Jump to content

Sem is ziek

manuela

Recommended Posts

Hallo Meiden

Emil is op dit moment met Sem naar de huisartsenpost.

Ze waren van de week erg verkouden en had Sophie hele erge hoestbuien,met Sem ging het nog wel redelijk,toch zijn we tweede kerstdag op onze vakantie adres even naar de huisartsenpost geweest en hebben ze de tweeling goed onderzocht,het was inderdaad een verkoudheid en konden ze er weinig aan doen,Daarna is het bij Sem erger geworden en ademt hij nu heel kort en benauwd,hij is ook zo wit als een stukje papier,je kunt er bijna door heen kijken,daarom is Emil nu even met hem naar de huisartsenpost voor de zekerheid,ik ben toch wat bezorgt om hem.

Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten hoe het met hem is .

Manuela

• Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

och manuela wat zielig,

eng he als die hele kleintjes wat hebben,

ik vind altijd als je het niet vertrouwd gewoon effe langs de ha post,

die mensen zitten er niet voor niks,

mijn ha zegt altijd liever tien keer voor niets als 1 keer te laat en zo is het natuurlijk ook gewoon,

hoop dat het niks ernstigs is en dat hij snel weer de oude is.

liefs brenda.

Hallo Meiden

Nou Sem moest gisteren meteen naar het ziekenhuis,hij was heel erg benauwd en kreeg hij meteen zuurstof.

Emil kwam met hem daar binnen en de arst hoefde hem eindelijk niet te onderzoeken en zei meteen dat hij naar de kinderarts moest.Hij zag echt asgrauw van de benauwdheid,heel eng.Ik ben vannacht bij hem gebleven,en kreeg hij tot twee keer toe een hoestbui die niet leuk was !

Gelukkig gaat het nu al wat beter,de zuurstof hielp meteen, hij kreeg weer kleur.ook krijgt hij antibiotica omdat er ergens een ontsteking is maar ze nog niet weten waar,ze hebben ook een longfoto gemaakt maar die zag er goed uit.Ik heb ook met de kinderarts over sophie gehad en mocht ze vanmorgen ook even komen voor onderzoek maar die ligt nu lekker in haar eigen bedje te slapen,hij wil haar voorlopig wel even iedere dag zien,dat is wel een geruststelling.Zo lieve meiden ik ga nu ook even rusten en Kiki aandacht geven,ik houd jullie op de hoogte.

Bedankt voor jullie medeleven,kus kus

Manuela

Dank je brenda

Sem krijgt voorlopig ook sondevoeding omdat ze hem niet willen belasten,hij heeft echt alle kracht nodig om te ademen dus vandaar.Oud en nieuw zal hij dus in het ziekenhuis vieren.

Ps,Amanda of brenda zou jij de dames op de andere site even bericht willen geven.

Doei,Manuela

Oh Manuela wat erg joh, lees het nu pas. Wat een schrik voor jullie.

Gelukkig zijn ze erg meelevend en begripvol met Sophie ook en wordt Sem nu goed in de gaten gehouden.

Sterkte hoor meis en beterschap

XX sab

Hallo Lieve meiden

Het gaat een stuk beter met Sem,hij kijkt weer lekker helder uit zijn oogjes en keek hij ons aan toen hij ons weer hoorde,bah als ik aan hem denk dan krijg ik gewoon een hele dikke brok in mijn keel,ook al weet ik nu dat het beter met hem gaat,het is vreselijk om je kind zo te zien liggen.Hij heeft nog wel zijn hoestbuien maar als die er niet zijn dan gaat het echt goed.

Ik zal jullie op de hoogte houden maar toch wil ik jullie even een hele fijne en goede uiteinde wensen en dat 2008 maar een nog mooiere jaar wordt.

Doei doei

Manuela

brenda,bedankt,ik had het gezien

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use