Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nico ik ben heel benieuwd naar het antwoord daarop. Sta zelf altijd nogal sceptisch tegenover, wat betreft de hoeveelheid verschillende suplementen die voorbij komen. Een hele batterij en dus een heel handje vol krijg ik wel eens het idee.

Syl lekker naar de camping, ik wou dat ik zo'n vluchtoord had hihi. Wie weet in de toekomst. Ja heerlijk he in Zeeland hihi.

Ruby lekker doen waar je zin in hebt, heel belangrijk. En als het niet gaat vrijdag wat pijn betreft niet eigenwijs doen he??? Jou lichaam heeft het zwaar dus komt voor werken!! Jammer voor de groenteboer....... en de klanten.

Zo net even boodschapje gedaan en nu natuurlijk rusten hihi. Toch soms wel lekker dat excuus om gewoon laveloos op de bank te hangen hihi.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nico dus dat is best goed nieuws! Kan me voorstellen dat het verwarrend is na de berichten uit Maastricht. Wij werden in het EMC ook afgeserveerd met 'het zal de leeftijd wel zijn' en ik was zoooo zenuwachtig voor de uitslagen in Voorburg. Je moet dan echt even omschakelen als het toch zo slecht nog niet is. MAAR.....wel weer kansen dus! Spannend hoor! En al snel zaadonderzoek ook, goed bezig.

De challenge heb ik nog niet bekeken. Maar heb wel voor maandag een afspraak gemaakt voor een intake fysiosport. Ben best trots op mezelf. Ook het ziekenhuis gebeld. Normaal moet je idd een cyclus wachten maar ze ging het overleggen en belt me vanmiddag terug. Ik was natuurlijk nog niet zo ver en ik heb benadrukt dat we gisteren al een mooie grote follikel zagen dus dat mn cyclus op gang is gekomen... Ja en als ik moet wachten, dan moet ik wachten. Dat overleven we dan ook wel weer.

Zo naar kantoor. Geen zin in, maar weet van de vorige keer dat het snel weer went en dan ook wel weer een soort van 'thuis' gevoel geeft. Alles is weer normaler als je werkt en dat werkt weer mee aan herstel. Mits er een juiste balans is natuurlijk.

Zojuist nog een huilende schoonmoeder.....pfff, ja daar kan ik dan nog niet goed mee omgaan. Kost me zelf al genoeg moeite om de tranen te overwinnen en met de leuke dingen door te gaan. Maar goed, snap ook wel dat zij even haar verdriet kwijt moet.

Fran goed dat je rustig aan doet, je loopt nog steeds kans op oversimulatie, zeker als Adriaan doet wat ie doen moet... goed op jezelf passen hoor. En zo te horen doet Vin dat ook wel.

Geplaatst

Lastig....die supplementen. Normaalgesproken heb je ze natuurlijk niet nodig... Maar we hebben zelf ook gezien wat het met zaad kan doen. En zelf heb ik de foliumzuur en B6 nu zelfs op recept van de gyn!

Het is ook maar net hoe je het bekijkt: je kunt vitamine E of tarwekiemolie slikken, of gewoon elke dag een flinke hand noten eten. Je kunt antioxidanten slikken, of extra fruit en groente eten etc. Alleen denk ik dat je niet altijd alles in je voedsel binnen kunt krijgen. Hoeveel vette vis moet je wel niet eten voor voldoende omega vetten? En zoveel vis mag dan weer niet vanwege kwik ed. Dus ben ook erg benieuwd naar de antwoorden!

Geplaatst

Hoi dames

Nico, jij had natuurlijk de uitslag van DD vandaag, sorrry meid, was me helemaal ontschoten!!! maar wat een goed bericht eigenlijk!? je had hier wellicht niet echt op gerekend na de berichten van jullie eigen zkh maar goed , en dan vrijdag als de zaadanalyse. Ineens staat het bij je wellicht even alles op zijn kop maar ik krijg er helemaal de kriebels van, positief dan hoor!

Ik hoop dat het jullie , en met name jou, helpt om tzt met een goed gevoel een besluit te nemen. MIsschien was het te nemen besluit makkelijker geweest met een negatief bericht over de amh waarde maar het klinkt in ieder geval positief.

Wat je schrijft over dat je het eng vind, nieuw zkh/kliniek,nieuw protocol, ik heb misschien makkelijk praten, sta er wellicht wat anders in maar het is iig in DD niet eng. Het is er erg gemoedelijk, iedereen is erg behulpzaam, je kan altijd snel Irma, Miep of dr. S bereiken en alles wijst zich wel.

Wat Geertgen betreft, daar kan ik niet over meepraten, ik heb er geen behandelingen ondergaan maar ook daarover heb ik goede berichten gelezen. Twee artsen ken ik daar wel, dr. Cuypers en dr.Unterhorst en zijn zijn beiden erg prettige (mensen) artsen ;-))

Goh Nico, je goede bericht komt wel even binnen!!!

Henne succes vandaag met het gesprek en de lunch op je werk! Ik las dat je schoonmoeder haar verdriet om jullie even de vrije loop liet....erg ontroerend en ook wel moeilijk voor je maar wel fijn denk ik om te merken dat het hun ook heel wat doet, wat uiteraard logisch is.

Kaartje ik ben benieuwd hoe bij jou de uitgangsecho was, geniet van je fijne lange weekend!! ps. je hebt toch ook wel je meds meegenomen he?

Syl jij was er ook al vroeg bij vandaag en zul je net zien dat iedereen zich meldt op de vroege ochtend voor een bloedafname...in ieder geval weer achter de rug. Fijn dat je even bij je schoonpa langs gaat, is er al bekend wanneer de transplantatie uitgevoerd gaat worden?

Ruby, ik hoop dat de meds bij je goed hun werk zullen doen zodat je met zo min mogelijk pijn de maanden doorkomt, sterkte!!! ik kan niet anders zeggen dat ik je ongelofelijk sterk vind meid!

Eef en Ceeke, ik kijk uit naar jullie bericht, Ceeke vanwege de hysteroscopie maar Eef natuurlijk voor de 2de fm, ik hoop zo dat je met een positiever gevoel de stoel verlaat!!

Iemand eigenlijk een idee wanneer Zara weer terug zal zijn?

Caro, jij ook succes met de menopur, ik meen dat Henne ooit vertelde dat je er speciale breekhulpdingetjes voor hebt, zelf legde ik een washandje (voor het geval dat) over het flesje en hield de stip aan de voorzijde ( in mijn zicht) en dan brak ik het op de stip naar achteren, ging perfect en dan kon ik ook zonder verwondingen de boel opzuigen.

Ik had laatst nog een heel aantal overtollige spuiten opgeruimd maar alle flesjes en gebruikte naalden heb ik nog, gek he, maar kan ze nog niet weggooien.....misschien straks als de kleine afstudeerd ;-)

Fren, groot gelijk dat je een middagje vrij genomen hebt Q-time voor jou en.....ehhhhh ik ben zijn naam al weer kwijt.

Sandra, jammer dat je vriendin er wat "anders" mee omgaat maar ergens ook wel te begrijpen, ik merk het zelf ook aan mijn nichtje die nu zwanger is van de 2de, al het "randgebeuren" houdt haar veel minder bezig als bij de eerste.

Hier ook lekker weer, de zon kan ik nu niet echt hebben maar ga dadelijk weer onder de parasol zitten met een boekje, wasmachine staat aan dus die zal ik straks nog even gaan uithangen.

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi allemaal, wat een race ochtendje hier, wel wat bijgelezen op de mobiel, maar had n wat ongelukkige combi. De 2e fm zit er op, li drie van 12 mm, re 6 van tussen de 15 en 18 mm. Vrijdag terug komen, en dan schat ze in zondag of maandag punctie. Wederom geen bloed hoeven prikken. Ik had de arts die ik met gesprek en uitslagen ook gehad heb, n super aardige vrouw, en ze neemt ook wat meer de tijd om dingen uit te leggen en na te vragen. Was toch wel weer gerustgesteld. Dat het langzamer gaat nu, komt omdat in het lange protocol mn cyclus helemaal plat gaat, terwijl die in korte protocol meewerkt. Mn BMS was inmiddels rond 7,5 mm, dus was ze ook tevreden over, en vrijdag dus verder kijken.

Daarna had ik toch n rare combi afspraak, half jaar geleden afspraak bij de tandarts gemaakt die was vanmorgen dus, eerst naar het vu in de ene stoel, daarna terug naar Haarlem voor de andere stoel. Het was wel een aparte combi ; - ))))))

Een weer wat gerustere Eef, had er slecht van geslapen, nu blijkt dat het langer duurt, is het ook heel lastig op mn werk as maandag, en voor manlief ook. Nouja dat heb ik maar even geparkeerd en aangehoord, ik kan het toch niet veranderen, en hoor vrijdagmiddag pas of het zondag of maandag wordt, sorry en jammer.

Fren, lekker rustig aan doen meid vanmiddag, geniet een beetje van het mooie weer OK? (wel smeren met die hormonenbende)

Ursula, hebben jullie het leuk gehad gister? Was leuk en ontroerend om te lezen, je hebt groot gelijk meid, alles er op en er aan, taart slingers foto's en vieren die dag! ZO bijzonder! van harte gefeliciteerd nog ; - )

Sylvie, jij hebt ook weer n rondje lab, k hoop zo dat het meevalt en dat je je snel wat beter gaat voelen. Kun je nagaan hoe lang zo'n lichaam nog reageert op zo'n klap, hoop dat je wat goede fysio er voor krijgt. Nu dus duimen voor goed lab.

Sandra, lekker aan het tutten met de babykamer, goed zo, lekker genieten!

Nico/Henne, jullie hadden het over vitamines wel/niet. Nou ja ik weet niet zo goed wat wijsheid is, maar na mn mislukte pogingen heb ik zelf besloten om voor de laatste poging alles uit de kast te halen, vooral omega, vitamine C en foliumzuur, granaatappel en veel verse sappen, en nu dus ook tarwekiemolie en vitamine D (heb helaas vloeibare en geen capsules, het is wel een beetje smerig) en deze week maak ik het huis dus niet zo veel schoon. Vraag me wel af hoe het zit met soda en groene zeep, maak je daar een sopje van, zo ja wat is de verdeling? Niemand van LUMC of VU die het aangeraden heeft, maar ik doe het dus wel. Zeker nadat ik hoorde dat er testen waren geweest waarbij intralipid infusie werd gegeven na tp, en dat dat bijzonder effect had op slagingsresultaat. Ik ga niet de moeite doen om zo'n infuus te krijgen, maar ik eet nu wel duidelijk meer en probeer alle goede olieen binnen te krijgen en gewoon genoet koolhydraten. Ga het trouwens wel vragen in t VU vrijdag, hoe zij tegenover zo'n infuus staan.

Ruby, fijn dat de eerste pijnstiller gelijk werkt, veel sterkte met de bongi, op naar een paar mooie vrije dagen om bij te komen xxx

Ceeke, hoop dat deze dag snel gaat voor je en dat het maar ongecompliceerd en gauw mag verlopen,en dat je snel naar huis kunt xxx

Het gaat echt beter met mn hoofd, dus ik denk inderdaad dat de gonal nu n hogere spiegel heeft en dat dat t m doet, alsof er een gordijn is opgetrokken!

Meiden, iedereen een dikke knuffel

Geplaatst

Babeth, goede combi, de wasmachine laten draaien en zelf onder de parasol met een boekje ; - ))

Nico, trouwens nog gefeliciteerd met de goede amh waarde, dat geeft toch weer wat hoop toch?? Snap heel goed dat het moeilijk is te overwegen wat nu te doen, nu eerst nog onderzoek man, en dan beslissen. Hier wil mijn man echt geen eiceldonatie, en houdt het avontuur op als deze poging niet lukt, ik vind het een heel prettig idee om toch nog een poging bij een ander ziekenhuis te doen, met ander protocol, gewoon omdat ik toch onzeker ben of wel alles geprobeerd is. De kans blijft klein, maar toch te proberen vind ik zelf hier wel een heel prettig gevoel, al moet ik toegeven dat het niet gemakkelijk is, de kosten is 1 ding, maar de onzekerheid accepteren is een tweede, het blijft stressvol zo'n behandeling.

Ben trouwens ook benieuwd hoe het met Zara gaat, volgens mij zit ze nu op de helft, ze zou drie weken gaan? Hoop Zara, als je dit leest, dat jullie het lekker hebben en dat je kunt bijtanken xxx

Geplaatst

Eef gelukkig gerustgesteld en een race ochtend, van de ene naar de andere stoel.

Babeth maar goed dat wij niet meer met een wasrek naar de sloot moeten lopen, kunnen we geen boekjes lezen en onder de parasol zitten :-)

Hoe nu precies de planning gaat lopen is onduidelijk, ligt weer aan bepaalde uitslagen en bla bla bla. Zo ingewikkeld allemaal. Stamceltransplantatie was ook weer ter sprake gekomen. Vanmorgen geweest en fijn om te zien dat het echt beter gaat. Zaterdag komen ze misschien naar de camping, mijn gekke familie komt ook, mams en broer met vriend dus zal dikke pret worden :-)

Geplaatst

zit nog steeds op mn werk hoor, komt er maar niet van om eerder weg te gaan...

Vin belde net; die moet van zondagmiddag tot woensdagmiddag naar atlanta voor zn werk. Hij twijfelde of ie moest gaan, want 'stel je voor dat er iets met Adriaan zou zijn'. moest er wel om lachen, maar heb gezegd dat dit een super kans voor hem is, en dat ie zeker moet gaan. Vliegt business class nota bene!

Geplaatst

hee meiden!

Nico: wat een goede uitslag! Heel erg fijn, ik denk dat je daar zelf niet helemaal op had gerekend he. Is die zaadanalyse die analyse die in denemarken wordt gedaan?

eef: een goede FM gehad: ook goed om te lezen! Ziet ernaar uit dat ze alle negen mee kunnen doen. Zou super zijn!

Henne: je arme schoonmoeder... lastig is dat he... Toen ik mijn laatste miskraam had in China, kwamen toevallig de ouders van arjon bij ons bezoek. Vond ik heel zwaar toen. Het zijn schatten, maar ik kon het allemaal slecht handelen toen. Ze bedoelen alles goed, maar voelen ons niet echt super goed aan met dit hele gebeuren.

Ruby: lekker rustig aan doen dit weekend. Zee klinkt goed!

Babeth: voel je je goed? Boekje onder parasol klinkt goed. Hier weer eens geen zon te bekennen...

Sandra: baknhangdag: geniet ervan! Is straks allemaal over als die kleine knul er is :-)

Laika en Ceeke: ben benieuwd hoe het bij jullie is gegaan vandaag.

Ik heb hier vandaag een betere dag, gelukkig, ga namelijk thais koken voor vrienden die vanavond komen eten. Had ik al weken geleden beloofd, dus ik vond het suf om dat niet te doen. Heb het plan wel een beetje veranderd, want sommige dingen staan me nu echt tegen om te maken. Fishcakes bijvoorbeeld. Moet nu even niet denken aan gepureerde vis mengen, haha, bleeh. Ga twee curries maken (1 helemaal 'from scratch' de andere wel met een curry pasta), een lekkere frisse pomelo salade met garnalen en een schotel geroerbakte groenten. En..... kant en klare fishcakes, haha. Ook nog een lekker cocos pudding toetje, is alleen de eerste keer dat ik het maak, dus fingers crossed :-) At ik vaak in China bij de thai.

genieten jullie allemaal van de zon, ik hoop dat het hier droog blijft :-)

Geplaatst

Fren: wel aan jezelf denken hoor! Is het wat om anders thuis nog wat werk te doen? Is toch altijd relaxter dan op kantoor: beentjes omhoog en laptopje op de bank

Sylvie: ga heerlijk genieten met jullie familie dit weekend. eindelijk eens een weekend om te vieren voor jullie!

Geplaatst

hoi meiden

Eef wat een goede 2de fm!!! 9 follikels is erg mooi en wie weet doen ze allemaal mee, spannend zeg, lastig ja dat je nog niet weet wanener de punctie is maar dat komt vast wel in orde, ik begrijp dat je de dag na de punctie weer wil gaan werken? knap hoor!! ik heb na de eerste punctie direct doorgewekt maar de keren daarna echt vrij genomen tm. de tp, had altijd behoorlijk last van napijn. Deze poging moet hem gaan worden voor jullie, heel veel succes!!!

Ivfco, wat je op¨het menu hebt staan klinkt erg lekker en uitgebreid, zeker in jou toestand! dat met die gepureerde vis zou ik ook denk ik wel vervangend door kant en klaar ;-))

Fren toch, toch nog druk aan het werk, mooie reis voor Vin, en in principe kun je nu niet anders doen als afwachten, ik zou hem ook zeggen gaan!!! wel lief dat ie zo bezorgd is om jullie.....

Syl, het aankomende weekend klinkt erg gezellig, eindelijk een echte ontspannen weekende niet? ga je nog een uitgebreide rijsttafel in elkaar toveren of ga je echt lekker relaxen?

haha met een teil naar de sloot, zie het al voor me......ben trouwens niet meer onder de parasol gaan zitten, even de administratie bijgewerkt en er was nog iets waar ik achteraan moest maar dat ben ik weer vergeten......gekke hond ligt op zijn rug in het gras vol in de zon, heb hem al gezegd dat zijn witte buik niet bruin zal worden maar ja, geen reactie.

Ik maak vanavond iets makkelijks, rijk gevulde macaroni met een salade erbij en als dessert verse ananas, heerlijk!

Geplaatst

Ben tussen de middag de lucrin wezen halen. Samen bij de apotheek gemengd en in het toilet gespoten. Dus we wachten af hoe het gaat. met opvliegers e.d. Ben wel verschrikkelijk aan het snoepen

Ben wel op de fiets vandaag. Dus goed bezig. Vanavond een meeting over de vierdaagse van nijmegen. Alle lopers die bij ons groepje horen. Wat moeten we mee en wanneer gaan de 1e lopers al die kant op. Alwin gaat in de rij voor een plekje. Dus weer een hoop georganiseer. Heb me zelf beloofd me redelijk afzijdig te houden en niet te veel regelen. Enkelt de spullen die van de muziek vandaan moeten komen.

Geplaatst

Willen jullie iets grappigs horen.....vertel het toch.

Wij zouden gisteren het geld van de gemeente krijgen, met alle crediteuren de afspraak dat uiterlijk 31 mei betaald zou worden......

Geen geld binnen gemeente J. maar bellen en bellen. Wat blijkt???

De vervanger van de vervanger is met vakantie en heeft niets overgedragen, ze zijn nu op zoek naar de vervanger van de vervanger maar eigenlijk weten ze niet wie dat is....

Vandaag al wat dagvaardigingen binnen gekregen omdat wij nu als onbetrouwbaar overkomen.

Dat is toch HILARISCH!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Ivfsh klinkt erg gezellig ben herl benieuwd naar je zelfgemaakte curry. Mis je het eten van China? En hoe is het eten in Cork, Chinees afhalen is niet echt daar hè? Wel curry's enzo.

Ruby dat trek hebben is heel gevaarlijk, als ik iets in mijn kop krijg wil ik dat ook hebben, verzet je ertegen en fiets een extra rondje.

Geplaatst

Dat meen je niet sylvie.... Ongelooflijk..... Hoe bizar kan dat lopen zeg!!

Als het allemaal lekker is vanavond zal ik het recept hier neerzetten :-). Ik mis het eten uit china best wel! Was allemaal zo lekker daar en zo ontzettend goedkoop om even wat lekkers (vaak ook nog gezonds) op straat te eten. Ik vind koken echt leuk, maar zo vaak uit eten gaan als we in China deden was toch ook wel heel erg leuk ;-). Schrik me hier elke keer weer kapot als ik mijn boodschapjes afreken: Ierland is echt duur! Maar goed, hier is het welnweer echt leuk om vaak bij mensen thuis af te spreken, dat deden we in chinanbijna nooit.

Blijf me verbazen over die gemeente bij jullie!

Geplaatst

Ohhh Syl, je kan er de humor van inzien maar dit gaat toch nergens meer over........dadelijk aan het eind van de rit is er helemal geen vervanger en heeft er iemand echt poep in zijn oren en ogen...... Jeetje zeg wat een drama met die ambtenarij.....hoe komen ze toch aan dat befaamde imago??

Veel succes!

Geplaatst

Ja goed hè die ambtenaren.

Dan zal Ierland idd duur zijn. Och alles heeft zijn voor en nadelen. Wacht het recept af, weet zeker dat het lekker zal smaken.

Geplaatst

Hey meiden, afgedraaid van paar uurtjes op kantoor, maar op zich was het wel gezellig. Ga volgende week proberen 12 uur te werken, 4x3 en daarvan dan een keer een dagje thuis. Of ik dat doe weet ik nog niet hoor, op kantoor is misschien net zo lekker.

Eef, mooi meting! En zoals we hier allemaal weten, die planning loopt sowieso in de soep en het komt nooit uit.

Fren ben je inmiddels thuis?! Lief dat Vin gelijk aan Adriaan dacht. Oooh, het arme kind, komt nooit meer van die naam af ;-)

Syl dit is zo bizar dat het grappig is. Maar ondertussen....

Ik ben echt heel gaar....later meer meiden.

Knuffel!

Geplaatst

wat erg Sylvie, als ik dit allemaal lees, krijg ik spontaan maagpijn. Het is niet normaal wat een ongelofelijk suf gebeuren die gemeente, straks heb je de schuldeisers op de stoep door zo'n ongelofelijke blunder, als buitenstaander wordt ik er al beroerd van, laat staan hoe jullie je moeten voelen, als ik rijk was, riep ik laat mij maar voorschieten, nu kan ik hooguit mee protesteren of boe roepen. Sterkte lieve meid, hoop dat de vervanger van de vervanger opdaagt.

HH gedaan, ga er even uit voor n boodschap, emo middag vandaag, de tranen blijven hoog zitten. Het is niet anders. Manlief had vanmorgen problemen met zijn werk met de punctie datum die nog niet bekend is, en verzuchtte "dat ie blij was als het over zou zijn, ja of nee". Kan ik dus echt niet tegen dat soort opmerkingen, terwijl ik gerust wel begrip voor op kan brengen als ik minder emotioneel ben, maar nu dus niet. Ik ben niet blij als het over is en het is nee!!!! Kon me redelijk beheersen. Ik denk dat half Haarlem het gehoord heeft dat ik op de fiets zat te telefoneren. Dat scheelt toch ten opzichte van heel Haarlem.

Ben ook benieuwd naar recept van ivfsh, vanmiddag mn nieuwe telefoon, daar ga ik boodschappenlijstjes op zetten, hopelijk is dat de oplossing voor mijn falend kookbeleid.

Geplaatst

Eef, mooie score toch? Vrijdag weer FM, en dan de punctie. Is toch nog redelijk snel gegaan toch? Begrijp ik nou goed dat je meer Gonal spuit omdat je nu het lange protocol doet? Ik ben benieuwd wat ik straks mag gaan spuiten. Het LUMC is van de korte protocol, maar ik zit nu toch in het lange protocol.

En wat je zegt over dat de hoofdpijn weg gaat/is, dit komt idd door dat je er Gonal bij bent gaan spuiten. Het LUMC gaf bij mij ook aan dat bijwerkingen van de Synarel weg gaan als de Gonal er bij komt.

Geplaatst

raar he guusje, ik denk inderdaad dat k tevreden mag zijn hoor. Eerste keer 225, 2e keer 150, derde keer idem, maar vanaf dag 2 cetrotide. Nu dus al 4-5 weken bezig en laatste week gestart met gonal 300. Dit vanaf vorige week maandag, en wrch tm do/vrij. In lumc heb ik in korte protocol nooit langer dan 1 week gebruikt en dan minder eh. Nu wordt er zelfs geen bloed geprikt. Kennelijk maak je toch nog best gebruik van eigen hormonen in korte schema. Benieuwd wat vrijdag mn oestradiol is.

Geplaatst

Bij mij ging het met Cetrotide ook niet Eef. Met deca, zelfs ook een kort schema, veel beter. Dus ik duim voor je!

Hier helemaal blij. Ziekenhuis belde net, we mogen als ik ongesteld word weer aanmelden voor een cryo tp. Dus nu kunnen we zelf goed gaan nadenken wat we willen.

Geplaatst

henne, dat lijkt me fantastisch nieuws, sterkte met deze toch wel lastige beslissing, toch fijn dat het ieg kan xx

Geplaatst

Ohhh Henne wat goed! Nu ligt het bij jullie en kun je doen wat voor jullie het beste voelt, dat is iig al beter dan dat je door wil en niet mag....fijn dat het gesprek op het wer wel goed ging.succes met de opbouw!

Wel apart te lezen hoe op diverse manieren de meds worden toegepast, ik spoot met het korte prtocol in DD menopur vanaf cd3 en de kaatste 3 dagen spoot ik de cetrotide.

Ik ben benieuwd hoe de echo bij Laika was en de hysteroscopie bij Ceeke.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden