Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tjemig Miki......ben zelf vorige zomer vier rijbanen over geschoten na een tik van en vrachtwagen en alleen al van jouw bericht krijg ik weer de rillingen.... Let erop dat je behalve de fysieke kant ook de schrik nog wel gaat voelen. Vraag evt je huisarts om iets voor het slapen als je gaat dromen of wakker liggen. Poeh meis, wat ben ik blij dat er engeltjes zijn....

Wat betreft werk, het lastige is vooral dat ik moet afstemmen met een nieuwe teammanager die ik vaag ken en voor wie dit de eerste leidinggevende functie is. Geen idee dus hoe zij hierin staat. Mijn baas heeft vorige week wel gezegd rustig aan en geen spoed, maar ja...in de praktijk.... Ik vind het idee om het voor twee weken af te speken en daarna te kijken hoe het gaat wel een goede. Dan zou ik ook nog voor kunnen stellen volgende week drie dagen van drie uur op kantoor en als het lukt nog een dag van drie uur thuis. Dan begin ik op 50% mijn normale uren en kan ik elke middag nog even slapen.

Morgen een spannende dag voor veel meiden. Ceeke, Eef, laika en wie ik verder nog vergeet.... Succes!!!!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

testr/miki wat n verhaal, sterkte meis, knuffel voor jou en je beschermengel xxx

guusje, ben je wat geruster? K hoop zo dat je je wat beter voelt, zo rot die duizeligheid! Die fm is gelukkig lekker vroeg, half negen

babeth, effe weer roepen dat je zo'n lieverd bent ; - ) je denkt aan iedereen xxx

Geplaatst

Miki ik schrik me rot van je bericht! Gelukkig goed afgelopen maar onderschat inderdaad de emotionele kant niet. Heel veel sterkte!!

Hier net de tweede spuit gezet, was ineens weer pijnlijk, gek is dat toch, gister voelde ik niks. Hele dag beetje zeurderige hoofdpijn gehad, hoop dat het hierbij blijft en niet erger is morgenochtend. Ga zo slapen, welterusten meiden, pas goed op jullie zelf!!

Geplaatst

Caroline, misschien net een bit naaldje? Bij mij was de eerste Fragmin erg pijnlijk, was gelukkig eenmalig!

Eef, hihi doen we allemaal ;-))

Geplaatst

Ach, maakt niet uit hoor, kan me herinneren van december dat ik na de eerste spuit een enorme blauwe plek had... voelde me echt een amateurtje! Ik zag trouwens vandaag dat ik een aantal spuitjes heb die tot september 2010 goed zijn. Gelukkig heb ik er genoeg dus hoef ze denk ik niet te gebruiken, wel gek dat het me niet eerder is opgevallen. Misschien wel van mezelf van twee jaar geleden? Ik heb altijd wel restjes deca in de koelkast liggen dus...

Geplaatst

Gelukkig iedereen doorgeslapen vannacht.

Miki jij hopelijk ook en auw wat zul jij stijf zijn meid!!

Vroeg wakker, dadelijk bloed laten prikken, wel voorop staan want ik heb honger natuurlijk. Maag knort en heb ik normaal nooit. Nog even wakker worden.

Geplaatst

Goedemorgen,

Heb het koud en lig nog in bed. Moet zo nog 1 dag werken. Dan lang weekend.

de bongi is er ook, dus de eerste pijnstiller zit er weer in. Vanmiddag lucrin halen en prikken. Ben benieuwd want moet zelf mengen. Alles zit al wel in 1 injectie. Anders even langs de huisartsenpost.

Miki, wat een ongeluk. Luister naar je lichaam. Sterkte.

Henne, moeilijke situatie.

Meiden succes allemaal.

Geplaatst

Moet je nuchter prikken Sylvie?

Ik heb gisteren lekker voorgepikt, had een cito anvraag dus mocht gelijk door. Was helemaal niet nodig geweest, zo urgent was het niet maar ach...

Heb ontzettend slecht geslapen (neem geen ipad mee naar bed dus meld het nu pas hihi). Denk toch door de spanning om weer aan werk te gaan. Zo nog even terug naar bed, heb vanmiddag pas afspraak en wil proberen op werk te gaan lunchen. Voor die tijd nog acu, osteo en fysio bellen. Alle zeilen bijzetten.

Caroline ik hoop dat de hoofdpijn niet erger wordt. Wanneer ga je erbij stimuleren? En hoe is het inmiddels met de schouder van de vriend?

Miki heb jij wat kunnen slapen en hoe voel je je vandaag?

Guusje is de duizeligheid nog weer wat minder na een goeie nachtrust?

Ik zet de mijne nog even voort.....truste en tot later!

Geplaatst

Ja Henne nuchter, zit nu te wachten. Was al erg druk ondanks dat het om 08.00 pas open is. Nog maar 10 wachtenden voor me.

Goed plan om te lunchen op het werk enne welterusten!

Geplaatst

Good Morning!!!

Syl er zijn dus waarschijnlijk meer mensen die nuchter moeten prikken. Veel oudjes zeker die voor de suiker komen hihi. Hopelijk werken ze een beetje vlot door en zit je snel aan een lekker broodje. Wanneer krijg je de uitslagen??

Henne een slechte nacht gehad, hup nog even lekker je bedje in en tukken. Gaat vast goedkomen vanmiddag, maar kan me voorstellen dat je er een beetje nerveus voor bent. Lekker lunchen op je werk, zie je gelijk je collega's weer even.

Miki beetje kunnen slapen???

Een spannende dag voor sommige las ik bij Henne?? Dus ook vanuit mij heel veel succes.

Rubster nog 1 dagje werken en dan lang weekend...... Hopelijk kom je de dag goed door en kun je dan lekker samen met A uitblazen en ontspannen. Hou je goed. Zo balen dat ongi zo zeer doet bij endo. Niet eerlijk..

Nico je bent laat vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb gelukkig wel lekker geslapen vanacht, maar 2 keer wakker geweest en om 5 uur wakker maar blijven liggen en tegen 6en toch in slaap gevallen. Heerlijk. Vandaag beetje rommelen in babykamer. Alles nu eens echt op zijn plekje leggen. Pff komt steeds dichterbij allemaal, gaat toch wel een beetje kriebelen vanbinnen. Soms moeilijk om het te delen met mijn zwangere vriendin. Dit is voor haar al de 2e keer en heel soms reageert ze met, ja hoort er allemaal bij. Dat weet ik ook wel maar ja zo voel ik het wel hihi., voor mij is alles nieuw en onzeker. Ze heeft het ook druk met haar tweeling, 1 van hen heeft zondag weer 2 koorts stuipen gehad in tijdsbestek van 4 uur dus ze heeft genoeg aan haar hoofd nu. Gelukkig gaat het met het manneke weer wat beter en mocht na een nachtje ziekenhuis weer naar huis.

Zo ik ben ook weer mijn eitje kwijt en ga me zo maar eens op het gemakje douchen na mijn ontbijt.

Geplaatst

goeiemorgen dames,

jeetje...Miki...das toch wel even heftig schrikken...gelukkig dat je zelf niets hebt (op blauwe plekken en wat kneuzingen na dan)...en heel fijn dat er engeltjes zijn...poeh poeh...je moet er toch niet aan denken...brrrr...

Syl....in de rij voor bloedprikken..succes meid! hoop dat het wat oplevert en dat je rugpijn verholpen kan worden. Denk ook dat er een geval van spanning meespeelt, naast de val....

fijn dat je schoonvader weer thuis is!!!

Ceeke...heel veel succes vandaag met de hysteroscopie!!

Guusje en Eef...vandaag fm toch???

Kaartje...jij hebt vandaag toch ook de uitgangsecho??? succes allemaal!

ik word over 20 minuutjes gebeld over de uitslag...begin het langzaam spannend te vinden..

Ruby...je klinkt zo sterk...petje af....vandaag weer aan de lucrin voor 3 maanden en in augustus naar de uroloog....hoop dat er iets uitkomt uit de onderzoeken....maar eerst rust proberen te vinden en gaan genieten van alles om jullie heen en van elkaar uiteraard...hoop dat je via de ha iemand kunt vinden met wie jullie kunnen praten...sterkte en succes!

Henne...met opbouwen...ik zou zelf met een voorstel komen....ik heb mijn opbouw met de bedrijfsarts besproken, was ook helemaal op de hoogte van mijn situatie en na de miskraam en curretage ben ik een poosje 100% ziekgeweest...en uiteindelijk ben ik pas per 23 november (zo'n 2 maanden later) weer fulltime begonnen (op aanraden van de bedrijfsarts).

Geloof dat ik eerst een paar weken op 25% heb gewerkt en daarna 50%, 75% en toen 100%...kan het even niet meer terugvinden...neem in elk geval je tijd...met name het psychische gedeelte wil nog wel eens inhakken en ook de narcose kan nog lang doorwerken (concentratievermogen had ik heel veel moeite mee)...

dr. S. heeft zojuist gebeld en de amh-waarde was goed voor mijn leeftijd, dus in elk geval niet verlaagd. Met een aangepaste stimulatie zou er dus wel een kans inzitten. Hij vroeg nog of we de dna-analyse van mijn vriends zaad al hadden laten doen, maar ik moet hiervoor nog een afspraak maken...dus maar even bellen met zijn assistente en vragen of dit nu vrijdag kan of anders op een zaterdag...

liefs,

Nico

Geplaatst

Jemig Mik, schrik me rot van je bericht. Godzijdank dat er engeltjes zijn... doe je rustig aan de komende tijd?

Ik heb gister vanaf dat ik thuiskwam op de bank gelegen en ben onder zachte dwang door vin om 20.30 naar bed geschopt. Heb gewoon geslapen tot vanmorgen half 8. Was toch te heftig vanmorgen, dus ik neem denk ik vanmiddag maar vrij. even pas op de plaats.

Succes allemaal met echo's, prikken en fm's! Ben heel benieuwd.

Geplaatst

Miki, wat heftig! Gelukkig een engeltje op je schouder. Wel wat gebroken begrijp ik. Doe maar rustig aan en ik hoop dat je snel herstelt.

Wij vertrekken zo via Dusseldorf (uitgangsecho) naar Texel. Neem geen compu mee, dus hoop dat jullie niet al teveel schrijven de komende dagen.

Geniet allemaal van het mooie weer en tot zondag/maandag!

Geplaatst

Nico goede bloeduislag dus!!!!! Nu de zaadanalyse nog. En zie je zelf ook nog een poging zitten?????

Kaartje heel veel succes in DD dat je maar mag gaan beginnen en heel veel plezier op Texel de komende dagen. Lekker genieten!!!! het weer werkt goed mee.

Geplaatst

Kaartje succes! En veel plezier! En Eef en Guusje ook succes!

Nico mooi nieuws toch, nu nog die zaadanalyse en dan kunnen jullie gaan nadenken en beslissen hoe verder.

Hier vanochtend bij het opstaan redelijk hoofdpijn, nu weer gezakt tot een zeurderige pijn net als gisteren. Vanavond de Menopur erbij Henne, dat is altijd op dag 3 bij het korte protocol. Mag ik weer gaan gifmengen. Hihi moet ineens denken toen ik vorig jaar overging van Gonal naar Menopur dat ik hier op het forum paniekerig zat te doen of het wel zou lukken, aangezien ik met pregnyl de eerste keer bloedende vingers had. Na 2 keer was het appeltje eitje dus vanavond weet ik het wel weer neem ik aan, als ik de hele santekraam voor me op tafel leg...

Heb zitten twijfelen om naar de Ardennen te gaan dit lange weekend maar ik zie eigelijk op tegen het rijden, al is het maar 2 uur en ben ook wel moe moet ik zeggen. En kan het geld beter in mijn zak houden voor de zomervakantie...

Gelukkig weer mooi weer!

Geplaatst

Kaartje succes in DD!!!en veel plezier in Texel!!!

vrijdag om 11 uur hebben we de afspraak voor het zaadonderzoek van mijn vriend...

liefs,

Nico

Geplaatst

uhm...Caro...dat is een goeie...hahahaha...weet niet hoe lang de uitslag hiervan op zich laat wachten...misschien wordt het al meteen onderzocht...

Hoop dat je hoofdpijn niet weer terugkomt en succes vanavond met het gifmengen...hihi...

San..merk dat ik een beetje huiverig ben....van de ene kant wil ik wel weer verder met ivf en van de andere kant vind ik het reuze eng...beetje vreemd...maar ik weet van mezelf dat ik 'nieuwe' dingen altijd eng vind...en in dit geval is het een nieuw ziekenhuis, nieuwe medicatie, nieuwe omgeving, nieuw protocol...dus ik denk dat de pauze wel goed is om in te lassen....kan ik me helemaal uitgerust erop voorbereiden...

Heb gisteren mijn eerste wasje gedraaid met Froggy...hihihi...challenge 1 is dus ook goed begonnen...heb de andere schoonmaakmiddelen weggezet in een doos in de kast...maar die doos gaat dus nog naar het berghok achterom...out of sight, out of heart/mind...

de 3e challenge is...............bewegen....niet super actief, maar gewoon gezond en lekker bezig zijn..liefst samen met de man/vriend, half uurtje per dag of anders op een regelmatige basis....voor mij dus piece of cake...hihihi...voor mijn vriend iets lastiger, maar....die is bij zijn werk ook actief bezig, dus we komen wel aan de beweging...

oja...er was nog een vraag van de dag: wat is de top 3 'fertiltity boosting foods'....avocado, noten, groente, fruit, biologisch voedsel, vette vis...er kwam vanalles voorbij, maar....echt specifieke fertility boosting foods zijn er niet....je moet gewoon zo gezond mogelijk eten, denk aan de schijf van 5...dames...ik moet zeggen..volgens mij zijn we allemaal toch wel goed bezig...owkee..af en toe eens een uitschietertje, maar hey...je moet ook leven, toch????

Gisteren trouwens meetmoment gehad...gewicht was gelijk gebleven, maar was wel weer centimeters kwijt....ga ze ook niet zoeken...hahahaha...laat ze maar kwijt zijn...hahahahaha...sorry...werd even melig...

ga nu proberen een productief werkdagje ervan te maken...

liefs,

nico

Geplaatst

Kaartje veel succes in DD en plezier in Texel!

Sandra misschien voelt het voor jou vriendin ook als een eitje, nu een eenling en toen een tweeling maar voor jou is idd alles nieuw en spannend.

Veel plezier met het rommelen vandaag op de babykamer, lijkt mij zoooo leuk om dat te doen, het komt nu steeds dichterbij, kan niet wachten om de kleine te bewonderen ;-)

Nico je was idd wat later.....

Maar fijn dat je waardes goed zijn en heel benieuwd naar het zaad, waarschijnlijk heb je dat al dezelfde dag omdat ze daar meteen mee aan de slag moeten, bij een iui eten ze het 2-3 uur later al.

Caroline anders lekker richting zee, weet niet hoelang dat is vanuit jou, tentje mee en gegarandeerd plezier, met dat tentje weet ik het alleen niet zeker.

Hoe gaat het met werk, is er alweer iets op je pas gekomen om het gat te dichten?

Fren dat zal je echt nodig gehad hebben, lekker vrij vanmiddag heel verstandig.

Nog even snel naar de Ah gegaan om mijn camping wijntje te kopen, hebben ze daar niet, wasje draaien, inpakken, opruimen langs schoonvader en ready to go.

J. komt vanavond laat pas maar dat mag de pret niet drukken, leuke dvds bij en een wijntje en ik denk dat ik lekker een frietje met satesaus ga helen en een mexicano, mjam mjam nu al zin in.

Geplaatst

Geniet ervan Syl-vie. Wij gaan morgen echt een dagje doen waar we zin in hebben. Misschien gewoon lekker aan het water zitten of zo. Of idd naar zee. we zien eht allemaal wel. Wil niet te veel afpraken maken dit weekend.

Met bongi erbij en vrijdag weer naar de groenteboer om te werken. Zal ik veel pillen gaan slikken. De 1e pil werkt in ieder geval goed.

Alwin moet zaterdag werken, dus kan ik ook rustig aan de gang thuis.

Het zonnetje schijnt hier.

Geplaatst

Nee tentje doe ik niet meer aan Sylvie, daar ben ik te oud voor, hihi. Heb het nooit erg aantrekkelijk gevonden, behalve in mijn "backpackersjaren", lees: tiener en twintigertijd. Trouwens, manlief kan dat met zijn rug en schouders ook niet aan denk ik. Dagje naar Zeeland misschien wel, woon in Bergen op Zoom he, dus das niet zo ver...

Nee, ik ben ook niet zo hard aan het zoeken naar werk op dit moment, eerst deze poging, komt ook altijd wel goed uit, zo met FM's etc. je hoeft nooit vrij te vragen. Daarna zie ik wel weer, zit serieus te denken om een baan te zoeken alhoewel ik de vrijheid wel erg prettig vind. Misschien eerst proberen nieuwe klanten te zoeken... zie wel.

Geplaatst

Op de dag besluiten wat je wil dien Ruby mooi vooruitzicht, zonder de bongi erbij. Fijn dat de medicijnen verlichting geven.

Iemand vroeg naar de uitslagen maar dat duurt 1 week.

Geplaatst

Nee tentje vindt ik ook vreselijk, hou helemaal niet van kamperen. Zeeland vindt ik zelf altijd leuk, als ik vlak bij Brielle de brug over ga en laat Rotterdam achter ben je meteen in een andere wereld, heerlijk.

Wat betreft werk is het fijn om nu even de vrijheid te hebben en weer onder een baas werken zal misschien moeilijk zijn. Maar eerst deze poging succesvol afronden en dan verder kijken.

Geplaatst

vraag van de dag bij de fertility challenge:

zijn supplementen belangrijk voor een optimale vruchtbaarheid?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden