Jump to content

yessssss!!!

bri

Recommended Posts

jawel het hoge woord is eruit en eigenlijk op de twee mooistre fronten in het leven(althans dat vinden wij op dit moment!!)

we mogen doorgaan met de deca de cyste was gisteren 2,1 bij 2,4 cm dus het gem is 2,3 en dat is BENEDEN de 2,5 en dus geoorloofd!!!

we hebben het samen even uitbundig gevierd waarbij hubbie ( nou ja hubbie...) me ten huwelijk heeft gevraagd!!!:hello2:

dus jullie begrijpen mijn oudjaar met die twee mooie vooruitzichten in 2008 kan niet meer stuk. Het wordt echt ons jaar!!

moet zeggern dat ik van de deca wel emotioneler ben dan anders heb gelukkig geen hoofdpijn maar ik weet niet na hoeveel dagen dit voorkomt.

ik gebruik het nu pas 5 dagen.

nou jullie zijn weer op de hoogte!!

tot snel, groeten Bri

Wat een supernieuws zeg!

Jouw 2008 kan in ieder geval niet meer stuk.

Heerlijk een huwelijk plannen en hiermee afleiding kweken tijdens je behandeling.

Ik wens je een super jaar toe met als bezegeling een huwelijk en een pachtbeeb.

Groetjes Laura

Hahahah, wat raar dat je extra emotioneel bent! Pffffffffft.. is toch ook effe wat wat je 'emotioneel' voor de kiezen krijgt? Ik spuit nog helemaal niets maar kan er al van vol schieten!

Gefeliciteerd met al dit goede nieuws en ga er heerlijk van genieten.... de vooruitzichten!

wat een gekkenhuis hier de afgelopen week heerlijk gewoon!!

ik hoop echt dat het nu eens lekker zo blijft gaan.

hebben de afgelopen twee dagen zo ongelooflijk veel gepraak en geregeld ik wist niet dat er zo veel kon in zo weinig tijd.

laatste nieuws, ik wil niet met een dikke buik trouwen ik bedoel ik wil dolgraag een baby maar wil toch ook wel een mooie bruid zijn:dry:..

dus we gaan op 22-02-2008 trouwen en dat is al over 8 weken, want stel je voor dat de eerste ivf lukt dan ben ik ongeveer 1 maand zwanger en dus nog niet echt zichtbaasr neem ik aan!! ambtenaar en feestadres zijn al geregeld,

dat leek ons het belangrijkste en de rest gaan we de komende weken doen en inderdaad het brengt je gedachtengang weer eens op iets anders dan baby en hormonen...

het leven is prachtig:love7:

fijne jaarwisseling allemaal!!!!

groetjes bri

Hoi Bri,

Geweldig nieuws zeg! Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Goed van je dat je al zoveel op korte termijn hebt kunnen regelen!

Veel plezier met de 'voorpret' van je huwelijk (ik weet uit ervaring dat dat een heeeeeeeele leuke periode is) en op naar een geweldig 2008.

Groetjes, Sandra

jee leuk zeg dat jullie al zo snel gan trouwen....zo moet het ook, niet te lang mee wachten je weet maar nooit wat er allemaal nog gaat gebeuren.

eel veel geluk en plezier in 2008 (klinkt voor jullie als een mooi jaar!!!)

hoop dat jullie droom ook uitkomt en dat jullie met z'n drieeen trouwen!!!haha

dikke knuffel en succes met de hormoontjes

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use