quality time met zijn 2-en voordat we een egzinnetje worden ook echt een aanrader!!Heerlijk maar net op tijd, het wordt nu wel wat zwaarder, schoenen aan uit doen enzo, en buik groeit hard. Ook steeds meer last van (alleen)linker bekken. Morgenochtend weer echo bij Gyn. Verder een beetje verkouden. Maar neist bijzonders te melden.

Hopelijk komt deze week onze Joolz kinderwagen en Fresco loft kinderstoel. De kamer is gekocht(hemnes van ikea en dan eiegn knoppen) en we gaan dit weekend kamertje opruimen en weekend daarna 1 muur behangen en inrichten. Dus rond 7 maanden klaar. Ik begin nu echt dat "gevoel"te krijgen van alles klaar maken en in huis halen. Ik wilde altijd 4 wkn voor datum met verlof, maar twijfel nu wel of toch 6 wkn te doen. Wat doen jullie?

Ik ben benieuwd naar jullie update!

Ik wens een topjaar voor ons allemaal!

Geplaatst

hey !

ons kamertje staat inmiddels nu al een weekje!

met alles er in kleertjes opgevouwen en ik heb nu echt bijna alles in huis!

het is helemaal welkom! :happy:

Het is nu allemaal zo echt .. de tijd gaat nu ook erg snel voor je het weet zijn we er al!

ik kijk er ook wel naar uit hoor klachtjes begin ik langzaam wel zat te raken :happy4:

ben sinds vorige week ook aan zwangerschapsgym begonnen ... maar meer om wat te leren over bevallen enzo nou begon al gauw met lichamelijke oefeningetjes doen voor bekken enzo ... hmmm niet echt voor mij weg gelegd haha !

Hoe staan jullie tegenover het bevallen ? ik moet zeggen dat ik het toch wel eng vind hoor het is niet niks heb toch ook nog zo men bedenkingen over pijnbestrijding .. k vind het heel moeilijk hoop gauw op een gesprek hier over bij de VK.

Hebben jullie ook al zo erg dat je al zon band voelt met dat kleintje binnen ? hij houd je de hele dag bezig en ik vind het geweldig .. kan er zo van genieten dat is het mooie van moeder kunnen worden je maakt alles mee ! prachtig zeg !

hoe zitten jullie inmiddels met werken ? ik zou met 34 weken met verlof gaan ik werk in de zorg met dementerende bejaarden .. ik ben sinds deze week de zw in gegaan het werd toch te zwaar en dit vooral geestelijk .. hoe zitten jullie met je werk ?

xxxxx mama

Geplaatst

[breek in]

Hoe gaat het met IVF-vader???

Ik lees al een hele tijd zijn blog op internet, maar ik kan er niet meer opkomen.... het is beveiligd lijkt wel...

Iemand iets gehoord?

[/breek in]

Geplaatst

dames het klopt dat het blog beveiligd is

hier heeft hij over geschreven gehad

maar als je hem een mailtje stuurd krijg je een inlog en kun je weer verder lezen

maar zover ik net heb kunnen lezen is alles oke daar

info@omnihealth.nl is het mail adres waar je om een inlog kunt vragen aan sven

• 2 weken later...
Geplaatst

Beste Dames,

Wat een stilte hier! Alles goed? Voelen jullie je baby ook zo regelmatig flink trappen?!En al aan het aftellen?

Hier even een lijst met uitgerekende data van april. Vul gerust aan als ik iets of iemand mis.

Mallie: 2 april

Dreutel: 4 april

Amel: 5 april

Toobee: 7 april

Yara: 8 april

Celine: 10 april

Sassie 75: 18 april (tweeling?)

IVF vader: 25 april? (tweeling)

Geplaatst

Voor mij klopt de datum helemaal! Maar krijg gewoon een 1 ling :D

had de blz hiervoor al een bericht getypt maar daar leest iedereen denk overheen

xx

Geplaatst

Lieve meiden,

Ik ben hier helaas niet meer te vinden.....heel pijnlijk, maar wil jullie wel veel geluk wensen en dat er maar mooi gezonde wondertjes geboren mogen worden.

Liefs,Marlijn

Geplaatst

Hallo allemaal,

Idd aftellen.

Mijn uitgerekende datum is 5 april.

Ik vind het altijd weer een geruststelling wanneer de kleine "trapt"

Voor de rest wordt het allemaal iets zwaarder maar goed dat hoort er allemaal bij.

Waar zijn de andere dames gebleven zoals Toobee....

Gr van Amel

Geplaatst
Lieve meiden,

Ik ben hier helaas niet meer te vinden.....heel pijnlijk, maar wil jullie wel veel geluk wensen en dat er maar mooi gezonde wondertjes geboren mogen worden.

Liefs,Marlijn

Lieve Marlijn,

Jij bedankt ook voor al je berichtjes en interesse in ons.

Ik blijf aan je denken en duimen voor jullie!

Celine

Geplaatst

Ladies,

Ik ben zojuist weer op cotrole geweest bij Gyn.

Alles ok, nette bloeddruk. Kindje al met hoofd naar beneden. Hoofd grote op schema(niet geheel onbelangrijk voor bevalling), buikkie loopt wat voor(kleine week,kan bijtrekken maar heet ie van papa ;)denken we)Verder gaat het beter met mijn Ischias, ik ga elke week naar fysio en als ik me netjes aan oefeningen houd en aan de leefregels(niet te zwaar tillen ed)is het te doen gelukkig.

De kleine trappelt regelmatig en flink hard, voornamelijk tussen 15-19u. Verder kom ik al 5 weken niets aan en blijf ik tussen 6,8-7,2 erbij schommelen. Ik was al 5 kilo aangekomen van de ivf hormonen en eet dus goed van mijn reserves (gelukkig)

Ik ben ook wel erg benieuwd naar jullie!!

Geplaatst

Hoi,

Ik kom iedere zwangerschap zón 30 kg aan, ik weeg mij ook niet meer.

Mijn bloeddruk is ook netjes, 100/110 om 60/70.

Het wordt natuurlijk wel wat zwaarder nu maar goed we zijn ook al aan het aftellen.

Bij mij ligt het hoofdje naar beneden, maar dat kan nog veranderen.

Gr van Amel

Geplaatst

Hoe vinden jullie mijn profiel foto! Mijn beste vriendin is fotograaf en we hebben afgelopen zondag buikfoto's gemaakt. Ook mooie met handen [ATTACH=CONFIG]726[/ATTACH] deze dus. Wilde ik even met jullie delen :)

X celine

Geplaatst

Ha Celine,

Mooie foto en mooie buik!

Ik vergeet dat zelf altijd, ik ben nog wel van plan om een foto van mijn buik en mijn 2 kinderen te maken.

Gr v Amel

Geplaatst

daar ben ik dan weer! het is zo stil hier..

Ik ben vanochtend weer bij Gyn geweest, kindje loopt nog steeds erg voor in groei.

Ik heb vanochtend urine ingeleverd en moet morgen dagcurve glucose prikken (kans dat ik zwangerschapsdiabetes heb)

Uitslag hoor ik vrijdag. Er is een trend afgelopen echo's (ik liep al bij gyn)dat het kindje zo voorloopt dus het ziet er nu naar uit dat ik met 38 weken wordt ingeleid omdat een natuurlijke bevalling erg lastg kan gaan worden, maar kan ook zijn dat deze spruit zich zelf eerder aankondigd omdat het klaar is.

Dus helemaal niet zo gek dat ik het al zo zwaar heb, ben nu 32,2 maar echo zegt 35 weken!!

Ik laat julle vrijdagmiddag uitslag weten!

Bij jullie alles oke?

Céline

Geplaatst

Dat is spannend!

Het wordt idd zwaarder, en het lijkt wel of ik chronisch moe ben maar goed nog ong.7 weekjes tegaan...

Verder wil ik niet klagen aangezien de klachten die ik heb geen kwaad kunnen.

Ben benieuwd Celine!

Waar zijn de anderen allemaal?????

Gr van Amel

Geplaatst

uitslag net doorgebeld gekregen van assistent.

Niets in urine en alle glucose waarden netjes tussen 4,5-5.

opluchting. Ik heb wel besloten zojuist dat ik met 34 wkn met verlof ga, dus nog 1 weekje werken.lekker!!

Geplaatst

Hey allemaal,

Tijd tikt nu lekker door he ..

Ik kan iig niet wachten! van mij mogen deze weekjes voorbij vliegen.

Heb sinds donderdag ook verlof!!:happy7: Zo lekker!!

nu lekker de laatste dingetjes in huis afmaken en vooral lekker rustig aan doen!

jaja zo ben je 3 maanden en ben je zo blij en zo ben je al bijna op t end ! :happy:

maar waar is iedereen toch gebleven ?

xxx

• 3 weken later...
Geplaatst

Hoe gaat het hier dames?

Hier lekker van verlof en mijn buik aan het genieten en lekker rommelen en nestelen, haha.

De nachten zijn minder, wordt wel 4 tot 6x wakker om te plassen en te gaan verliggen.Maar slaap dan 'smiddags gewoon even een uurtje op de bank, gewoon omdat het kan :)

Dinsdag weer naar gyn,controle. En volgende week wordt ik getoucheerd 37,2(1ste x) om te kijken wat stand van zaken is. Omdat het kindje dus wat groter is en daarnaast een zeer compacte buik heb(en ik klein ben) kan en indaling en rijpe bmhals langer op zich wachten)(weet hij uit 80% uit ervaring) gyn wil ervoor zorgen dat ik niet te lang doorloop en eerder stimuleren naar een bevalling niet forceren tussen week 38-40. Gelukkig alles verder gezond en dat is uiteraard het allerbelangrijkste. En eruit komt het toch wel! We zien wel hoe het loopt!

Ik ben ook erg benieuwd naar jullie.

X

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden