Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ursula, ga gelijk kijken :-) herinner me nu opeens ook dat inderdaad eens in de zoveel tijd iemand ergens een gemeentehuis in rijdt en gekke dingen doet, syl misschien heel terecht, maarre niet gaan doen hoor:-\

Hier gelukkig betere nacht, lekker vrij dagje nu, zal wel lekker spelen met nieuwe apparaat worden, bedankt voor de tip ivfsh, xxxx allemaal

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ursela, beetje laat, maar nog van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid! En wat een leuke foto's ;-)

Ik ga ook even kijken of ik de Jamie app kan vinden. Altijd handig. Eef, lukt het met je nieuwe foon? Ik heb deze ook! Erg handig, en een leuk speeltje ;-)

Wat zal ik doen vandaag, naar het strand gaan of een dagje rustig thuis!?

Geplaatst

Guusje moeilijke beslissingen maken vandaag :-)

Ursela ik ga zeker kijken en nee ik ga geen auto waar dan ook binnen rijden.

Lekker lui zijn vandaag.

Geplaatst

Ja he? ;-)

Guusje moeilijke beslissingen maken vandaag :-)

Ursela ik ga zeker kijken en nee ik ga geen auto waar dan ook binnen rijden.

Lekker lui zijn vandaag.

Geplaatst

Fren, wij lopen in het vu. We gaan naar nijmegen voor de wandel vierdaagse. A loopt die voor de 8e keer. Lig nog in bed. Heb gisteravond laat tramadol pijnstiller ingenomen. Ben nu nog duf in mijn hoofd. Tot vier uur geslapen. A is nu ontbijt aan het maken. Ga zo even douchen, wie weet gaat die dufheid uit mijn hoofd.

Ivfsh het etentje was geslaagd zo te lezen.

Sil-vie lekker genieten op de camping.

Enilorac nog geen hoofdpijn van het prikken.

Verder ben ik het even kwijt allemaal.

Dat swypen vind ik best handig op de samsung. Geen spijt van.

Wil zoveel doen en toch komt er niet veel uit. Daar baal ik best van. Wel genieten van het mooie weer, maar wil ook wat gaan opruimen in mijn hobbykamer. wil staaltjes gaan maken van al mijn stempelinkt. Heb een grote doos vol. Anders ga ik dubbele kleuren kopen en dat is zonde. Dat geldt natuurlijk ook voor mijn stempels. Dus best nog een grote klus.

Iedereen een dikke knuffel en geniet van deze mooie dag.

Geplaatst

Hi ruby, ik snaote het al niet, meende me te herinneren dat je in het vu liep. Maar n is het duidelijk hoor ;-)

Hier de eerste onzekerheid: heel stom, maar als ik ongesteld moet worden krijg ik altijd een pukkel IN mn neus, erg pijnlijk. En nu is er een aan t ontstaan!! Kan toch niet dat t nu al mislukt is?? Zit pas op dag 4!!

Geplaatst

Francis maak je zelf geeeeek! Hihi, ik weet precies hoe het voelt, maar eerlijk waar: zwanger en menstruatie zijn in het begin nauwelijks van elkaar te onderscheiden op bloed na ;-) Zonder gekheid, ik kreeg van zwanger ook puistjes en krampjes en rugpijn. Dus net alsof je ongesteld moet worden. En die stomme bollen doen ook van alles met je lijf. Je kunt helaas niet meer doen dan afwachten. Wat een wijsheid he.

Dat kookboek van de pauzemeisjes is trouwens toch echt geen slecht idee als ik het zo lees.

Ik ben vandaag zo suf als een konijn, na gisteren dus toch weer een kleine dip. Vandaag lekker rustig aan. Paar boodschappen en dan lekker een bbq in elkaar flansen en verder een boek en zon en niks.

Oh ik vind babyboom dit seizoen veel meer op emotie en 'aangrijpende' verhalen zitten dan vorige seizoen. Toen ging het ook nog veel meer feiten van over zwanger worden, basiszaken, kwamen een gyn en verloskundige aan het woord. De insteek is nu wel anders. Weet nog niet goed wat ik daarvan vind. Drie jaar geleden stonden wij net op het punt de MM in te gaan. Dus ja toen keek ik sowieso helemaal anders. Weet nu zelf veel te veel. Stoorde me trouwens hel erg aan de voice over van Carolien die over Sandra zei dat ze had besloten 'dan in haar eentje een kind te nemen' Eeeuuuuhhh, waar gaat dit programma over? Kinderen nemen??? Klein detail, maar dat sloeg de plank echt even helemaal mis voor mijn gevoel.

Geplaatst

Haha henne, ik dacht precies hetzelfde op dat moment. En dan zeuren dat het toch allemaal wel lastig is in je eentje...

Ik weet dat ik mezelf gek maak. Zou zo graag vroeg testen, maar daar wil vin absoluut niet van weten. hij vindt dat we de uitslag dan jinxen. Hij is weg van zondag tot woensdag, dus dan doe ik sowieso niks. Mag trouwens dit keer pas op dag 16 testen, in het vu bloedtest op dag 13. Vind het wel heel laat...

Geplaatst

Op dag 16 na een verse tp? Das idd laat. Ik mocht in het MCA 15 dgn na punctie testen. Of testen, dan werd er bloed afgenomen, en HCG bekeken en dat 2 dgn later nog een keer.

Maar ik heb beide keren op de dag van de eerste test zelf ook al getest. Zowiezo omdat bij de eerste keer het Koninginnedag was, en we dus diezelfde dag geen uitslag konden krijgen. Die kregen we een dag later pas.

Ik heb nog niet ontbeten, maar ik krijg honger van al jullie lekkere recepten.... en Frummel is vrolijk aan het ochtend gymmen. Heb echt af en toe een wybertjes buik. Voeten of knieen aan de ene kant uitstekend en kont aan de andere kant.... geeeeen gezicht.tfgyyyy

WSXAZ

]

Dat was 1 van de katten..

Wij willen vandaag even kijken naar een nieuw dekbed. Dat zit nu hel provosorisch aan elkaar geplakt. Dus voor alles begint wil toch eigenlijk wel een nieuw dekbed.

Gisteren gebbq-ed dus BB opgenomen. Zondag moet JW werken in de ochtend, dus dan kijk ik denk ik.

Geplaatst

Oh ja, Babyboom was gisteren...Ik ga het wel via Uitzending Gemist bekijken, ik wil het toch nog wel zien....

Fren, ik herken dat van die pukkel! Nou ja, niet van die pukkel maar wel van dat je een 'symptoom' hebt wat je ook altijd heb voordat je ongesteld wordt. Kan me alleen maar bij Henne aansluiten, menstruatie-symptomen en zw-symptomen lijken vreselijk op elkaar. Ik dacht ook ZEKER dat het mislukt was deze keer omdat alles daar op wees. Hou moed meisje!

Ik heb gisteren de 20-weken echo gehad. Alles was goed! Wat was het weer heerlijk om naar het kindje te kunnen kijken, en ook zo lang! Ze hebben alles goed bekeken en de echoscopiste was gecharmeerd van zijn parmantige wipneusje. Hij heeft nu al een fan, haha. Het blijft nog steeds onwerkelijk dat we na 6 jaar ellende ineens zo'n voorspoedige zwangerschap mogen meemaken, het is echt ongelofelijk! Duimen dat het zo door mag blijven gaan, ik kan het soms nog steeds niet bevatten.

Liefs, Laika

Geplaatst

Lekker genieten laika! Gefeliciteerd met de mooie echo, super om te lezen!

Simba, dus de ene keer n puntbuik en de andere keer n skippybal, lekker bewegelijk!

Fren, lekker laten gaan die pukkel :-$ kan het me wel voorstellen pff hoop dat je je gedachte kan verzetten vandaag

Hier aan het oefenen met swype, nu begrijp ik pas wat t is, haha handig hoor, zal nog wel even duren ;-)

Geplaatst

Laika heerlijk alles goed en het lijkt mij ook raar na 6 jaar bijna aan de andere kant staan.

Ik noem het een inspirerend verhaal.

Henne maar wie koopt nou zo'n kookboek behalve de pauze meisjes. Idee blijft leuk! Vandaag een betere dag dan gisteren, geen dipjes vandaag, afgesproken.

Fran maak jezelf niet gek maar dat is zooooo moeilijk. Dag 4 dan is Adriaan nog op zoek naar een plekje om in te nestelen.

Ruby 8 x de vierdaagse, goed hoor. Geniet van je ontbijt en maak een beslissing wat te doen.

J. Is gaan werken dus zit alleen maar vermaak mij prima, dadelijk richting strand lopen.

Geplaatst

Fijn Laika, dat alles goed is!!

Henne ik ergerde me daar ook aan, zijn wij nou zo gevoelig? ja, ik denk het, als je niet in de mm zit valt het je niet eens op denk ik.

Fran ook jouw verhaal herken ik, ik krijg altijd 1 pukkel in mijn decolleté als ik ongesteld word en dus ook alle vier de keren dat het mislukt was, was het een teken voor mij, maar... dat was niet eerder dan dag 7, dag 4 lijkt me wel erg vroeg. Wat een ellende weer, dat wachten, zit ik over 2 weken ook weer in, bleh! Trouwens de Menopur gisteren was ook een beetje pijnlijk, mengen ging wel goed, maar ik was een beetje vergeten hoeveel het wel niet is vergeleken deca! Nou ja, nou weet ik het weer.

Hang in there Fran!

Geplaatst

Wij staan hier voorzeisoen en naseizoen. Hoog seizoen is ook een wachtlijst voor maar dan willen wij ook niet. Te druk voor ons. Einde maand gaan we ook op vliegkamp.

Ergens 20 aug zetten we hem weer hier neer tot 1 november. Nog even genieten dus.

Geplaatst

Ik denk dat je nog nooit zoveel hebt kunnen genieten van het voorseizoen als dit jaar! En vanaf 20 aug kan het ook nog wekenlang mooi zijn, goeie deal hebben jullie dus!

Geplaatst

Ben wel jaloers op je toevluchtoord syl! Wilde ook graag een paar dagen weg, maar vin moe werken (voorbereiden voor amerika) en mn moeder kon niet. Heb geen zin om met een vriendin te gaan. Dus hang nu een beetje op de bank, heb geen inspiratie vandaag

Geplaatst

Wij zitten ook een beetje te hangen... vriend is weer in slaap gevallen, dochter kijkt, nog steeds in haar nachthemd, beneden tv en ik moet ook nog douchen... Terwijl we van alles van plan waren, maar ja, de dag is nog niet om...

Vriendin bellen om ergens te gaan lunchen Fran?

Geplaatst

Ik moet ook no onder de douche en vin slaapt nog... Gister weer crisis bij mn schoonmoeder. Schoonzus was weer op haar allercharmanst en onredelijk uitgevallen. Dus vin daar halsoverkop heen, ik heb m niet meer terug horen komen.

Ga zo maa eens iets doen, en dan denk k met een boek het dakterras op ofzo.

Geplaatst

Zo, ik ben weer fris en fruitig, kind is gewassen en gestreken... Helaas ligt manlief nog steeds te snurken dus voorlopig doen we nog niks. Ach ja, we hebben de tijd.

Geplaatst

Net even naar de haven gereden em met Kayla gewandeld aan het water. Ben ook erg blij dat we dit hebben. ga dadelijk in de keuken rommelen en de sausjes maken voor vanavond en vlees snijden. Gaan lekker gourmetten en grillen op de plaat.

Fran een onverwachte lunch is altijd leuk!

Wat een vervelende schoonzus heb jij, moeial.

Caroline trek je er niet met zijn tweetjes op uit. Ook al is het maar even de eendjes vieren, als die daar zitten. Te mooie dag om te verslapen.

Geplaatst

Ja hoor, eendjes genoeg... Maar hij stelde voor om te gaan midget golfen, dat wil onze dochter altijd heel graag en er is zo'n complexje hier in de stad waar we nog nooit geweest zijn. Komt wel goed, bijna lunchtijd, als we om 2 uur vanmiddag gaan is het ook prima.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden