misty1984 Geplaatst 30 Augustus, 2010 Geplaatst 30 Augustus, 2010 Hallo allemaal, Ik ben Misty, 26 jaar en mijn man is 30 jaar. We zijn nu zo'n 2 jaar bezig om zwanger te worden, waarvan we nu iets meer dan een half jaar in het ziekenhuis zijn bij de gyneacoloog. We hebben inmiddels 3 IUI behandelingen gehad, maar door de afnemende kwaliteit van het zaad van mijn man zijn we nu doorgestuurd naar een ander Ziekenhuis voor IVF. Ik wil hier graag mijn ervaringen delen en die van anderen volgen. Groetjes Misty. Quote
T.K Geplaatst 30 Augustus, 2010 Geplaatst 30 Augustus, 2010 Hoi Misty, Ik wil jou veel succes wensen met je behandeling.. Quote
ursela Geplaatst 30 Augustus, 2010 Geplaatst 30 Augustus, 2010 He, twee snoopy's. Veel succes en welkom op dit forum. Quote
misty1984 Geplaatst 30 Augustus, 2010 Topic Starter Geplaatst 30 Augustus, 2010 Bedankt mieden! T.K. Ik zie dat je ook uit Noord Brabant komt. Ik ook ;) Quote
minoes Geplaatst 30 Augustus, 2010 Geplaatst 30 Augustus, 2010 hey misty heel veel succes met je behandelingen. wij hebben precies het zelfde als jullie mee gemaakt ook een paar x iui en toen isci heel veel succes en sterkte liefs jessica Quote
misty1984 Geplaatst 30 Augustus, 2010 Topic Starter Geplaatst 30 Augustus, 2010 Hey Minoes, Dank je wel! Toch een teleurstelling als het met IUI niet lukt he? En dan het zaad nog slechter te worden ook :( Begrijp ik het goed dat je met de 2e poging zwanger bengt geweest en nu een miskraam hebt gehad? Lijkt me echt vreselijk, zeker naar zo'n lange weg naar de zwangerschap toe. Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk snel een zwangerschap die goed blijft gaan. Liefs Misty Quote
corina Geplaatst 30 Augustus, 2010 Geplaatst 30 Augustus, 2010 Welkom op deze geweldige forum en ik wil je heel veel sterkte + succes wensen met de komende behandeling. Hier kan je veel info. vinden + vragen stellen. Gr. Corina. Quote
Daniella Geplaatst 30 Augustus, 2010 Geplaatst 30 Augustus, 2010 Hoi Misty Welkom hier op dit fijne forum. Wanneer ga je starten met je 1ste IVF behandeling? Groetjes Daniella Quote
Karin81 Geplaatst 30 Augustus, 2010 Geplaatst 30 Augustus, 2010 Hoi Misty, Welkom op dit forum, succes met de behandeling! Groet Karin Quote
Sylvino Geplaatst 30 Augustus, 2010 Geplaatst 30 Augustus, 2010 Welkom Misty, veel succes met de aankomende ivf poging! Quote
Gast Mart Geplaatst 30 Augustus, 2010 Geplaatst 30 Augustus, 2010 Welkom Misty en heel veel succes! Quote
minoes Geplaatst 30 Augustus, 2010 Geplaatst 30 Augustus, 2010 hey misty ja dat klopt dat heb je goed gelezen. ik ben ook niet bang voor de volgende poging. mijn man zijn zaad werd ook al slechter en weer beter en ze hebben ons te lang aan het lijntje gehouden maar goed nu isci. maar alles komt een x goed ook voor jou. heel veel succes en toitoitoi liefs jessica Quote
misty1984 Geplaatst 30 Augustus, 2010 Topic Starter Geplaatst 30 Augustus, 2010 Dank jullie wel allemaal voor het warme welkom! Voor jullie ook allemaal veel succes met de behandelingen en wie weet tot op het forum! Liefs Misty Quote
Gast Guusje Geplaatst 30 Augustus, 2010 Geplaatst 30 Augustus, 2010 Hey Misty, Ook hier even, WELKOM op dit fijne forum. Groetjes Guusje Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.