Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het lijkt me inderdaad heel moeilijk om je kindje zo te zien liggen.

Daarom even een hele dikke :hug: voor jou!

Sterkte, ook voor je hubbie.

Dat Sem maar snel naar huis mag komen en jullie weer lekker met zijn allen thuis zijn.

En ook natuurlijk voor jullie een geweldig 2008 toegewenst!

• Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sorry meis dat ik niet eerder reageerde!

Ben blij dat het weer wat beter gaat met sem...wat zal het schrikken zijn geweest!

Veel liefs en ik hoop dat je hem gauw weer thuis heb!

Geplaatst

jeetje Manuela, dat is schrikken zeg, gelukkig gaat het al weer wat beter met Sem en heeft Sophie er geen last van gehad.

Is het al bekend wanneer hij naar huis mag?

Geplaatst

ow Manuela, ik had een voorgevoel dat het niet goed was...

Jullie kleine vent in het ziekenhuis, gelukkig gaat het al weer wat beter met hem. Hopelijk knapt hij snel op en mag hij weer naar huis.

Hoe is het met Kiki en Sophie?

En met jullie? Druk met heen en weer geren naar het zkhs natuurlijk..

Ook voor jullie, een geweldig goed nieuw jaar..!

Geplaatst

Hallo Meiden

Gelukkig nieuwjaar voor jullie allemaal !!!!!

Sem ligt nog steeds in het ziekenhuis maar het gaat een stuk beter met hem,vandaag is de zuurstof uitgezet en als hij het goed blijft doen dan gaat vandaag of morgen het infuus er ook uit en mogen we hem donderdag misschien wel mee naar huis nemen.

groetjes Manuela

Geplaatst

Hai, Hoe is het nu met Sem? en uiteraard met de geschrokken papa en mama? Hopelijk mag de kleine man snel weer naar huis.

Verder sterkte gewenst voor de andere zieke kindjes/broertjes/zusjes/papa,s en mama,s.

Dat iedereen maar snel weer beter mag worden!

Liefs Liesbeth

Geplaatst

Wauw Manuela, dat is goed nieuws zeg...............

Wat zullen jullie blij zijn.

Misschien nog niet helemaal opgelucht, maar dat komt wel als je je mannetje mee naar huis mag nemen.

Hopelijk blijft het goed gaan zonder de zuurstof en mag hij idd deze week nog lekker naar huis.

Pfffff.....er zal best al wat spanning van je afgevallen zijn met dit goeie nieuws?????

We horen het wel.

Liefs Liesbeth

Geplaatst

ow gelukkig Manuela.

Hopelijk mag hij donderdag naar huis!!

Een dikke knuffel voor jullie!

Geplaatst

gelukkig dat ie al wat beter is, hopelijk mag ie donderdag naar huis

dikke knuffel Angela

en van Luca voor Kiki,hihi

Geplaatst

JAAAAAAAA joepie,Sem mag morgen met Mama en Papa mee naar huis !!!!!

Hij krijgt morgen de laatste antibiotica en dan is het naar huis geblazen !!!

Dit is Sem Zondag

Kopievan30-12-2007073.jpg

en deze foto is gisteren gemaakt

Kopievan01-01-2008006.jpg

wat een verschil hé

Groetjes Manuela

Geplaatst

ooo Manuela, ik schrik echt van die eerste foto, wat ziet hij er beroerd uit... bah wat akelig zeg....

idd een heel verschil die volgende foto..!!! Wat een scheet....

Gelukkig mag hij morgen weer naar huis!!!!!!!

Geplaatst

Ja,Amanda dat is inderdaad schrikken,Emil is zaterdag met hem naar de huisartsenpost gegaan dus ik zag hem pas later toen hij alle slangen en zo al had,nou ik heb gejankt als een klein kind hoor toen ik hem zo zag liggen,zelfs nu op dit moment schiet ik vol.pfff

maar gelukkig komt hij morgen lekker thuis.

Geplaatst

ja meis, kan het me helemaal voor stellen, ik zit hier al met kippevel als ik het lees........

Gelukkig mag hij morgen naar huis!!

Geplaatst

Jeetje ik schrik er gewoon van, wat had hij het slecht zeg..

Gelukkig ziet hij er op de 2e foto een stuk beter uit!

Ben blij dat hij morgen weer mee naar huis mag..

Geplaatst

Nou Manuela, dat is goed nieuws!

Ik ben echt blij dat hij is opgeknapt en wat fijn dat Sem morgen lekker weer naar huis mag!

Geplaatst

Tjonge jonge... wat een ziek menneke op die eerste foto! Niet te geloven bijna dat ze dan weer zo vlot op kunnen knappen zeg!

Fijn dat hij morgen weer naar huis kan!

Groetjesssssss

Geplaatst

Wat een fijn nieuws zeg, dat het beter gaat met Sem, en vooral dat hij weer lekker naar huis mag.

Dan kun je hem verder weer helemaal beter knuffelen en kussen......!!!

Hopelijk is hij snel weer helemaal opgeknapt.

Groetjes liesbeth

Geplaatst

ohhhhhhh manuela, wat moet jij een knoop in je maag hebben gehad! brrr, je kindje zo ziek te zien. bahbah en nog ns bah!

gelukkig nu weer een stuk beter en naar huis!

blij voor je!

lis

Geplaatst

Ik sluit me aan bij bovenstaande berichten over de eerste foto. Krijg er zelf ook een heel naar gevoel van........

Maaaaaaar, op foto 2 ziet ie er al een stuk beter uit gelukkig.

Super dat hij morgen weer naar huis mag!

Liefs Laura

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden